mmm toch de japanse bieb maar is raadplegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Geeft wel meer verdieping van Rock. Zit allemaal wel interessant in elkaar
zeker doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mmm toch de japanse bieb maar is raadplegen
woot staat in 1080p met Flac op het netquote:
BOGUS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef lelouch het volgende:
Ik kom ook naar de meet!
Misschien een apart topic voor openen en proberen die sc vrij te houden?
720P of 1080P maakt echt niets uit voor animequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
woot staat in 1080p met Flac op het net
als je het doet, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef zquing het volgende:
[..]
720P of 1080P maakt echt niets uit voor anime
werkt nietquote:
en nog wordt ik er niet veel wijzer vanquote:
nee johh als het over anime gaat dan gaat het de andere kant op hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
Dit topic gaat een beetje een andere kant opgheh
En nog een goede serie ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef mushishi het volgende:
maar mijn naam is lekker wel naar een anime serie genoemd whaha. kom ik zomaar hier terecht xd
Ik kom niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Woo meetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef zquing het volgende:
er is nu een exclusief meet topic
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
ik heb liever een playboy barquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Klinkt meer als een gezamenlijke fap bijeenkomst.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef DJ_ het volgende:
ok ik kom er net achter dat het hotel waar ik in verblijf volgende week: Animatie voor volwassenen
heeft.
ligt dat aan mij of is dat een stripclub/playboy bar ?
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is gewoon Bible Black die daar vertoond wordt
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezienquote:
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat is echt gewoon zo een serie die iedereen kent maar nog nooit iemand gezien heeft
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zit toch een verschil tussen het ontkennen en het nooit gezien hebben? Of snapte ik jouw post niet?
Ah, dat zag ik niet staan in je post, vandaar de verwarring.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je snapte hem niet, de serie is bekend dus velen hebben er iets van gezien, maar gezien het onderwerp zal uiteraard niemand dit ooit toegeven.
Heb ik van horen zeggen dan
Ikke!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Probeer maar eens iemand in het dagelijks leven te vinden die zegt: ik heb die serie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Kaji 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steins; gate ziet er goed uit
Aardig was fantasy dus ik zit goed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji 2: Hakairoku Hen. Seinen, Gambling: Akagi 2? Iig zelfde stijl![]()
En Steins;Gate ben ik verplicht om te kijken.Stein dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hexje en Xaryna?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Kaji 1 al gezien Frag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Stein dus
Maaruh akagi is niet dezelfde stijl want geen wit haar en hij kan niet boos kijken!Maar gezien het hoge bazengehalte van akagi moet ik die kijken
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Kaji 1 al gezien Frag?
Komt ook een code geass in 2011: Code Geass Gaiden: Bokoku no Akito
EN: http://www.fate-zero.jp/Star ocean anime
Wut, het is junjo romanticaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef wdn het volgende:
2011 lente series:
Sekai Ichi Hatsukoi. Shounen-ai, Comedy ik noem geen namen maar --->>> Yaoi story <<<<---- of two men working at a manga publishing company...
[ afbeelding ]
Ga die maar eens snel kijken danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kaji 1? nee ik heb alleen akagi gezien
Kaiji: Hakairoku Henquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef Frag_adder het volgende:
wat is de volledige naam van die serie WDN? van Kaji1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |