Lijkt me een vreselijke dood... Doodgedruktquote:DEN HAAG - Het dodelijk ongeval dat vrijdagavond plaatsvond in een liftschacht in een bedrijfspand in Den Haag, gebeurde tijdens een reünie. Dat meldde de politie zaterdag.
Een 81-jarige man kwam door onbekende oorzaak in de schacht van een zogeheten paternosterlift. Hij raakte bekneld tussen muur en lift en overleed. Een paternosterlift is een doordraaiend hokkensysteem zonder deuren.
In het gebouw aan het Spaarneplein in Den Haag was een reünie van de Postbank. Volgens een getuige stond het slachtoffer met een andere reünist in de lift . De ander stapte uit in de verwachting dat ook de 81-jarige dat zou doen. Dit gebeurde niet. De lift draaide naar beneden door en de man belandde in de liftschacht.
De politie stelt een technisch onderzoek in naar de toedracht van het ongeval.
bron: Telegraaf.nl
Dat denk ik wel, dat hij te laat uitstapte en zo uit de lift viel. Die dingen zijn ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn oid. Grote kans dat deze man van 81 dat inderdaad was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Flurry het volgende:
Hoe kan je nou in de liftschacht terecht komen als je erin blijft staan? Is ie alsnog uitgestapt ofzo op een punt waar dat niet kon?
Raar idd, je zou zeggen als je blijft staan dat je dan gewoon rondjes blijft draaien...quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Flurry het volgende:
Hoe kan je nou in de liftschacht terecht komen als je erin blijft staan?
Dat moet haast wel, als die gewoon was blijven staan was die aan de andere kant weer naar boven gegaan. In paniek geraakt misschien, dat hij dacht dat die cabine onderste boven zou draaien of zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef Flurry het volgende:
Hoe kan je nou in de liftschacht terecht komen als je erin blijft staan? Is ie alsnog uitgestapt ofzo op een punt waar dat niet kon?
Ik denk dat hij 'uitstapte' op het moment dat de deuropening aan hem voorbij is gegaan. Dan stap je uit de lift en in de schacht. Er zit namelijk geen deur voor de lift.quote:
Dan zit je toch bij een muur?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik denk dat hij 'uitstapte' op het moment dat de deuropening aan hem voorbij is gegaan. Dan stap je uit de lift en in de schacht. Er zit namelijk geen deur voor de lift.
Hier is die ruimte dicht:quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tussen de verdiepingen is genoeg ruimte zeg maar om er tussen te komen.
Maar deze man stapte uit, niet inquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier is die ruimte dicht:
[ afbeelding ]
Met Sjakie en die dame met d'r brilletjequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:32 schreef Bonkers. het volgende:
Die dingen ken ik ook alleen uit de Flodder film.
Hahaha, daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Met Sjakie en die dame met d'r brilletjeDie onderkoffer werkte op het gemeentehuis
De vloer waar je op staat loopt niet helemaal door tot aan de rand/muur als ik me goed herinner. Toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tussen de verdiepingen is genoeg ruimte zeg maar om er tussen te komen.
Ken de liften vrij goed van toen ik daar werkte bij Casema, ook gaaf dat er maar 2 van deze liften nog werkend zijn in Nederland
Ha dit is bij mij op de universiteitquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hier is die ruimte dicht:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |