wtf ..........quote:
ik zou niet eens weten wat die eigenlijk wil zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:39 schreef Frag_adder het volgende:
ik mis wel steeds meer in het anime topic zeg
Vagina Bones? komt dat door babelfish heen of zo
mijn gok: "had je niet iets kunnen kopen dat we haar cameltoe zouden zien"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wat die eigenlijk wil zeggen
In delft? Die is wel stukken beter dan de Ikea van Amsterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Bakakame het volgende:
Niks geen broodjes knakworst, köttbullar met jam
dat zou indd kunnen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mijn gok: "had je niet iets kunnen kopen dat we haar cameltoe zouden zien"
Anders weet ik het echt niet
god dommequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef zquing het volgende:
plaatje doet 't niet. Hotlink beveiliging
volgens mij is dat niet helemaal policy proofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef DJ_ het volgende:
zo dan, nu een werkend plaatje:
[ afbeelding ]
cameltoe's
dat was me dus niet eens opgevallenquote:
het is bedektquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet helemaal policy proof
Dat blijkt ja. Ben vaak ziek, dus als ik gewoon wat beter voel, dan kom ik met mijn vriend.quote:
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ben vaak ziek, dus als ik gewoon wat beter voel, dan kom ik met mijn vriend.
tja asc heeft wel donkere moord neigingen daar zijn we achter gekomenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.
j/k
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem meer mensen mee... ik zou die lugubere figuren die in dit topic ronddansen voor geen cent vertrouwen.
j/k
Iedereen heeft armhaar in die resolutie, het was ook niet al te serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was me dus niet eens opgevallen
zegt genoeg over mij dus .....
maar goed dat intereseert me dan helemaal niks als een meid zo'n lichaam heeft
Delft ja. Maar ben in die van Amsterdam nog nooit geweest. De enigen waar ik ben geweest zijn die van Hengelo en Delftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef zquing het volgende:
[..]
In delft? Die is wel stukken beter dan de Ikea van Amsterdam
leuk koppie ,mooi lichaam, en dan kan ik veel dingen vergevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen heeft armhaar in die resolutie, het was ook niet al te serieus bedoeld.
Ik vind het niet lelijk namelijk. Maar sommige mensen vallen daar altijd over.
wil wel maar ik moet vroeg vliegenquote:
Tof:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef zquing het volgende:
wie komen er trouwens allemaal naar de meet?
niet waar, en dat ga ik met een brakke kop achter het stuur naar het vliegveld en dan crash ikquote:
die is verzekerd tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet waar, en dat ga ik met een brakke kop achter het stuur naar het vliegveld en dan crash ik
en ik hou van mijn auto
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rijquote:
OV?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rij
Dat is dan jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar niet als ik hem zelf de prak in rij
dat was me te duur, heb het goedkopere wa+ genomen omdat mijn ruiten nogal duur zijnquote:
voegt het wat toe aan het verhaal van de anime ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:07 schreef zquing het volgende:
Laatst nog aflevering 3 van de Black Lagoon OVA gezien. 'T blijft geweldig
Ik heb geen PS3 nodigquote:
HA!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3 nodig![]()
Ik zie een leuk torrentje, ik submit via email of upload het naar een NAS wat thuis staat. Download content van torrent en torrent wordt verwijderd. Geen seeding dus. En dan kan ik thuis de TV aan doen en gelijk kijken.
Geeft wel meer verdieping van Rock. Zit allemaal wel interessant in elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voegt het wat toe aan het verhaal van de anime ?
doe je dat over 3G?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ohja, en sinds kort ook op mijn iPhone te zien (alles wat ik gedownload heb) via 3G. Alles wordt wel geconverteerd naar streambaar formaat en kwaliteit.
Dus zelfs in de trein/metro kan ik anime van thuis checken.
voor de echt luie mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |