Juist, en die versie is exact dezelfde die op plaat verschijnt/op plaat zal verschijnen (US/Europese releasedatum...). Ik heb het over niets anders gehad begin dit jaar, haha. Maar misschien dan niet hier inderdaad. En altijd meer ontdekkingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat hij dit album in het voorjaar toen hij nog niet getekend was gewoon op verzoek e-mailde. Maar het heeft vorige maand dus pas een wat behoorlijkere publiciteit gehad en ik heb jou het hier ook niet zien pluggen. Heb je meer ontdekkingen?
In het MC Theater dus, met Woods. Ik twijfel nog.
Ik vind het best heel vet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef tim. het volgende:
Aisumasen postte vorige maand een tip die onterecht is ondergesneeuwd: "Melbourne" van Jackson Scott. Psychedelische (welhaast power)pop zoals Syd Barrett die maakte maar dan met veel meer vervormingen en ander tape-plezier, een dromerige variant van John Frusciante's meesterwerk "Niandra LaDes" en er staat ook een BoC-kopie op.
Leuk idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:19 schreef tim. het volgende:
Aisumasen postte vorige maand een tip die onterecht is ondergesneeuwd: "Melbourne" van Jackson Scott. Psychedelische (welhaast power)pop zoals Syd Barrett die maakte maar dan met veel meer vervormingen en ander tape-plezier, een dromerige variant van John Frusciante's meesterwerk "Niandra LaDes" en er staat ook een BoC-kopie op.
Hij draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het helemaal niks die Jackson
dat is mijn beste vriendin die op London Calling staatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef Felagund het volgende:
http://pitchfork.com/revi(...)ve-your-dum-and-mad/
Voor liefhebbers van PJ Harvey/Nick Cave.
Tofquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is mijn beste vriendin die op London Calling staat![]()
leuk dat ze nu ook in Nederland opgepikt wordt
Heb de HD25-1's en Momentums. Beide bevallen prima. HD219 ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij draait zich om in zijn graf.
Ander onderwerp: Iemand ervaring met onear sennheisers? Of van andere merken rond de 50 euro? ZIt er aan te denken om een HD 219 te kopen morgen.
Wonen in Londen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Hoppa, kleine 10 minuten lopen van waar ik ga wonen in Londen zit een hartstikke dikke platenzaak.Meteen Sparklehorse - It's a Wonderful Life en Palace Brothers - Palace Brothers op vinyl aangeschaft.
Ik ga er een master doen komend studiejaar, vandaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wonen in Londen?
En net zat je nog in Japan! Mazzelpik!
Ik heb ze uiteindelijk niet gekocht omdat ik ze wat te klein vond, ik ben bang dat ik hetzelfde probleem heb met de PX-100-II. Maar misschien is dat alleen een gevoel en is het juist een voordeel dat ze zo licht zijn. Ik zoek vooral helder geluid en een niet te kunstmatige bass.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de HD25-1's en Momentums. Beide bevallen prima. HD219 ken ik niet.
Kijk hier voor de best beoordeelde on-ears:
http://www.head-fi.org/products/category/on-ear
Voor ¤50,- zou je een mooie gebruikte kunnen kopen. Of anders de Sennheiser PX100-II (mijn hardloopkoptelefoon) Ligt ook aan welke sound je zoekt....
Grappig, ik vond het album wel aardig trouwens, niet briljant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit meer oordopjes, die gaan bij mij ook niet lang mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
Ik ga nooit meer dure oordopjes kopen. Bij mij zijn ze tot nu toe altijd binnen een jaar kapot gegaan. De duursten vorig jaar zelfs binnen 6 maanden.
Aah ik had niet gelezen dat het om een koptelefoon gingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit meer oordopjes, die gaan bij mij ook niet lang mee.
Ik vind het wel fijn. Hipster of niet, die dingen gaan minder snel kapot en isoleren omgevingsgeluid beter. Het hoeft niet meteen Beats by Dr. Dre te zijn, er zijn ook heel veel normaal uitziende modellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah ik had niet gelezen dat het om een koptelefoon gingTsja. Dat hoef ik ook niet. Ik ga niet als een achterlijke hipster in de trein zitten met zo'n ding op
Waarom begrijp ik dit niet? London Calling? Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kennelijk is MaJo bevriend met de zangeres waarvan ik de review poste. Die vriendin staat kennelijk ook op London Calling.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik dit niet? London Calling? Wie, wat, waar?
in de buurt van Berwich Street toevallig? Of Camden? Zo nee dan zou ik daar ook eens langsgaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Hoppa, kleine 10 minuten lopen van waar ik ga wonen in Londen zit een hartstikke dikke platenzaak.Meteen Sparklehorse - It's a Wonderful Life en Palace Brothers - Palace Brothers op vinyl aangeschaft.
Nee, deze zit in Shoreditch, in een zijsteeg van Brick Lane. De zaak heet Rough Trade East.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
in de buurt van Berwich Street toevallig? Of Camden? Zo nee dan zou ik daar ook eens langsgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |