Zoiets?quote:Op maandag 23 april 2012 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[Talitha van Zon #2] Blowing Jobs and Snorting Coka Coka
Verandering TT graag. Dit zodat het duidelijk word dat dit topic over Talitha van Zon gaat en om te voorkomen dat er naast deze reeks weer een nieuw topic wordt gestart over de nieuwste ontwikkelingen over haar.
Iets met haar naam dus in de TT, verzin maar wat leuks.
Als jij dat mooi vind. Persoonlijk vind ik de huidige TT te debiel voor woorden.quote:
Dit is ook boeiender dan een SCquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef sp3c het volgende:
dit is min of meer hetzelfde als de SC en die andere hebben we allang opgegeven
fine by me bra!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef Specularium het volgende:
Ok, ik las op de zwarte dag dat FOK! stuk was op de chat dat de moeder van timmmmm gaat trouwen, kan dat hier besproken worden?
2 en 3 grote mega handdoeken van de action!quote:
Altijd goed hoewel dat vaak wel echte roepieroepiekwaliteit is maar voor eenmalig gebruik primaquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
fine by me bra!
[..]
2 en 3 grote mega handdoeken van de action!
g*ddamned straight!quote:
weet ik veel, ik werk er niet!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef 99.999 het volgende:
Loopt het hier nog wel een beetje door nu Den Haag al het nieuws probeert te overheersen?
Spec, haal dan die post van Elfletterig weg aangezien hij het als vergelijking aanhaalt om zijn standpunt kracht bij te zetten. Maar goed, wanneer iemand er zo over denkt mag je toch om meer duidelijkheid vragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En alsof Israël anno 2012 niet bijna dezelfde gruwelijkheden op Palestijnen loslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |