Ja. Dat is het enige wat je op dit bericht kunt zeggen. Het is altijd triest om op zo'n manier te sterven, helemaal als je zo jong bent.quote:
Het nieuwsbericht viel mij op op Telegraaf.nl. Verder is het voorpaginanieuws en dus de moeite waard om te melden.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef Andyy het volgende:
Er sterven zoveel mensen. Dus waarom dit topic?
De titel zegt al genoeg, niemand hier kent 'm joh![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:16 schreef DeParo het volgende:
RIP, en sterkte aan de nabestaanden, erg heftig.
Je moet het toch met me eens zijn, dat we voor alle mensen die op een dag komen te overlijden en die het nieuws halen geen topic hoeven te openen?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zal deze vorm van provocatie maar negeren.
Als die hier voorbij zouden komen, en ik zou er op reageren, dan zou ik hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:27 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je moet het toch met me eens zijn, dat we voor alle mensen die op een dag komen te overlijden en die het nieuws halen geen topic hoeven te openen?
inderdaad,23 jaar....quote:Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef LoggedIn het volgende:
Wat een naar idee, dat iemand die een stuk jonger (en waarschijnlijk in principe gezonder) is dan mij overlijdt aan kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |