Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alsof ze nu allemaal hierheen kunnen komen , sinds wanneer doe jij mee aan deze ongefundeerde achterlijkheid ?
Een paar jaar terug kon je nog lezen , het gaat over kleine aantallen arbeiders die ook weer weg moeten. Dus niet vergelijkbaar met de gastarbeiders.
Die is dus in voorbereiding. En een select clubje gaat de gemoederen sussen met dezelfde argumenten als in de jaren 60 en 90. "Het zijn er maar weinig en ze gaan zo weer weg".quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef De_Guidance het volgende:
Er komt helemaal geen nieuwe golf van massa-immigratie, dat is het hele punt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Macabrefuture het volgende:
Mag ik en anderen ook godverdomme ons Nederland beschermen?
Het land word volgegooid met kans armen, we zitten met een gedacht als een EU ongekozen nog wel...
Ons mooie Europa gaat helemaal naar de klote. Dan ben ik maar een racist.
Ik word er stront ziek vanVan de gebagatelliseerd van links tot rechts.
Ja, dat is wat de EU uiteindelijk wil. Alle beleid en acties zijn daarop gericht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Denk je dat Europa het toestaat dat heel Ghana hier komt wonen, of Jordanië?
Doe je aluhoedje maar op, het is allemaal een samenzwering tegen jou van die vreselijke eurofielen en de andersgekleurdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die is dus in voorbereiding. En een select clubje gaat de gemoederen sussen met dezelfde argumenten als in de jaren 60 en 90. "Het zijn er maar weinig en ze gaan zo weer weg".
Dat het volk daar 2x is ingetrapt is al erg genoeg.
Voor WOI ging het ook goed in vergelijking met de rest van de wereld alleen toen besloten machtsgeile mannekes zonder enig ethisch besef dat het wel een goed idee zou zijn om de jeugd te offeren voor de belangen van oude mannen. Beetje wat er nu ook op wat zachtaardigere wijze gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Europa een continent voor oorlog armoede en ziektes voor WOII en daarna WOII met nog meer ellende
Pas na WOII ging het hier goed, maar goed geloof maar in die racistische sprookjes.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de EU uiteindelijk wil. Alle beleid en acties zijn daarop gericht.
Wat jij wilt vriend. Maar ik ken er genoeg die het zat zijn. Dat multiculti onzin en dat EU gedrocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon helemaal geen snars van.
Ja het ging echt goed als je van armoede honger en ziektes houdt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor WOI ging het ook goed in vergelijking met de rest van de wereld alleen toen besloten machtsgeile mannekes zonder enig ethisch besef dat het wel een goed idee zou zijn om de jeugd te offeren voor de belangen van oude mannen. Beetje wat er nu ook op wat zachtaardigere wijze gebeurd.
Natuurlijk zeggen ze dat niet openlijk, dan komt er heibel. Ze laten het gewoon op z'n beloop. En als er over 15 jaar weer 20 miljoen geimmigreerd zijn zeggen ze doodleuk "Oh, dit hadden we niet verwacht".quote:
Er was een heel andere sfeer in de jaren 60 en 70. Er is toen ook democratisch besloten dat de gastarbeiders , die in veel grotere getallen aanwezig waren konden blijven en konden naturaliseren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef vigier het volgende:
Zeg De Guidance, kun je mij dan uitleggen waarom het nu anders zou gaan dan in de jaren 60 en 90? Een aantal bedrijven hier zit te springen om zo goedkoop mogelijke arbeid (je kunt nu al 3 Bulgaarse vrouwen een hele dag samen je huis laten schoonmaken voor 100 euro)..
En een heleboel mensen in landen als Ghana zitten te springen tot ze naar een land kunnen waar geld gratis is.
Beter dan de gemiddelde Afrikaan of Aziaat in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja het ging echt goed als je van armoede honger en ziektes houdt.
De gemiddelde Europeaan had gewoon een kutleven.
Jaja LXIV je weet zelf ook dat dit bullshit is maar je geniet gewoon van de aandacht hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk zeggen ze dat niet openlijk, dan komt er heibel. Ze laten het gewoon op z'n beloop. En als er over 15 jaar weer 20 miljoen geimmigreerd zijn zeggen ze doodleuk "Oh, dit hadden we niet verwacht".
En dan hebben we opeens allemaal Nigerianen nodig voor de sociale voorzieningen en dan begint het hele circus weer opnieuw. "Het worden er hooguit enkele duizenden, en ze gaan zo weer weg".
Nee, dat democratisch besluiten is nu verleden tijd. Want de mensen trappen er niet meer in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een heel andere sfeer in de jaren 60 en 70. Er is toen ook democratisch besloten dat de gastarbeiders , die in veel grotere getallen aanwezig waren konden blijven en konden naturaliseren.
Dat gaat nu niet gebeuren.
Tuurlijk wel. Eerst zijn het seizoenswerkers, dan blijven ze hangen, procedures stapelen, een generaal pardon, dan moet gezinshereniging mogelijk zijn zodat ook de vrouw en kinderen hierheen mogen komen, enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een heel andere sfeer in de jaren 60 en 70. Er is toen ook democratisch besloten dat de gastarbeiders , die in veel grotere getallen aanwezig waren konden blijven en konden naturaliseren.
Dat gaat nu niet gebeuren.
Ik geloof niet in een bijltjesdag. Daar heb je grote hoeveelheden boze jonge mannen voor nodig. Ik geloof in een vrij geleidelijk verval. Geleidelijke afbraak van het sociale stelsel, afbraak van de rechtstaat, meer corruptie, meer fraude, meer geweld, meer criminaliteit. Totdat we op het niveau staan van Zuid-Afrika nu. En vanaf daar afglijden naar Uganda.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jaja LXIV je weet zelf ook dat dit bullshit is maar je geniet gewoon van de aandacht hier.
Had je nog een rol voor jezelf in gedachten op bijltjesdag?
Is goed, ga je heft in eigen handen nemen dan ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat democratisch besluiten is nu verleden tijd. Want de mensen trappen er niet meer in.
Nee. Daar ben ik niet altruïstisch genoeg voor. Ik regel gewoon mijn eigen vermogen en kapitaal en ben weg op het moment dat het ergens anders beter is. Mijn bloed is meer waard dan dit land.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is goed, ga je heft in eigen handen nemen dan ?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een bijltjesdag. Daar heb je grote hoeveelheden boze jonge mannen voor nodig. Ik geloof in een vrij geleidelijk verval. Geleidelijke afbraak van het sociale stelsel, afbraak van de rechtstaat, meer corruptie, meer fraude, meer geweld, meer criminaliteit. Totdat we op het niveau staan van Zuid-Afrika nu. En vanaf daar afglijden naar Uganda.
Voor jouw plannen zijn er geen hobbels meer op de weg.
Ah de moslims hebben het dus gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Daar ben ik niet altruïstisch genoeg voor. Ik regel gewoon mijn eigen vermogen en kapitaal en ben weg op het moment dat het ergens anders beter is. Mijn bloed is meer waard dan dit land.
En als ik niet weg kan dan word ik gewoon moslim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |