Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
het is een feit dat je van verkeerd gebruik van xtc dood kunt gaan
Net als met alcohol dus?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
Nou het is meer je overdaad aan onzinredeneringen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
jammer dat ik meteen een troll ben omdat jullie er niet tegen kunnen dat ik het niet met jullie eens ben
Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies. En met legalisering moedig je mensen aan om die troep te gebruiken. Dus krijg je meer gebruikers en meer mensen die voor de lol die troep verkeerd gaat gebruiken. En dus meer doden.
En het aantal gebruikers zal iets toe nemen. Voor mijn gevoel heeft bijna iedereen wel eens in zijn met drugs geëxperimenteerd (geen alcohol)quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echt knap als je van onvervuild MDMA doodgaat trouwens.
Het aantal doden zal drastisch afnemen bij gereguleerde legalisering.
Vertel mij dan eens waarom de Heer drugsgebruikers dood laat gaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef ems. het volgende:
Duidelijke uitspraak van de dokter. Fijn om te zien dat er nog mensen zijn met de mentale capaciteit om door populistische anti-drugs lobby heen te prikken.
Helaas verwacht ik dat de conservatieve drollen legalisering weer in de weg zullen staan, ondanks dat ze geen argumenten hebben behalve "onze kinderen boohoo".
Om dezelfde reden dat ie andere mensen dood laat gaan. Allemaal opkankeren gewoon. Geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom de Heer drugsgebruikers dood laat gaan?
Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen... Waarom reageren mensen nog serieus... Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doetquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ergo, je bent geen god.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik laat drugsgebruikers niet dood gaan?
Nee hoor? Ik vind dat ze moeten stoppen met het gedogen van softdrugs.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef vault_tec het volgende:
Jij denkt zeker ook dat de wietpas het goed doet
Nogmaals, ik ben geen discussie gestart. Ik onderbouw de feiten en het woord van de Heer. Dat is volgens mij echt geen discussie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef vault_tec het volgende:
juicy is zelf ook niet serieus. Zie mijn comment: als je niet open staat voor andere meningen moet je niet discussiëren.
Wat heeft dat te maken met ecstasy?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik vroeger nog rookte werd ik eens door een klasgenote aangesproken dat dat ongezond was en dat ik dat eigenlijk niet moest doen. Hoewel ze gelijk had en ik later ook gestopt ben, kon ik op dat moment alleen maar lachen aangezien zij ruim 100 kilo moest wegen.
Voelde me daar later weer schuldig over maar ja.
Dit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
MDMA is inderdaad best veilig hoor , maar in die XTC-pillen zit juist vaak rotzooi waar mensen soms in de problemen door komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |