quote:Overheid net zo schuldig als Albayrak
AMSTERDAM - Nurten Albayrak, zonnekoningin van het COA, sjoemelde een riant inkomen bij elkaar en moet vertrekken.
Den Haag roept luid om vervolging.
Maar heeft de overheid niet zelf dit probleem geschapen door alles te verzelfstandigen, te kiezen voor dure bestuurders in plaats van ambtenaren en van het toezicht een kleffe ons-kent-ons baantjescarrousel te maken? Wie heeft het nou eigenlijk zover laten komen?

Inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef HD9 het volgende:
De overheid is schuldig aan het ontstaan van de zonnekoningen en koninginnnen overal in hun idiote manie voor marktwerking

natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is en vrouw. En ja, die valt nu verschrikkelijk door de mand.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Want alleen allochtone vrouwen kunnen krengen zijn

'Het verschil van inzicht begon zeven maanden geleden over 20.000 euro en een werkweek van 36 of 40 uur. Inmiddels zijn we vier onderzoeksbureaus verder en heeft dit de staat al een miljoen euro gekost.'quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kapotgemaakt.dhtml
Zeg het maar mensen!

die komt nog wel......quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.

Dat ziet er toch niet uit.
 Dat ziet er toch niet uit.  

Ideaal grimas voor slachtofferrol. Archtetype!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hahaha die ooghoekenDat ziet er toch niet uit.

Daar heb je de verkapte al!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:34 schreef Chooselife het volgende:
Is het woord discriminatie er al bij betrokken, door het verliezende kamp? Die joker staat nog open namelijk.
Anyways, optyfen met deze mevrouw.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar zij mist blijkbaar de kwalificaties om deze functie goed uit te voeren, de enige reden dat ze aangenomen is is omdat ze allochtoon is

Waarzo??quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ze gaat wel los in haar afscheidsbetoog

Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ze slachtoffert zichzelf wel vreselijk, met dat gemiep over die toetsvraag ook al... had de school de vraag dan niet moeten opnemen in het tentamen (als ze dat al zelf opgesteld hebben) omdat de zoon van Albayrak op die school zit?

Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.

Hoeft je niet te raden!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Craptacular het volgende:
Toch wel typisch Nederlands dat ze volledig wordt afgebrand. Volgens mij zijn de bestuurders boven haar net zo schuldig.

Het stinkt in ieder geval wel behoorlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mooi om te zien weer ja, iedereen heeft zijn oordeel al weer klaar, inclusief de pers, terwijl er volgens mij maar weinig zijn die weten wat er daadwerkelijk is gebeurd/gaande is. "Zonnekoningin" die een schrikbewind zou voeren maar daar wel gewoon 7 jaar haar functie heeft kunnen uitvoeren. Blijf het een raar verhaal vinden.

Dubbel paspoort he!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kan ze het land niet worden uitgezet??

Ik gok op maatschappijleerquote:Op donderdag 19 april 2012 13:10 schreef Specularium het volgende:
Hoe kan een zoon van 15 op school toetsvragen krijgen over een vertrekkende COA directrice?

Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hadden ze dat moeten doen. Lijkt me een no-brainer.

Tuurlijk, wat je niet weet kan je ook niet repareren. Maar als zo'n docent er wel van op de hoogte was vind ik het wel een uitglijder. Ook weer geen halszaak natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de huidige scholen die uit een stuk of wat locaties en duizenden leerlingen bestaan, kan het zomaar gebeuren dat de vragen worden opgesteld door iemand die geen idee heeft dat de zoon van die vragen op een toets krijgt.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |