game on!quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nee, ik ben het, als atheïst, zat dat gelovigen worden beledigd en gebashed. Dit accepteren we niet als het om één geloof specifiek gaat dus ik zie geen reden om het te accepteren als het om alle geloven als geheel gaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Atheïsten roeren zich in Amerika.
Mag mijn topic weer open? Dagonet komt in mijn topic trollen en gooit hem dan dicht!.
Jij hebt zelf mijn topic kapot gemaakt, met je getroll.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik ben het, als atheïst, zat dat gelovigen worden beledigd en gebashed. Dit accepteren we niet als het om één geloof specifiek gaat dus ik zie geen reden om het te accepteren als het om alle geloven als geheel gaat.
Wat is dit voor onzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik ben het, als atheïst, zat dat gelovigen worden beledigd en gebashed. Dit accepteren we niet als het om één geloof specifiek gaat dus ik zie geen reden om het te accepteren als het om alle geloven als geheel gaat.
Weet je nog wat de oorspronkelijke TT was? En hoe dat niet klopte met het nieuwsbericht?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:40 schreef sp3c het volgende:
daar is voor zover ik kan zien niet echt een reden voor
Het is gewoon een gerichte aanval op Atheïsten, hij is zelf met bashen begonnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin.![]()
![]()
![]()
![]()
Open het topic maar weer en reageer simpelweg niet als je het zo erg vindt. Wat een zeur.
Kan het topic Atheïsten roeren zich in Amerika. weer open? Dagenot vindt iets en vindt dat het daarom maar dicht moet. Het draait niet om hem, me dunkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef sp3c het volgende:
nee niet gezien maar ik ga geen ban aanvragen voor een slechte TT
dit, dagonet begint gewoon zelf met trollenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan het topic Atheïsten roeren zich in Amerika. weer open? Dagenot vindt iets en vindt dat het daarom maar dicht moet. Het draait niet om hem, me dunkt.
Ook niet voor moslim-haat verspreiden?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef sp3c het volgende:
nee niet gezien maar ik ga geen ban aanvragen voor een slechte TT
Waarschijnlijk komt hij op dit moment spontaan klaar omdat wij op zijn kinderachtige gedrag in gaan. Never mind, een ander modje opent het topic wel weer.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
dit, dagonet begint gewoon zelf met trollen
Hij zal wel een gelovige vriendin hebben, of zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij op dit moment spontaan klaar omdat wij op zijn kinderachtige gedrag in gaan. Never mind, een ander modje opent het topic wel weer.
Vlucht maar.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Oh, als mijn medemods trouwens een andere mening zijn toegedaan dan leg ik me daarbij neer.
Nu is het tijd voor zon.
originele TT bekeken en dit lijkt me een tikje overdrevenquote:Op zondag 25 maart 2012 16:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook niet voor moslim-haat verspreiden?
Er is zelfs een heel forum! Feedback!quote:Op zondag 25 maart 2012 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is er ook een Admin-feedback om Dagonet aan te geven?
Ik dacht dat jij in de zon ging zitten?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel forum! Feedback!
Man, ik ben net wakker, m'n weekend is net begonnen, met je vlucht maar. Ik kom graag buiten, blijf jij lekker op je zolderkamertje de overheid wantrouwen en wikileaks te rukken.quote:
ik zal er zo is naar kijken maar ik ga ook eerst nog ff de zon inquote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef Dagonet het volgende:
Oh, als mijn medemods trouwens een andere mening zijn toegedaan dan leg ik me daarbij neer.
Nu is het tijd voor zon.
Het zou fijn zijn als je je positie als MOD niet zou misbruiken voor je kater of persoonlijke overtuigingen.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Man, ik ben net wakker, m'n weekend is net begonnen, met je vlucht maar. Ik kom graag buiten, blijf jij lekker op je zolderkamertje de overheid wantrouwen en wikileaks te rukken.
zucht....quote:Op zondag 25 maart 2012 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
originele TT bekeken en dit lijkt me een tikje overdreven
Dagonet zit in de zon.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef Strani het volgende:
Ik zie ook geen reden tot het sluiten van Papierversnipperaar's topic. Dagonet, je had ook gewoon de echt vervelende posts kunnen modereren. Sluiten was totaal niet nodig. Open die boel nou gewoon want dit is een beetje de mond snoeren van andersdenkenden.
ineens geen zin meer inquote:Op zondag 25 maart 2012 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zal er zo is naar kijken maar ik ga ook eerst nog ff de zon in
Te lam om te wachten? Tot jij klaar bent met zonnen zeker?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:40 schreef sp3c het volgende:
nee we gaan het niet uit eigen houtje weer terug openen als het gesloten is
ik zei dat ik er achteraan ging zowel in het FB topic als in een reactie op je PM en als je te lam bent om op de uitkomst te wachten dan heb ik totaal geen zin meer om hier een discussie over aan te gaan met mijn collega's
slotje, die ander gaat ook niet meer open
ik ben het hier zelfs mee eens, ik heb dit achter de schermen ook gemeld maar we gaan hier niet op eigen houtje beslissingen van mods omdraaien en ik ga er op deze manier ook niet tussen staan ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:41 schreef Strani het volgende:
Sp3c, met alle respect, dit onderwerp gaat niet alleen Papierversnipperaar aan. Meerderen van ons vinden dit een heel interessant onderwerp en het is gewoon NWS-waardig.
Wat is er met jullie aan de hand vandaag?
totaal geen problemen met je maar op deze manier krijgen we ze wel jaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als jullie een probleem met mij hebben, vecht het dan met mij uit, maar ga niet met NWS-topics lopen fucken.
Fair enough. Dan hoop ik wel dat Dagonet heel even de zaak met objectieve ogen bekijkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben het hier zelfs mee eens, ik heb dit achter de schermen ook gemeld maar we gaan hier niet op eigen houtje beslissingen van mods omdraaien en ik ga er op deze manier ook niet tussen staan ook.
Dagonet zijn beslissing en ik laat het verder aan hem over
Dagonet, goede beslissing.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het topic is alweer open.
En ja, papierversnipperaar, je wacht maar tot wij er tijd voor hebben, we zitten hier niet als jouw slaaf.
Nou op zich is het heel objectief:quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Fair enough. Dan hoop ik wel dat Dagonet heel even de zaak met objectieve ogen bekijkt.
Ja, dat is mijn beslissing, heb je daar problemen mee, dan staat het je vrij om forum@fok.nl te mailen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dagonet, goede beslissing.
Wel wil ik aan jouw laatste zin toevoegen dat het jouw beslissing was om het topic te sluiten. Als dat niet was gebeurd had niemand ergens op hoeven wachten.
Als je geen tijd hebt moet je het topic niet dichtgooien.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef Dagonet het volgende:
Ja, het topic is alweer open.
En ja, papierversnipperaar, je wacht maar tot wij er tijd voor hebben, we zitten hier niet als jouw slaaf.
Dit was toch helemaal geen bashtopic? Ik zag het echt niet hoor. Ik zag alleen een paar posts dat gelovigen allemaal in één land zouden moeten wonen. Dat soort posts zijn makkelijk weggemodereerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou op zich is het heel objectief:
Moslimbashtopics gaan dicht.
Christenbashtopics gaan dicht.
Jodenbashtopics gaan dicht.
Gelovigenbashtopics blijven open?.
Jij maakte er een bashtopic van.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou op zich is het heel objectief:
Moslimbashtopics gaan dicht.
Christenbashtopics gaan dicht.
Jodenbashtopics gaan dicht.
Gelovigenbashtopics blijven open?.
schijnt nog volop maar ik heb de conditie niet meer om urenlang met mijn rolschaatsjes buiten te spelen, daarom zei ik dat ik er 'zo' naar ging kijken en 'ff' de zon in ging en niet 'vanavond' en 'tot zonsondergang'quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Fair enough. Dan hoop ik wel dat Dagonet heel even de zaak met objectieve ogen bekijkt.
Goed dat de zon bij jullie snel ondergaat.
Kom op man, regel gewoon een paar kinderen uit de buurt, en een paar touwen, en laat je voortslepen op die rolschaatsen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnt nog volop maar ik heb de conditie niet meer om urenlang met mijn rolschaatsjes buiten te spelen
komt nog wel
Paddy???quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Burgemeester verbiedt politie uitzetten vluchteling.
Ging dat over mijn post die je weggehaald hebt? Ik zie oprecht niet wat daar persoonlijk aan was en al helemaal niet wat het verschil is met de vrijwel identieke post van DS4 die wel mag blijven staan. Kun je dat toelichten, evt via PM?
Niet iedereen is altijd, elke dag in de gelegenheid om te FOK!en. Geduld, als ze je vraag ziet geeft ze heus wel antwoord. Rustig adem blijven halen.quote:
Door de sc is me deze helemaal niet opgevallen. Ik ga even je link bekijkenquote:
Dat denigrerende gejank over 'linkschmensen' en vergelijkbare kwalificaties mag wel eens ophouden. Ik zie het ongefundeerd van zo een etiket voorzien van mensen met wie je het oneens bent als een 'ad hominem' en het verziekt de discussie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat van te voren moeten bedenken. Het is gewoon de uitvoering van PvdA wetgeving, niet meer en niet minder. Feiten veranderen niet enzovoorts. Normaliter zijn de linkschmensen er o zo snel bij om te melden dat iets toch vooral door PVV/VVD wetgeving komt, maar de hypocrisie die men nu tentoonspreid is exemplaristisch voor het volk dat 'links' stemt.
nee en als het van belang is voor zijn postgedrag zie ik graag een linkje in mijn inbox voortaanquote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gezien met wat voor tekst Scorpie afgelopen zaterdag in de Volkskrant stond?
Wat sp3c zegtquote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef sp3c het volgende:
nee en als het van belang is voor zijn postgedrag zie ik graag een linkje in mijn inbox voortaan
Mwa, Je link ging dan wel niet over waar de user mee kwam maar over een bangalijst vandaar dat ik nieuwsgierig werd.quote:
Huh? Racisme? Je krijgt het zelfs voorelkaar om in een stoeptegel racisme te zien.quote:
En een blank persoon met een aap vergelijken zoals Bush is wel oké?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch.
Oh, ik dacht dat iedereen gelijk was, ongeacht huidskleur, maar voor blanken is dat dus weer anders...okee...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.
Juist ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?quote:
Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.quote:"Iedereen is gelijk, behalve blanken". Henk en Ingrid mag je belachelijk maken, Amerikanen mag je belachelijk maken, eigenlijk mag je alles belachelijk maken zolang er maar geen pigment in het spel is.
Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden. Die post van Nikita heb ik 't verder niet over, ik mod ook niet op dit subforum.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?
[..]
Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.
Als je denkt dat ik vind dat voor blanken andere waarden moeten gelden dan heb je mijn punt over stereotypering juist niet begrepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik vind dat voor blanken andere waarden moeten gelden dan heb je mijn punt over stereotypering juist niet begrepen.
Hoe moet ik dit interpreteren dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De context/stereotypering doet er toe, niet de huidskleur. De vergelijking van negroide mensen met apen is een stereotypering, de vergelijking van Bush met een aap is dat niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren dan?
Een waarom is het vergelijken van een negroïde persoon met een aap stereotype en met een blanke niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De context/stereotypering doet er toe, niet de huidskleur. De vergelijking van negroide mensen met apen is een stereotypering, de vergelijking van Bush met een aap is dat niet.
Offtopic, post is door iemand weggehaald. Racistisch zou ik het zo snel niet worden, wel beledigend, en derhalve niet noodzakelijk.quote:
Dat kun je zelf invullen. Stanley Menzo werd met bananen bekogeld, van der Sar niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een waarom is het vergelijken van een negroïde persoon met een aap stereotype en met een blanke niet?
Dus toch huidskleur.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat kun je zelf invullen. Stanley Menzo werd met bananen bekogeld, van der Sar niet.
Wij modereren niet op geschiedenis van een user, maar op de posts die er staan. Waarom zou je iemand afrekenen op wat hij ooit in het verleden gedaan heeft? Bannetje, schone lei, wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon puur racisme , ook als je kijkt naar het verleden van desbetreffende user.
aan verdiend heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is dat je zo vijandig, hatelijk en intolerant, op de persoon spelend tekeer gaat tegen iedereen die jouw visie niet deelt, anders had ik me er ook graag even mee bemoeid. Op dit openbare forum.
Mee eens. Valt me toch op dat er altijd op Dr. Nikita gehakt wordt. En niet zo zuinig ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij modereren niet op geschiedenis van een user, maar op de posts die er staan. Waarom zou je iemand afrekenen op wat hij ooit in het verleden gedaan heeft? Bannetje, schone lei, wat mij betreft.
Overigens zie ik ook niet waarom we in dat topic lekker met zijn allen aan nikitaatje pesten doen. Je weet toch inmiddels wel een beetje hoe ze dingen brengt en bedoeld? Lekker makkelijk om er dan allemaal op in te gaan hakken. Misschien mis ik een paar posts die ik in de notes niet terugvindt, maar ik lees nergens waar ze dit soort posts:
[..]
aan verdiend heeft.
Die met flaporenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat kun je zelf invullen. Stanley Menzo werd met bananen bekogeld, van der Sar niet.
Nu ga je mij toch op mijn humeur inwerken, tot nu toe ben ik erg netjes en correct gebleven maar ook daar komt een eind aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vriend, relaaaaaaaax toch eens. Het is maar FOK!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nu ga je mij toch op mijn humeur inwerken, tot nu toe ben ik erg netjes en correct gebleven maar ook daar komt een eind aan.
Jakkes wat een gelul. Hierbij een nominatie voor hypocrietie. Je wauwelt over racisme en persoonlijke aanvallen maar de enige die ik racistisch hoor leuteren ben jij. en nu ik toch bezig ben, je zwamt over persoonlijke aanvallen maar de enige die dat doet ben jij met die vrolijke relkloon waarvan je enorme bruine arm hebt.. En nee, ik heb geen van jullie of wie dan ook persoonlijk aangevallen of wat dan ook gescholden terwijl ik door jou en je vriendje meerdere malen wel persoonlijk ben aangevallen.
Mijn god, wat ben jij een ongelooflijke jankbuil die zijn verstandelijke beperkingen op een ander afreageert.
Zo, ik heb mijn zegje gedaan en Timmmmmmmm, voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een ban gehad vanwege racistische uitlatingen.
Sorry, ik was even vergeten dat jij het prettig vindt jaar in jaar uit door verzonnen aantijgingen voor alles en nog wat uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vriend, relaaaaaaaax toch eens. Het is maar FOK!
wat een gelulquote:Op vrijdag 6 april 2012 02:27 schreef Specularium het volgende:
Dit mag wel:
[ afbeelding ]
Dit niet:
[ afbeelding ]
Is al gebeurdquote:Op maandag 9 april 2012 12:44 schreef roos85 het volgende:
Heb net het nieuwe deel van het topic over Friso geopend, maar vergeten de TT aan te passen.
Prins Johan Friso ernstige hersenschade #40 in een kliniek in Londen
Mag Naar Londen vervangen worden door: In een kliniek in Londen
Alvast bedankt
Dat zou dan dubbelop zijn dus echt niet nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:22 schreef gehaktballetjes het volgende:
Atheisten zijn het humanistisch/altruistisch!
kan een modje ff "meest" invoegen?
Hoezo 'dubbelop'? De TT klopt zo niet. Ze zijn 'het altruistisch'? Ze zijn het altruistischst (wat ook niet echt fraai Nederlandsch is; 'altruistisch' kent volgens mij niet eens een overtreffende trap) of het meest altruistisch. Zoals het er nu staat is het incorrect.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Is al gebeurd
[..]
Dat zou dan dubbelop zijn dus echt niet nodigMooie korte TT zo, en best duidelijk.
Heel apart dat een mod een lopende discussie gewoon maar ineens afsluit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef gehaktballetjes het volgende:
Steeds meer mensen naar de voedselbank. #7
discussie liep toch nog?
Ik ook, was een mooie reeks en er werd louter inhoudelijk gepost.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel apart dat een mod een lopende discussie gewoon maar ineens afsluit.
Ik ben wel heel benieuwd wat de reden daarvan is?
Die over rode saus bedoel je? Schopje naar CUL?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef gehaktballetjes het volgende:
Steeds meer mensen naar de voedselbank. #7
discussie liep toch nog?
Afgezien van de offtopic 'discussie', onderbuikgevoelens en de persoonlijke sneren werd er niet veel nuttigs meer toegevoegd volgens mij. De vorige topics zijn ook al enkele malen opgeruimd omdat het "niet normaal" kon, topictitels werden 'hilarisch' hernoemd etc etc... iedereen heeft zijn zegje wel gedaan en het wordt weer een herhaling van zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel apart dat een mod een lopende discussie gewoon maar ineens afsluit.
Ik ben wel heel benieuwd wat de reden daarvan is?
Ideeen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef moussie het volgende:
Als de moderatie van mening is dat het niet (meer) in NWS thuis hoort had het toch verplaatst kunnen worden? Een lopende discussie zo maar afkappen, met de opmerking dat het meeste wel gezegd is, is idd vreemd.
Ik ben dat niet geheel met je eens. Het ging immers over voedselbanken waar mensen die te weing geld hebben om in hun voeding te voorzien steeds meer hun toevlucht toe nemen. Dat er dan ook een vraag voorbijkomt van hoe zelf bepaalde voeding (in dit geval rode uiensaus van de shoarmaboer) te maken ipv te kopen, lijkt me juist erg ontopic. De volgende vraag zou dan waarschijnlijk zijn of je dan ook inderdaad voordeliger uit bent (met het zelf kokkerellen).quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die over rode saus bedoel je? Schopje naar CUL?
[..]
Afgezien van de offtopic 'discussie', onderbuikgevoelens en de persoonlijke sneren werd er niet veel nuttigs meer toegevoegd volgens mij. De vorige topics zijn ook al enkele malen opgeruimd omdat het "niet normaal" kon, topictitels werden 'hilarisch' hernoemd etc etc... iedereen heeft zijn zegje wel gedaan en het wordt weer een herhaling van zetten.
Waarnaar toe bedoel je .. erm ... misschien POL? Geen idee anders, een subforum 'samenleving' oid waarin zoiets als dit terecht zou kunnen is er niet.quote:
Nuttig voor wie?quote:Ik vroeg dan ook in deeltje 7 of er nog wat nuttigs te melden was maar het ging weer vrolijk offtopic...
Dank je!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:07 schreef freako het volgende:
Dubbeltopic:
Chinees verkoopt nier om IPHONE te kopen
China: 17-jarige verkoopt nier voor ipad
Ik zet hem weer open... geneuzel verwijderd en laten we het vooral bij de voedselbank houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarnaar toe bedoel je .. erm ... misschien POL? Geen idee anders, een subforum 'samenleving' oid waarin zoiets als dit terecht zou kunnen is er niet.
[..]
Nuttig voor wie?
Ze zei meneer tegen mequote:
Das voor sommigen al een hele klusquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Salafisten delen 25 miljoen gratis korans uit
maar we moeten wel normaal doen.²
ik heb hem dichtgegooid omdat de OP uit een opiniestuk in ckmbinatie met GS bestaat. Geen nieuws dus. Toen TS ook nog een kvg bleek, en de eerste pagina vrijwel alleen uit pvdabashen bestaat, leek het topic me niet echt een rijke toevoeging.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is dit topic Mao had de beste bedoelingen :) dicht, mensen?
Waarom wordt zo'n user niet geband?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef Frutsel het volgende:
De plaatjes zijn ook verwijderd, althans, uit het eerste deel waar ik ze eerder ben tegengekomen. Maar volgens mij heb je dat punt al tig keer gemaakt en in een poging om deel 3 (ging toch om Frankrijk topic?) op de rails te krijgen is die hele discussie verwijderd. Voegde niets meer toe. Laten we nog eens proberen of het daar normaal kan
Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet geband?
Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo doorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)
Niets te danken oude bekendequote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo door
Och zolang je maar geen woord verkeerd zegt over Joden kan je hier ver gaan heb ik gemerktquote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets te danken oude bekendeGa zo door
Lol!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets te danken oude bekendeGa zo door
Leuke joke.quote:
Ah, een ban-aanvraag vanwege een vermeende gemanipuleerde foto. Hoe weet je dat die foto gemanipuleerd is, ben je bij de steniging geweest? Ik in ieder geval niet en die foto staat gewoon tot iedereen vrij ter beschikking op internet. En verder nog maar te zwijgen over je gescheld en gezuig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet geband?
True, aangepast naar titel die boven bronbericht staat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SP-raadslid: 'Kan iemand die Jort afschieten? Dank'
Topictitel slaat helemaal nergens op. Links zet niet aan tot geweld.
Zoiets?quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[Talitha van Zon #2] Blowing Jobs and Snorting Coka Coka
Verandering TT graag. Dit zodat het duidelijk word dat dit topic over Talitha van Zon gaat en om te voorkomen dat er naast deze reeks weer een nieuw topic wordt gestart over de nieuwste ontwikkelingen over haar.
Iets met haar naam dus in de TT, verzin maar wat leuks.
Als jij dat mooi vind. Persoonlijk vind ik de huidige TT te debiel voor woorden.quote:
Dit is ook boeiender dan een SCquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef sp3c het volgende:
dit is min of meer hetzelfde als de SC en die andere hebben we allang opgegeven
fine by me bra!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef Specularium het volgende:
Ok, ik las op de zwarte dag dat FOK! stuk was op de chat dat de moeder van timmmmm gaat trouwen, kan dat hier besproken worden?
2 en 3 grote mega handdoeken van de action!quote:
Altijd goed hoewel dat vaak wel echte roepieroepiekwaliteit is maar voor eenmalig gebruik primaquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
fine by me bra!
[..]
2 en 3 grote mega handdoeken van de action!
g*ddamned straight!quote:
weet ik veel, ik werk er niet!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef 99.999 het volgende:
Loopt het hier nog wel een beetje door nu Den Haag al het nieuws probeert te overheersen?
Spec, haal dan die post van Elfletterig weg aangezien hij het als vergelijking aanhaalt om zijn standpunt kracht bij te zetten. Maar goed, wanneer iemand er zo over denkt mag je toch om meer duidelijkheid vragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En alsof Israël anno 2012 niet bijna dezelfde gruwelijkheden op Palestijnen loslaat.
Judenrat ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Viajero het volgende:
Zolang bij de herdenking niet expliciet een uitzondering wordt gemaakt voor de leden van de Judenrat moeten ze netjes hun mond houden. De Judenrat heeft meer Joden naar de kampen gestuurd dan de meeste Duitse soldaten.
Mijn opa vertelde altijd dat het niet de Duitsers waren die de joden ophaalden, maar onze eigen politie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Judenrat ?
Is dat verkapt Joden dehumaniseren tot rat?
Dan nog is er de onzin dat de Jodenraad meer mensen de kampen in heeft gedreven dan Duitse soldaten.
Het is in elk geval de "officiele" benaming van de jodenraad die destijds door de Duitsers in het leven zijn geroepen. Dus 'rat' lijkt me niet van toepassingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Judenrat ?
Is dat verkapt Joden dehumaniseren tot rat?
Dan nog is er de onzin dat de Jodenraad meer mensen de kampen in heeft gedreven dan Duitse soldaten.
Toch..... de fokuser kan het gebruikt hebben als verkapt uitscheldenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is in elk geval de "officiele" benaming van de jodenraad die destijds door de Duitsers in het leven zijn geroepen. Dus 'rat' lijkt me niet van toepassing
Neuh, het zegt vooral veel over jou kennis van de Duitse taalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toch..... de fokuser kan het gebruikt hebben als verkapt uitschelden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toch..... de fokuser kan het gebruikt hebben als verkapt uitschelden
En als pietverdriet met zijn FOK!maatjes heeft afgesproken dat Neuh eigenlijk staat voor Natte uitgekotste handdoek, is hij jou nu ook verkapt aan het uitschelden, maar ik durf de gok te nemen en het te laten staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zegt vooral veel over jou kennis van de Duitse taal
Heb ik maatjes op fok?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
En als pietverdriet met zijn FOK!maatjes heeft afgesproken dat Neuh eigenlijk staat voor Natte uitgekotste handdoek, is hij jou nu ook verkapt aan het uitschelden, maar ik durf de gok te nemen en het te laten staan
Dat wou ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef timmmmm het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk, het is algemeen bekend dat je geen vrienden hebt
Niet zo flauw doen, Piet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zegt vooral veel over jou kennis van de Duitse taal
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach, de vraag is ook hoe groot de wilskracht is als je na 12 keer opname in een kliniek nóg je depressie niet te boven bent.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Depressie_%28klinisch%29
Misschien moet je je even inlezen.
Ik vind dat een mod dergelijke grievende uitlatingen over een ernstige ziekte niet behoort te doen. Vergelijkbare uitlatingen van gewone users heb ik wel eens weggemodereerd zien worden.quote:
vind ik een doodnormale post, een user heeft een mening, en die mag hij dan gewoon uiten. Ik vind het wel een legitieme vraag.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach, de vraag is ook hoe groot de wilskracht is als je na 12 keer opname in een kliniek nóg je depressie niet te boven bent.
zolang jij niet duidelijk kan beargumenteren waarom hij dicht is behoort dat topic open te zijnquote:
bron staat in mijn OP, nogmaals NRCquote:
boeit mij dat, gaat erom wat mensen hoger in de hirarchie er van vindenquote:
ja moet ik nu de link er voor je bijzoeken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef Outlined het volgende:
[..]
bron staat in mijn OP, nogmaals NRC
titel komt nagenoeg letterlijk uit het artikel zelf
dan moet je dat aan hun vragen?quote:[..]
boeit mij dat, gaat erom wat mensen hoger in de hirarchie er van vinden
omdat jij dat nogal slecht communiceert, daarom!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb het er zelf maar bijgezocht voor je maar ik wil een link naar het artikel voortaan
waarom wil je dit niet begrijpen?
het ligt ook aan jou, je vroeg namelijk om de bron! Die had ik je gegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
als ik heel direct vraag om de link naar het artikel en jij het vervolgens een week later weer opent zonder die link dan krijg ik toch de indruk dat het ergens anders aan ligt
in eerste instantie vroeg je om een bron, daarna ging je pas over de link zeurenquote:
en een week later open je het topic weer zonder link, dan moet je niet gaan doen alsof je dom bent ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Outlined het volgende:
[..]
in eerste instantie vroeg je om een bron, daarna ging je pas over de link zeuren
je hebt de regeltjes geaccepteerd toen je lid werd slimmerikquote:en je kan zoveel van me vragen, dadelijk vraag je of ik in de sloot spring, ga ik natuurlijk ook meteen doen
quote:Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
[NWS feedback] Alleen nog maar feedback!
als jij er gewoon normaal over zou kunnen praten dan zou dit allemaal niet nodig geweest zijn, maar nee hoor, je moest het topic dicht gooien en de wijsneus uit willen hangen. Je bent een mod, gedraag je daar naar. Enkele van je quotes:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een week later open je het topic weer zonder link, dan moet je niet gaan doen alsof je dom bent ...
[..]
je hebt de regeltjes geaccepteerd toen je lid werd slimmerik
quote uit de eerste post van DIT topic
[..]
aaah dus je hebt het wel gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:06 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij er gewoon normaal over zou kunnen praten dan zou dit allemaal niet nodig geweest zijn, maar nee hoor, je moest het topic dicht gooien en de wijsneus uit willen hangen. Je bent een mod, gedraag je daar naar. Enkele van je quotes:
"jaja het is goed met je "
"dus niet bron: me moedah"
Dit is het laatste wat ik er over zeg.
Zo'n scheiding/filter lijkt mij inderdaad ook wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Stranger het volgende:
Kan er misschien een subforum komen speciaal voor sensatienieuws waar woestijnvos en slashdotter3 lekker alles los en vast kunnen spammen met onzinnig 'nieuws', zodat ik me geen breuk hoef te scrollen op zoek naar een topic met daadwerkelijk nieuwswaarde?
Neuh zit er niet in denk ik...zakt vanzelf weer snel weg...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Stranger het volgende:
Kan er misschien een subforum komen speciaal voor sensatienieuws waar woestijnvos en slashdotter3 lekker alles los en vast kunnen spammen met onzinnig 'nieuws', zodat ik me geen breuk hoef te scrollen op zoek naar een topic met daadwerkelijk nieuwswaarde?
Laatste liep beter en zat nog een beetje OP bij. Had het eerst voor een merge gevraagd, maar FAhok had gelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nederlandse politie 'vergeet' stoffelijke resten na verkeersongeluk. Deze was eerder dan waar je nu naar verwijst.
Toch nog maar een keer vragen....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Stranger het volgende:
Nee. tong80 zou iets heel anders moeten krijgen. Een enorme rotschop onder zijn vervelende hol, namelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:13 schreef sp3c het volgende:
nou in all fairness ... tong80 zou er dan ook 1 moeten krijgen
Topic is gesloten.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef deedeetee het volgende:
Moslim man - vrouw relatie in de praktijk
Ik heb hier al de merkwaardigste topics voorbij zien komen maar is NWS echt zo vér gezonken dat dit mag
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Kan deze ook gesloten worden Dubbelpost.![]()
Man wint 2,7 miljoen euro met inzet van 7,50.
terrorist met racistische neigingen... of net andersomquote:Op maandag 11 juni 2012 02:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er waren genoeg apen aanwezig. Zij waren een vreemde mogendheid op ons grondgebied met de planning tot zware terroristische handelingen (het uitmoorden van peuters kan ik niet anders noemen). Dat ze die apen afgeslacht hebben kan ik enkel toejuichen. Jammer helaas dat er een aantal gevangen zijn genomen, die hadden ze ter plekke een nekschot moeten geven.
Bedreigingen zijn strafbaar dacht ik zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Wat jij wilt vriend. Maar ik ken er genoeg die het zat zijn. Dat multiculti onzin en dat EU gedrocht.
Wacht maar er komt vanzelf bijltjes dag voor mensen zoals JIJ..
Volgens mij is dat geen bedreiging maar een insinuatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn strafbaar dacht ik zo.
Het is inderdaad totaal niet racistisch om niet-blanke mensen apen te noemen.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ahgossiepossie zeg, voor sommigen is inmiddels alles racistisch.
Al afgehandeld, dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 05:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad totaal niet racistisch om niet-blanke mensen apen te noemen.
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.quote:
dit is een feedbacktopic en geen slowchatquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.
Tenzij hij in zee springt, en zodoende een nieuwe watersnoodramp veroorzaakt, is een foto van juicyhil geen nieuws, en altijd offtopic hier in NWS. Dus gewoon niet doen. Persoonlijk worden dient het topic nooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.
Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Mag op slot dubbel post.![]()
Vrouw doodgestoken in Rotterdamse basisschool.
De bovenste link verder niet op geklikt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Zoals in Commentaar op nieuwsberichten. besproken, er zitten veel dubbele topics in NWS. Dat NWS als los van POL wordt gezien begrijp ik, maar dan nog vind ik deze topics gewoon te snel op elkaar volgen, elk topic kaapt in feite de aandacht van het vorige, en veroordeelt zichzelf opnieuw tot leegheid:
zo 17 juni: Verkiezingen Griekenland
wo 20 juni: Bankdirecteur Griekse minister van Financiën
vr 22 juni : Syrie schiet Turks militair toestel uit de lucht
za 23 juni: Wanneer valt Turkije Syrië binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
/failquote:Op maandag 25 juni 2012 20:12 schreef computerprobleem het volgende:
De moderator sp3c vind niet dat ik in mijn mening mag plaatsen (waarschijnlijk omdat het negatief is over Turkije, Syrië en Iran, sinds hij een Turk is, heeft hij liever niet dat er negatief over zijn ''oppermachtige'' land gepraat wordt, want Turkije is ''perfect'' ( whaha).
Hij censureert 3 van mijn berichten in korte tijd, haalt alles weg.
Tevens zegt hij dat ik het niet moet hebben over ''De oppermachtige Koerden'', terwijl ik het helemaal niet over Koerden had in mijn laatste posts, die discussie was al uren geleden. Blijkbaar leest ook deze Turk wat hij lezen wilt. Niet echt een 'bijzonder' geval hoor, is meestal zo.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef LXIV het volgende:
Samenvatting: Man met Joods uiterlijk, bestuurslid van Bilderberg, werkzaam geweest bij Goldman Sachs, nu in de VN, spreekt de EU toe dat zij hun nationale homogeniteit moeten ondermijnen.
[ afbeelding ]
Kom er maar in, Lambiekje!
Colin Kazim Richards vraagt om een rectificatie namens alle negroide Turken!quote:
vakkenleger?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef Frutsel het volgende:
Bij het leger bedoel je. Taal- en spraakverwarring. Scheelt maar 1 lettertje. Of schoorsteenveger of iets elfetterigs met eger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |