abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103408414
Nurten Albayrak, die onlangs als bestuursvoorzitter van het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA) op non-actief werd gesteld, vindt dat ze is ''geslachtofferd''.

Dat zegt ze zaterdag in een vraaggesprek met de Volkskrant. Het is voor het eerst dat ze zich over de kwestie uitspreekt.

Albayrak denkt dat minister Gerd Leers (Immigratie & Asiel) haar ''kennelijk'' opoffert ''voor een bepaald politiek doel''. ''Misschien biedt dit hele gebeuren wel een kans voor mensen die dingen willen veranderen.''

Bron. nu.nl

http://www.nu.nl/binnenla(...)-geslachtofferd.html

Wat wil ze dan veranderen, de Balkenende norm?

Verder heeft ze wel een klein beetje gelijk want die VVD speknek Hermans komt er mooi mee weg.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:27:34 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103408416
Leugenachtige TT
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_103408470
Je zou ook maar eens de hand in eigen boezem steken. Het idee alleen al, gatverdamme! :r
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_103408547
* Nemephis verwacht vandaag nog een GeenStijl Flame
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:51:33 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_103408556
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.

Aan de andere kant is het natuurlijk schandalig van deze vrouw dat ze alleen al durft om zichzelf in de slachtofferrol te plaatsen. Doe mij een ton of twee en een dikke bak dan. Volgens mij is ze het besef van de realiteit langzaam aan kwijtgeraakt met elke bonus en extra die bij haar salaris kwam.
pi_103408599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Aan de ene kant druipt de hypocrisie van het plafond dat alleen deze mevrouw op de vingers wordt getikt. Voornamelijk omdat zij een van de velen is en aan de velen niks wordt gedaan zolang deze buiten het zicht van het publiek opereren. Zonder deze ruchtbaarheid zat ze er nog (met nog een extra bonus), of was ze alweer ergens anders aan de slag.
Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_103409045
Mooie vrouw O+
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:58:07 #8
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_103446550
Ze is een allochtoon en haar werk was om nog meer allochtonen binnen te halen. :r

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 18-04-2012 17:55:57 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:01:13 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103446636
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:36 schreef Ferdo het volgende:
Je zou ook maar eens de hand in eigen boezem steken. Het idee alleen al, gatverdamme! :r
Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.

Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
Laffe huichelaar
pi_103446724
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze ziet zelf ook heus wel dat ze dingen fout gedaan heeft hoor, dat geloof ik wel, maar ze heeft wel gelijk dat ze alleen maar is ontslagen omdat er zo'n ophef over haar ontstaan was. Ik durf te wedden dat er genoeg anderen zijn die het minstens even bont maken, maar die blijven lekker zitten, want daar lijdt Leers geen gezichtsverlies bij.

Dus er is wel degelijk een politiek spelletje gespeeld. Maar ze is geen slachtoffer, want het blijft terecht, ook al is de reden niet zuiver.
Ja, maar dat soort dingen gebeuren heel vaak, soms ook terecht. Net als dat er een keer in de zoveel tijd een asielzoeker uitgelicht wordt die dan opeens moet blijven enzo. Houdt de mensen scherp denk ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 18 april 2012 @ 14:06:28 #11
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110483208
quote:
wo 18 apr 2012, 12:53 |lees voor
'Albayrak op staande voet ontslagen'

AMSTERDAM - De geschorste algemeen directeur Nurten Albayrak van het Centraal orgaan Opvang Asielzoekers wordt met onmiddellijke ingang ontslagen.
Dat meldt de NOS. Het ontslag op staande voet volgt op een vanochtend verschenen zeer kritisch onderzoeksrapport van de commissie-Scheltema over haar functioneren.

De PVV vindt dat Albayrak haar te veel verdiende salaris moet inleveren. De gedoogpartner van het minderheidskabinet van VVD en CDA wil dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) dit geld terugeist. Albayrak verdiende 273.526 euro per jaar.

Albayrak kwam vorig jaar in opspraak nadat medewerkers in de media hun beklag over haar hadden gedaan. Ze werd op non-actief gezet. Ze zou de sfeer verzieken, niet naar de mensen in het veld luisteren en zo geld verkwanselen, onder meer aan ongebruikte opvangplekken. Ook zouden er onder haar leiding opvallend veel directeuren zijn vertrokken. Ze vocht haar ontslag met succes aan, maar stemde ermee in om eerst de resultaten van de commissie Scheltema af te wachten.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  woensdag 18 april 2012 @ 14:21:06 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110483956
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgen
  woensdag 18 april 2012 @ 14:22:31 #13
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_110484026
Geslachtofferd :')

Mompelt iets over hoge bomen en veel wind......
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_110484189
Zou ze in aanmerking komen voor wachtgeld als ex ambtenaar zijnde?
  woensdag 18 april 2012 @ 14:28:04 #16
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110484326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
ja dat wel maar slechts tot 70% max SV loon :)

maar het kan ook zijn dat er iets extra bedongen is, 3 miljoen ofzo, dat schijnt normaal te zijn
  woensdag 18 april 2012 @ 14:29:43 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110484417
quote:

Aan de andere kant is het natuurlijk schandalig van deze vrouw dat ze alleen al durft om zichzelf in de slachtofferrol te plaatsen. Doe mij een ton of twee en een dikke bak dan. Volgens mij is ze het besef van de realiteit langzaam aan kwijtgeraakt met elke bonus en extra die bij haar salaris kwam.
Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.

Graaien en een kutwijf zijn is een domme combinatie, dan weet je dat mensen zich gaan uitspreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110493361
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:25 schreef Basp1 het volgende:
Niet als ze op staande voet wordt ontslagen.
pi_110493449
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Iemand moet de eerste zijn en dat er maar vele mogen volgen
Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in. :D
  woensdag 18 april 2012 @ 17:51:26 #20
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110494295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als leidinggevenden die misbruik van hun macht maken en geld van de burgers stelen net zo worden gestraft als andere Nederlanders, maar ik heb er een hard hoofd in. :D
Verbanning zou een passende straf zijn.
pi_110495083
Hmm de slachtoffer rol aannemen waar heb ik dat eerder gezien..
pi_110495184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mooie vrouw O+
Gatverdamme jij bent ook snel tevreden niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_110496222
Typerend gedrag, het gaat vaak mis bij instellingen waar "zulke" mensen aan de top staan. Moslim omroep, een islamitsche school.
  woensdag 18 april 2012 @ 18:41:38 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110496287
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef lipper het volgende:
Typerend gedrag, het gaat vaak mis bij instellingen waar "zulke" mensen aan de top staan. Moslim omroep, een islamitsche school.
Wat bedoel je met "zulke" mensen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110496413
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "zulke" mensen?
Raad is.
pi_110496452
Sneaky mensen
  woensdag 18 april 2012 @ 18:45:17 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_110496485
quote:
Het is toch volop bewezen dat deze vrouw een crimineel gedrag heeft ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 april 2012 @ 18:45:24 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110496492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef lipper het volgende:
Sneaky mensen
Oh gelukkig, ik dacht even dat je zo'n triest figuur was dat mensen op afkomst beoordeelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110496588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh gelukkig, ik dacht even dat je zo'n triest figuur was dat mensen op afkomst beoordeelde.
Nee, dat doe ik maar een beetje.
  woensdag 18 april 2012 @ 18:58:45 #30
323876 michaelmoore
pi_110497149
Ik denk dat iedereen deze VVD vrouw graag achter de tralies ziet verdwijnen,

quote:
wo 18 apr 2012, 18:03 | 45 reacties
|

PvdA: kijk naar vervolging Albayrak
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA vindt dat gekeken moet worden of Nurten Albayrak strafrechtelijk vervolgd kan worden voor haar „gesjoemel” als algemeen directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Dat zei hij woensdag in reactie op het rapport van de commissie-Scheltema.

Van Dam vindt het terecht dat de Raad van Toezicht van het COA is opgestapt en dat Albayrak wordt ontslagen. Het financieel gewin dat Albayrak heeft gehad, moet ze volgens de PvdA terugbetalen. Van Dam noemt de salarisontwikkeling van de directeur „schrikbarend” en vindt dat haar gedrag „niet deugt”.

Hij stelt ook dat er nog een grote vraag resteert: of het ministerie de signalen dat er iets mis was bij het COA echt niet heeft opgevangen. Van Dam verwacht dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) daar later tijdens een debat helderheid over zal geven.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 april 2012 @ 19:24:21 #31
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110498524
Kenmerkend voor het stereotype van incompetent leiderschap is dan ook dat ze doet alsof er niks aan de hand is en haar functie weer terug wil.

Gewoon bij de rechter laten verbieden dat mevrouw een x aantal jaar geen leidinggevende functie meer mag uitoefenen.
pi_110498985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat iedereen deze vrouw graag achter de tralies ziet verdwijnen,

[..]

Ze heeft zich inderdaad weinig populair gemaakt. Hopelijk zien we die nooit meer in een bestuurlijke functie terug.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 18 april 2012 @ 19:38:23 #33
323876 michaelmoore
pi_110499255
ook die Loek Hermans heeft boter op het hoofd, het lijkt erop dat de VVD zich hier goed genesteld heeft, ik zeg uitroken die ratten
pi_110502219
quote:
Tweede Kamerlid Martijn van Dam van de PvdA vindt dat gekeken moet worden of Nurten Albayrak strafrechtelijk vervolgd kan worden voor haar ''gesjoemel'' als algemeen directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). Dat zei hij in reactie op het rapport van de commissie-Scheltema.
http://www.powned.tv/nieu(...)ervolg_albayrak.html
pi_110517834
quote:
Kamer: Albayrak moet terugbetalen

Het CDA vindt dat de ontslagen COA-directeur Nurten Albayrak "het geld dat ze ontvreemd heeft van de belastingbetaler" moet terugbetalen. Dat zei Kamerlid Raymond Knops in een reactie op onderzoeksrapport van de commissie Scheltema.

Ook regeringspartij VVD en gedoogpartner PVV vinden dat Albayrak het geld moet terugbetalen.

De commissie heeft onder meer vastgesteld dat Albayrak onjuiste informatie heeft verstrekt over haar salaris en de dienstauto. De VVD wil dat er aangifte wordt gedaan tegen Albayrak wegens fraude, zei Cora van Nieuwenhuizen.

Getreuzeld
De regeringsparijen VVD en CDA en gedoogpartner PVV noemen directeur Albayrak de hoofdschuldige van de bedrijfscultuur bij het COA. "Een heleboel problemen zijn direct op haar terug te voeren", zegt PVV-Kamerlid Sietse Fritsma. "Ook het feit dat zoveel directeuren vertrokken vanwege haar beleid. Ze heeft de boel zitten bedonderen met het salaris."

De commissie verwijt de Raad van Toezicht dat het niet controleerde of alles goed verliep. En ook minister Leers krijgt kritiek, want het ministerie heeft te lang getreuzeld met ingrijpen, zegt de commissie. Daar sluit oppositiepartij D66 zich graag bij aan.

"De minister had veel eerder moeten ingrijpen", zegt Kamerlid Gerard Schouw. "Hij zit bijna dagelijks bij het COA aan tafel. Dan vraag ik me toch af waarom het zo ontzettend lang heeft moeten duren."
14.gif.
  Admin donderdag 19 april 2012 @ 01:36:13 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110518081
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet om het riante salaris, de te vette bonus, en dikke leasebak, ze had er met behoud van die zaken nog prima kunnen zitten, maar als je zo graait dan moet je zorgen dat je personeel geen hekel aan je heeft, en dat is de fout die ze gemaakt heeft.

Graaien en een kutwijf zijn is een domme combinatie, dan weet je dat mensen zich gaan uitspreken.
En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegen
( die medewerkers die zo 'dapper' anoniem kwamen klagen) Ik vind dat zó enorm typisch nederlands, en jawel met het CDA voorop.
Hoeveel regenten zijn er van het CDA geweest die gegraaid bij het leven hebben?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_110518164
Bitch moet niet zeuren,ze heeft teveel kapsones. *)
  Admin donderdag 19 april 2012 @ 01:48:47 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_110518253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bitch moet niet zeuren,ze heeft teveel kapsones. *)
Dus moet ze hangen...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 april 2012 @ 01:50:03 #39
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110518264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dus moet ze hangen...
Barbertje moet hangen inderdaad. Al is het in dit geval wel terecht.
pi_110519584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

En toch, dat achterbakse anonieme genaai staat me volledig tegen
( die medewerkers die zo 'dapper' anoniem kwamen klagen) Ik vind dat zó enorm typisch nederlands, en jawel met het CDA voorop.
Hoeveel regenten zijn er van het CDA geweest die gegraaid bij het leven hebben?
Veel mensen hebben een gezin met kleine kinderen en durven niet te praten uit angst hun baan kwijt te raken. Als werknemers hun collega's op straat laten trappen en niets zeggen wordt het ook achterbaks gevonden.

Anoniem blijven is een van de mogelijkheden om zonder angst te vertellen wat er gebeurd is. Het is ook een mogelijkheid om je collega's te helpen; Albayrak was duidelijk genoeg over het risico van baanverlies terwijl ze, zichtbaar de grootste lol hebbend, bij Pauw en Witteman zat. >:)

Hier staat het rapport. ;)

http://www.rijksoverheid.(...)rt-voor-het-coa.html

Albayrak is de enige niet die liegend, bluffend en mensen de stuipen op het lijf jagend zo ver is gekomen. })
pi_110519913
Antiek hoofd.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:23:22 #42
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110519914
Ergens jammer dat Leers nu aan de touwtjes trekt en niet zijn voorganger Nebahat Albayrak.
Ik was wel benieuwd hoe het dan zou zijn gegaan, 2 nichtjes in de clinch :o
pi_110519953
Ik vind dit een heerlijke afgang. Het spijt me zeer voor mevrouw. (Typisch geval van bad karma).

:D
pi_110522198
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:23 schreef Flow3r het volgende:
Ergens jammer dat Leers nu aan de touwtjes trekt en niet zijn voorganger Nebahat Albayrak.
Ik was wel benieuwd hoe het dan zou zijn gegaan, 2 nichtjes in de clinch :o
Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.

Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 10:01:41 ]
pi_110522243
Live persco @ RTL7
pi_110522369
haha 'Kafka zou ervan smullen' wat een figuur...
know'm sayin?
word? word.
pi_110522623
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:01 schreef Elfletterig het volgende:

Voor de goede orde: de PvdA-fractie, waar Nebahat Albayrak deel van uitmaakt, stelt dat er gekeken moet worden naar vervolging van de COA-topvrouw. De PvdA-dame zou nooit haar geloofwaardigheid op het spel zetten om haar nichtje te redden. Voor de goede orde: de COA-topvrouw is overigens VVD-lid.

De PvdA heeft Herfkens als het goede voorbeeld.
Net zo ongeloofwaardig als de VVD dus.
  donderdag 19 april 2012 @ 10:15:30 #48
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110522636
quote:

[..]

Wat de COA-topvrouw betreft: het zal allemaal wel, waar ze zich schuldig aan heeft gemaakt, maar hoe heeft dat kunnen gebeuren? Fijn dat die Raad van Toezicht is opgestapt, maar wat mij betreft mag ook op die mensen geld worden teruggevorderd wegens disfunctioneren.
waaromis de politiek zo dol op het binnenhalen van allochtone vrouwen ??
  donderdag 19 april 2012 @ 10:17:35 #49
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110522692
quote:

[..]

Je kan niet weten wat Nebahat gedaan zou hebben toch? Heel misschien zou ze nooit haar nichtje afgevallen zijn :D
En zover ik weet is Nurten Albayrak geen lid meer van de VVD. :P
pi_110522748
Die tentamenvraag is wel heel erg laag ja...
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 19 april 2012 @ 10:19:58 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110522763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:

[..]

Om de dubbele bonus factor: je hebt en een vrouw en een allochtoon binnengehaald en dus discrimineer je op geen enkel vlak, het enige dat nog meer punten oplevert is als ze gehandicapt is.

Overigens heb ik er niet zo'n moeite mee, op voorwaarde dat die persoon ook de beste keuze is, om haar kwaliteiten. en niet omdat het beter staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 april 2012 @ 10:23:40 #52
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110522851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef HD9 het volgende:

[..]

Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijn |:(
pi_110522960
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef alors het volgende:
Die tentamenvraag is wel heel erg laag ja...
Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.
pi_110523142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Als het rapport waar is dan is het eigen schuld.
Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
know'm sayin?
word? word.
pi_110523214
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Niet altijd hoor! :P
pi_110523628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:

Kan wel wezen maar daar hoef je als school zijnde haar kinderen niet mee lastig te vallen. Die horen het waarschijnlijk de hele dag al.
Dat krijg je ervan.
  donderdag 19 april 2012 @ 10:55:08 #57
3542 Gia
User under construction
pi_110523722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef alors het volgende:

[..]

Ja daar kun je niks aan doen. Dat heb je zo met mensen die weleens op tv komen, en vervolgens crimineel blijken te zijn.
pi_110523748
Ze is nog erger dan ik dacht.

:{.
pi_110523816
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Maar het is wel een mooie gedachte dat, wanneer dit soort mensen eenmaal in het zich van het publiek komt, ze vrij snel alles kwijtraken. Dat weten die mensen die nog steeds in de schaduw aan het graaien zijn natuurlijk ook, en hopelijk leven ze elke dag in angst dat ze ontdekt worden.
:')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_110524281
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef Specularium het volgende:
Ze is nog erger dan ik dacht.

:{.
Ze is exact zoals ik dacht..... exact. Gewoon een vuile parasiet. Dat mevrouw nu zo aan het janken is vind ik dan wel weer grappig, ze kan me niet hard genoeg janken. Hopen dat iemand haar gaat dagvaarden om het loon terug te betalen.
pi_110524523
Heeft deze topdirectrice überhaupt wel een afgeronde studie?

Ik kan de feiten (nog) niet achterhalen. Op Wiki staat dat ze studie(s) "gedaan" heeft. Daarmee is niet gezegd dat er diploma's behaald zijn. En gezien de woordkeuze "gedaan hebben", impliceert dit dat ze niets afgemaakt heeft.

In het geval dat ze geen afgeronde (relevante) studie(s) heeft, vind ik het nóg schandaliger. Want waar zijn die competenties op gebaseerd eigenlijk? In dat geval: Waarom dan wel een Albayrak en geen Sterretje van Oh Oh Cherso, Henk Bres of Patricia Paay op deze post?
  donderdag 19 april 2012 @ 11:23:13 #63
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110524563
De overheid is schuldig aan het ontstaan van de zonnekoningen en koninginnnen overal in hun idiote manie voor marktwerking

quote:
Overheid net zo schuldig als Albayrak
AMSTERDAM - Nurten Albayrak, zonnekoningin van het COA, sjoemelde een riant inkomen bij elkaar en moet vertrekken.
Den Haag roept luid om vervolging.
Maar heeft de overheid niet zelf dit probleem geschapen door alles te verzelfstandigen, te kiezen voor dure bestuurders in plaats van ambtenaren en van het toezicht een kleffe ons-kent-ons baantjescarrousel te maken? Wie heeft het nou eigenlijk zover laten komen?
pi_110524732
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef HD9 het volgende:
De overheid is schuldig aan het ontstaan van de zonnekoningen en koninginnnen overal in hun idiote manie voor marktwerking

Inderdaad.
Schijnheilige corrupte hufters daar in Den Haag.
pi_110524820
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is en vrouw. En ja, die valt nu verschrikkelijk door de mand.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110524955
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.
pi_110525241
quote:
'Het verschil van inzicht begon zeven maanden geleden over 20.000 euro en een werkweek van 36 of 40 uur. Inmiddels zijn we vier onderzoeksbureaus verder en heeft dit de staat al een miljoen euro gekost.'

Als dit waar is dan klopt de club die er nu zit ook voor geen meter.

Dan komt er toch een beetje een gevoel bovendrijven dat Albayrak misschien wel de waarheid spreekt in sommige gevallen.
Het mag namelijk teveel kosten dat die dame verdwijnd en over de toezichthouders hoor ik niks meer.
pi_110525300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.
die komt nog wel......
  donderdag 19 april 2012 @ 11:56:33 #70
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110525755
Hahaha die ooghoeken :') Dat ziet er toch niet uit. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110525857
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hahaha die ooghoeken :') Dat ziet er toch niet uit. :')
Ideaal grimas voor slachtofferrol. Archtetype!

Ik zie d'r zo op Kreta met een slapende baby op schoot naast de pinautomaat om geld bedelen.
pi_110525956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Daar heb je de verkapte al!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is
Anyways, optyfen met deze mevrouw. :W
pi_110526050
Zo ze gaat wel los in haar afscheidsbetoog _O-
pi_110526068
Ow en ze wil meer mee dan die 18 maandsalarissen?
pi_110526140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ze gaat wel los in haar afscheidsbetoog _O-
Waarzo??
pi_110526233
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.
  donderdag 19 april 2012 @ 12:27:51 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110526755
Ze slachtoffert zichzelf wel vreselijk, met dat gemiep over die toetsvraag ook al... had de school de vraag dan niet moeten opnemen in het tentamen (als ze dat al zelf opgesteld hebben) omdat de zoon van Albayrak op die school zit?

Hij had bij die vraag iig als geen ander de kans om het goed te beantwoorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 donderdag 19 april 2012 @ 12:28:46 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_110526782
Vond het eng om te zien.

Niks tegen sterke vrouwen.

Maar ze kunnen ook overdrijven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 april 2012 @ 12:31:02 #79
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110526856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ze slachtoffert zichzelf wel vreselijk, met dat gemiep over die toetsvraag ook al... had de school de vraag dan niet moeten opnemen in het tentamen (als ze dat al zelf opgesteld hebben) omdat de zoon van Albayrak op die school zit?

Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.
pi_110526951
Het zal wel van een verzuurde leraar zijn gekomen die haar hoge salaris niet kon verkroppen. :+
  donderdag 19 april 2012 @ 12:49:19 #81
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_110527475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.
Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.
pi_110527531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Hoeft je niet te raden! :Y)
pi_110527543
Kan ze het land niet worden uitgezet?? ;)
pi_110528081
Als ik haar zo aan het woord hoor kan ik me niet voorstellen dat zij meer dan 200.000 Euro waard is. Maar goed bij de overheid kan blijkbaar alles.

Oplossing, laat geen asielzoekers meer binnen. Alleen vluchtelingen van buurlanden opvangen bij natuurrampen en calamiteiten. Kan het hele geldverslindende Centraal opvang Asielzoekers ook worden afgeschaft.
pi_110528114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef YazooW het volgende:

[..]

Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.
Het stinkt in ieder geval wel behoorlijk.
pi_110528139
quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kan ze het land niet worden uitgezet?? ;)
Dubbel paspoort he!
pi_110528214
Hoe kan een zoon van 15 op school toetsvragen krijgen over een vertrekkende COA directrice?
  donderdag 19 april 2012 @ 13:10:38 #88
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110528234
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Specularium het volgende:
Hoe kan een zoon van 15 op school toetsvragen krijgen over een vertrekkende COA directrice?
Ik gok op maatschappijleer
  donderdag 19 april 2012 @ 13:11:31 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110528282
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.
Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 april 2012 @ 13:28:43 #90
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_110528911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.
Tuurlijk, wat je niet weet kan je ook niet repareren. Maar als zo'n docent er wel van op de hoogte was vind ik het wel een uitglijder. Ook weer geen halszaak natuurlijk.
pi_110529117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik gok op maatschappijleer
Lijkt mij ook het enige vak waar dat ter sprake zou kunnen komen.

En toch geloof ik het niet.
pi_110531283
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik ook niet.... hoort bij het leugenachtige gedrag wat ze vertoont.
pi_110532097
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat had ze dan gezegd? Ik heb die teotsvragen over een vetrekkende COA directeur gemist
  donderdag 19 april 2012 @ 14:43:21 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110532219
'Mijn zoon van 15 kreeg op school een toetsvraag over waarom Nurten Albayrak moest vertrekken als directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). 'Meneer, dit gaat over mijn moeder', zei hij tegen de docent.'
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110532222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat had ze dan gezegd? Ik heb die teotsvragen over een vetrekkende COA directeur gemist
quote:
'Mijn zoon van 15 kreeg op school een toetsvraag over waarom Nurten Albayrak moest vertrekken als directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA). 'Meneer, dit gaat over mijn moeder', zei hij tegen de docent.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kapotgemaakt.dhtml
pi_110534033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heb al al gepost!! :Y)
Jeetje, sorry man, mijn schuld, je verdient een pluim
pi_110545646
dat ik die wezel voor het eerst op de buis zag had ik gelijk het gevoel dat het om een psychopate ging.
alle maniertjes die in den handboeken der psychiatrie staan kwamen bijna aan bod :P ..

anyways, een paar weken terug las ik 'n column waarin werd gesuggereerd dat die engerd wel 'ns een psychopate zou kunnen zijn :D

Column: Gewetenloze managers
De op non-actief gezette bazin van het COA, Nurten Albayrak, kreeg gisteren nul op rekest van de rechter. Ze had een kort geding aangespannen, omdat ze wilde weten wat haar werknemers over haar verteld hadden. De rechter vond dat geen goed idee, dus ging het feest niet door. Met die uitspraak kreeg ik weer wat vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat die er juist is om het individu te beschermen tegen al te nieuwsgierige werkgevers zoals Albayrak.

Hoe komt het eigenlijk dat sommige managers zo ver gaan? De Canadese professor Robert Hare heeft dat onderzocht, en zag in deze beroepsgroep iets psychopatisch. In een interview vertelde hij: "Zij zijn charmant, manipulatief en intimiderend. Psychopaten zijn gewetenloos en doen waar zij zin in hebben. Spijt of schuldgevoelens kennen ze niet. Als je slim bent en niet in de gevangenis wilt belanden, zul je snel proberen je pathologische neigingen op een legitieme wijze te uiten: door posities van macht en controle op te zoeken. Daar zijn organisaties bij uitstek geschikt voor. Waar het draait om macht, prestige en geld, zul je ze aantreffen."

Mensen als Albayrak zijn succesvol omdat ze goed zijn in cijfers. En daarmee in strategisch ondernemen. Je ontslaat mensen niet, je maakt je begroting kloppend. Als ik naar Mark Rutte kijk dan zie ik iemand die duidelijk gelukkig is met het werk dat hij doet. Hij laat zich niet afleiden door futiliteiten als mensen die amper rond kunnen komen. Bezuinigingen zijn voor zulke politici niet meer dan de balans opmaken.

Terug naar het bedrijfsleven. Hoe zorg je als hoofd van een afdeling dat alles gaat zoals je wilt? Door de verdeel- en heerstactiek toe te passen waarmee je een angstcultuur kweekt, door jaknikkers om je heen te verzamelen en vooral door werknemers aan te nemen die veel te verliezen hebben en dus bang zijn. Mensen met een tophypotheek, kinderen, een auto, schulden en geen reserves op de bank. Door angst ga je als werknemer door, ook als het niet meer gaat. Gewetenloze managers teren op emotie. Managers zoals Albayrak.

bron:http://www.spitsnieuws.nl(...)gewetenloze-managers
  donderdag 19 april 2012 @ 21:14:23 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110545669
WJ :D
Mooie column ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110551748
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
dat ik die wezel voor het eerst op de buis zag had ik gelijk het gevoel dat het om een psychopate ging.
alle maniertjes die in den handboeken der psychiatrie staan kwamen bijna aan bod :P ..

"Zij zijn charmant, manipulatief en intimiderend. Psychopaten zijn gewetenloos en doen waar zij zin in hebben. Spijt of schuldgevoelens kennen ze niet. Als je slim bent en niet in de gevangenis wilt belanden, zul je snel proberen je pathologische neigingen op een legitieme wijze te uiten: door posities van macht en controle op te zoeken."
De wijze waarop ze zich op een verontwaardigende-ik-weet-het-beter-dan-jullie en hoe-kunnen-jullie-dit-nou-allemaal-beweren manier uitte deed me meteen denken aan noorse man die zich in deze dagen ook op die dergelijke wijze uitte. Met een verstoord wereldbeeld waarin ze zelf centraal staan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_110554468
quote:
'Daar is niks heimelijks aan. En als ik privé een verkeersboete kreeg, dan betaalde ik die uit eigen zak.'

waarmee ze impliceert dat wanneer ze in 'onze' tijd te hard rijdt het declareert? is dat gebruikelijk, verkeersboetes declareren?
pi_110585839
quote:
De Raad voor de Journalistiek heeft de klacht van Nurten Albayrak tegen de NOS grotendeels ongegrond verklaard. Dat bleek vandaag uit de uitspraak van de raad, meldt de NOS.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Journalistiek.dhtml

De mensen die het hardst schreeuwen en bluffen komen vaak heel ver met leugens en bedrog. Het is goed om te zien dat het deze psychopate niet gelukt is. :)

Dat ze nu ineens zwijgt lijkt me ook wel slimmer, stel je voor dat er nog meer ongewenste informatie naar boven komt. O-)

quote:
Nurter Albayrak heerst en graait

Onder haar nicht Nebahat Albayrak (PvdA) als staatssecretaris kon de goed betaalde heerszucht tot bloei komen.

Gezien/gelezen: NOS en NOS follow-up, Volkskrant
http://www.leugens.nl/201(...)ak-heerst-en-graait/

quote:
Uit de stukken die de NOS in bezit heeft, blijkt dat de problemen structureel en langdurig zijn. De vorige Ondernemingsraad deed al in 2007 en 2008 onderzoek naar de situatie. Aanleiding was het plotselinge vertrek van weer twee directeuren.
http://nos.nl/artikel/273(...)r-personeel-coa.html
pi_110587856
In ieder geval een paar maanden mee laten vuilprikken in de Bijlmer.

Goor graaiend geval op 2 benen.
pi_110588278
Grappig dat zoveel mensen een mening klaar hebben terwijl ze de echte feiten helemaal niet weten. Ik vind Albayrak overtuigend overkomen in haar reacties. Ik vind het wel vreemd dat als ze zeker weet dat ze gelijk heeft ze de commissie toch niet voor de rechter sleept. Maar dat kan ook zijn omdat ze geen vertrouwen meer heeft in een eerlijke behandeling. Mij komt het toch echt over dat zij de zondebok wordt gemaakt van een organisatie die gewoon op een vervelende manier moet werken door alle regels die daar zijn. Als ze willens en wetens fout zou zitten waarom zou ze dan zoveel moeite doen om en plein publique haar verhaal te vertellen? Ik kan me goed voorstellen dat er in een organisatie als een COA een aantal mensen zitten die altijd lopen te mekkeren over de organisatie en daarvoor een zondebok zoeken. Nu wordt er wel iemand aan de schandpaal genageld waarbij het nog steeds maar de vraag is of dit terecht is. Dat vind ik een heel kwalijke zaak. En haar persoonlijk aanrekenen dat ze teveel verdient en in een dure auto rijdt, terwijl alle bestuurders dit doen vind ik ook wel erg makkelijk. Dat is allemaal officieel vastgelegd en ze vangt gewoon wat er in haar contract staat. Logisch dat veel mensen hier meteen problemen mee hebben omdat het bedrag idd schandalig hoog is. Maar zou jij weigeren als je dit aangeboden kreeg?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_110588691
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef Samson het volgende:
Grappig dat zoveel mensen een mening klaar hebben terwijl ze de echte feiten helemaal niet weten.
http://www.rijksoverheid.(...)rt-voor-het-coa.html
pi_110589571
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef Samson het volgende:
Grappig dat zoveel mensen een mening klaar hebben terwijl ze de echte feiten helemaal niet weten. Ik vind Albayrak overtuigend overkomen in haar reacties. Ik vind het wel vreemd dat als ze zeker weet dat ze gelijk heeft ze de commissie toch niet voor de rechter sleept. Maar dat kan ook zijn omdat ze geen vertrouwen meer heeft in een eerlijke behandeling. Mij komt het toch echt over dat zij de zondebok wordt gemaakt van een organisatie die gewoon op een vervelende manier moet werken door alle regels die daar zijn. Als ze willens en wetens fout zou zitten waarom zou ze dan zoveel moeite doen om en plein publique haar verhaal te vertellen? Ik kan me goed voorstellen dat er in een organisatie als een COA een aantal mensen zitten die altijd lopen te mekkeren over de organisatie en daarvoor een zondebok zoeken. Nu wordt er wel iemand aan de schandpaal genageld waarbij het nog steeds maar de vraag is of dit terecht is. Dat vind ik een heel kwalijke zaak. En haar persoonlijk aanrekenen dat ze teveel verdient en in een dure auto rijdt, terwijl alle bestuurders dit doen vind ik ook wel erg makkelijk. Dat is allemaal officieel vastgelegd en ze vangt gewoon wat er in haar contract staat. Logisch dat veel mensen hier meteen problemen mee hebben omdat het bedrag idd schandalig hoog is. Maar zou jij weigeren als je dit aangeboden kreeg?
Ik denk er hetzelfde over als jij.
Als ze echt fout is dan is het heel vreemd dat ze publiekelijk de aantijgingen ontkent.
Maar ze kan ook last hebben van tunnelvisie natuurlijk.
pi_110589658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef klaaskippegaas het volgende:
Als ze echt fout is dan is het heel vreemd dat ze publiekelijk de aantijgingen ontkent.
Hoezo vreemd? Dat is toch logisch?
pi_110589711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:24 schreef Xa1pt het volgende:

Ik zal een voorbeeld geven.

Ze zegt dat haar niets te verwijten over het gebruik van haar dienstauto en dat het later invullen van afspraken onzin is omdat zij haar dienstauto prive mocht gebruiken.
Dat is dus uit te zoeken.
Als het mag dan heeft Albayrak een punt en dan komen de rest van de aantijgingen ook onder vuur te liggen.
Als het niet mag dan heeft Albayrak een tunnelvisie.

http://nos.nl/video/36400(...)niet-toegestaan.html

Zij kreeg een bijtelling voor die auto dus dan praten we toch over prive gebruik?

[ Bericht 6% gewijzigd door klaaskippegaas op 21-04-2012 12:32:19 ]
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:42:49 #109
323876 michaelmoore
pi_110590051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:27 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Ze zegt dat haar niets te verwijten over het gebruik van haar dienstauto en dat het later invullen van afspraken onzin is omdat zij haar dienstauto prive mocht gebruiken.
Als het mag dan heeft Albayrak een punt en dan komen de rest van de aantijgingen ook onder vuur te liggen.

Zij kreeg een bijtelling voor die auto dus dan praten we toch over prive gebruik?
Hoe dan ook ze kan niet terug en moet ontslagen worden dus wachtgeld
Maar ze zal een rechtszaaak beginnen en die kan ze winnen en dan moet ze doorbetaald tot haar pensioen, weliswaar niet haar 300.000 euro

Neemt niet weg dat dit kon gebeuren omdat de oevrheid in haar marktwerking-manie alle instanties van zich af zet en ze ZBO gaat noemen, vervolgens haar kop in het zand steekt voor verantwoordelijkheid

http://almanak.zboregister.overheid.nl/
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:50:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110590218
quote:

[..]

Maar ze kreeg weer een extra vergoeding om die bijtelling te compenseren....
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ze zal een rechtszaaak beginnen en die kan ze winnen en dan moet ze doorbetaald tot haar pensioen, weliswaar niet haar 300.000 euro
Hoezo doorbetalen tot haar pensioen??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110590298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Iemand die op staande voet wordt ontslagen krijgt geen wachtgeld. Het is de vraag of ze echt op staande voet is ontslagen.

quote:
Vertrekregeling

Albayrak had in haar arbeidscontract een vertrekregeling van achttien maandsalarissen staan. Het lijkt uiterst onwaarschijnlijk dat die regeling nu zal worden toegepast.
http://nos.nl/artikel/363(...)Feed%3A+nosjournaal+(NOS+Journaal+Nieuws)
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:54:45 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110590328
Ik gun het haar niet want ze doet niks verstandigs met dat geld zoals naar de tandarts gaan :6
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:55:04 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110590333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef yyyentle het volgende:
Iemand die op staande voet wordt ontslagen krijgt geen wachtgeld. Het is de vraag of ze echt op staande voet is ontslagen.
Ze is destijds per direct op non-actief gesteld, voor het op staande voet ontslaan zijn maar een paar mogelijkheden, en het lijkt me niet dat een optie is, gezien het soort problemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_110590471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies.

En voorspelbaar.
pi_110590875
quote:

[..]

Lijkt me ook dat dat te verifiëren is. Maar om mevrouw Albayrak maar op haar woord te geloven omdat ze overtuigend overkomt klinkt me nogal naiëf in de oren...
pi_110591779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:

Maar ze kreeg weer een extra vergoeding om die bijtelling te compenseren....

Daar zal wel iets mee aan de hand zijn dan.
pi_110596209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me ook dat dat te verifiëren is. Maar om mevrouw Albayrak maar op haar woord te geloven omdat ze overtuigend overkomt klinkt me nogal naiëf in de oren...
Natuurlijk moet je haar niet op haar "mooie" ogen geloven, maar het stoort me gewoon zo dat in dit soort zaken iedereen meteen een oordeel heeft. In welke mate zijn die rapporten uberhaupt te vertrouwen? Zitten daar bepaalde richtlijnen aan vast en zitten daar niet mensen achter met andere belangen? Het is gewoon altijd het geval dat er 1 persoon moet hangen als er iets mis is. Dat hebben mensen nu blijkbaar gewoon nodig. Als het "kwaad" maar gewoon 1 gezicht heeft, dan kunnen mensen het tenminste plaatsen en dat is volgens mij hier het geval. Als zij gewoon kan aantonen dat ze qua feiten in haar recht staat heeft ze gewoon gelijk. En dat moet dan idd maar heel duidelijk aangetoond worden lijkt me. O ja, en ik vind het dus verre van logisch dat iemand dit soort beschuldigen zo publiekelijk beantwoordt, zeker als ze echt fout zou zitten, dan zou ze dat toch het liefst achter gesloten deuren afhandelen. Dus het voordeel van de twijfel totdat 100% bewezen is dat ze idd fout zit hetgeen natuurlijk best mogelijk is. Bah, we zijn na zoveel jaren toch altijd weer een volk van pek en veren :-(
pi_110596618
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Samson het volgende:

Natuurlijk moet je haar niet op haar "mooie" ogen geloven, maar het stoort me gewoon zo dat in dit soort zaken iedereen meteen een oordeel heeft. In welke mate zijn die rapporten uberhaupt te vertrouwen? Zitten daar bepaalde richtlijnen aan vast en zitten daar niet mensen achter met andere belangen? Het is gewoon altijd het geval dat er 1 persoon moet hangen als er iets mis is. Dat hebben mensen nu blijkbaar gewoon nodig. Als het "kwaad" maar gewoon 1 gezicht heeft, dan kunnen mensen het tenminste plaatsen en dat is volgens mij hier het geval. Als zij gewoon kan aantonen dat ze qua feiten in haar recht staat heeft ze gewoon gelijk. En dat moet dan idd maar heel duidelijk aangetoond worden lijkt me. O ja, en ik vind het dus verre van logisch dat iemand dit soort beschuldigen zo publiekelijk beantwoordt, zeker als ze echt fout zou zitten, dan zou ze dat toch het liefst achter gesloten deuren afhandelen. Dus het voordeel van de twijfel totdat 100% bewezen is dat ze idd fout zit hetgeen natuurlijk best mogelijk is. Bah, we zijn na zoveel jaren toch altijd weer een volk van pek en veren :-(
_O_
pi_110602145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Samson het volgende:

[..]

"mooie ogen" :D en dan heb je het over dat mens... het is overigens "op haar blauwe ogen geloven", dus gaat het al helemaal niet op bij dit specimen..

na het rapport bij pauw & witteman gewoon weer keihard liegen over het salaris ophogen en de dienstauto (na op de hoogte te zijn van komend onderzoek de digitale agenda veranderen ivm data die in het weekeinde vielen en 'opeens' zelf bekeuringen betalen omdat ze mede in het weekeinde 'gescoord' werden) en dan doodleuk zeggen dat het allemaal leugens zijn. ook over de angstcultuur die intern heerste valt aardig wat te lezen..

"volk van pek en veren" :P ga nu eerst maar eens de kernpunten lezen in dat rapport (zonder te denken dat het bij het 'complot' hoort, want dan heeft het geen zin w/ ). of blijf denken wat je wilt, dat mag ook.
pi_110603186
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

"mooie ogen" :D en dan heb je het over dat mens... het is overigens "op haar blauwe ogen geloven", dus gaat het al helemaal niet op bij dit specimen..

na het rapport bij pauw & witteman gewoon weer keihard liegen over het salaris ophogen en de dienstauto (na op de hoogte te zijn van komend onderzoek de digitale agenda veranderen ivm data die in het weekeinde vielen en 'opeens' zelf bekeuringen betalen omdat ze mede in het weekeinde 'gescoord' werden) en dan doodleuk zeggen dat het allemaal leugens zijn. ook over de angstcultuur die intern heerste valt aardig wat te lezen..

"volk van pek en veren" :P ga nu eerst maar eens de kernpunten lezen in dat rapport (zonder te denken dat het bij het 'complot' hoort, want dan heeft het geen zin w/ ). of blijf denken wat je wilt, dat mag ook.
Nou, bedankt dat ik mag blijven denken wat ik wil, jij hebt je mening toch al gevormd zie ik. Fijn dat jij blind op zo'n rapport vertrouwt. Ik begrijp dat jij dus al de tijd hebt gevonden om het rapport volledig te lezen en kunt staven dat alle feiten die erin staan daadwerkelijk juist zijn?
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:24:00 #121
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110607050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef Samson het volgende:

[..]

Nou, bedankt dat ik mag blijven denken wat ik wil, jij hebt je mening toch al gevormd zie ik. Fijn dat jij blind op zo'n rapport vertrouwt. Ik begrijp dat jij dus al de tijd hebt gevonden om het rapport volledig te lezen en kunt staven dat alle feiten die erin staan daadwerkelijk juist zijn?
Feiten zijn per definitie juist :P
pi_110624799
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef Samson het volgende:

[..]

Oplichters en profiteurs moeten gewoon optyfen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')