Je bent een mod. Je kunt er wat aan doen. Toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Rezania het volgende:
Dit is gewoon een klacht? Niet eens een artikel of zo?En dan nog niet eens een fatsoenlijke argumentatie erbij.
Ja, dus we willen meer agenten op straat, dus moeten ze duurder worden, zodat van hetzelfde geld minder politie ingezet kan worden ofzo????quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:50 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, het gaat toch niet alleen om geld, maar ook om werkdruk? Burgers willen meer blauw en de politie wil daarvoor worden gecompenseerd, dat is toch logisch?
Ik ben mod ja, maar niet van NWS.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent een mod. Je kunt er wat aan doen. Toch?²
Hokjesgeestquote:
Straaturen zijn blijkbaar zwaarder dan kantooruren, dus willen ze meer geld, omdat ze zwaarder werk uitvoeren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, dus we willen meer agenten op straat, dus moeten ze duurder worden, zodat van hetzelfde geld minder politie ingezet kan worden ofzo????
quote:
Jw wilt toch niet zeggen dat de frustratie die dit oproept nog beargumenteerd moet worden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent een mod. Je kunt er wat aan doen. Toch?²
Graag. Ik ben vooral benieuwd naar het argument waarom dit niet in dit topic: Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. had gekund.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Jw wilt toch niet zeggen dat de frustratie die dit oproept nog beargumenteerd moet worden?
Van mij mogen ze ook wel wat meer verdienen, ikzelf wil ook graag meer verdienen dan dat ik nu doe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef JamFlava het volgende:
Bij de politie verdien je niet zoveel tegenwoordig.
Je loopt elke dag risico.. komt vervelende zaken tegen zoals; mensen die zelfmoord hebben gepleegd, kleine kinderen reanimeren, bij ongelukken als eerste aankomen ect.
Het geweld tegen agenten wordt steeds erger.
Van mij mogen ze meer verdienen.
Van mij mogen ze eerder een pistool trekken of met de knuppel los gaan.
Oeps over het hoofd gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef eight het volgende:
[..]
Graag. Ik ben vooral benieuwd naar het argument waarom dit niet in dit topic: Politie gaat bewust verkeer vertragen op loonsverhoging af te dwingen. had gekund.
Van mij mogen ze sterven, maar dat gebeurd ook niet :Squote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef JamFlava het volgende:
Bij de politie verdien je niet zoveel tegenwoordig.
Je loopt elke dag risico.. komt vervelende zaken tegen zoals; mensen die zelfmoord hebben gepleegd, kleine kinderen reanimeren, bij ongelukken als eerste aankomen ect.
Het geweld tegen agenten wordt steeds erger.
Van mij mogen ze meer verdienen.
Van mij mogen ze eerder een pistool trekken of met de knuppel los gaan.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sterven, maar dat gebeurd ook niet :S
Ik weet zelf ook niet precies hoe ze het noemen, maar helemaal goed is het niet nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:00 schreef JamFlava het volgende:
[..]![]()
1984 is neem ik aan niet het jaar waarin jij geboren bent? Of heb je één of andere handicap (achterstand)?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze sterven, maar dat gebeurd ook niet :S
Gelukkig is er ook sprake van om stadswachten de lichtere politietaken, zoals het afnemen van simpele aangiftes etc, af te laten handelen. Kunnen ze vaker naar buiten voor het zelfde geld, iedereen blij!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straaturen zijn blijkbaar zwaarder dan kantooruren, dus willen ze meer geld, omdat ze zwaarder werk uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |