wel oke, laputa vond ik beter, steampunk zeppelinsquote:
klopt, want dit is een systeem wat eigenlijk alleen maar tenonder kan gaan aan hebzuchtquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Natuurlijk heb ik Economie gehad op school, maar ik had geen idee dat het er zo erg aan toe was... Ik leerde dat geld eerst verbonden was aan de hoeveelheid goud die DNB en dat het limiet uiteindelijk is losgelaten. Ik was kennelijk blijven steken bij de gedachten dat banken alleen het geld dat op de rekeningen van de rekeninghouders staat. Niet een veelvoud daarvan!
En op school krijg je natuurlijk uitsluitend les over de Nederlandse economie terwijl dit over de wereld en Amerikaans economie gaat.
maarré ik vind het dus zwaar kut dat het zo werkt.
Ja het is wat he met de wereld economie. Komt allemaal door die bush en BakEllende.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Natuurlijk heb ik Economie gehad op school, maar ik had geen idee dat het er zo erg aan toe was... Ik leerde dat geld eerst verbonden was aan de hoeveelheid goud die DNB en dat het limiet uiteindelijk is losgelaten. Ik was kennelijk blijven steken bij de gedachten dat banken alleen het geld dat op de rekeningen van de rekeninghouders staat. Niet een veelvoud daarvan!
En op school krijg je natuurlijk uitsluitend les over de Nederlandse economie terwijl dit over de wereld en Amerikaans economie gaat.
maarré ik vind het dus zwaar kut dat het zo werkt.
errug leuk,quote:
Welkom bij een maand geleden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ayu is een zombie mahou shoujo, living together with his necromancer, a vampire ninja and a genius mahou shoujo zonder krachten, en hij is getrouwd met een vampier die demonen laat verdwijnen met bamisoep.
euh?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ayu is een zombie mahou shoujo, living together with his necromancer, a vampire ninja and a genius mahou shoujo zonder krachten, en hij is getrouwd met een vampier die demonen laat verdwijnen met bamisoep.
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
lol.. ik moet nog eens een paar van dat soort series uitproberen....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://randomc.net/2011/01/10/kore-wa-zombie-desu-ka-01/
Maarre wat heb je gedaan dan dat je nu in de trein zit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef Bakakame het volgende:
Jongens (en xaryna), kom nou, ik moet vanuit utrecht naar delft met de nachttreiniemand?
Slapen, zonet. Daarvoor, 15-jarige meisjes versieren met wat vrienden afgesprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Maarre wat heb je gedaan dan dat je nu in de trein zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |