In Berwych Street zelf in elk geval Sister Ray, maar er zaten de laatste keer dat ik er was nog wel ene paar in of bij die straat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Van Camden wist ik dat er redelijk wat muziekzaakjes- en kroegen zitten, maar ben ik nog niet geweest. Heb je specifieke tips? En welke zaak bedoelde je in de buurt van Berwich Street?
Tsja, dan was de flauwe verwijzing naar Mega Mindy helaas verloren gegaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:19 schreef ranja het volgende:
gemiste kans.... moest natuurlijk Mega Indie zijn
Ah, dat is alvast een goede naam. Ik zal er eens binnenlopen. Thanks!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:20 schreef ranja het volgende:
[..]
In Berwych Street zelf in elk geval Sister Ray, maar er zaten de laatste keer dat ik er was nog wel ene paar in of bij die straat.
juist nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Tsja, dan was de flauwe verwijzing naar Mega Mindy helaas verloren gegaan.
Dat eerste nummer is mij te repetitief. 2e eigenlijk ook, maar dan nog erger. Ik vind het niet heel veel aan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:22 schreef Moody het volgende:
Is dit goed of wel aardigBen er zelf nog niet uit.....
2e nummer lijkt nogal boel op Joe Jackson
Begin via marktplaats met een knap tweedehandsje... Koop wat 2e hands vinyl (wel knappe exemplaren) en ga er eens voor zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:14 schreef Felagund het volgende:
Ik verkas ook voor een tijdje naar Engeland, maar iets verder van Londen af in Reading. Omdat dat niet de meest bruisende stad is zal ik ook wel eens in Londen te vinden zijn.
Over LP's gesproken, hebben jullie allemaal een LP speler thuis? Ik heb er zelf nog vrijwel nooit naar geluisterd, dus vind lastig om over geluidsverschil/ervaring te oordelen. Ik vind het wel er mooi uitzien, maar om LP's nu alleen voor muurdecoratie te kopen is mij wat te duur.
Het heeft wel iets, maar tegelijkertijd vrees ik dat ik dit niet veel meer ga draaienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat eerste nummer is mij te repetitief. 2e eigenlijk ook, maar dan nog erger. Ik vind het niet heel veel aan, eerlijk gezegd.
Ik denk dat dit het dit jaar niets meer gaat worden (in Engeland kopen gaat lastig, krijg ik moeilijk ongeschonden terug). Maar aanbiedingen als http://www.ebay.com/itm/C(...)=item3cd444805b#shId klinken toch wel verleidelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Begin via marktplaats met een knap tweedehandsje... Koop wat 2e hands vinyl (wel knappe exemplaren) en ga er eens voor zitten.
Ha, misschien even afwachten voor welke prijs-ie uiteindelijk verkocht gaat wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het dit jaar niets meer gaat worden (in Engeland kopen gaat lastig, krijg ik moeilijk ongeschonden terug). Maar aanbiedingen als http://www.ebay.com/itm/C(...)=item3cd444805b#shId klinken toch wel verleidelijk.
Ik had 'm al in het zangerestopic gezienquote:
Joah, "wel aardig" is ook mijn gevoel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had 'm al in het zangerestopic gezienwel aardig maar doet me toch wat teveel aan Enya denken
primaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Moody het volgende:
Zit weer playlists door te spitten. Als ik meer fijne dames tegenkom, plak ik ze er wel bij in dat topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |