ze zijn los te kijken , het is wel een groter verhaal ansich.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef lelouch het volgende:
Gratis? Klinkt goed!
Ik zal maar even Garden of Sinners 1 binnen halen dan. Of zijn het los staande verhalen?
Neem geen moeite, de trolls bashen je meteen dood met hun 'animequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef mschol het volgende:
anime vs cartoons
wie kan hem et verschil tussen anime en cartoon duidelijk maken
doe geen moeite , je praat met :quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef mschol het volgende:
anime vs cartoons
Wie kan mij het verschil tussen animé en cartoon(s) duidelijk maken? Animé betekent letterlijk tekenfilm en cartoon betekent ook letterlijk tekenfilm. Het enige verschil is dat animé een Japans leenwoord is en cartoon een Engels leenwoord.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef mschol het volgende:
anime vs cartoons
Anime is een tekenfilmvorm uit Japan, cartoons niet. Er zit ook verschil in stijl.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wie kan mij het verschil tussen animé en cartoon(s) duidelijk maken? Animé betekent letterlijk tekenfilm en cartoon betekent ook letterlijk tekenfilm. Het enige verschil is dat animé een Japans leenwoord is en cartoon een Engels leenwoord.
vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef outcast_within het volgende:
Problem solved. Next i had a question.
Zit nu cowboy bobobo te kijken en in ep 3 heeft zo'n sjaak een aansteker die ipv vuursteen zon klappertjes rol gebruikt. Net als met je klappertjespistool van vroeger.
Zou zoiets echt bestaan?
Dan ga ik er gewoon blanco heenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zien van deel één zal je idd niet helpen met het begrijpen van deel twee van Garden of Sinners.
Nee, een klappertjesrol maakt te weinig energie om in combinatie met gas tot een vuur te genereren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef outcast_within het volgende:
Problem solved. Next i had a question.
Zit nu cowboy bobobo te kijken en in ep 3 heeft zo'n sjaak een aansteker die ipv vuursteen zon klappertjes rol gebruikt. Net als met je klappertjespistool van vroeger.
Zou zoiets echt bestaan?
ik heb het maar geprobeerd met alfred en boes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef mschol het volgende:
anime vs cartoons
hoezo? bij de vorige meet hadden we een gang-rape.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:26 schreef Xaryna het volgende:
Wordt die meet niet meer een bukake, gezien de hoeveelheid mannen en vrouwen?
ben je vrijwilliger ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:26 schreef Xaryna het volgende:
Wordt die meet niet meer een bukake, gezien de hoeveelheid mannen en vrouwen?
In anime zijn loli's over het algemeen veel sterkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoezo? bij de vorige meet hadden we een gang-rape.![]()
O_W dacht dat hij met een leger kindertjes van ons kon winnen.
pff een vrouwloze meet dus, naja dan mis ik iig niks terwijl ik op wintersport benquote:
tja voornamelijk in two and a half men, irl ook wel maar jammer dat die coke en ect gebruiktquote:
Het zijn haast allemaal hoeren, die krijg jij ook in je bed met geld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja voornamelijk in two and a half men, irl ook wel maar jammer dat die coke en ect gebruikt![]()
maar het feit dat die zoveel dames in zijn bed krijgt
en ja dat is iets om jaloers op te zijn.
tja het drugs gedeelte is ook erg jammer, maar zijn charmes met de vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn haast allemaal hoeren, die krijg jij ook in je bed met geld.En verder vielen de tanden al uit z'n bek en wordt hij door al dat gekloot niet mooi oud. Ik weet niet, lijken mij niet de meest verstandige keuzes, ook niet als je wil genieten van het leven. Maar dan met name door de drugs ja.
ach het is al veel langer een religieus symbool, als dat het een nazi symbool wasquote:
Vandaar dat je alleen maar jongetjes had uitgekozen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
In anime zijn loli's over het algemeen veel sterker
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pff een vrouwloze meet dus, naja dan mis ik iig niks terwijl ik op wintersport ben
quote:
ikea hotdogsquote:
ERROR 403 - Forbidden!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef outcast_within het volgende:
Clickable
[ link | afbeelding ]
Ik heb het nog een keer nagelezen maar weet nog steeds niet wat ie ermee deed. Iemand?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik snapte er de ballen niet van wat ie ermee deed, gebruikte ie het als een schild/boksbeugel/snijvoorwerp? Ik heb gedronken deze avond
is het niet andersom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef outcast_within het volgende:
Waarom is fok nu nog steeds niet van die imageshack fobie af
that's a dudequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef outcast_within het volgende:
Clickable
[ link | afbeelding ]
wtf ..........quote:
ik zou niet eens weten wat die eigenlijk wil zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef Frag_adder het volgende:
ik mis wel steeds meer in het anime topic zeg
Vagina Bones? komt dat door babelfish heen of zo
mijn gok: "had je niet iets kunnen kopen dat we haar cameltoe zouden zien"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat die eigenlijk wil zeggen
In delft? Die is wel stukken beter dan de Ikea van Amsterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Bakakame het volgende:
Niks geen broodjes knakworst, köttbullar met jam
dat zou indd kunnen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mijn gok: "had je niet iets kunnen kopen dat we haar cameltoe zouden zien"
Anders weet ik het echt niet
god dommequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef zquing het volgende:
plaatje doet 't niet. Hotlink beveiliging
volgens mij is dat niet helemaal policy proofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef DJ_ het volgende:
zo dan, nu een werkend plaatje:
[ afbeelding ]
cameltoe's
dat was me dus niet eens opgevallenquote:
het is bedektquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet helemaal policy proof
Dat blijkt ja. Ben vaak ziek, dus als ik gewoon wat beter voel, dan kom ik met mijn vriend.quote:
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ben vaak ziek, dus als ik gewoon wat beter voel, dan kom ik met mijn vriend.
tja asc heeft wel donkere moord neigingen daar zijn we achter gekomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.
j/k
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.
j/k
Iedereen heeft armhaar in die resolutie, het was ook niet al te serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was me dus niet eens opgevallen
zegt genoeg over mij dus .....
maar goed dat intereseert me dan helemaal niks als een meid zo'n lichaam heeft
Delft ja. Maar ben in die van Amsterdam nog nooit geweest. De enigen waar ik ben geweest zijn die van Hengelo en Delftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef zquing het volgende:
[..]
In delft? Die is wel stukken beter dan de Ikea van Amsterdam
leuk koppie ,mooi lichaam, en dan kan ik veel dingen vergevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen heeft armhaar in die resolutie, het was ook niet al te serieus bedoeld.
Ik vind het niet lelijk namelijk. Maar sommige mensen vallen daar altijd over.
wil wel maar ik moet vroeg vliegenquote:
Tof:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef zquing het volgende:
wie komen er trouwens allemaal naar de meet?
niet waar, en dat ga ik met een brakke kop achter het stuur naar het vliegveld en dan crash ikquote:
die is verzekerd tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet waar, en dat ga ik met een brakke kop achter het stuur naar het vliegveld en dan crash ik
en ik hou van mijn auto
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rijquote:
OV?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rij
Dat is dan jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rij
dat was me te duur, heb het goedkopere wa+ genomen omdat mijn ruiten nogal duur zijnquote:
voegt het wat toe aan het verhaal van de anime ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:07 schreef zquing het volgende:
Laatst nog aflevering 3 van de Black Lagoon OVA gezien. 'T blijft geweldig
Ik heb geen PS3 nodigquote:
HA!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3 nodig![]()
Ik zie een leuk torrentje, ik submit via email of upload het naar een NAS wat thuis staat. Download content van torrent en torrent wordt verwijderd. Geen seeding dus. En dan kan ik thuis de TV aan doen en gelijk kijken.
Geeft wel meer verdieping van Rock. Zit allemaal wel interessant in elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voegt het wat toe aan het verhaal van de anime ?
doe je dat over 3G?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ohja, en sinds kort ook op mijn iPhone te zien (alles wat ik gedownload heb) via 3G. Alles wordt wel geconverteerd naar streambaar formaat en kwaliteit.
Dus zelfs in de trein/metro kan ik anime van thuis checken.
voor de echt luie mensenquote:
mmm toch de japanse bieb maar is raadplegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Geeft wel meer verdieping van Rock. Zit allemaal wel interessant in elkaar
zeker doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mmm toch de japanse bieb maar is raadplegen
woot staat in 1080p met Flac op het netquote:
BOGUS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef lelouch het volgende:
Ik kom ook naar de meet!
Misschien een apart topic voor openen en proberen die sc vrij te houden?
720P of 1080P maakt echt niets uit voor animequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
woot staat in 1080p met Flac op het net
als je het doet, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
720P of 1080P maakt echt niets uit voor anime
werkt nietquote:
en nog wordt ik er niet veel wijzer vanquote:
nee johh als het over anime gaat dan gaat het de andere kant op hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
Dit topic gaat een beetje een andere kant opgheh
En nog een goede serie ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
maar mijn naam is lekker wel naar een anime serie genoemd whaha. kom ik zomaar hier terecht xd
Ik kom niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Woo meetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
ik heb liever een playboy barquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Klinkt meer als een gezamenlijke fap bijeenkomst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezienquote:
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?
Ah, dat zag ik niet staan in je post, vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.
Heb ik van horen zeggen dan
Ikke!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Kaji 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steins; gate ziet er goed uit
Aardig was fantasy dus ik zit goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Stein dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hexje en Xaryna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Kaji 1 al gezien Frag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Stein dus
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Kaji 1 al gezien Frag?
Komt ook een code geass in 2011: Code Geass Gaiden: Bokoku no Akito
EN: http://www.fate-zero.jp/Star ocean anime
Wut, het is junjo romanticaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
2011 lente series:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Ga die maar eens snel kijken danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezien
Kaiji: Hakairoku Henquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef Frag_adder het volgende:
wat is de volledige naam van die serie WDN? van Kaji1
http://en.wikipedia.org/wiki/Appleseed_(film)quote:Appleseed ( Appurushdo?) is a 2004 Japanese animated science fiction action film directed by Shinji Aramaki. Based on the Appleseed manga created by Masamune Shirow, the film stars the voices of Ai Kobayashi, Jrta Kosugi, Mami Koyama, Yuki Matsuoka, and Toshiyuki Morikawa. The film tells the story of Deunan Knute, as she searches for data that can restore the bioroids' reproductive capabilities. Although it shares some characters with the original series, this film's storyline is not connected to it. It is not to be confused with the 1988 OVA also based on the manga. Appleseed was released in theaters on April 17, 2004.
http://en.wikipedia.org/wiki/Appleseed_Ex_Machinaquote:Appleseed Ex Machina is a 2007 Japanese animated CG film and is the sequel to the 2004 Appleseed film...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, wordt idd goed seizoen! Goed bezig WDN, ik bedoel, ik krijg m'n eigen serie! (idd Stein), FMA:B en K-ON films, HotD OVA, Akagi-makers serie én Kizumonogatari!
(ze moeten echt een vreugdedansje emote maken!)
You asked for itquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef sanakthe het volgende:
Jezus! thanks iedereen zal het allemaal even uitzoeken. En ja sci-fi films uiteraard geen probleem! Ziet er prima uit..
Mede daarom was het zo'n goede seriequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:54 schreef wdn het volgende:
26 april HOTD OVA en Appleseed 3![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
FMA:B en K-ON film!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij 10 ben ik gestopt met tellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mede daarom was het zo'n goede serie![]()
Dus eigenlijk heb ik al 2 series. Jullie?
die is wel tof gedaan..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben zo gaar vandaag dat ik in bed lig, ga The Girl Who Leapt Through Time kijken lijkt me wel interessant.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
ik ken zo'n twee a drie series waar de hoofdpersoon mijn naam deelt. ben ik nu stoer?
Die schoolbel zit ook in Infinite Stratos en is precies hetzelfde als de schoolbel op mijn oude middelbare school.quote:
Ben er mee bezigquote:
Daar ben ik nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
@37.00 gaan ze naa L.G. Productions!
En? Gelukt?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
een 15 jarig meisje proberen te versieren
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef gniffie het volgende:
summers wars gister gezien
godver zeg, het is nog kinderachtiger dan die zooi op foxkids. en ik ben wel wat gewend
Puella Magi Madoca Magica al gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef gniffie het volgende:
summers wars gister gezien
godver zeg, het is nog kinderachtiger dan die zooi op foxkids. en ik ben wel wat gewend
(zou wel tof zijn)quote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Puella Magi Madoca Magica al gezien?
Dat zal nooit op fox kids worden getoond
TV in HD... Nederland loopt zo veel achterquote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef gniffie het volgende:
eerste anime die in hd werd uitgezonden
Zeg eens eerlijk, wanneer kwam je achter haar leeftijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
een 15 jarig meisje proberen te versieren
"Mijn papa staat buiten deze kinderdisco om mij op te halen"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wanneer kwam je achter haar leeftijd?en hoe voelde je je toen
"Je krijgt een breezer van me als ik met je poesje mag spelen"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
"Mijn papa staat buiten deze kinderdisco om mij op te halen"
"Oh je bent bezet? En je dochter hier?"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef lelouch het volgende:
[..]
"Je krijgt een breezer van me als ik met je poesje mag spelen"
Nee dank je maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deze hierquote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef SleepSub het volgende:
Wie wil de pak die Ayumu (of Haruna officieel) als Masou Shoujo draagt uit Koreha Zombie Desuka?
Jawel, vrouwen EN mannen size! =D![]()
http://www.hellocosplay.com/kore-wa-zombie-desu-ka-cosplay-haruna-pink-dress-p-2664.html
Ik dacht heel even dat je een travo was!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef SleepSub het volgende:
Wie wil de pak die Ayumu (of Haruna officieel) als Masou Shoujo draagt uit Koreha Zombie Desuka?
Jawel, vrouwen EN mannen size! =D![]()
http://www.hellocosplay.com/kore-wa-zombie-desu-ka-cosplay-haruna-pink-dress-p-2664.html
Ik ben zwaar gestoord, dat is algemeen bekend, maar zo gestoord ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een travo was!
Wow, die is wel geschikt voor mijn "hobby"quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dank je maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deze hier
http://www.hellocosplay.c(...)ostumes-c-1_240.html
en http://www.hellocosplay.com/bleach-cosplay.html
wow
Cake deze MOET je gewoon bestellen ->
http://www.hellocosplay.c(...)-costume-p-1609.html
[ afbeelding ]
15-jarige meisjes in een bar versieren?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wow, die is wel geschikt voor mijn "hobby"
Nee dan kan hij zich op 14-jarige meisjes richtenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
15-jarige meisjes in een bar versieren?
die vallen voor de labjas look, weet ik alles van!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dan kan hij zich op 14-jarige meisjes richten
Cake!! heb je'm al besteld?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
die vallen voor de labjas look, weet ik alles van!
Nee, jou opensijden in een donker steegje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
15-jarige meisjes in een bar versieren?
5 CM per second gezien? En anders Paprika of The Place Promised In Our Early Days?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand die nog een goede anime film weet? Kheb al een pizza in de oven liggen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, jou opensijden in een donker steegje.
Dat zal je leren buiten te komen, vieze nep-otakuquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef DJ_ het volgende:
nooooooooo ik ben echt 1 dag buiten geweest in de zon en ik ben nu al verbrand hahaha
>Japans uitgezonden met Nederlands ondertitelingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Qunix het volgende:
Osu! Sleepsub.
We hadden je gemist in het vorige deel. Check dit: Het grote anime/manga topic #135 Rijstkoker a trois
ja maar ik ben op vakantie, dan mag dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat zal je leren buiten te komen, vieze nep-otaku
Ik heb de screens gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef SleepSub het volgende:
[..]
>Japans uitgezonden met Nederlands ondertiteling
Heeft NL het dan uiteindelijk geleerd? Het zal eens tijd worden![]()
Alleen die 1 April doet het een beetje een vaag vermoeden geven, maar natuurlijk even dat in de gaten houden, hehe
En juh, ik dacht vandaag: Laten we weer eens wat op FOK! posten... Verder wat vertalers op de kop geven, me eigen op de kop geven, Blu-rays encoden etc~
Zal het dan posten, een week van te voren, zodat mensen het nog op tijd kunnen zien blablabla, you know the way....quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je ze op je fansubsite plaatst (moet je wel eentje kiezen)
wat moet je moet die zooi, flikker je over 2 jaar toch weer weg. Het is niet alsof je er tegen iedereen over gaat ofscheppen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Zal het dan posten, een week van te voren, zodat mensen het nog op tijd kunnen zien blablabla, you know the way....
Btw, iemand weer wat spullen gekocht ofzo van dit seizoen?
Ik heb momenteel 4 Wallscrolls van Madoka Magica, OP/ED Madoka Magica, Koreha Zombie Desuka OP besteld...
Verder krijg ik na 10 Maart (zoiets) Limited Edition Album van Kanon uit TWGOK... Gewoon omdat het kan![]()
Nah, het blijft sowieso hangen, CD's staan als sier, figures too, maar weggooien zal ik het niet, aangezien ik alleen maar IETS koop van een favoriete anime.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat moet je moet die zooi, flikker je over 2 jaar toch weer weg. Het is niet alsof je er tegen iedereen over gaat ofscheppen ofzo
Ben jij dan ook zo erg als dit?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nah, het blijft sowieso hangen, CD's staan als sier, figures too, maar weggooien zal ik het niet, aangezien ik alleen maar IETS koop van een favoriete anime.
@0.58.38quote:
Ah, die heb ik helemaal afgekeken, maar nee, ben niet zo ergquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo erg als dit?
[..]
@0.58.38
Serieus zo lang alweer? Welcome back zou ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Katanagatari ziet er erg goed uit
Mijn 1e anime in 4 maanden is in ieder geval een pareltje
Check de OST! (alle OST's van Cowboy Bebop)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus zo lang alweer? Welcome back zou ik zeggen![]()
Die is toch van de makers van Bakemonogatari? Ben er wel benieuwd naar, maar moet eerst nog paar andere series afkijken die ik binnen heb gehaald, zoals Cowboy Bebop! Echt koele OP (Yoko Kanno, dus dan weet je al dat het goed is!)
dat was nog bewst grappig altijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef gniffie het volgende:
ik heb een shin-chan poster op me kamer.
Shin-Chan was geweldig! Alleen de invloed die het op kleine kinderen had was:quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was nog bewst grappig altijd, de nederlandse stemmen waren echt goed gedaan.
oy oy!!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
oy!!
Het grote anime/manga topic #136 Iets met orgie, of was het een meet?
Gebrek aan geld is geen optiequote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
oy oy!!
Het grote anime/manga topic #136 Iets met orgie, of was het een meet?
Heus heel erg wel!quote:
Dan eet ik wel een maandje wat minder als ik iets moet hebbenquote:
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef .Cake. het volgende:
GOSICK begint echt leuk te worden sinds de vorige aflevering! Eindelijk zijn we toe aan de main arc
al afgehaakt na de de cover gezien te hebben in de OP hierquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef .Cake. het volgende:
GOSICK begint echt leuk te worden sinds de vorige aflevering! Eindelijk zijn we toe aan de main arc
Ja ik op zich ook wel, maar nadat we twee zeer korte arcs hadden begon ik me af te vragen of het echt zo door ging in dat format. Maar gelukkig ziet het er naar uit dat deze arc lang is, omdat het over Victorique zelf gaat en haar verleden. En wie weet, misschien hebben die eerste twee arcs nog invloed op latere gebeurtenissen (vooral ivm 1e wereldoorlog en de introductie van Avril).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenmaar ja hij word beter!
Mag best hoor. Maar het beloofd een goeie mysteryserie te worden als ze de draad van de laatste twee episodes doorzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef gniffie het volgende:
al afgehaakt na de de cover gezien te hebben in de OP hier
idem! Gosick is een goede serie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenmaar ja hij word beter!
En dit is gewoon een BRILJANTE animequote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef outcast_within het volgende:
Tank police we'll give it our best shot.
Geen economie gehad op school!?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aha, dit is best wel choquerend... Ik wist natuurlijk wel dat banken meer geld uitlenen dan ze hebben, maar dat geld eigenlijk een schuldbewijs is -- dat is nieuws voor me.
wel oke, laputa vond ik beter, steampunk zeppelinsquote:
klopt, want dit is een systeem wat eigenlijk alleen maar tenonder kan gaan aan hebzuchtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Natuurlijk heb ik Economie gehad op school, maar ik had geen idee dat het er zo erg aan toe was... Ik leerde dat geld eerst verbonden was aan de hoeveelheid goud die DNB en dat het limiet uiteindelijk is losgelaten. Ik was kennelijk blijven steken bij de gedachten dat banken alleen het geld dat op de rekeningen van de rekeninghouders staat. Niet een veelvoud daarvan!
En op school krijg je natuurlijk uitsluitend les over de Nederlandse economie terwijl dit over de wereld en Amerikaans economie gaat.
maarré ik vind het dus zwaar kut dat het zo werkt.
Ja het is wat he met de wereld economie. Komt allemaal door die bush en BakEllende.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Natuurlijk heb ik Economie gehad op school, maar ik had geen idee dat het er zo erg aan toe was... Ik leerde dat geld eerst verbonden was aan de hoeveelheid goud die DNB en dat het limiet uiteindelijk is losgelaten. Ik was kennelijk blijven steken bij de gedachten dat banken alleen het geld dat op de rekeningen van de rekeninghouders staat. Niet een veelvoud daarvan!
En op school krijg je natuurlijk uitsluitend les over de Nederlandse economie terwijl dit over de wereld en Amerikaans economie gaat.
maarré ik vind het dus zwaar kut dat het zo werkt.
errug leuk,quote:
Welkom bij een maand geleden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ayu is een zombie mahou shoujo, living together with his necromancer, a vampire ninja and a genius mahou shoujo zonder krachten, en hij is getrouwd met een vampier die demonen laat verdwijnen met bamisoep.
euh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ayu is een zombie mahou shoujo, living together with his necromancer, a vampire ninja and a genius mahou shoujo zonder krachten, en hij is getrouwd met een vampier die demonen laat verdwijnen met bamisoep.
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
lol.. ik moet nog eens een paar van dat soort series uitproberen....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://randomc.net/2011/01/10/kore-wa-zombie-desu-ka-01/
Maarre wat heb je gedaan dan dat je nu in de trein zit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef Bakakame het volgende:
Jongens (en xaryna), kom nou, ik moet vanuit utrecht naar delft met de nachttreiniemand?
Slapen, zonet. Daarvoor, 15-jarige meisjes versieren met wat vrienden afgesprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maarre wat heb je gedaan dan dat je nu in de trein zit?
Alweer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef Bakakame het volgende:
Jongens (en xaryna), kom nou, ik moet vanuit utrecht naar delft met de nachttreiniemand?
Het gaat over een Japanse uitwisselingstudent die in een of ander fictief land in Europa komt studeren in de jaren '20 van de vorige eeuw. Daar ontmoet hij een meisje boven in een toren/bibliotheek die op Sherlock Holmes-achtige wijze mysteries oplost om de verveling te bestrijden. Zij is trouwens een soort van gothic-loli (en ik kom er net pas achter dat "GOSICK" de JapanEngrishe spelling voor "Gothic" waarschijnlijk moet voorstellenquote:
download ik het vanavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het gaat over een Japanse uitwisselingstudent die in een of ander fictief land in Europa komt studeren in de jaren '20 van de vorige eeuw. Daar ontmoet hij een meisje boven in een toren/bibliotheek die op Sherlock Holmes-achtige wijze mysteries oplost om de verveling te bestrijden. Zij is trouwens een soort van gothic-loli (en ik kom er net pas achter dat "GOSICK" de JapanEngrishe spelling voor "Gothic" waarschijnlijk moet voorstellen).
De eerste 5 episodes behandelen twee min of meer losse mysteries, maar vanaf aflevering 6 gaat het ook echt over de hoofdpersonen.
Een betere uitleg is hier ook wel te vinden
* Lithia gaat downloadenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
ben nu de nieuwe gosick aan het kijken, ik vind het echt een vette serie
Toppunt van ironie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef DJ_ het volgende:
het sneeuwt als de pest hier, kan nu niet skieen
Die vind ik wat minder sterk. Die van het strand was wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef outcast_within het volgende:
Het regent pijpenstelen ik ga denk ik maar niet zwemmen vandaag.
quantiteit over kwaliteitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die vind ik wat minder sterk. Die van het strand was wel leuk
Fixed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quakwantiteit over kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |