abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109814286
Excuus.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_109834654
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef du_ke het volgende:
Excuus.
Mwa, Je link ging dan wel niet over waar de user mee kwam maar over een bangalijst vandaar dat ik nieuwsgierig werd.

Bedankt voor de link alsnog ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109928215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach ja.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Onvervalst racisme ...
pi_109929091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Onvervalst racisme ...
Huh? Racisme? Je krijgt het zelfs voorelkaar om in een stoeptegel racisme te zien.

Als je nou zegt dat de gelijkenis je niet aanstaat kon ik mij daar wat bij voorstellen. Maar nu weet ik in ieder geval wat voor een vlees ik in de kuip heb.
pi_109929293
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
pi_109929414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet zo naief. Een negroide persoon met een aap vergelijken heeft altijd een racistische lading.
En een blank persoon met een aap vergelijken zoals Bush is wel oké?

Niet zo kinderachtig en overal racisme in zien. Ga eens wat nuttigs doen bijvoorbeeld Darwin aanvallen op zijn aap theorie.

Wat zal jij een moelijk leven hebben zeg met al die vermeende racisten op je levenspad. :{
pi_109929506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109931161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Komop zeg! Ik zie dat soort plaatjes (met overeenkomstige gezichtsuitdrukkingen) ook bijvoorbeeld met Bush in plaats van een neger. En dat is dan natuurlijk níet racistisch. :')
Bush is blank, dat is een groot verschil. Context matters.
pi_109931274
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat iedereen gelijk was, ongeacht huidskleur, maar voor blanken is dat dus weer anders...okee...

En hoe kun je het over context hebben als je niet eens de context van die plaatjes niet kunt doorzien? :?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_109931417
Wat is er mis met apen?
pi_109934597
Gewoon puur racisme , ook als je kijkt naar het verleden van desbetreffende user.
pi_109935333
quote:

[..]

Juist ja. :')

"Iedereen is gelijk, behalve blanken". Henk en Ingrid mag je belachelijk maken, Amerikanen mag je belachelijk maken, eigenlijk mag je alles belachelijk maken zolang er maar geen pigment in het spel is.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_109935994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Juist ja. :')
Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?

quote:
"Iedereen is gelijk, behalve blanken". Henk en Ingrid mag je belachelijk maken, Amerikanen mag je belachelijk maken, eigenlijk mag je alles belachelijk maken zolang er maar geen pigment in het spel is.
Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.
pi_109936260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom die smiley? Je kan toch ook gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent?

[..]

Het punt is dat er hier gebruikt wordt gemaakt van stereotyperingen, en daar moet je volgens mij altijd mee oppassen. Maar goed, ik begrijp dat de moderatie het daar niet mee eens is? Prima dan, het is jullie forum.
Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden. Die post van Nikita heb ik 't verder niet over, ik mod ook niet op dit subforum.

Klinkt misschien maf, maar ik ben blank, zou het niet leuk vinden als ik wel als doelwit mag worden gezien van dergelijke retoriek waar anderen dat gespaard zou moeten blijven. Ik heb in Zuid-Afrika gewoond, en heb al wel genoeg van die onzin meegemaakt.

Dus waarom Nederlanders het blijven propageren is me vreemd, jullie hebben gewoon de mazzel nog in de meerderheid te zijn, anders zou je dergelijke zelfbeschadiging niet steunen, geloof mij maar.

[ Bericht 19% gewijzigd door Voorschrift op 05-04-2012 13:23:15 ]
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_109937266
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je er niet mee moet oppassen, ik had 't specifiek tegen jou over je argument dat voor blanke mensen andere waarden moeten gelden.
Als je denkt dat ik vind dat voor blanken andere waarden moeten gelden dan heb je mijn punt over stereotypering juist niet begrepen.
pi_109937290
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik vind dat voor blanken andere waarden moeten gelden dan heb je mijn punt over stereotypering juist niet begrepen.
quote:

[..]

Hoe moet ik dit interpreteren dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_109937810
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

[..]

Hoe moet ik dit interpreteren dan?
De context/stereotypering doet er toe, niet de huidskleur. De vergelijking van negroide mensen met apen is een stereotypering, de vergelijking van Bush met een aap is dat niet.
pi_109937891
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De context/stereotypering doet er toe, niet de huidskleur. De vergelijking van negroide mensen met apen is een stereotypering, de vergelijking van Bush met een aap is dat niet.
Een waarom is het vergelijken van een negroïde persoon met een aap stereotype en met een blanke niet?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:51:19 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109938060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Onvervalst racisme ...
Offtopic, post is door iemand weggehaald. Racistisch zou ik het zo snel niet worden, wel beledigend, en derhalve niet noodzakelijk.
Laffe huichelaar
pi_109938112
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een waarom is het vergelijken van een negroïde persoon met een aap stereotype en met een blanke niet?
Dat kun je zelf invullen. Stanley Menzo werd met bananen bekogeld, van der Sar niet.
pi_109938190
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kun je zelf invullen. Stanley Menzo werd met bananen bekogeld, van der Sar niet.
Dus toch huidskleur.

Like I said.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:58:09 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109938368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon puur racisme , ook als je kijkt naar het verleden van desbetreffende user.
Wij modereren niet op geschiedenis van een user, maar op de posts die er staan. Waarom zou je iemand afrekenen op wat hij ooit in het verleden gedaan heeft? Bannetje, schone lei, wat mij betreft.

Overigens zie ik ook niet waarom we in dat topic lekker met zijn allen aan nikitaatje pesten doen. Je weet toch inmiddels wel een beetje hoe ze dingen brengt en bedoeld? Lekker makkelijk om er dan allemaal op in te gaan hakken. Misschien mis ik een paar posts die ik in de notes niet terugvindt, maar ik lees nergens waar ze dit soort posts:

quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is dat je zo vijandig, hatelijk en intolerant, op de persoon spelend tekeer gaat tegen iedereen die jouw visie niet deelt, anders had ik me er ook graag even mee bemoeid. Op dit openbare forum.
aan verdiend heeft.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 14:02:38 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_109938556
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wij modereren niet op geschiedenis van een user, maar op de posts die er staan. Waarom zou je iemand afrekenen op wat hij ooit in het verleden gedaan heeft? Bannetje, schone lei, wat mij betreft.

Overigens zie ik ook niet waarom we in dat topic lekker met zijn allen aan nikitaatje pesten doen. Je weet toch inmiddels wel een beetje hoe ze dingen brengt en bedoeld? Lekker makkelijk om er dan allemaal op in te gaan hakken. Misschien mis ik een paar posts die ik in de notes niet terugvindt, maar ik lees nergens waar ze dit soort posts:

[..]

aan verdiend heeft.
Mee eens. Valt me toch op dat er altijd op Dr. Nikita gehakt wordt. En niet zo zuinig ook.
Ja, ze zegt dingen onomwonden, maar dat doen er meer.
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 14:06:42 #99
8781 crew  Frutsel
pi_109938703
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die met flaporen :{
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 14:08:16 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_109938763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die met flaporen :{
Van der Sar moeten ze dus met vleugelmoeren bekogelen.
pi_109939575
Edje "konijn" de Goeij.
pi_109941662
quote:

[..]

Nu ga je mij toch op mijn humeur inwerken, tot nu toe ben ik erg netjes en correct gebleven maar ook daar komt een eind aan.

Jakkes wat een gelul. Hierbij een nominatie voor hypocrietie. Je wauwelt over racisme en persoonlijke aanvallen maar de enige die ik racistisch hoor leuteren ben jij. en nu ik toch bezig ben, je zwamt over persoonlijke aanvallen maar de enige die dat doet ben jij met die vrolijke relkloon waarvan je enorme bruine arm hebt.. En nee, ik heb geen van jullie of wie dan ook persoonlijk aangevallen of wat dan ook gescholden terwijl ik door jou en je vriendje meerdere malen wel persoonlijk ben aangevallen.

Mijn god, wat ben jij een ongelooflijke jankbuil die zijn verstandelijke beperkingen op een ander afreageert.

Zo, ik heb mijn zegje gedaan en Timmmmmmmm, voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een ban gehad vanwege racistische uitlatingen.
pi_109946882
Ik heb geen klonen, dus ook geen relklonen. Verder zou ik zeggen: we kennen elkaars mening, en daar zal niet veel aan veranderen. Excuses als je je aangevallen voelt, streep eronder, zand erover.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:08:42 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_109963752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nu ga je mij toch op mijn humeur inwerken, tot nu toe ben ik erg netjes en correct gebleven maar ook daar komt een eind aan.

Jakkes wat een gelul. Hierbij een nominatie voor hypocrietie. Je wauwelt over racisme en persoonlijke aanvallen maar de enige die ik racistisch hoor leuteren ben jij. en nu ik toch bezig ben, je zwamt over persoonlijke aanvallen maar de enige die dat doet ben jij met die vrolijke relkloon waarvan je enorme bruine arm hebt.. En nee, ik heb geen van jullie of wie dan ook persoonlijk aangevallen of wat dan ook gescholden terwijl ik door jou en je vriendje meerdere malen wel persoonlijk ben aangevallen.

Mijn god, wat ben jij een ongelooflijke jankbuil die zijn verstandelijke beperkingen op een ander afreageert.

Zo, ik heb mijn zegje gedaan en Timmmmmmmm, voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit een ban gehad vanwege racistische uitlatingen.
Vriend, relaaaaaaaax toch eens. Het is maar FOK!
Laffe huichelaar
pi_109968175
We kunnen nu een topic openen waarin we negroïde mensen met apen vergelijken dus... op FOK!?
Of krijg ik dan alsnog een ban? Zo niet, dan doe ik dat even hoor, zo'n topic openen.
I´m back.
pi_109969376
Dit mag wel:

Dit niet:
pi_109971062
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vriend, relaaaaaaaax toch eens. Het is maar FOK!
Sorry, ik was even vergeten dat jij het prettig vindt jaar in jaar uit door verzonnen aantijgingen voor alles en nog wat uitgemaakt te worden.
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:39:28 #108
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_109971290
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 02:27 schreef Specularium het volgende:
Dit mag wel:
[ afbeelding ]

Dit niet:
[ afbeelding ]
wat een gelul :N
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 9 april 2012 @ 12:44:33 #109
300082 roos85
JUICHEN!
pi_110091580
Heb net het nieuwe deel van het topic over Friso geopend, maar vergeten de TT aan te passen.

Prins Johan Friso ernstige hersenschade #40 Naar Londen

Mag Naar Londen vervangen worden door: In een kliniek in Londen

Alvast bedankt :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_110131389
Atheisten zijn het humanistisch/altruistisch!

kan een modje ff "meest" invoegen?
pi_110131708
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:44 schreef roos85 het volgende:
Heb net het nieuwe deel van het topic over Friso geopend, maar vergeten de TT aan te passen.

Prins Johan Friso ernstige hersenschade #40 in een kliniek in Londen

Mag Naar Londen vervangen worden door: In een kliniek in Londen

Alvast bedankt :)
Is al gebeurd :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:22 schreef gehaktballetjes het volgende:
Atheisten zijn het humanistisch/altruistisch!

kan een modje ff "meest" invoegen?
Dat zou dan dubbelop zijn dus echt niet nodig :) Mooie korte TT zo, en best duidelijk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_110134847
Triest.......
Deze topictitel mag wel wat duidelijker. En - weinig verrassend - er ontbreekt bronvermelding in de OP. Overduidelijk Teletekst, maar het staat er niet bij.
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 14:01:55 #113
8781 crew  Frutsel
pi_110135012
Goed punt, aangepast
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:20:04 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110140941
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Is al gebeurd :)

[..]

Dat zou dan dubbelop zijn dus echt niet nodig :) Mooie korte TT zo, en best duidelijk.
Hoezo 'dubbelop'? De TT klopt zo niet. Ze zijn 'het altruistisch'? Ze zijn het altruistischst (wat ook niet echt fraai Nederlandsch is; 'altruistisch' kent volgens mij niet eens een overtreffende trap) of het meest altruistisch. Zoals het er nu staat is het incorrect.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_110141227
quote:
Heel apart dat een mod een lopende discussie gewoon maar ineens afsluit.

Ik ben wel heel benieuwd wat de reden daarvan is?
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:40 #117
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110141265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik ook, was een mooie reeks en er werd louter inhoudelijk gepost. :{

Louter.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110142037
Als de moderatie van mening is dat het niet (meer) in NWS thuis hoort had het toch verplaatst kunnen worden? Een lopende discussie zo maar afkappen, met de opmerking dat het meeste wel gezegd is, is idd vreemd.
pleased to meet you
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 16:52:31 #119
8781 crew  Frutsel
pi_110142132
quote:
Die over rode saus bedoel je? Schopje naar CUL?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Tayu het volgende:

[..]

Afgezien van de offtopic 'discussie', onderbuikgevoelens en de persoonlijke sneren werd er niet veel nuttigs meer toegevoegd volgens mij. De vorige topics zijn ook al enkele malen opgeruimd omdat het "niet normaal" kon, topictitels werden 'hilarisch' hernoemd etc etc... iedereen heeft zijn zegje wel gedaan en het wordt weer een herhaling van zetten.
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 16:56:27 #120
8781 crew  Frutsel
pi_110142291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef moussie het volgende:
Als de moderatie van mening is dat het niet (meer) in NWS thuis hoort had het toch verplaatst kunnen worden? Een lopende discussie zo maar afkappen, met de opmerking dat het meeste wel gezegd is, is idd vreemd.
Ideeen?
Ik vroeg dan ook in deeltje 7 of er nog wat nuttigs te melden was maar het ging weer vrolijk offtopic...
  dinsdag 10 april 2012 @ 17:07:50 #121
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_110143311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die over rode saus bedoel je? Schopje naar CUL?

[..]

Afgezien van de offtopic 'discussie', onderbuikgevoelens en de persoonlijke sneren werd er niet veel nuttigs meer toegevoegd volgens mij. De vorige topics zijn ook al enkele malen opgeruimd omdat het "niet normaal" kon, topictitels werden 'hilarisch' hernoemd etc etc... iedereen heeft zijn zegje wel gedaan en het wordt weer een herhaling van zetten.
Ik ben dat niet geheel met je eens. Het ging immers over voedselbanken waar mensen die te weing geld hebben om in hun voeding te voorzien steeds meer hun toevlucht toe nemen. Dat er dan ook een vraag voorbijkomt van hoe zelf bepaalde voeding (in dit geval rode uiensaus van de shoarmaboer) te maken ipv te kopen, lijkt me juist erg ontopic. De volgende vraag zou dan waarschijnlijk zijn of je dan ook inderdaad voordeliger uit bent (met het zelf kokkerellen).

Een topic opruimen (door bepaalde posts te verwijderen) is toch nog iets anders dan iedereen dan maar de mond snoeren.
pi_110148979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ideeen?
Waarnaar toe bedoel je .. erm ... misschien POL? Geen idee anders, een subforum 'samenleving' oid waarin zoiets als dit terecht zou kunnen is er niet.

quote:
Ik vroeg dan ook in deeltje 7 of er nog wat nuttigs te melden was maar het ging weer vrolijk offtopic...
Nuttig voor wie?
pleased to meet you
pi_110150962
Beste meneer Frutsel.
Wat maakt u mij nou?
Loop ik weer een middag na te denken over het voedselbanktopic, ontneemt u mij de kans mijn bedenkingen / overdenkingen te ventileren.
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:23:03 #125
13462 BansheeBoy
pi_110152078
Salafisten delen 25 miljoen gratis korans uit

Jongens, laten we eerlijk wezen. Nws is er op vooruit gegaan. De mods staan ons helemaal niet in de weg, maar we moeten wel normaal doen. Dat is niet meer dan redelijk. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:11 #126
8781 crew  Frutsel
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:36 #127
8781 crew  Frutsel
pi_110153382
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Waarnaar toe bedoel je .. erm ... misschien POL? Geen idee anders, een subforum 'samenleving' oid waarin zoiets als dit terecht zou kunnen is er niet.

[..]

Nuttig voor wie?
Ik zet hem weer open... geneuzel verwijderd en laten we het vooral bij de voedselbank houden :)
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 20:49:07 #128
8781 crew  Frutsel
pi_110153978
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:05 schreef Lalin het volgende:
Beste meneer Frutsel.

Ze zei meneer tegen me O+

quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Salafisten delen 25 miljoen gratis korans uit

maar we moeten wel normaal doen.
Das voor sommigen al een hele klus
pi_110213076
Waarom is dit topic Mao had de beste bedoelingen :) dicht, mensen?
I´m back.
  donderdag 12 april 2012 @ 06:50:22 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_110217075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is dit topic Mao had de beste bedoelingen :) dicht, mensen?
ik heb hem dichtgegooid omdat de OP uit een opiniestuk in ckmbinatie met GS bestaat. Geen nieuws dus. Toen TS ook nog een kvg bleek, en de eerste pagina vrijwel alleen uit pvdabashen bestaat, leek het topic me niet echt een rijke toevoeging.

maar als ik nu nog eens kijk, op de tweede pagina gaat het wel ontopic, dus misschien heb ik te snel geoordeeld. Mag ik een second opinion van een van mijn lieftallige collegea?
Laffe huichelaar
pi_110219299
We hebben al eerder een topic dicht gegooid omdat een weblog niet wenselijk was, maar ik ga het achter nog een keer aanzwengelen, want er zijn meerdere nieuwssites gebruikt als bron die officieel ook eigenlijk een website zijn. Denk wel vergelijkbaar met GS.

Ik ga het achter aankaarten want het is een opinie stuk van iemand die nog wel wat in de politiek doet, maar elke mening van een politicus zie ik in het nieuws verschijnen en mocht dit een mening zijn, zou ik niet weten waarom zelfs tweets van andere partijen wel in het nieuws komen, maar een dergelijke opvatting niet? Ik vind dit nogal een mening.

Maar zou er niet achter staan dat elk nieuwsbericht van Joop.nl afgehaald zou worden dus even een beetje hulp hiermee. Misschien heeft Dago of de rest hier ook nog een visie over, maar die dan maar op een andere plek :)

Even voor mijn medemods, FA's en de rest die er kunnen lurken. http://forum.fok.nl/topic/1798767/1/100#110219614

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 12-04-2012 10:21:13 ]
pi_110221667
Oke', hij blijft dicht want het topic zou verbaggerd zijn. Misschien een idee om een topic in POL te openen met deze bron,http://www.parool.nl/paro(...)eader&utm_medium=RSS Ow, en zitten wel rechtten op het artikel in de bron :') Linkje is altijd een optie, met een herschreven visie
en dan het opiniestuk van de PVDA'er er in mee nemen?

Volgens een POLmod zou er dan best potentie in kunnen zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 12-04-2012 11:34:39 ]
pi_110232378
leg me eens uit waarom ik men er niet op mag wijzen dat iemand bewust gemanipuleerde foto's van stenigingen verspreid?? Mijn reacties daarop worden gewoon verwijderd....

Nou? Ik vind het nogal vreemd dat zoiets niet gemeld mag worden maar vervolgens wel de haat-praatjes blijven staan.....waardoor het dus lijkt alsof iedereen het maar best vind.....

dus nogmaals, waarom zou ik daar niet op mogen wijzen? ;)

[ Bericht 32% gewijzigd door DontGiveAFok op 12-04-2012 15:38:47 ]
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 15:52:19 #134
8781 crew  Frutsel
pi_110233641
De plaatjes zijn ook verwijderd, althans, uit het eerste deel waar ik ze eerder ben tegengekomen. Maar volgens mij heb je dat punt al tig keer gemaakt en in een poging om deel 3 (ging toch om Frankrijk topic?) op de rails te krijgen is die hele discussie verwijderd. Voegde niets meer toe. Laten we nog eens proberen of het daar normaal kan
pi_110233837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef Frutsel het volgende:
De plaatjes zijn ook verwijderd, althans, uit het eerste deel waar ik ze eerder ben tegengekomen. Maar volgens mij heb je dat punt al tig keer gemaakt en in een poging om deel 3 (ging toch om Frankrijk topic?) op de rails te krijgen is die hele discussie verwijderd. Voegde niets meer toe. Laten we nog eens proberen of het daar normaal kan
Waarom wordt zo'n user niet geband?
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 15:57:39 #136
8781 crew  Frutsel
pi_110233894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)
pi_110233956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)
Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo door :D
pi_110234231
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 16:11:43 #139
8781 crew  Frutsel
pi_110234617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo door :D
Niets te danken oude bekende :) Ga zo door :)
pi_110234818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Och zolang je maar geen woord verkeerd zegt over Joden kan je hier ver gaan heb ik gemerkt ;)

Gewoon liegen, foto's manipuleren, allemaal geoorloofd, zolang je het maar doet op een manier dat jullie het ermee eens zijn ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 17:30:06 #141
13462 BansheeBoy
pi_110238587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Lol! :D

Wie is het dan? :D

pi_110239517
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lol! :D

Wie is het dan? :D

Ik ben je vader

Dus, ga je huiswerk maken _O-
  donderdag 12 april 2012 @ 18:01:23 #143
13462 BansheeBoy
pi_110239622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:57 schreef DontGiveAFok het volgende:
Dus, ga je huiswerk maken _O-
Leuke joke. :D

Wie ben je? :D

pi_110240979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

Ah, een ban-aanvraag vanwege een vermeende gemanipuleerde foto. Hoe weet je dat die foto gemanipuleerd is, ben je bij de steniging geweest? Ik in ieder geval niet en die foto staat gewoon tot iedereen vrij ter beschikking op internet. En verder nog maar te zwijgen over je gescheld en gezuig.

Overigens is het nogal slap en kinderachtig van Frutsel om materiaal te verwijderen wat vrij ter beschikking voor ieder op internet staat.
pi_110273645
Links zet weer aan tot geweld

Topictitel slaat helemaal nergens op. Links zet niet aan tot geweld.
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:05 #146
8781 crew  Frutsel
pi_110274994
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SP-raadslid: 'Kan iemand die Jort afschieten? Dank'

Topictitel slaat helemaal nergens op. Links zet niet aan tot geweld.
True, aangepast naar titel die boven bronbericht staat.
pi_110286432
1- 'Maak gedwongen anticonceptie mogelijk'
2- Maak verplichte anticonceptie mogelijk

Kan nummertje 2 aan de TT worden toegevoegd en gereekst worden?
  maandag 16 april 2012 @ 10:26:57 #148
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110386929
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Moderator maandag 16 april 2012 @ 11:58:48 #149
8781 crew  Frutsel
pi_110389837
Done, TT van de ene ook maar ff aangepast naar de eerste. Zal het straks ff langslopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')