Alweer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:19 schreef Bakakame het volgende:
Jongens (en xaryna), kom nou, ik moet vanuit utrecht naar delft met de nachttreiniemand?
Het gaat over een Japanse uitwisselingstudent die in een of ander fictief land in Europa komt studeren in de jaren '20 van de vorige eeuw. Daar ontmoet hij een meisje boven in een toren/bibliotheek die op Sherlock Holmes-achtige wijze mysteries oplost om de verveling te bestrijden. Zij is trouwens een soort van gothic-loli (en ik kom er net pas achter dat "GOSICK" de JapanEngrishe spelling voor "Gothic" waarschijnlijk moet voorstellenquote:
download ik het vanavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het gaat over een Japanse uitwisselingstudent die in een of ander fictief land in Europa komt studeren in de jaren '20 van de vorige eeuw. Daar ontmoet hij een meisje boven in een toren/bibliotheek die op Sherlock Holmes-achtige wijze mysteries oplost om de verveling te bestrijden. Zij is trouwens een soort van gothic-loli (en ik kom er net pas achter dat "GOSICK" de JapanEngrishe spelling voor "Gothic" waarschijnlijk moet voorstellen).
De eerste 5 episodes behandelen twee min of meer losse mysteries, maar vanaf aflevering 6 gaat het ook echt over de hoofdpersonen.
Een betere uitleg is hier ook wel te vinden
* Lithia gaat downloadenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
ben nu de nieuwe gosick aan het kijken, ik vind het echt een vette serie
Toppunt van ironie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef DJ_ het volgende:
het sneeuwt als de pest hier, kan nu niet skieen
Die vind ik wat minder sterk. Die van het strand was wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef outcast_within het volgende:
Het regent pijpenstelen ik ga denk ik maar niet zwemmen vandaag.
quantiteit over kwaliteitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die vind ik wat minder sterk. Die van het strand was wel leuk
Fixed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quakwantiteit over kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |