omdat jij dat nogal slecht communiceert, daarom!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb het er zelf maar bijgezocht voor je maar ik wil een link naar het artikel voortaan
waarom wil je dit niet begrijpen?
het ligt ook aan jou, je vroeg namelijk om de bron! Die had ik je gegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
als ik heel direct vraag om de link naar het artikel en jij het vervolgens een week later weer opent zonder die link dan krijg ik toch de indruk dat het ergens anders aan ligt
in eerste instantie vroeg je om een bron, daarna ging je pas over de link zeurenquote:
en een week later open je het topic weer zonder link, dan moet je niet gaan doen alsof je dom bent ...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef Outlined het volgende:
[..]
in eerste instantie vroeg je om een bron, daarna ging je pas over de link zeuren
je hebt de regeltjes geaccepteerd toen je lid werd slimmerikquote:en je kan zoveel van me vragen, dadelijk vraag je of ik in de sloot spring, ga ik natuurlijk ook meteen doen
quote:Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
[NWS feedback] Alleen nog maar feedback!
als jij er gewoon normaal over zou kunnen praten dan zou dit allemaal niet nodig geweest zijn, maar nee hoor, je moest het topic dicht gooien en de wijsneus uit willen hangen. Je bent een mod, gedraag je daar naar. Enkele van je quotes:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een week later open je het topic weer zonder link, dan moet je niet gaan doen alsof je dom bent ...
[..]
je hebt de regeltjes geaccepteerd toen je lid werd slimmerik
quote uit de eerste post van DIT topic
[..]
aaah dus je hebt het wel gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:06 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij er gewoon normaal over zou kunnen praten dan zou dit allemaal niet nodig geweest zijn, maar nee hoor, je moest het topic dicht gooien en de wijsneus uit willen hangen. Je bent een mod, gedraag je daar naar. Enkele van je quotes:
"jaja het is goed met je "
"dus niet bron: me moedah"
Dit is het laatste wat ik er over zeg.
Zo'n scheiding/filter lijkt mij inderdaad ook wel een goed idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Stranger het volgende:
Kan er misschien een subforum komen speciaal voor sensatienieuws waar woestijnvos en slashdotter3 lekker alles los en vast kunnen spammen met onzinnig 'nieuws', zodat ik me geen breuk hoef te scrollen op zoek naar een topic met daadwerkelijk nieuwswaarde?
Neuh zit er niet in denk ik...zakt vanzelf weer snel weg...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Stranger het volgende:
Kan er misschien een subforum komen speciaal voor sensatienieuws waar woestijnvos en slashdotter3 lekker alles los en vast kunnen spammen met onzinnig 'nieuws', zodat ik me geen breuk hoef te scrollen op zoek naar een topic met daadwerkelijk nieuwswaarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |