voor de echt luie mensenquote:
mmm toch de japanse bieb maar is raadplegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Geeft wel meer verdieping van Rock. Zit allemaal wel interessant in elkaar
zeker doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mmm toch de japanse bieb maar is raadplegen
woot staat in 1080p met Flac op het netquote:
BOGUS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef lelouch het volgende:
Ik kom ook naar de meet!
Misschien een apart topic voor openen en proberen die sc vrij te houden?
720P of 1080P maakt echt niets uit voor animequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
woot staat in 1080p met Flac op het net
als je het doet, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
720P of 1080P maakt echt niets uit voor anime
werkt nietquote:
en nog wordt ik er niet veel wijzer vanquote:
nee johh als het over anime gaat dan gaat het de andere kant op hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
Dit topic gaat een beetje een andere kant opgheh
En nog een goede serie ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
maar mijn naam is lekker wel naar een anime serie genoemd whaha. kom ik zomaar hier terecht xd
Ik kom niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Woo meetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
ik heb liever een playboy barquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Klinkt meer als een gezamenlijke fap bijeenkomst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezienquote:
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?
Ah, dat zag ik niet staan in je post, vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.
Heb ik van horen zeggen dan
Ikke!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Kaji 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steins; gate ziet er goed uit
Aardig was fantasy dus ik zit goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Stein dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hexje en Xaryna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Kaji 1 al gezien Frag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Stein dus
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Kaji 1 al gezien Frag?
Komt ook een code geass in 2011: Code Geass Gaiden: Bokoku no Akito
EN: http://www.fate-zero.jp/Star ocean anime
Wut, het is junjo romanticaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
2011 lente series:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Ga die maar eens snel kijken danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezien
Kaiji: Hakairoku Henquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef Frag_adder het volgende:
wat is de volledige naam van die serie WDN? van Kaji1
http://en.wikipedia.org/wiki/Appleseed_(film)quote:Appleseed ( Appurushdo?) is a 2004 Japanese animated science fiction action film directed by Shinji Aramaki. Based on the Appleseed manga created by Masamune Shirow, the film stars the voices of Ai Kobayashi, Jrta Kosugi, Mami Koyama, Yuki Matsuoka, and Toshiyuki Morikawa. The film tells the story of Deunan Knute, as she searches for data that can restore the bioroids' reproductive capabilities. Although it shares some characters with the original series, this film's storyline is not connected to it. It is not to be confused with the 1988 OVA also based on the manga. Appleseed was released in theaters on April 17, 2004.
http://en.wikipedia.org/wiki/Appleseed_Ex_Machinaquote:Appleseed Ex Machina is a 2007 Japanese animated CG film and is the sequel to the 2004 Appleseed film...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, wordt idd goed seizoen! Goed bezig WDN, ik bedoel, ik krijg m'n eigen serie! (idd Stein), FMA:B en K-ON films, HotD OVA, Akagi-makers serie én Kizumonogatari!
(ze moeten echt een vreugdedansje emote maken!)
You asked for itquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef sanakthe het volgende:
Jezus! thanks iedereen zal het allemaal even uitzoeken. En ja sci-fi films uiteraard geen probleem! Ziet er prima uit..
Mede daarom was het zo'n goede seriequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:54 schreef wdn het volgende:
26 april HOTD OVA en Appleseed 3![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
FMA:B en K-ON film!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij 10 ben ik gestopt met tellenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mede daarom was het zo'n goede serie![]()
Dus eigenlijk heb ik al 2 series. Jullie?
die is wel tof gedaan..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben zo gaar vandaag dat ik in bed lig, ga The Girl Who Leapt Through Time kijken lijkt me wel interessant.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
ik ken zo'n twee a drie series waar de hoofdpersoon mijn naam deelt. ben ik nu stoer?
Die schoolbel zit ook in Infinite Stratos en is precies hetzelfde als de schoolbel op mijn oude middelbare school.quote:
Ben er mee bezigquote:
Daar ben ik nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
@37.00 gaan ze naa L.G. Productions!
En? Gelukt?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
een 15 jarig meisje proberen te versieren
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef gniffie het volgende:
summers wars gister gezien
godver zeg, het is nog kinderachtiger dan die zooi op foxkids. en ik ben wel wat gewend
Puella Magi Madoca Magica al gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef gniffie het volgende:
summers wars gister gezien
godver zeg, het is nog kinderachtiger dan die zooi op foxkids. en ik ben wel wat gewend
(zou wel tof zijn)quote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Puella Magi Madoca Magica al gezien?
Dat zal nooit op fox kids worden getoond
TV in HD... Nederland loopt zo veel achterquote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef gniffie het volgende:
eerste anime die in hd werd uitgezonden
Zeg eens eerlijk, wanneer kwam je achter haar leeftijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
een 15 jarig meisje proberen te versieren
"Mijn papa staat buiten deze kinderdisco om mij op te halen"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wanneer kwam je achter haar leeftijd?en hoe voelde je je toen
"Je krijgt een breezer van me als ik met je poesje mag spelen"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
"Mijn papa staat buiten deze kinderdisco om mij op te halen"
"Oh je bent bezet? En je dochter hier?"quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef lelouch het volgende:
[..]
"Je krijgt een breezer van me als ik met je poesje mag spelen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |