Ging het echt om een hoofd?! Wat verschrikkelijk voor die vader!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ze vragen zich niet af waar het hoofd (waar het blijkbaar om ging) van een van de slachtoffers is gebleven?
Volgens het Nederlands Dagblad gaat het om ingewanden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ze vragen zich niet af waar het hoofd (waar het blijkbaar om ging) van een van de slachtoffers is gebleven?
http://www.nd.nl/artikele(...)esten-gecrashte-zoonquote:Vader vindt resten gecrashte zoon
Een vader heeft ingewanden van zijn zoon gevonden op de plaats waar de 31-jarige man zondagavond omkwam bij een crash met een crossauto in het Drentse Elim. "Het is uiterst betreurenswaardig dat wij ze over het hoofd hebben gezien en het is nog erger dat een familielid ze heeft gevonden", zegt een politiewoordvoerder dinsdag.
De zoon uit Elim zat naast de bestuurder van de auto, een 39-jarige man uit Hollandscheveld. Beiden kwamen bij het ongeluk op de Ritmeesterweg om. Het lichaam van de 31-jarige man was volgens de woordvoerder zeer zwaar gehavend.
Het was volgens de woordvoerder niet meer toonbaar aan de familie. “Wij hebben in de nacht nog lang naar lichaamsrestanten gezocht, maar we hebben blijkbaar niet alles gevonden.” De vader vond de ingewanden in een nabijgelegen sloot.
”Het ongeluk had al een flinke impact op de hulpverleners en dit maakt het er niet minder op”, zegt de woordvoerder. Een berisping van de medewerkers die de lichaamsresten hebben opgeruimd is volgens haar niet op zijn plaats. “Dit is al een heel harde les voor ons, iedereen zal een volgende keer extra alert zijn.”
Dat viel niet op? Als het nou een vinger was geweest (wat trouwens ook ongepast was geweest aangezien ze kunnen tellenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef TonyVermicelli het volgende:
Lijkt me niet dat het zijn hoofd was toch? Dat zou wel slordig zijn. Maar zelfs dat zou nog kunnen. Als je echt heel hard in de prak zit kan het hoofd soms ook wel niet aanwijsbaar terug te vinden zijn...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef trovey het volgende:
Dat viel niet op? Als het nou een vinger was geweest (wat trouwens ook ongepast was geweest aangezien ze kunnen tellen) maar een hoofd.
Dat moet trouwens een klap van jewelste zijn geweest als je zo uit elkaar ligt.
Maar het valt toch wel op als het hoofd er niet bij zit....lijkt me dan dat je nog even een ploeg laat doorzoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het zijn hoofd was toch? Dat zou wel slordig zijn. Maar zelfs dat zou nog kunnen. Als je echt heel hard in de prak zit kan het hoofd soms ook wel niet aanwijsbaar terug te vinden zijn...
Volgens het ND gaat het om "ingewanden", dus niet om het hoofd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het valt toch wel op als het hoofd er niet bij zit....lijkt me dan dat je nog even een ploeg laat doorzoeken.
Als alles maar goed genoeg aangestampt uit de auto geknipt moet worden... Dan hoeft het helemaal niet zo duidelijk te zijn dat er geen hoofd meer bij zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef trovey het volgende:
Maar het valt toch wel op als het hoofd er niet bij zit....lijkt me dan dat je nog even een ploeg laat doorzoeken.
Het was ook niet hoofd, maar ingewanden, in een sloot (volgens een ander nieuwsbericht tenminste). Kan me voorstellen dat je zoiets in het donker over het hoofd ziet en het in een bloederige massa bij het slachtoffer zelf ook niet echt mist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja want ingewanden vind je wel vaker langs de kant van de weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
'Toevallig' dat het net zijn zoons ingewanden zijn
Er zijn toch twee mannen omgekomen bij die crashquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ingewanden vind je wel vaker langs de kant van de weg.
je username is nogal morbide in dit geval
Misschien had één een blindedarmoperatie gehad en de ander niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zijn toch twee mannen omgekomen bij die crash
inderdaad .. de klap tegen de boom moet echt enorm zijn geweest wil het zo zijn dat de persoon dusdanig verminkt is dat de politie niet alle stoffelijke resten bij elkaar heeft kunnen vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
Sorry hoor, maar kan gebeuren toch?
Het was donker? Die mensen zullen er niet best meer uit hebben gezien na zo'n klap en als er dan iets ver weg geslingerd wordt... Handig is het niet natuurlijk, maar ook niet echt een heel grove fout dunkt mij.
Crossauto >dus een ongekeurde kooi .quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Die gasten waren toch lekker aan het scheuren op de openbare weg met een rally bak? Onverzekerd en ongekeurd.
Oftewel, lekker slordig. Daar valt ook niemand over. En die ingewanden? Tsja, lekker belangrijk, tis niet dat ze ze nog nodig hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |