abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113267423
Het is de laatste tijd een en al getroll daar aan de grens. Ligt er geen mijnenveld of worden er geen vluchtelingen naar Turkije afgeknald, dan wordt er wel een gevechtsvliegtuig neergehaald.

En hoewel ik het gevoel heb dat veel mensen hier niet te spreken zijn over Turkije, welk gevoel ik ook krijg bij de landen van de Arabische Lente tegenover Turkije, is Turkije wel degene in positie om hier effectieve interventie te laten plaatsvinden.
pi_113267432
Niet. Want Iran.
Next.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_113267524
Er is een Turks vliegtuig boven Syrische territoriale wateren neergeschoten. Dus Turkije is Syrie al binnengevallen. Tenminste... Dit is het verhaal volgens Syrie dan, hé.
pi_113267597
Waarom zouden ze dat nu doen?

Pas wanneer de NAVO meedoet gok ik en dan nog heb je Iran, Rusland etc.

Denk dat ze voorzichtig blijven.
pi_113267709
Niet Israel, maar Turkije is onze laatste grens tegen idiote moslimfundi's. Goede zaak als we Turkije zoveel mogelijk verwesteren, bijvoorbeeld door EU lidmaatschap. Helaas zijn bepaalde politici hard bezig met het diplomatiek ondermijnen van een mogelijke bondgenoot in strijd tegen terrorisme en achterlijkheid.
pi_113267994
Niet. Syrie heeft een heel behoorlijk leger. Dat wordt een ander verhaal als op wat Pkk-ers te voet schieten en daar hebben ze echt geen zin in.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113268380
http://www.volkskrant.nl/(...)tuig-neerhaalt.dhtml

Erdogan: We zullen alles doen, wat nodig is.
pi_113268454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 09:48 schreef Nielsch het volgende:
Niet Israel, maar Turkije is onze laatste grens tegen idiote moslimfundi's. Goede zaak als we Turkije zoveel mogelijk verwesteren, bijvoorbeeld door EU lidmaatschap. Helaas zijn bepaalde politici hard bezig met het diplomatiek ondermijnen van een mogelijke bondgenoot in strijd tegen terrorisme en achterlijkheid.
Voor een EU-lidmaatschap is Turkije nog ver weg, heel ver weg. Alleen al op gebied van menserechten, de macht die Turkije krijgt, de ontwikkeling van het land en politiek lastige kwesties als Cyprus geven Turkije nog geen toegang tot de Europese Unie.
pi_113268503
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:36 schreef Automatisch het volgende:

Dat zegt hij altijd.
pi_113268534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:41 schreef Brembo het volgende:

[..]

Voor een EU-lidmaatschap is Turkije nog ver weg, heel ver weg. Alleen al op gebied van menserechten, de macht die Turkije krijgt, de ontwikkeling van het land en politiek lastige kwesties als Cyprus geven Turkije nog geen toegang tot de Europese Unie.
Ik denk dat Turkije helemaal niet meer staat te springen om tot de EU toe te treden.....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_113268579
In ieder geval zijn ze , ook onder Erdogan, militair gezien een bondgenoot van het westen gebleven.

Denk niet dat het westen dat kwijtwil.
En mocht Syrië nu of in de toekomst de agressor zijn dan treedt het NAVO-protocol in werking.
pi_113268710
quote:

Net als toen IDF dat Turkse scheepskonvooi binnenviel :')
pi_113277166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Net als toen IDF dat Turkse scheepskonvooi binnenviel :')
Dat was een Turkse aanval op Israel, daarnaast is er natuurlijk een wezenlijk verschil tussen de machtigste staat in het Midden-Oosten Israel dus, en een land dat uiteen dreigt te vallen.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:09:01 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113277309
quote:

Hij gaat de vluchtelingen in zijn land wapens geven en terug sturen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_113277358
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij gaat de vluchtelingen in zijn land wapens geven en terug sturen.
Vergeet niet dat er vanuit Syrie al eens is geschoten op een vluchtelingenkamp net over de grens. Dit kan best eens escaleren in direct geweld tussen beide landen.
pi_113277414
Niet want Rusland en China. Laat de status quo gewoon.
pi_113277482
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:12 schreef Zienswijze het volgende:
Niet want Rusland en China. Laat de status quo gewoon.
Nogmaals Rusland en China zullen alleen met woorden iets zeggen maar weinig proberen te stoppen. Zij geen oorlog riskeren om Syrië doe niet zo mal.
pi_113277532
quote:

Syrie heeft nu een kwart miljoen man onder de wapenen en nog eens dat aantal als reserve. Verder hebben ze een hoop tanks, vliegtuigen etc. Turkije heeft meer van dat hoor maar het betekent een slachtpartij en ik zie niet in waarom ze daar zin in zouden hebben...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113277646
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Syrie heeft nu een kwart miljoen man onder de wapenen en nog eens dat aantal als reserve. Verder hebben ze een hoop tanks, vliegtuigen etc. Turkije heeft meer van dat hoor maar het betekent een slachtpartij en ik zie niet in waarom ze daar zin in zouden hebben...
Ze kunnen ook gewoon raketten en vliegtuigen inzetten om een veilige barriere voor vluchtelingen in het Noorden te creeren, een uitvalsbasis voor rebellen, niet meteen in de retoriek van oorlogsvoering uit de 18e eeuw denken zeg.
pi_113277657
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nogmaals Rusland en China zullen alleen met woorden iets zeggen maar weinig proberen te stoppen. Zij geen oorlog riskeren om Syrië doe niet zo mal.
Syrie is de achtertuin van Rusland en de Russen steunen Assad. Een oorlog om Syrie is het van beide kanten niet waard. Anders had de NAVO allang ingegrepen, zoals men bij Libie deed.
pi_113277692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Syrie is de achtertuin van Rusland en de Russen steunen Assad. Een oorlog om Syrie is het van beide kanten niet waard. Anders had de NAVO allang ingegrepen, zoals men bij Libie deed.
Je had al lang kunnen zien dat de Russen de handen van Syrie hebben afgetrokken, zoals het veel te makkelijk onderschepte wapentransport, zij richten zich misschien op de rebellen en anders wel Iran.
pi_113277814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je had al lang kunnen zien dat de Russen de handen van Syrie hebben afgetrokken, zoals het veel te makkelijk onderschepte wapentransport, zij richten zich misschien op de rebellen en anders wel Iran.
Waarom valt de NAVO Syrie dan niet aan als het Rusland niets kan schelen?
pi_113278051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom valt de NAVO Syrie dan niet aan als het Rusland niets kan schelen?
De NAVO greep ook pas in in Libie toen de rebellen op het punt van verlies stonden.
Dus ik denk dat dat ze het alleen willen in het uiterste geval om het zo maar te zeggen.
pi_113280233
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')