abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:49:10 #51
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112899823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee
het is een feit dat je van verkeerd gebruik van xtc dood kunt gaan
Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_112899884
Leuke troll TS.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:51:47 #53
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112899921
jammer dat ik meteen een troll ben omdat jullie er niet tegen kunnen dat ik het niet met jullie eens ben
pi_112899930
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
Net als met alcohol dus?
pi_112899942
Laten we vet voedsel ook maar verbieden, daar maken een hoop mensen ook verkeerd gebruik van,of niet Juicyhill?
pi_112900050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
jammer dat ik meteen een troll ben omdat jullie er niet tegen kunnen dat ik het niet met jullie eens ben
Nou het is meer je overdaad aan onzinredeneringen.

Deze meneer is nu niet bepaald de eerste die dit zegt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_112900503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.

Het aantal doden zal drastisch afnemen bij gereguleerde legalisering.
pi_112900569
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.

Het aantal doden zal drastisch afnemen bij gereguleerde legalisering.
En het aantal gebruikers zal iets toe nemen. Voor mijn gevoel heeft bijna iedereen wel eens in zijn met drugs geëxperimenteerd (geen alcohol)
pi_112900603
Duidelijke uitspraak van de dokter. Fijn om te zien dat er nog mensen zijn met de mentale capaciteit om door populistische anti-drugs lobby heen te prikken.

Helaas verwacht ik dat de conservatieve drollen legalisering weer in de weg zullen staan, ondanks dat ze geen argumenten hebben behalve "onze kinderen boohoo".
Conscience do cost.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:08:36 #60
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112900652
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef ems. het volgende:
Duidelijke uitspraak van de dokter. Fijn om te zien dat er nog mensen zijn met de mentale capaciteit om door populistische anti-drugs lobby heen te prikken.

Helaas verwacht ik dat de conservatieve drollen legalisering weer in de weg zullen staan, ondanks dat ze geen argumenten hebben behalve "onze kinderen boohoo".
Vertel mij dan eens waarom de Heer drugsgebruikers dood laat gaan?
pi_112900680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat ie andere mensen dood laat gaan. Allemaal opkankeren gewoon. Geef hem eens ongelijk :)
pi_112900707
quote:

[..]

Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?
Conscience do cost.
pi_112900712
quote:

[..]

Je bent aan het trollen... Waarom reageren mensen nog serieus... Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doet :')
pi_112900731
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?
Ergo, je bent geen god.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:11:14 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112900760
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef vault_tec het volgende:
Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doet :')
Nee hoor? Ik vind dat ze moeten stoppen met het gedogen van softdrugs.
pi_112900797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ergo, je bent geen god.
Jawel, dat ben ik wel. Maar ik laat drugsgebruikers niet dood gaan :)
Conscience do cost.
pi_112901205
Aah een drugstopic van Juicyhil, ik kan wel even wat humor gebruiken na die nederlaag van gisteren. Niet dat voetbal me iets boeit, maar Juicyhil is sowieso lachen.
pi_112901235
TS is lelijk, heeft obesitas en heeft nog nooit (onbetaalde) seks gehad. :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:24:31 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112901326
Ontopic graag, niet onTS. Juicyhil bashen is vast heel leuk, maar we zitten hier in een serieus forum, en ik hou niet zo van bashen.
Laffe huichelaar
pi_112901351
juicy is zelf ook niet serieus. Zie mijn comment: als je niet open staat voor andere meningen moet je niet discussiëren.
pi_112901369
Toen ik vroeger nog rookte werd ik eens door een klasgenote aangesproken dat dat ongezond was en dat ik dat eigenlijk niet moest doen. Hoewel ze gelijk had en ik later ook gestopt ben, kon ik op dat moment alleen maar lachen aangezien zij ruim 100 kilo moest wegen.
Voelde me daar later weer schuldig over maar ja.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:27:15 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112901421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef vault_tec het volgende:
juicy is zelf ook niet serieus. Zie mijn comment: als je niet open staat voor andere meningen moet je niet discussiëren.
Nogmaals, ik ben geen discussie gestart. Ik onderbouw de feiten en het woord van de Heer. Dat is volgens mij echt geen discussie.
pi_112901442
Ik maak me veel drukker om obesitas, als grote bedreiging van de volksgezondheid.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:27:55 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112901446
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik vroeger nog rookte werd ik eens door een klasgenote aangesproken dat dat ongezond was en dat ik dat eigenlijk niet moest doen. Hoewel ze gelijk had en ik later ook gestopt ben, kon ik op dat moment alleen maar lachen aangezien zij ruim 100 kilo moest wegen.
Voelde me daar later weer schuldig over maar ja.
Wat heeft dat te maken met ecstasy?
pi_112901451
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
MDMA is inderdaad best veilig hoor , maar in die XTC-pillen zit juist vaak rotzooi waar mensen soms in de problemen door komen.
Dit.
pi_112901463
Wij komen ook met feiten aan. Maar jij... jij zegt dan dat het slecht voor je is net als dat overgewicht van jou. En God bestaat niet.
pi_112901474
Ach, iedereen heeft het recht op een mening, maar als je zelf de vertegenwoordiger was van gezond zijn (wat duidelijk niet zo is), dan zou ik je standpunten misschien nog serieus nemen. Maar als je mdma nou echt helemaal de grond in drukt omdat het 'dodelijk' is, ga dan eerst eens even kijken over hoe gevaarlijk andere dingen zijn die wel maatschappelijk geaccepteerd zijn, zoals teveel eten en drinken. Ga in ieder geval niet zo ongeïnformeerd de hypocriet uithangen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:30:19 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112901527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef vault_tec het volgende:
Het gaat er hier over dat MDMA zo slecht niet is. Niet of overgewicht slecht voor je is. En TS' gewicht erbij halen om je punt te maken, is onnodig, doet afbreuk aan je eigen punt, is verdomde kinderachtig, en alleen bedoeld om TS belachelijk te maken. Dat doen we dus niet, bij niemand niet. En al helemaal niet bij iemand die alleen maar in beeld gekomen is om mooie kiekjes voor FOK! te maken. Als we daar mensen belachelijk om gaan maken, wil niemand meer iets voor FOK! doen.

En dit is meteen het laatste wat ik erover zeg, als je verder in discussie wil, moet je maar naar NWS FB komen
Laffe huichelaar
pi_112901567
MDMA vergif noemen is net zo kinderachtig, TS wil blijkbaar graag een kinderachtige discussie voeren.

Je hoeft geen dokter te zijn om te weten dat obesitas veel grotere gezondheidsrisico's met zich meebrengt dan toe een pilletje droppen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:32:46 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112901627
Kom dan met argumenten waarom het niet zo is. En ik zie ook graag van TS argumenten, feiten en stavingen, ipv loos gelul
Laffe huichelaar
pi_112901655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het gaat er hier over dat MDMA zo slecht niet is. Niet of overgewicht slecht voor je is. En TS' gewicht erbij halen om je punt te maken, is onnodig, doet afbreuk aan je eigen punt, is verdomde kinderachtig, en alleen bedoeld om TS belachelijk te maken. Dat doen we dus niet, bij niemand niet. En al helemaal niet bij iemand die alleen maar in beeld gekomen is om mooie kiekjes voor FOK! te maken. Als we daar mensen belachelijk om gaan maken, wil niemand meer iets voor FOK! doen.

En dit is meteen het laatste wat ik erover zeg, als je verder in discussie wil, moet je maar naar NWS FB komen
Timmm, ik was het eerst met je eens en dat standpunt had ik ook, we moeten nou niet iemands uiterlijk gaan bashen, todat ik mij iets bedacht. Juicy zit te verkondigen dat mensen die xtc doen dat die iets doen wat dodelijk en gevaarlijk is. Dan vind ik het toch best rechtvaardig om hetzelfde te zeggen over zijn voedselnuttiging.

Hij maakt een opmerking over een 'ongezonde' eigenschap van mij, ik doe exact hetzelfde terug. Als hij belachelijk veel zou zuipen zou ik dat als voorbeeld nemen, maar ik nu dus eten als voorbeeld.

Duurde even voordat ik dit doorheb, maar zo sneu vind ik het niet om het als voorbeeld te gebruiken, als hij echt zo 'aware' was qua alles in het leven wat slecht voor hem is, dan zou hij zich allang hebben gerealiseerd dat dit al helemaal niet OK is.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_112901680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ik waardeer je poging maar er is geen discussie? de enige die 'aan de andere kant' staat is TS en die verveelde zich gewoon duidelijk en loopt te trollen

tja als je wil kun je ook een discussie starten over feiten maar ik zie de lol daar niet zo van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112901723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben geen discussie gestart. Ik onderbouw de feiten en het woord van de Heer. Dat is volgens mij echt geen discussie.
Waarom laat de Heer dikke mensen doodgaan?
pi_112901787
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom laat de Heer dikke mensen doodgaan?
En waar in de bijbel staat dat drugs 'slecht' zijn.

Voer je nou het woord van je heertje (let op, niet een hoofdletter) of voer je een eigen mening/overtuiging.

Als het het eerste is, lees opnieuw de eerste zin van deze post.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:39:46 #85
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112901904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Voer je nou het woord van je heertje (let op, niet een hoofdletter) of voer je een eigen mening/overtuiging.

Waar staat in de Bijbel dat men altijd een gordel in auto om moet hebben?

Niet alles staat geschreven in de Bijbel, Maar het is toch duidelijk als Hij zoveel gebruikers laat doodgaan?
pi_112901939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Scroll hier eens op naar 'Deaths involving MDMA' : http://thedea.org/statistics.html

in 94 was er 1 dode, in 2001 76... and counting... niet gevaarlijk?
Goed, dan gaan we 'serieus' op TS in.
Wereldwijd 76 doden door xtc, waarvan allemaal door verkeerd gebruik en vergiftigde drugs dus.
Er zijn ook 10-15 doden per jaar door omvallende snackautomaten in de VS.
En maar liefst 450 amerikaanse doden doordat ze uit bed vallen.

Of heeft God volgens jou ook zo'n hekel aan mensen die een bed gebruiken en aan snackautomaten?
;)

http://www.democraticunde(...)&address=105x7132064
http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1562978,00.html
pi_112901959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Scroll hier eens op naar 'Deaths involving MDMA' : http://thedea.org/statistics.html

in 94 was er 1 dode, in 2001 76... and counting... niet gevaarlijk?
Maar als je dus echt even de tijd had genomen om het door te lezen, dan zou je dit zien:
quote:
In a recent study in the UK, of 81 deaths where MDMA was present, only 6 died from simple MDMA toxicity.
Wat dus weer mijn argument aanvult, van MDMA zelf ga je zelden dood, het zijn bijzaken die ervoor zorgen dat je dood gaat, zoals eerder gezegt; te weinig water drinken, hartklachten en niet geïnformeerd te zijn etc.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:42:13 #88
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112902009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Maar als je dus echt even de tijd had genomen om het door te lezen, dan zou je dit zien:

[..]

Wat dus weer mijn argument aanvult, van MDMA zelf ga je zelden dood, het zijn bijzaken die ervoor zorgen dat je dood gaat, zoals eerder gezegt; te weinig water drinken, hartklachten en niet geïnformeerd te zijn etc.
Dus dan is het verantwoord om te zeggen dat het hartstikke veilig is?
pi_112902039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als bron waarom XTC op zich niet dodelijk is, kan je het bericht in de OP al gebruiken. TS moet eerst zelf eens komen met een goede weerlegging (en roepen dat drugs slecht zijn is dat niet).
pi_112902063
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Niet alles staat geschreven in de Bijbel, Maar het is toch duidelijk als Hij zoveel gebruikers laat doodgaan?
Er vallen elk jaar honderden doden in het verkeer. Mag autorijden dan ook niet van god?
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:43:55 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112902085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Onze lieve heer vind ik geen steekhoudend argument. Wat zegt Christus overigens over hoogmoed? Beeld je niet in dat je weet wat God waarmee bedoeld, want dat weet je niet, en pretenderen in Zijn naam te praten is een zonde.
Laffe huichelaar
pi_112902144
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er vallen elk jaar honderden ruim een miljoen doden in het verkeer. Mag autorijden dan ook niet van god?
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:45:16 #93
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_112902147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_112902213
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, alleen dat is ook niet het standpunt dat de meerderheid die het niet met jou eens is voert.

Natuurlijk zijn drugs niet 'hartstikke veilig'. Drugs komen met een risico, en als je je inleest over drugs, dan verklein je dit risico met een verkleiningsfactor van weetikveel.

Wat wij duidelijk proberen te maken is; er zijn tienduizenden dingen in de wereld die VEEL gevaarlijker zijn dan het gebruiken van xtc. En bijna al die dingen zijn wel maatschappelijk geaccepteerd. Waarom bash jij xtc dan zo keihard de grond in als het vergeleken met tallozen andere dingen (zie hierboven het uit bed stappen voorbeeld) zo veel gevaarlijker zijn.

Hier nog een prachtige quote voor een naïeve gelovige die je bent:

quote:
In short, 809 million people have died in religious wars.
Stukje meer dan xtc toch? Ik zou dus snel stoppen met geloven in die god, straks ga je er nog dood aan.
pi_112902266
Een leuke link voor alle religieuzen onder ons:

http://www.bookrateblog.c(...)ious-vs-nonreligous/
pi_112902456
Even advocaat van de duivel spelen om nog iets van een discussie te krijgen.
Ik vind dat beperkt aantal dode aan vervuilde xtc in Canada nog geen reden om een soort van staatswinkel te beginnen waar xtc vrij verkocht kan worden zoals dat nu met wiet in Nederland het geval is. Ook niet als dat boven de 18 of alleen aan Canadezen zou gebeuren omdat ik het nut van vrij verkrijgbare xtc niet inzie.
pi_112902495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen om nog iets van een discussie te krijgen.
Ik vind dat beperkt aantal dode aan vervuilde xtc in Canada nog geen reden om een soort van staatswinkel te beginnen waar xtc vrij verkocht kan worden zoals dat nu met wiet in Nederland het geval is. Ook niet als dat boven de 18 of alleen aan Canadezen zou gebeuren omdat ik het nut van vrij verkrijgbare xtc niet inzie.
leuk dat je het op je wil nemen maar 'omdat ik er het nut niet van in zie' is nou niet echt dat je zegt een top argument he :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112902546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

leuk dat je het op je wil nemen maar 'omdat ik er het nut niet van in zie' is nou niet echt dat je zegt een top argument he :P
Waarom zou er volgens jou een winkel moeten zijn waar iedereen legaal xtc kan kopen?
pi_112902737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom zou er volgens jou een winkel moeten zijn waar iedereen legaal xtc kan kopen?
Apotheek. Gewoon kale witte pillen zonder leuk logo of mooie kleurtjes. De nieuwe generatie heeft dan een stuk minder interesse in zo'n pil als alle anderen hoor.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:57:09 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_112902742
Dat vind ik inderdaad wel een van de mooiere argumenten. Alcohol en roken gaan veel meer mensen dood aan, dus xtc is helemaal zo erg nog niet. Alcohol en roken gaan veel, veel meer mensen dood aan dan xtc, en drank en tabak is vrij verkrijgbaar. Dus moeten we op basis van die logica xtc wel of niet legalizeren?
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')