Wow, die is wel geschikt voor mijn "hobby"quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dank je maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deze hier
http://www.hellocosplay.c(...)ostumes-c-1_240.html
en http://www.hellocosplay.com/bleach-cosplay.html
wow
Cake deze MOET je gewoon bestellen ->
http://www.hellocosplay.c(...)-costume-p-1609.html
[ afbeelding ]
15-jarige meisjes in een bar versieren?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wow, die is wel geschikt voor mijn "hobby"
Nee dan kan hij zich op 14-jarige meisjes richtenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
15-jarige meisjes in een bar versieren?
die vallen voor de labjas look, weet ik alles van!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dan kan hij zich op 14-jarige meisjes richten
Cake!! heb je'm al besteld?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
die vallen voor de labjas look, weet ik alles van!
Nee, jou opensijden in een donker steegje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
15-jarige meisjes in een bar versieren?
5 CM per second gezien? En anders Paprika of The Place Promised In Our Early Days?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand die nog een goede anime film weet? Kheb al een pizza in de oven liggen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, jou opensijden in een donker steegje.
Dat zal je leren buiten te komen, vieze nep-otakuquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef DJ_ het volgende:
nooooooooo ik ben echt 1 dag buiten geweest in de zon en ik ben nu al verbrand hahaha
>Japans uitgezonden met Nederlands ondertitelingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Qunix het volgende:
Osu! Sleepsub.
We hadden je gemist in het vorige deel. Check dit: Het grote anime/manga topic #135 Rijstkoker a trois
ja maar ik ben op vakantie, dan mag dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat zal je leren buiten te komen, vieze nep-otaku
Ik heb de screens gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef SleepSub het volgende:
[..]
>Japans uitgezonden met Nederlands ondertiteling
Heeft NL het dan uiteindelijk geleerd? Het zal eens tijd worden![]()
Alleen die 1 April doet het een beetje een vaag vermoeden geven, maar natuurlijk even dat in de gaten houden, hehe
En juh, ik dacht vandaag: Laten we weer eens wat op FOK! posten... Verder wat vertalers op de kop geven, me eigen op de kop geven, Blu-rays encoden etc~
Zal het dan posten, een week van te voren, zodat mensen het nog op tijd kunnen zien blablabla, you know the way....quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je ze op je fansubsite plaatst (moet je wel eentje kiezen)
wat moet je moet die zooi, flikker je over 2 jaar toch weer weg. Het is niet alsof je er tegen iedereen over gaat ofscheppen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Zal het dan posten, een week van te voren, zodat mensen het nog op tijd kunnen zien blablabla, you know the way....
Btw, iemand weer wat spullen gekocht ofzo van dit seizoen?
Ik heb momenteel 4 Wallscrolls van Madoka Magica, OP/ED Madoka Magica, Koreha Zombie Desuka OP besteld...
Verder krijg ik na 10 Maart (zoiets) Limited Edition Album van Kanon uit TWGOK... Gewoon omdat het kan![]()
Nah, het blijft sowieso hangen, CD's staan als sier, figures too, maar weggooien zal ik het niet, aangezien ik alleen maar IETS koop van een favoriete anime.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat moet je moet die zooi, flikker je over 2 jaar toch weer weg. Het is niet alsof je er tegen iedereen over gaat ofscheppen ofzo
Ben jij dan ook zo erg als dit?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Nah, het blijft sowieso hangen, CD's staan als sier, figures too, maar weggooien zal ik het niet, aangezien ik alleen maar IETS koop van een favoriete anime.
@0.58.38quote:
Ah, die heb ik helemaal afgekeken, maar nee, ben niet zo ergquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo erg als dit?
[..]
@0.58.38
Serieus zo lang alweer? Welcome back zou ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
Katanagatari ziet er erg goed uit
Mijn 1e anime in 4 maanden is in ieder geval een pareltje
Check de OST! (alle OST's van Cowboy Bebop)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus zo lang alweer? Welcome back zou ik zeggen![]()
Die is toch van de makers van Bakemonogatari? Ben er wel benieuwd naar, maar moet eerst nog paar andere series afkijken die ik binnen heb gehaald, zoals Cowboy Bebop! Echt koele OP (Yoko Kanno, dus dan weet je al dat het goed is!)
dat was nog bewst grappig altijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef gniffie het volgende:
ik heb een shin-chan poster op me kamer.
Shin-Chan was geweldig! Alleen de invloed die het op kleine kinderen had was:quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was nog bewst grappig altijd, de nederlandse stemmen waren echt goed gedaan.
oy oy!!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef wdn het volgende:
oy!!
Het grote anime/manga topic #136 Iets met orgie, of was het een meet?
Gebrek aan geld is geen optiequote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
oy oy!!
Het grote anime/manga topic #136 Iets met orgie, of was het een meet?
Heus heel erg wel!quote:
Dan eet ik wel een maandje wat minder als ik iets moet hebbenquote:
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef .Cake. het volgende:
GOSICK begint echt leuk te worden sinds de vorige aflevering! Eindelijk zijn we toe aan de main arc
al afgehaakt na de de cover gezien te hebben in de OP hierquote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef .Cake. het volgende:
GOSICK begint echt leuk te worden sinds de vorige aflevering! Eindelijk zijn we toe aan de main arc
Ja ik op zich ook wel, maar nadat we twee zeer korte arcs hadden begon ik me af te vragen of het echt zo door ging in dat format. Maar gelukkig ziet het er naar uit dat deze arc lang is, omdat het over Victorique zelf gaat en haar verleden. En wie weet, misschien hebben die eerste twee arcs nog invloed op latere gebeurtenissen (vooral ivm 1e wereldoorlog en de introductie van Avril).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenmaar ja hij word beter!
Mag best hoor. Maar het beloofd een goeie mysteryserie te worden als ze de draad van de laatste twee episodes doorzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef gniffie het volgende:
al afgehaakt na de de cover gezien te hebben in de OP hier
idem! Gosick is een goede serie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vond de serie vanaf het begin al wat hebbenmaar ja hij word beter!
En dit is gewoon een BRILJANTE animequote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef outcast_within het volgende:
Tank police we'll give it our best shot.
Geen economie gehad op school!?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aha, dit is best wel choquerend... Ik wist natuurlijk wel dat banken meer geld uitlenen dan ze hebben, maar dat geld eigenlijk een schuldbewijs is -- dat is nieuws voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |