Ze heeft zich inderdaad weinig populair gemaakt. Hopelijk zien we die nooit meer in een bestuurlijke functie terug.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat iedereen deze vrouw graag achter de tralies ziet verdwijnen,
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ervolg_albayrak.htmlquote:Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA vindt dat gekeken moet worden of Nurten Albayrak strafrechtelijk vervolgd kan worden voor haar ''gesjoemel'' als algemeen directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Dat zei hij in reactie op het rapport van de commissie-Scheltema.
quote:Kamer: Albayrak moet terugbetalen
Het CDA vindt dat de ontslagen COA-directeur Nurten Albayrak "het geld dat ze ontvreemd heeft van de belastingbetaler" moet terugbetalen. Dat zei Kamerlid Raymond Knops in een reactie op onderzoeksrapport van de commissie Scheltema.
Ook regeringspartij VVD en gedoogpartner PVV vinden dat Albayrak het geld moet terugbetalen.
De commissie heeft onder meer vastgesteld dat Albayrak onjuiste informatie heeft verstrekt over haar salaris en de dienstauto. De VVD wil dat er aangifte wordt gedaan tegen Albayrak wegens fraude, zei Cora van Nieuwenhuizen.
Getreuzeld
De regeringsparijen VVD en CDA en gedoogpartner PVV noemen directeur Albayrak de hoofdschuldige van de bedrijfscultuur bij het COA. "Een heleboel problemen zijn direct op haar terug te voeren", zegt PVV-Kamerlid Sietse Fritsma. "Ook het feit dat zoveel directeuren vertrokken vanwege haar beleid. Ze heeft de boel zitten bedonderen met het salaris."
De commissie verwijt de Raad van Toezicht dat het niet controleerde of alles goed verliep. En ook minister Leers krijgt kritiek, want het ministerie heeft te lang getreuzeld met ingrijpen, zegt de commissie. Daar sluit oppositiepartij D66 zich graag bij aan.
"De minister had veel eerder moeten ingrijpen", zegt Kamerlid Gerard Schouw. "Hij zit bijna dagelijks bij het COA aan tafel. Dan vraag ik me toch af waarom het zo ontzettend lang heeft moeten duren."
.
En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.
Graaien en een kutwijf zijn is een domme combinatie, dan weet je dat mensen zich gaan uitspreken.
Dus moet ze hangen...quote:Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bitch moet niet zeuren,ze heeft teveel kapsones.
Veel mensen hebben een gezin met kleine kinderen en durven niet te praten uit angst hun baan kwijt te raken. Als werknemers hun collega's op straat laten trappen en niets zeggen wordt het ook achterbaks gevonden.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegen
( die medewerkers die zo 'dapper' anoniem kwamen klagen) Ik vind dat zó enorm typisch nederlands, en jawel met het CDA voorop.
Hoeveel regenten zijn er van het CDA geweest die gegraaid bij het leven hebben?
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:23 schreef Flow3r het volgende:
Ergens jammer dat Leers nu aan de touwtjes trekt en niet zijn voorganger Nebahat Albayrak.
Ik was wel benieuwd hoe het dan zou zijn gegaan, 2 nichtjes in de clinch
De PvdA heeft Herfkens als het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??quote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.
Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.
Je kan niet weten wat Nebahat gedaan zou hebben toch? Heel misschien zou ze nooit haar nichtje afgevallen zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.
Om de dubbele bonus factor: je hebt en een vrouw en een allochtoon binnengehaald en dus discrimineer je op geen enkel vlak, het enige dat nog meer punten oplevert is als ze gehandicapt is.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:
[..]
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:
[..]
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??
Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef alors het volgende:
Die tentamenvraag is wel heel erg laag ja...
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.
Niet altijd hoor!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijn
Dat krijg je ervan.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
Ja daar kun je niks aan doen. Dat heb je zo met mensen die weleens op tv komen, en vervolgens crimineel blijken te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.
Ze is exact zoals ik dacht..... exact. Gewoon een vuile parasiet. Dat mevrouw nu zo aan het janken is vind ik dan wel weer grappig, ze kan me niet hard genoeg janken. Hopen dat iemand haar gaat dagvaarden om het loon terug te betalen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |