Paddy???quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Burgemeester verbiedt politie uitzetten vluchteling.
Ging dat over mijn post die je weggehaald hebt? Ik zie oprecht niet wat daar persoonlijk aan was en al helemaal niet wat het verschil is met de vrijwel identieke post van DS4 die wel mag blijven staan. Kun je dat toelichten, evt via PM?
Niet iedereen is altijd, elke dag in de gelegenheid om te FOK!en. Geduld, als ze je vraag ziet geeft ze heus wel antwoord. Rustig adem blijven halen.quote:
Door de sc is me deze helemaal niet opgevallen. Ik ga even je link bekijkenquote:
Dat denigrerende gejank over 'linkschmensen' en vergelijkbare kwalificaties mag wel eens ophouden. Ik zie het ongefundeerd van zo een etiket voorzien van mensen met wie je het oneens bent als een 'ad hominem' en het verziekt de discussie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat van te voren moeten bedenken. Het is gewoon de uitvoering van PvdA wetgeving, niet meer en niet minder. Feiten veranderen niet enzovoorts. Normaliter zijn de linkschmensen er o zo snel bij om te melden dat iets toch vooral door PVV/VVD wetgeving komt, maar de hypocrisie die men nu tentoonspreid is exemplaristisch voor het volk dat 'links' stemt.
nee en als het van belang is voor zijn postgedrag zie ik graag een linkje in mijn inbox voortaanquote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gezien met wat voor tekst Scorpie afgelopen zaterdag in de Volkskrant stond?
Wat sp3c zegtquote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef sp3c het volgende:
nee en als het van belang is voor zijn postgedrag zie ik graag een linkje in mijn inbox voortaan
Mwa, Je link ging dan wel niet over waar de user mee kwam maar over een bangalijst vandaar dat ik nieuwsgierig werd.quote:
Huh? Racisme? Je krijgt het zelfs voorelkaar om in een stoeptegel racisme te zien.quote:
En een blank persoon met een aap vergelijken zoals Bush is wel oké?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch.
Oh, ik dacht dat iedereen gelijk was, ongeacht huidskleur, maar voor blanken is dat dus weer anders...okee...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.
Juist ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.
Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?quote:
Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.quote:"Iedereen is gelijk, behalve blanken". Henk en Ingrid mag je belachelijk maken, Amerikanen mag je belachelijk maken, eigenlijk mag je alles belachelijk maken zolang er maar geen pigment in het spel is.
Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden. Die post van Nikita heb ik 't verder niet over, ik mod ook niet op dit subforum.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?
[..]
Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.
Als je denkt dat ik vind dat voor blanken andere waarden moeten gelden dan heb je mijn punt over stereotypering juist niet begrepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |