Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:36 schreef Ferdo het volgende:
Je zou ook maar eens de hand in eigen boezem steken. Het idee alleen al, gatverdamme!
Ja, maar dat soort dingen gebeuren heel vaak, soms ook terecht. Net als dat er een keer in de zoveel tijd een asielzoeker uitgelicht wordt die dan opeens moet blijven enzo. Houdt de mensen scherp denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.
Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
quote:wo 18 apr 2012, 12:53 |lees voor
'Albayrak op staande voet ontslagen'
AMSTERDAM - De geschorste algemeen directeur Nurten Albayrak van het Centraal orgaan Opvang Asielzoekers wordt met onmiddellijke ingang ontslagen.
Dat meldt de NOS. Het ontslag op staande voet volgt op een vanochtend verschenen zeer kritisch onderzoeksrapport van de commissie-Scheltema over haar functioneren.
De PVV vindt dat Albayrak haar te veel verdiende salaris moet inleveren. De gedoogpartner van het minderheidskabinet van VVD en CDA wil dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) dit geld terugeist. Albayrak verdiende 273.526 euro per jaar.
Albayrak kwam vorig jaar in opspraak nadat medewerkers in de media hun beklag over haar hadden gedaan. Ze werd op non-actief gezet. Ze zou de sfeer verzieken, niet naar de mensen in het veld luisteren en zo geld verkwanselen, onder meer aan ongebruikte opvangplekken. Ook zouden er onder haar leiding opvallend veel directeuren zijn vertrokken. Ze vocht haar ontslag met succes aan, maar stemde ermee in om eerst de resultaten van de commissie Scheltema af te wachten.
Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.
Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
ja dat wel maar slechts tot 70% max SV loonquote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Zou ze in aanmerking komen voor wachtgeld als ex ambtenaar zijnde?
Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.
Aan de andere kant is het natuurlijk schandalig van deze vrouw dat ze alleen al durft om zichzelf in de slachtofferrol te plaatsen. Doe mij een ton of twee en een dikke bak dan. Volgens mij is ze het besef van de realiteit langzaam aan kwijtgeraakt met elke bonus en extra die bij haar salaris kwam.
Niet als ze op staande voet wordt ontslagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Zou ze in aanmerking komen voor wachtgeld als ex ambtenaar zijnde?
Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgen
Verbanning zou een passende straf zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in.
Gatverdamme jij bent ook snel tevreden niet?quote:
Wat bedoel je met "zulke" mensen?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef lipper het volgende:
Typerend gedrag, het gaat vaak mis bij instellingen waar "zulke" mensen aan de top staan. Moslim omroep, een islamitsche school.
Het is toch volop bewezen dat deze vrouw een crimineel gedrag heeft ??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nee, dat doe ik maar een beetje.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht even dat je zo'n triest figuur was dat mensen op afkomst beoordeelde.
quote:wo 18 apr 2012, 18:03 | 45 reacties
|
PvdA: kijk naar vervolging Albayrak
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA vindt dat gekeken moet worden of Nurten Albayrak strafrechtelijk vervolgd kan worden voor haar „gesjoemel” als algemeen directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Dat zei hij woensdag in reactie op het rapport van de commissie-Scheltema.
Van Dam vindt het terecht dat de Raad van Toezicht van het COA is opgestapt en dat Albayrak wordt ontslagen. Het financieel gewin dat Albayrak heeft gehad, moet ze volgens de PvdA terugbetalen. Van Dam noemt de salarisontwikkeling van de directeur „schrikbarend” en vindt dat haar gedrag „niet deugt”.
Hij stelt ook dat er nog een grote vraag resteert: of het ministerie de signalen dat er iets mis was bij het COA echt niet heeft opgevangen. Van Dam verwacht dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) daar later tijdens een debat helderheid over zal geven.
Ze heeft zich inderdaad weinig populair gemaakt. Hopelijk zien we die nooit meer in een bestuurlijke functie terug.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat iedereen deze vrouw graag achter de tralies ziet verdwijnen,
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ervolg_albayrak.htmlquote:Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA vindt dat gekeken moet worden of Nurten Albayrak strafrechtelijk vervolgd kan worden voor haar ''gesjoemel'' als algemeen directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Dat zei hij in reactie op het rapport van de commissie-Scheltema.
quote:Kamer: Albayrak moet terugbetalen
Het CDA vindt dat de ontslagen COA-directeur Nurten Albayrak "het geld dat ze ontvreemd heeft van de belastingbetaler" moet terugbetalen. Dat zei Kamerlid Raymond Knops in een reactie op onderzoeksrapport van de commissie Scheltema.
Ook regeringspartij VVD en gedoogpartner PVV vinden dat Albayrak het geld moet terugbetalen.
De commissie heeft onder meer vastgesteld dat Albayrak onjuiste informatie heeft verstrekt over haar salaris en de dienstauto. De VVD wil dat er aangifte wordt gedaan tegen Albayrak wegens fraude, zei Cora van Nieuwenhuizen.
Getreuzeld
De regeringsparijen VVD en CDA en gedoogpartner PVV noemen directeur Albayrak de hoofdschuldige van de bedrijfscultuur bij het COA. "Een heleboel problemen zijn direct op haar terug te voeren", zegt PVV-Kamerlid Sietse Fritsma. "Ook het feit dat zoveel directeuren vertrokken vanwege haar beleid. Ze heeft de boel zitten bedonderen met het salaris."
De commissie verwijt de Raad van Toezicht dat het niet controleerde of alles goed verliep. En ook minister Leers krijgt kritiek, want het ministerie heeft te lang getreuzeld met ingrijpen, zegt de commissie. Daar sluit oppositiepartij D66 zich graag bij aan.
"De minister had veel eerder moeten ingrijpen", zegt Kamerlid Gerard Schouw. "Hij zit bijna dagelijks bij het COA aan tafel. Dan vraag ik me toch af waarom het zo ontzettend lang heeft moeten duren."
En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.
Graaien en een kutwijf zijn is een domme combinatie, dan weet je dat mensen zich gaan uitspreken.
Dus moet ze hangen...quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bitch moet niet zeuren,ze heeft teveel kapsones.
Veel mensen hebben een gezin met kleine kinderen en durven niet te praten uit angst hun baan kwijt te raken. Als werknemers hun collega's op straat laten trappen en niets zeggen wordt het ook achterbaks gevonden.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegen
( die medewerkers die zo 'dapper' anoniem kwamen klagen) Ik vind dat zó enorm typisch nederlands, en jawel met het CDA voorop.
Hoeveel regenten zijn er van het CDA geweest die gegraaid bij het leven hebben?
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:23 schreef Flow3r het volgende:
Ergens jammer dat Leers nu aan de touwtjes trekt en niet zijn voorganger Nebahat Albayrak.
Ik was wel benieuwd hoe het dan zou zijn gegaan, 2 nichtjes in de clinch
De PvdA heeft Herfkens als het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??quote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.
Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.
Je kan niet weten wat Nebahat gedaan zou hebben toch? Heel misschien zou ze nooit haar nichtje afgevallen zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.
Om de dubbele bonus factor: je hebt en een vrouw en een allochtoon binnengehaald en dus discrimineer je op geen enkel vlak, het enige dat nog meer punten oplevert is als ze gehandicapt is.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:
[..]
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:
[..]
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??
Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef alors het volgende:
Die tentamenvraag is wel heel erg laag ja...
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.
Niet altijd hoor!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijn
Dat krijg je ervan.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
Ja daar kun je niks aan doen. Dat heb je zo met mensen die weleens op tv komen, en vervolgens crimineel blijken te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.
Ze is exact zoals ik dacht..... exact. Gewoon een vuile parasiet. Dat mevrouw nu zo aan het janken is vind ik dan wel weer grappig, ze kan me niet hard genoeg janken. Hopen dat iemand haar gaat dagvaarden om het loon terug te betalen.quote:
quote:Overheid net zo schuldig als Albayrak
AMSTERDAM - Nurten Albayrak, zonnekoningin van het COA, sjoemelde een riant inkomen bij elkaar en moet vertrekken.
Den Haag roept luid om vervolging.
Maar heeft de overheid niet zelf dit probleem geschapen door alles te verzelfstandigen, te kiezen voor dure bestuurders in plaats van ambtenaren en van het toezicht een kleffe ons-kent-ons baantjescarrousel te maken? Wie heeft het nou eigenlijk zover laten komen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef HD9 het volgende:
De overheid is schuldig aan het ontstaan van de zonnekoningen en koninginnnen overal in hun idiote manie voor marktwerking
natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is en vrouw. En ja, die valt nu verschrikkelijk door de mand.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijn
'Het verschil van inzicht begon zeven maanden geleden over 20.000 euro en een werkweek van 36 of 40 uur. Inmiddels zijn we vier onderzoeksbureaus verder en heeft dit de staat al een miljoen euro gekost.'quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kapotgemaakt.dhtml
Zeg het maar mensen!
die komt nog wel......quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.
Ideaal grimas voor slachtofferrol. Archtetype!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hahaha die ooghoekenDat ziet er toch niet uit.
Daar heb je de verkapte al!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.
Anyways, optyfen met deze mevrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is
Waarzo??quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ze gaat wel los in haar afscheidsbetoog
Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ze slachtoffert zichzelf wel vreselijk, met dat gemiep over die toetsvraag ook al... had de school de vraag dan niet moeten opnemen in het tentamen (als ze dat al zelf opgesteld hebben) omdat de zoon van Albayrak op die school zit?
Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.
Hoeft je niet te raden!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.
Het stinkt in ieder geval wel behoorlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.
Dubbel paspoort he!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kan ze het land niet worden uitgezet??
Ik gok op maatschappijleerquote:Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Specularium het volgende:
Hoe kan een zoon van 15 op school toetsvragen krijgen over een vertrekkende COA directrice?
Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.
Tuurlijk, wat je niet weet kan je ook niet repareren. Maar als zo'n docent er wel van op de hoogte was vind ik het wel een uitglijder. Ook weer geen halszaak natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.
Ik ook niet.... hoort bij het leugenachtige gedrag wat ze vertoont.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het enige vak waar dat ter sprake zou kunnen komen.
En toch geloof ik het niet.
Wat had ze dan gezegd? Ik heb die teotsvragen over een vetrekkende COA directeur gemistquote:Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het enige vak waar dat ter sprake zou kunnen komen.
En toch geloof ik het niet.
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat had ze dan gezegd? Ik heb die teotsvragen over een vetrekkende COA directeur gemist
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kapotgemaakt.dhtmlquote:'Mijn zoon van 15 kreeg op school een toetsvraag over waarom Nurten Albayrak moest vertrekken als directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). 'Meneer, dit gaat over mijn moeder', zei hij tegen de docent.'
Heb al al gepost!!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Specularium het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kapotgemaakt.dhtml
De wijze waarop ze zich op een verontwaardigende-ik-weet-het-beter-dan-jullie en hoe-kunnen-jullie-dit-nou-allemaal-beweren manier uitte deed me meteen denken aan noorse man die zich in deze dagen ook op die dergelijke wijze uitte. Met een verstoord wereldbeeld waarin ze zelf centraal staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
dat ik die wezel voor het eerst op de buis zag had ik gelijk het gevoel dat het om een psychopate ging.
alle maniertjes die in den handboeken der psychiatrie staan kwamen bijna aan bod..
"Zij zijn charmant, manipulatief en intimiderend. Psychopaten zijn gewetenloos en doen waar zij zin in hebben. Spijt of schuldgevoelens kennen ze niet. Als je slim bent en niet in de gevangenis wilt belanden, zul je snel proberen je pathologische neigingen op een legitieme wijze te uiten: door posities van macht en controle op te zoeken."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |