Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:36 schreef Ferdo het volgende:
Je zou ook maar eens de hand in eigen boezem steken. Het idee alleen al, gatverdamme!
Ja, maar dat soort dingen gebeuren heel vaak, soms ook terecht. Net als dat er een keer in de zoveel tijd een asielzoeker uitgelicht wordt die dan opeens moet blijven enzo. Houdt de mensen scherp denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.
Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
quote:wo 18 apr 2012, 12:53 |lees voor
'Albayrak op staande voet ontslagen'
AMSTERDAM - De geschorste algemeen directeur Nurten Albayrak van het Centraal orgaan Opvang Asielzoekers wordt met onmiddellijke ingang ontslagen.
Dat meldt de NOS. Het ontslag op staande voet volgt op een vanochtend verschenen zeer kritisch onderzoeksrapport van de commissie-Scheltema over haar functioneren.
De PVV vindt dat Albayrak haar te veel verdiende salaris moet inleveren. De gedoogpartner van het minderheidskabinet van VVD en CDA wil dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) dit geld terugeist. Albayrak verdiende 273.526 euro per jaar.
Albayrak kwam vorig jaar in opspraak nadat medewerkers in de media hun beklag over haar hadden gedaan. Ze werd op non-actief gezet. Ze zou de sfeer verzieken, niet naar de mensen in het veld luisteren en zo geld verkwanselen, onder meer aan ongebruikte opvangplekken. Ook zouden er onder haar leiding opvallend veel directeuren zijn vertrokken. Ze vocht haar ontslag met succes aan, maar stemde ermee in om eerst de resultaten van de commissie Scheltema af te wachten.
Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.
Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
ja dat wel maar slechts tot 70% max SV loonquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Zou ze in aanmerking komen voor wachtgeld als ex ambtenaar zijnde?
Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.
Aan de andere kant is het natuurlijk schandalig van deze vrouw dat ze alleen al durft om zichzelf in de slachtofferrol te plaatsen. Doe mij een ton of twee en een dikke bak dan. Volgens mij is ze het besef van de realiteit langzaam aan kwijtgeraakt met elke bonus en extra die bij haar salaris kwam.
Niet als ze op staande voet wordt ontslagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Zou ze in aanmerking komen voor wachtgeld als ex ambtenaar zijnde?
Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgen
Verbanning zou een passende straf zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in.
Gatverdamme jij bent ook snel tevreden niet?quote:
Wat bedoel je met "zulke" mensen?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef lipper het volgende:
Typerend gedrag, het gaat vaak mis bij instellingen waar "zulke" mensen aan de top staan. Moslim omroep, een islamitsche school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |