Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
het is een feit dat je van verkeerd gebruik van xtc dood kunt gaan
Net als met alcohol dus?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
Nou het is meer je overdaad aan onzinredeneringen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
jammer dat ik meteen een troll ben omdat jullie er niet tegen kunnen dat ik het niet met jullie eens ben
Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
En het aantal gebruikers zal iets toe nemen. Voor mijn gevoel heeft bijna iedereen wel eens in zijn met drugs geëxperimenteerd (geen alcohol)quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.
Het aantal doden zal drastisch afnemen bij gereguleerde legalisering.
Vertel mij dan eens waarom de Heer drugsgebruikers dood laat gaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef ems. het volgende:
Duidelijke uitspraak van de dokter. Fijn om te zien dat er nog mensen zijn met de mentale capaciteit om door populistische anti-drugs lobby heen te prikken.
Helaas verwacht ik dat de conservatieve drollen legalisering weer in de weg zullen staan, ondanks dat ze geen argumenten hebben behalve "onze kinderen boohoo".
Om dezelfde reden dat ie andere mensen dood laat gaan. Allemaal opkankeren gewoon. Geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom de Heer drugsgebruikers dood laat gaan?
Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen... Waarom reageren mensen nog serieus... Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doetquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ergo, je bent geen god.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?
Nee hoor? Ik vind dat ze moeten stoppen met het gedogen van softdrugs.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef vault_tec het volgende:
Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doet
Nogmaals, ik ben geen discussie gestart. Ik onderbouw de feiten en het woord van de Heer. Dat is volgens mij echt geen discussie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef vault_tec het volgende:
juicy is zelf ook niet serieus. Zie mijn comment: als je niet open staat voor andere meningen moet je niet discussiëren.
Wat heeft dat te maken met ecstasy?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik vroeger nog rookte werd ik eens door een klasgenote aangesproken dat dat ongezond was en dat ik dat eigenlijk niet moest doen. Hoewel ze gelijk had en ik later ook gestopt ben, kon ik op dat moment alleen maar lachen aangezien zij ruim 100 kilo moest wegen.
Voelde me daar later weer schuldig over maar ja.
Dit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
MDMA is inderdaad best veilig hoor , maar in die XTC-pillen zit juist vaak rotzooi waar mensen soms in de problemen door komen.
Het gaat er hier over dat MDMA zo slecht niet is. Niet of overgewicht slecht voor je is. En TS' gewicht erbij halen om je punt te maken, is onnodig, doet afbreuk aan je eigen punt, is verdomde kinderachtig, en alleen bedoeld om TS belachelijk te maken. Dat doen we dus niet, bij niemand niet. En al helemaal niet bij iemand die alleen maar in beeld gekomen is om mooie kiekjes voor FOK! te maken. Als we daar mensen belachelijk om gaan maken, wil niemand meer iets voor FOK! doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef vault_tec het volgende:
juicy is zelf ook niet serieus. Zie mijn comment: als je niet open staat voor andere meningen moet je niet discussiëren.
Timmm, ik was het eerst met je eens en dat standpunt had ik ook, we moeten nou niet iemands uiterlijk gaan bashen, todat ik mij iets bedacht. Juicy zit te verkondigen dat mensen die xtc doen dat die iets doen wat dodelijk en gevaarlijk is. Dan vind ik het toch best rechtvaardig om hetzelfde te zeggen over zijn voedselnuttiging.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat er hier over dat MDMA zo slecht niet is. Niet of overgewicht slecht voor je is. En TS' gewicht erbij halen om je punt te maken, is onnodig, doet afbreuk aan je eigen punt, is verdomde kinderachtig, en alleen bedoeld om TS belachelijk te maken. Dat doen we dus niet, bij niemand niet. En al helemaal niet bij iemand die alleen maar in beeld gekomen is om mooie kiekjes voor FOK! te maken. Als we daar mensen belachelijk om gaan maken, wil niemand meer iets voor FOK! doen.
En dit is meteen het laatste wat ik erover zeg, als je verder in discussie wil, moet je maar naar NWS FB komen
ik waardeer je poging maar er is geen discussie? de enige die 'aan de andere kant' staat is TS en die verveelde zich gewoon duidelijk en loopt te trollenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat er hier over dat MDMA zo slecht niet is. Niet of overgewicht slecht voor je is. En TS' gewicht erbij halen om je punt te maken, is onnodig, doet afbreuk aan je eigen punt, is verdomde kinderachtig, en alleen bedoeld om TS belachelijk te maken. Dat doen we dus niet, bij niemand niet. En al helemaal niet bij iemand die alleen maar in beeld gekomen is om mooie kiekjes voor FOK! te maken. Als we daar mensen belachelijk om gaan maken, wil niemand meer iets voor FOK! doen.
En dit is meteen het laatste wat ik erover zeg, als je verder in discussie wil, moet je maar naar NWS FB komen
Waarom laat de Heer dikke mensen doodgaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben geen discussie gestart. Ik onderbouw de feiten en het woord van de Heer. Dat is volgens mij echt geen discussie.
En waar in de bijbel staat dat drugs 'slecht' zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom laat de Heer dikke mensen doodgaan?
Waar staat in de Bijbel dat men altijd een gordel in auto om moet hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
En waar in de bijbel staat dat drugs 'slecht' zijn.
Voer je nou het woord van je heertje (let op, niet een hoofdletter) of voer je een eigen mening/overtuiging.
Als het het eerste is, lees opnieuw de eerste zin van deze post.
Goed, dan gaan we 'serieus' op TS in.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Scroll hier eens op naar 'Deaths involving MDMA' : http://thedea.org/statistics.html
in 94 was er 1 dode, in 2001 76... and counting... niet gevaarlijk?
Maar als je dus echt even de tijd had genomen om het door te lezen, dan zou je dit zien:quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Scroll hier eens op naar 'Deaths involving MDMA' : http://thedea.org/statistics.html
in 94 was er 1 dode, in 2001 76... and counting... niet gevaarlijk?
Wat dus weer mijn argument aanvult, van MDMA zelf ga je zelden dood, het zijn bijzaken die ervoor zorgen dat je dood gaat, zoals eerder gezegt; te weinig water drinken, hartklachten en niet geïnformeerd te zijn etc.quote:In a recent study in the UK, of 81 deaths where MDMA was present, only 6 died from simple MDMA toxicity.
Dus dan is het verantwoord om te zeggen dat het hartstikke veilig is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Maar als je dus echt even de tijd had genomen om het door te lezen, dan zou je dit zien:
[..]
Wat dus weer mijn argument aanvult, van MDMA zelf ga je zelden dood, het zijn bijzaken die ervoor zorgen dat je dood gaat, zoals eerder gezegt; te weinig water drinken, hartklachten en niet geïnformeerd te zijn etc.
Dit inderdaad. Als bron waarom XTC op zich niet dodelijk is, kan je het bericht in de OP al gebruiken. TS moet eerst zelf eens komen met een goede weerlegging (en roepen dat drugs slecht zijn is dat niet).quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
En waar in de bijbel staat dat drugs 'slecht' zijn.
Voer je nou het woord van je heertje (let op, niet een hoofdletter) of voer je een eigen mening/overtuiging.
Als het het eerste is, lees opnieuw de eerste zin van deze post.
Er vallen elk jaar honderden doden in het verkeer. Mag autorijden dan ook niet van god?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar staat in de Bijbel dat men altijd een gordel in auto om moet hebben?
Niet alles staat geschreven in de Bijbel, Maar het is toch duidelijk als Hij zoveel gebruikers laat doodgaan?
Onze lieve heer vind ik geen steekhoudend argument. Wat zegt Christus overigens over hoogmoed? Beeld je niet in dat je weet wat God waarmee bedoeld, want dat weet je niet, en pretenderen in Zijn naam te praten is een zonde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar staat in de Bijbel dat men altijd een gordel in auto om moet hebben?
Niet alles staat geschreven in de Bijbel, Maar het is toch duidelijk als Hij zoveel gebruikers laat doodgaan?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er vallen elk jaar honderden ruim een miljoen doden in het verkeer. Mag autorijden dan ook niet van god?
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dan is het verantwoord om te zeggen dat het hartstikke veilig is?
Nee, alleen dat is ook niet het standpunt dat de meerderheid die het niet met jou eens is voert.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dan is het verantwoord om te zeggen dat het hartstikke veilig is?
Stukje meer dan xtc toch? Ik zou dus snel stoppen met geloven in die god, straks ga je er nog dood aan.quote:In short, 809 million people have died in religious wars.
leuk dat je het op je wil nemen maar 'omdat ik er het nut niet van in zie' is nou niet echt dat je zegt een top argument hequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen om nog iets van een discussie te krijgen.
Ik vind dat beperkt aantal dode aan vervuilde xtc in Canada nog geen reden om een soort van staatswinkel te beginnen waar xtc vrij verkocht kan worden zoals dat nu met wiet in Nederland het geval is. Ook niet als dat boven de 18 of alleen aan Canadezen zou gebeuren omdat ik het nut van vrij verkrijgbare xtc niet inzie.
Waarom zou er volgens jou een winkel moeten zijn waar iedereen legaal xtc kan kopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk dat je het op je wil nemen maar 'omdat ik er het nut niet van in zie' is nou niet echt dat je zegt een top argument he
Apotheek. Gewoon kale witte pillen zonder leuk logo of mooie kleurtjes. De nieuwe generatie heeft dan een stuk minder interesse in zo'n pil als alle anderen hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou er volgens jou een winkel moeten zijn waar iedereen legaal xtc kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |