deel 1 kan je wel kijken, maar het staat los van het grote overall verhaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Bakakame het volgende:
Garden of Sinners 2 & 3 wordt gedraaid en het is gratis!
Voorzover ik kon lezen in de SC heeft het weinig zin deel 1 te kijken, omdat het allemaal niet veel duidelijker wordt?
Er zijn ook mensen die werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef zquing het volgende:
ik heb gewonnen met pakweg anderhalf uur
jouw probleemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die werken
Nee. Op zaterdagavond kan ik me altijd aan de bar bezatten voordat ik de stad in gaquote:
QFTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Bakakame het volgende:
Garden of Sinners 2 & 3 wordt gedraaid en het is gratis!
Voorzover ik kon lezen in de SC heeft het weinig zin deel 1 te kijken, omdat het allemaal niet veel duidelijker wordt?
zo dus waar moet ik morgen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Op zaterdagavond kan ik me altijd aan de bar bezatten voordat ik de stad in ga
Als ik gratis black label mag drinken, klaag ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef zquing het volgende:
Alleen vodka mag van dat lijstje om snel aangeschoten te worden, of bacardi dan. Maar de rest is gewoon zonde
begin me niet over de jagerquote:
als daar cola bij zitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik gratis black label mag drinken, klaag ik niet.
Jij wel dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |