Topic is gesloten.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef deedeetee het volgende:
Moslim man - vrouw relatie in de praktijk
Ik heb hier al de merkwaardigste topics voorbij zien komen maar is NWS echt zo vér gezonken dat dit mag
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:17 schreef Woestijnvos het volgende:
Kan deze ook gesloten worden Dubbelpost.![]()
Man wint 2,7 miljoen euro met inzet van 7,50.
terrorist met racistische neigingen... of net andersomquote:Op maandag 11 juni 2012 02:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er waren genoeg apen aanwezig. Zij waren een vreemde mogendheid op ons grondgebied met de planning tot zware terroristische handelingen (het uitmoorden van peuters kan ik niet anders noemen). Dat ze die apen afgeslacht hebben kan ik enkel toejuichen. Jammer helaas dat er een aantal gevangen zijn genomen, die hadden ze ter plekke een nekschot moeten geven.
Bedreigingen zijn strafbaar dacht ik zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Wat jij wilt vriend. Maar ik ken er genoeg die het zat zijn. Dat multiculti onzin en dat EU gedrocht.
Wacht maar er komt vanzelf bijltjes dag voor mensen zoals JIJ..
Volgens mij is dat geen bedreiging maar een insinuatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn strafbaar dacht ik zo.
Het is inderdaad totaal niet racistisch om niet-blanke mensen apen te noemen.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ahgossiepossie zeg, voor sommigen is inmiddels alles racistisch.
Al afgehandeld, dacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 05:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is inderdaad totaal niet racistisch om niet-blanke mensen apen te noemen.
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.quote:
dit is een feedbacktopic en geen slowchatquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.
Tenzij hij in zee springt, en zodoende een nieuwe watersnoodramp veroorzaakt, is een foto van juicyhil geen nieuws, en altijd offtopic hier in NWS. Dus gewoon niet doen. Persoonlijk worden dient het topic nooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat je van Timmmm veel steun kan verwachten Juicy. Zeker niet aangezien je zelf de troll bent hier.
Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Mag op slot dubbel post.![]()
Vrouw doodgestoken in Rotterdamse basisschool.
De bovenste link verder niet op geklikt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef zuiderbuur het volgende:
Zoals in Commentaar op nieuwsberichten. besproken, er zitten veel dubbele topics in NWS. Dat NWS als los van POL wordt gezien begrijp ik, maar dan nog vind ik deze topics gewoon te snel op elkaar volgen, elk topic kaapt in feite de aandacht van het vorige, en veroordeelt zichzelf opnieuw tot leegheid:
zo 17 juni: Verkiezingen Griekenland
wo 20 juni: Bankdirecteur Griekse minister van Financiën
vr 22 juni : Syrie schiet Turks militair toestel uit de lucht
za 23 juni: Wanneer valt Turkije Syrië binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
/failquote:Op maandag 25 juni 2012 20:12 schreef computerprobleem het volgende:
De moderator sp3c vind niet dat ik in mijn mening mag plaatsen (waarschijnlijk omdat het negatief is over Turkije, Syrië en Iran, sinds hij een Turk is, heeft hij liever niet dat er negatief over zijn ''oppermachtige'' land gepraat wordt, want Turkije is ''perfect'' ( whaha).
Hij censureert 3 van mijn berichten in korte tijd, haalt alles weg.
Tevens zegt hij dat ik het niet moet hebben over ''De oppermachtige Koerden'', terwijl ik het helemaal niet over Koerden had in mijn laatste posts, die discussie was al uren geleden. Blijkbaar leest ook deze Turk wat hij lezen wilt. Niet echt een 'bijzonder' geval hoor, is meestal zo.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef LXIV het volgende:
Samenvatting: Man met Joods uiterlijk, bestuurslid van Bilderberg, werkzaam geweest bij Goldman Sachs, nu in de VN, spreekt de EU toe dat zij hun nationale homogeniteit moeten ondermijnen.
[ afbeelding ]
Kom er maar in, Lambiekje!
Colin Kazim Richards vraagt om een rectificatie namens alle negroide Turken!quote:
vakkenleger?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef Frutsel het volgende:
Bij het leger bedoel je. Taal- en spraakverwarring. Scheelt maar 1 lettertje. Of schoorsteenveger of iets elfetterigs met eger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |