http://www.joop.nl/opinie(...)en_ook_hoogopgeleid/quote:Onder het regime van Mao vielen (mild geschat) 40.000.000 doden. Voor Mei Li Vos heet dat: "De ideale samenleving er ietwat hard doorheen drukken". Gelukkig voor de nabestaanden van die 40.000.000 doden zijn die mensen allemaal gestorven met "de beste bedoelingen". Hoeveel doden direct aan Karl Marx zijn toe te schrijven zullen we nooit weten maar we kunnen het kennelijk ook gewoon "iets betekenen voor de verworpenen der aarde" noemen. Wel vinden we het fijn te weten dat Marcel van Dam zich vanuit zijn kapitale landgoed op de Veluwe blijft bekommeren om "onrendabelen". We hopen maar dat hij niet ook "de beste bedoelingen" heeft.
jij ziet niet in hoe compleet incorrect deze uitspraken zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom altijd afgeven op bepaalde denkrichtingen vanwege de meningen van mensen die ook toevallig die richting aanhangen (althans dat wordt gemakshalve maar meteen aangenomen) terwijl ze inderdaad duidelijk niet weten waar ze over praten?
Ik krijg nu van die tokkiebeelden voor me dat ze lopen te schreeuwen dat alle buitenlanders terug naar Turkije moeten, omdat één Turk af en toe te hard voorbij komt kachelen met z'n 2-takt. Serieus, kijk en denk eens wat verder dan je neus lang is en kap eens met iedereen en alles in hokjes te proppen.
Daar ga ik niet op in. Le-zen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:22 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
jij ziet niet in hoe compleet incorrect deze uitspraken zijn.
een trap in de ballen van de nabestaanden.
zo van, je oma/moeder is aan een gruwelijk eind gekomen maar het was voor een goede zaak
Breivik kwam van rechts.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Meneer Breivik had dus ook het beste voor met zijn volk. Hij probeerde zijn standpunten enkel op ietwat onhandige wijze duidelijk te maken
Nope, het doel kan de middelen rechtvaardigen....heel wat andersquote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Het gaat toch om het doel en niet de middelen?
wilders moet gewoon zeggen:quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bush had ook maar het beste voor met de wereld toen hij Irak binnen viel.
Het is zeker een gotspe, hoe krijgt ze het uit haar mondquote:Op maandag 9 april 2012 23:08 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
wilders moet gewoon zeggen:
ik heb het beste met nederland voor, ik wil het er iets harder doorheen drukken, maar op het eind is het het beste.
misschien begrijpen ze het dan
wat een gotspe van dat wijf en joop die het publiceert
Preventief vaccineren, preventief co2 vermindering, preventief foulieren en scannen bij luchthavens, preventieve omgekeerde bewijslast, etcetera...quote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef DontGiveAFok het volgende:
met de beste bedoelingen zijn de meest gruwelijke daden gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |