quote:Thousands in US turn out for 'Reason Rally'
Atheists, secularists and humanists in Washington demanded a bigger place in public life.
Thousands of atheists, secularists and humanists have turned out in the US capital to celebrate their rejection of the idea of God and to claim a bigger place in public life.
Protesters in the "Reason Rally" on Saturday demonstrated against what they saw as the imposition of religion in American life and politics.
Al Jazeera's John Terrett reports from Washington.
Jawel hoor. Moderator ging trollen en het backfirede en toen misbruikte hij zijn macht.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:12 schreef Rezania het volgende:
Het andere topic ging niet voor niks op slot.
Goede onderbouwing.quote:
Mooi, want terroristen mag je tenminste opsluiten, zijn we gelijk van je af.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben nog liever een terrorist dan een atheïst
Een MOD die het topic stuk trollt en het dan zelf op slot gooit en na klachten van meerdere users daarover in de zon gaat zitten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:12 schreef Rezania het volgende:
Het andere topic ging niet voor niks op slot.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze internet in Staphorst? Of gaat dat nog via postduiven die met SD-kaartjes op en neer vliegen?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, met van die ponskaarten, SD-kaartjes zijn te geavanceerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze internet in Staphorst? Of gaat dat nog via postduiven die met SD-kaartjes op en neer vliegen?
Zeg aub niet van die domme dingen, want je weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam centrum schatjequote:Op zondag 25 maart 2012 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze internet in Staphorst? Of gaat dat nog via postduiven die met SD-kaartjes op en neer vliegen?
Dit dusquote:Op zondag 25 maart 2012 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeg aub niet van die domme dingen, want je weet duidelijk niet waar je over praat.
quote:
En jouw vrouw tot mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |