Dank je!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:07 schreef freako het volgende:
Dubbeltopic:
Chinees verkoopt nier om IPHONE te kopen
China: 17-jarige verkoopt nier voor ipad
Ik zet hem weer open... geneuzel verwijderd en laten we het vooral bij de voedselbank houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarnaar toe bedoel je .. erm ... misschien POL? Geen idee anders, een subforum 'samenleving' oid waarin zoiets als dit terecht zou kunnen is er niet.
[..]
Nuttig voor wie?
Ze zei meneer tegen mequote:
Das voor sommigen al een hele klusquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Salafisten delen 25 miljoen gratis korans uit
maar we moeten wel normaal doen.²
ik heb hem dichtgegooid omdat de OP uit een opiniestuk in ckmbinatie met GS bestaat. Geen nieuws dus. Toen TS ook nog een kvg bleek, en de eerste pagina vrijwel alleen uit pvdabashen bestaat, leek het topic me niet echt een rijke toevoeging.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom is dit topic Mao had de beste bedoelingen :) dicht, mensen?
Waarom wordt zo'n user niet geband?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef Frutsel het volgende:
De plaatjes zijn ook verwijderd, althans, uit het eerste deel waar ik ze eerder ben tegengekomen. Maar volgens mij heb je dat punt al tig keer gemaakt en in een poging om deel 3 (ging toch om Frankrijk topic?) op de rails te krijgen is die hele discussie verwijderd. Voegde niets meer toe. Laten we nog eens proberen of het daar normaal kan
Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet geband?
Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo doorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen en bans mogen ook niet besproken worden (levert zelf een ban op)
Niets te danken oude bekendequote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Gaan ze zo beginnen....joh, laat het lekker, ik weet nu weer even hoe jullie te werk gaan, prachtige site dit, fijne mensen ook, ga zo door
Och zolang je maar geen woord verkeerd zegt over Joden kan je hier ver gaan heb ik gemerktquote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets te danken oude bekendeGa zo door
Lol!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets te danken oude bekendeGa zo door
Leuke joke.quote:
Ah, een ban-aanvraag vanwege een vermeende gemanipuleerde foto. Hoe weet je dat die foto gemanipuleerd is, ben je bij de steniging geweest? Ik in ieder geval niet en die foto staat gewoon tot iedereen vrij ter beschikking op internet. En verder nog maar te zwijgen over je gescheld en gezuig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet geband?
True, aangepast naar titel die boven bronbericht staat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SP-raadslid: 'Kan iemand die Jort afschieten? Dank'
Topictitel slaat helemaal nergens op. Links zet niet aan tot geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |