Ja, maar als ik het goed begrijp geldt dit uiteindelijk voor alle landen binnen de EU toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb je het artikel in de OP gelezen? Nederland werkt zelf actief mee.
Dat is natuurlijk wat het grootkapitaal beoogt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef LXIV het volgende:
Als dit doorgaat dan betekent dit gewoon de genadeklap voor het Europa zoals het was. Dan is er één mega-staat met een vormeloze, identiteitsloze volksmassa.
Ja. Mijn vraag blijft waarom? Europa was het baken van de wereld. Eigenlijk alle cultuur, kunst, wetenschap, filosofie, mensenrechten en techniek zijn hier vandaan gekomen. Wat de rest van de wereld heeft ingebracht is marginaal (de VS is ook Europees van origine). Waarom moet dat kapot? Welk belang heeft 'het Grootkapitaal' hierbij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat het grootkapitaal beoogt.
Het avondland is al lang verloren.
Zeden ze ook over de polen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Maximaal "maar" 25.000?
En uiteindelijk zullen het er natuurlijk nog veel meer blijken te zijn.
A ja. Van de Polen boeit me dat niet zo veel, want die verschillen maar weinig van ons. Maar hetzelfde met Jordaniërs, Kaapverdianen, Ghanezen enzo, dat kan volgens mij niet anders dan op een ramp uitdraaien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, lees de spoiler dus. Dit zei Rutte in 2004 over Oost-Europese immigratie. Dat is 20x zoveel geworden "als in het zwartste scenario berekend door het CPB"
Wilder zegt ( ik zal nooit op die man stemmen, zijn financierders staat mij niet aan) het volk ontwaakt uit hun droom. De ogen zijn geopend. En daar heeft die man groot gelijk in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch onvoorstelbaar dat zo iemand zoiets kan zeggen, dat er dan 350.000?? Oost-Europeanen naar Nederland komen (15x zoveel) en dat er he-le-maal niks aan de hand is?
En dat het volk, dat het staatsjournaal kijkt en het Brabants Dagblad leest, het gewoon weer gelooft als een premier (zo'n man heeft er toch vast wel kijk op) belooft dat zo'n beleidsmaatregel nauwelijks tot meer immigratie leidt en alleen maar geld oplevert.
Als dit doorgaat dan betekent dit gewoon de genadeklap voor het Europa zoals het was. Dan is er één mega-staat met een vormeloze, identiteitsloze volksmassa.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik krijg steeds meer walging over onze politiek. Soms zelfs dat ik hun niet meer wilt erkennen. Eurofielen zie ik als landverraders zoals mijn opa de nsb,ers zag.
Plus: wat is aan die destructie eigenlijk 'eurofiel'? Volgens mij helemaal niks. Maar waarom besluiten de Europese regeringsleiders dan hiertoe?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Mijn vraag blijft waarom? Europa was het baken van de wereld. Eigenlijk alle cultuur, kunst, wetenschap, filosofie, mensenrechten en techniek zijn hier vandaan gekomen. Wat de rest van de wereld heeft ingebracht is marginaal (de VS is ook Europees van origine). Waarom moet dat kapot? Welk belang heeft 'het Grootkapitaal' hierbij?
Het grootkapitaal wil een wereld voor hun zelf. imho.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Plus: wat is aan die destructie eigenlijk 'eurofiel'? Volgens mij helemaal niks. Maar waarom besluiten de Europese regeringsleiders dan hiertoe?
En nog los daarvan: is het dan acceptabel dat een stel Eurocraten dit zonder enige stemming of volksraadpleging besluit? In principe zou de EU toch een democratie moeten zijn? Ik denk dat als je hierover gaat stemmen, de meeste mensen in Europa tegen zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Plus: wat is aan die destructie eigenlijk 'eurofiel'? Volgens mij helemaal niks. Maar waarom besluiten de Europese regeringsleiders dan hiertoe?
Dat is met wel meer zaken zo...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nog los daarvan: is het dan acceptabel dat een stel Eurocraten dit zonder enige stemming of volksraadpleging besluit? In principe zou de EU toch een democratie moeten zijn? Ik denk dat als je hierover gaat stemmen, de meeste mensen in Europa tegen zouden zijn.
Dat is tegenwoordig met alles zo. Onder het mom 'crisis'.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Igen het volgende:
[..]
A ja. Van de Polen boeit me dat niet zo veel, want die verschillen maar weinig van ons. Maar hetzelfde met Jordaniërs, Kaapverdianen, Ghanezen enzo, dat kan volgens mij niet anders dan op een ramp uitdraaien.
Eens. Ik vind die koehandeltjes van regeringsleiders met zogenaamde veto's (waar in de praktijk toch niks van terecht komt) ook knap waardeloos.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
En nog los daarvan: is het dan acceptabel dat een stel Eurocraten dit zonder enige stemming of volksraadpleging besluit? In principe zou de EU toch een democratie moeten zijn? Ik denk dat als je hierover gaat stemmen, de meeste mensen in Europa tegen zouden zijn.
Alleen de Telegraaf, Nu.nl en de Elsevier berichten hierover. De rest houd zich lekker stil.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
LXIV , hij weet zelf wel beter , maar toch blijft hij NWS-volk ophitsen met achterlijke Telegraaf en Elsevier berichten
Europa een continent voor oorlog armoede en ziektes voor WOII en daarna WOII met nog meer ellendequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef KeimpeHart het volgende:
Europa destijds:
[ afbeelding ]
Europa op dit moment:
[ afbeelding ]
Niks vind ik daarvan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen de Telegraaf, Nu.nl en de Elsevier berichten hierover. De rest houd zich lekker stil.
Verder ook een artikel uit de Trouw gequote (betrouwbaar genoeg?) waarin Rutte bezweert dat we "in het zwartste scenario maximaal 25.000 Oost-Europeanen krijgen". Uit 2004. Wat vind je daar dan van?
Maar dat is toch het hele punt!!!!. ER WORDT ALTIJD GEZEGD DAT HET OVER KLEINE AANTALLEN GAAT DIE WEER WEG MOETEN!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alsof ze nu allemaal hierheen kunnen komen , sinds wanneer doe jij mee aan deze ongefundeerde achterlijkheid ?
Een paar jaar terug kon je nog lezen , het gaat over kleine aantallen arbeiders die ook weer weg moeten. Dus niet vergelijkbaar met de gastarbeiders.
Man randdebiel , praat normaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dat is toch het hele punt!!!!. ER WORDT ALTIJD GEZEGD DAT HET OVER KLEINE AANTALLEN GAAT DIE WEER WEG MOETEN!!!
Dat was zo met de gastarbeiders (pre-internet), de Oost-Europeanen (zie de quote uit de Trouw). En nu dus weer. EN HET WORDEN DUS GROTE AANTALLEN, EN DIE GAAN NOOOIT MEER WEG!
Waarom speel je de racisme-kaart nu weer? Wat maakt mij het uit wat voor kleur ze hebben? Ik zie een nieuwe golf van massa-immigratie gewoon niet zitten. Omdat er genoeg problemen zijn met de immigranten die we hebben en er veel werkeloosheid is in de EU.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niks vind ik daarvan.
Hits jij de mensen hier maar op tegen iemand met een ander kleurtje , ben je goed in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |