abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92451424
110110_49243_FOK!_F1-Nieuwtjesbanner2011.png

Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 |

Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2011:
1. Bahrein (13 maart)
2. Australië (27 maart)
3. Maleisië (10 april)
4. China (17 april)
5. Turkije (8 mei)
6. Spanje (22 mei)
7. Monaco (29 mei)
8. Canada (12 juni)
9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni)
10. Groot-Brittannië (10 juli)
11. Duitsland (24 juli)
12. Hongarije (31 juli)
13. België (28 augustus)
14. Italië (11 september)
15. Singapore (25 september)
16. Japan (9 oktober)
17. Zuid-Korea (24 oktober)
18. India (30 oktober)
19. Abu Dhabi (13 november)
20. Brazilië (27 november)

Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2010:
1. Bahrein 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2. Australië 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
3. Maleisië 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
4. China 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
5. Spanje 2010 Formula 1 Gran Premio de España Telefónica #1
6. Monaco Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #1
7. Turkije 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1
8. Canada Formula 1 Grand Prix du Canada 2010
9. Europa (Valencia, Spanje) 2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1
10. Groot-Brittannië 2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1
11. Duitsland Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2010 #1
12. Hongarije 2010 Formula 1 Hungarian Grand Prix #1
13. België 2010 Formula 1 Belgian Grand Prix #1
14. Italië Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2010 #1
15. Singapore 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix #1
16. Japan 2010 Formula 1 Japanese Grand Prix #1
17. Zuid-Korea Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
18. Brazilië Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
19. Abu Dhabi 2010 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #1

Eindstanden 2010
Uitslag GP van Abu Dhabi 2010 met eindstanden Coureurs en Constructeurs

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus Renault GP
- McLaren
- Mercedes GP
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Team Lotus
- Virgin Racing
- Williams

Wie staan er in 2011 aan de start:

Red Bull Racing WCC 2010
01. Sebastian Vettel WDC 2010
02. Mark Webber

McLaren
03. Jenson Button WDC 2009
04. Lewis Hamilton WDC 2008

Ferrari
05. Fernando Alonso WDC 2005/06
06. Felipe Massa

Mercedes GP
07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04
08. Nico Rosberg

Lotus Renault GP
09. Robert Kubica (mogelijke vervanger; Bruno Senna)
10. Vitaly Petrov

Williams
11. Rubens Barrichello
12. Pastor Maldonado

Force India
14. Adrian Sutil
15. Paul Di Resta

Sauber
16. Kamui Kobayashi
17. Sergio Perez

Scuderia Toro Rosso
18. Sebastian Buemi
19. Jaime Alguersuari

Team Lotus Naam kan eventueel nog veranderen
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
22. Narain Karthikeyan
23. TBA

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jerome D'Ambrosio

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011-topic en de voorlopige entry list 2011 van de FIA (2-12-2010).

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
- Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
- Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
- Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting Regulations
Sporting Regulations 2011

Technical Regulations
Technical Regulations 2011

Gerelateerde reguleringen
O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

Testschema 2011


De kalender voor 2011 met 20 races


Wagenpresentaties


Uitzendingen van BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2010

De OP is hier te vinden
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92451669
Het team van kubica zou de eerste telefoontjes al hebben gepleegd o.a. naar Heidfeld en De la Rosa.

http://www.f1today.nl/201(...)d-en-de-la-rosa.html
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92456749
De Marussia Virgin Racing MVR-02



Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92457672
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02

[ afbeelding ]

Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Inderdaad een mooie bolide. En zo te zien hebben ze de tribals dit keer weggelaten. Aan de ene kant wel jammer; gaf de wagen toch weer wat aparts.
pi_92460644
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02

[ afbeelding ]

Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:54:22 #6
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92462261
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het team van kubica zou de eerste telefoontjes al hebben gepleegd o.a. naar Heidfeld en De la Rosa.

http://www.f1today.nl/201(...)d-en-de-la-rosa.html
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 7 februari 2011 @ 17:56:56 #7
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92467741
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Denk het niet, er heeft nog geen enkele ''grote'' site iets over gemeld.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92467985
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Bron graag. Want ik zie het nog nergens.
pi_92468022
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.
pi_92474891
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:

[..]

Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.
McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:06:55 #11
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92476645
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Fom het volgende:

[..]

McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.
Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92478388
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.
Oh sorry, jullie hebben het inderdaad over de livery. My bad, verkeerd begrepen...
  maandag 7 februari 2011 @ 22:21:26 #13
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92481240
Laat maar, dat van Bruno zijn slechts geruchten.

GPupdate laat weten dat het team nog geen beslissing heeft gemaakt wie Robert zal vervangen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:44:49 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92491758
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 10:29:01 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92492915
De livery ziet er goed uit moet ik zeggen. Nu nog de sponsoren ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:57:03 #16
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92493883
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Laat maar, dat van Bruno zijn slechts geruchten.

GPupdate laat weten dat het team nog geen beslissing heeft gemaakt wie Robert zal vervangen.
Heidfeld, de la Rosa, Raikkonen ( :o )
Ik weet niet of het verstandig is om twee rookies te laten rijden. Petrov zit wel goed, die brengt weet ik hoe veel geld mee...
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92494661
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
Dat is jammer. Een team met veel minder middelen zou juist een iets radicaals moeten proberen. Nu weet je zeker dat ze achteraan rijden.
pi_92494825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:33:18 #19
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92495207
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
Dat was ie in het constructeurskampioenschap al :P

Ik vind hem veel op die van vorig jaar lijken. De wagen van vorig jaar is ook het hele jaar hetzelfde gebleven, niet?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92495307
De HRT F111








so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:37:09 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92495328
Ik vind de nieuwe banden wel mooi :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_92495354
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
Uiterlijk zegt niet zoveel. Ik denk dat de Virgin sneller is. Heb meer vertrouwen in Nick Wirth.

Hier een interview met Nick over CFD:

quote:
"On the sports car front, the Acura sports car programme starting in 2006, we used for the first time huge scale CFD," Wirth recalls. "Because we were resource limited we were spending so much money wind tunnel testing. We were spending, in parts of the programme, probably $60,000 a day on wind tunnel model parts, and of those probably $54,000 of those bits ended up in the skip because they wouldn't be any good."

"For every ten iterations you do nine of them wouldn't work, it doesn't matter if it's bodywork or suspension or a wing. So we were haemorrhaging money, like everyone who uses a wind tunnel does, on parts, and so we set ourselves out a target to try and improve the resolution and fidelity of CFD to at least match a wind tunnel, but actually we exceeded it. We ended up learning things which enabled us to turn what was a reasonable sports car, the Acura sports car at the beginning of the programme, into a championship winning and record setting series of sports car which continues to this day."
@bodylotion: Niet sneller, maar haalde een hogere plaats tijdens de race, waardoor ze hoger stonden in het kampioenschap.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:38:04 #23
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92495358
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind de nieuwe banden wel mooi :Y
Ik vind 't rechte logo niet zo :(

Hoe gaan ze de option tyre eigenlijk aanduiden?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92495511
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Ik vind 't rechte logo niet zo :(

Hoe gaan ze de option tyre eigenlijk aanduiden?
Met kleurtjes :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92495635
Tof :)
F1 car to tackle Mount Panorama in Bathurst

Ja oud nieuws, maar toch, had t nog niet gelezen.

Lowndes to drive Buttons F1 car ahead of Melbourne Grand Prix (Adelaide Now)

Moves are underway for V8 Supercars Team Vodafone star Lowndes and former Formula One champion Jenson Button to swap cars and race around the famous Mount Panorama street circuit in the lead-up to the Melbourne Grand Prix.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92496042
Wow, wat een stoere livery !! Doet me een beetje denken aan de Racing for Holland tactiek, met al die vlakjes... Nu alleen met de meest bruikbare vlakken, maar wel weer leuk van de teksten + vermelden van ontwerper van de livery erbij te zetten !!

"This Could Be You" (sidepods + achtervleugel)
"This is a Cool Spot" (wing-end plates achtervleugel)
"Your Logo Here" (wing-end plates voorvleugel)
pi_92497554
Prachtige livery inderdaad.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:59:58 #28
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92497902
ik vind 't eruit zien als een speelgoedautootje
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92497954
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef bodylotion het volgende:
ik vind 't eruit zien als een speelgoedautootje
Veel harder zal die ook niet gaan :P .
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:28:28 #30
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92503766



De nieuwe FI heeft veel overeenkomsten met de Lotus. Ook allebei een platte neus, zonder die opstaande randen.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92504464
Wauw, de HRT is echt stoer!

Van Force India had ik wat meer noviteiten verwacht.. Maar desondanks wel een stoere bak.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92504860
toffe HRT! en leuke details _O-













pi_92505391
Whehehe, hoop dat die opmerkingen op die HRT blijven, die zijn grappig :P
pi_92505745
Had persoonlijk gehoopt op Hulkenberg als vervanger van Kubica, vreemd dat hij niet genoemd wordt.
pi_92505752
Ja wel grappig inderdaad.

Het ontwerp van die HRT was toch trouwens een prijsvraag? Dat zou al een hoop verklaren.
's Avonds een man, overdags rustig an
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 februari 2011 @ 16:13:50 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92505846
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ja wel grappig inderdaad.

Het ontwerp van die HRT was toch trouwens een prijsvraag? Dat zou al een hoop verklaren.
Geen prijsvraag, maar ze hebben een Hollywood-ontwerper ingehuurd
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:36:16 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92509646
Hey die F111 is gewoon een render hahahah
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92510105
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92510409
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dit al gezien? Kubica animatie
http://www.zie.nl/video/o(...)nimatie/m1fzwtqf2px4
ah damn, best heftig voor een animatie :{

Die HTR is trouwens geweldig :D
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92513230
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Bluurgh het volgende:
toffe HRT! en leuke details _O-

[ afbeelding ]
Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan. :+
pi_92515943
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan. :+
:+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:31:56 #42
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92517985
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Die auto ziet er niet slecht uit, nu nog sponsors en een 2de rijder.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_92518522
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe FI heeft veel overeenkomsten met de Lotus. Ook allebei een platte neus, zonder die opstaande randen.
Die neus ziet eruit als de Renault neus een aantal jaren terug.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:19:10 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_92520685
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef M.Melandri het volgende:
Had persoonlijk gehoopt op Hulkenberg als vervanger van Kubica, vreemd dat hij niet genoemd wordt.
Daar hoop ik ook op, dat hij (nog) niet genoemd wordt zegt niet alles en van de beschikbare rijders is hij toch wel een hele talentvolle, maar goed wat meer ervaring naast Petrov is ook wat voor te zeggen
pi_92525344
Romain Grosjean zou ik ook wel naast Petrov willen zien. Zeer getalenteerd mannetje.
pi_92530749
Daar heb ik ook een beetje het gevoel bij dat die helaas niet alles heeft kunnen laten zien destijds.

Mooi kereltje wel. Gewoon door de week werken bij de bank en in het weekend F1 coureur zijn _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92533309
Ja, maar dat is natuurlijk ook geen jongen die een team van dit niveau als kopman aankan.

Maar ja, die zijn er ook niet dus je zoekt als snel in de categorie jonge talenten of juist de oude hasbeens. Ik vrees dat het niet anders is voor Renault.
pi_92535240
Die HRT is echt strak! Mooie livery.
Calm down, please!
pi_92536337
Plaatjes komen van een gebruiker op f1today.nl
Force India vergelijkingsplaatjes 2010 vs 2011. De voorvleugel is exact het zelfde :')



  woensdag 9 februari 2011 @ 10:47:56 #51
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92537288
Ik vind die oude livery mooier.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92537602
Nietus! Die rooie dingetjes aan de zijkant staan er gespiegeld op tov van 2010!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92537626
Ow wacht, heel die 2010 staat er in spiegelbeeld op :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92541767
Jerez test line up

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
           
             10 feb            11 feb      12 feb      13 feb    
Red Bull     Webber            Webber      Vettel      Vettel
McLaren      Hamilton          Button      Hamilton    Button
Ferrari      Massa             Massa       Alonso      Alonso
Mercedes     Rosberg           Schumacher  Schumacher  Rosberg
Renault      Petrov            Petrov      TBA         TBA
Williams     Maldonado         Maldonado   Barrichello Barrichello
Force India  Sutil             Sutil       Di Resta    Di Resta
Sauber       Perez             Perez       Kobayashi   Kobayashi
Toro Rosso   Ricciardo (mo)    Alguersuari Buemi       Buemi
             Alguersuari (mi) 
Lotus        TBA (mo)          Trulli      Kovalainen  Kovalainen
             Trulli (mi)
Virgin       TBA               TBA         TBA         TBA
HRT          Niet aanwezig
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92541938
D'Ambrosio heeft al een bijnaam te pakken lees ik net: Custard.

Ambrosia een bekend merk vla en rijstepap in Engeland, vandaar deze naam.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92544521
Waarom staan er nog TBA's bij Virgin? Of gaat het er puur om dat ze nog niet weten wanneer Glock of Custard rijdt?
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:15:40 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92545161
Ik dacht dat paffet als eerste met de Mac zou rijden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 februari 2011 @ 14:17:40 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92545246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef nils7 het volgende:
Ik dacht dat paffet als eerste met de Mac zou rijden?
Heeft hij ook gedaan. Was afgelopen maandag tijdens een filmdag.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92545790
Wat een bullshit trouwens die filmdagen... Gooi als FIA zijnde gewoon het aantal testdagen per jaar omhoog. Dit is gewoon om te lachen. Onder het mom van een commercial schieten, 3 dagen alleen testen op Monza.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92552689
Hmm, rare air intake op de Force India, die waren toch juist verboden?
pi_92562310
quote:
Renault to evaluate Heidfeld at Jerez

Nick Heidfeld will test for Renault at Jerez later this week as the outfit evaluates a replacement for the injured Robert Kubica.

The German has emerged as the leading contender to stand in for Kubica, who could be out for the remainder of the season as the result of the serious injuries he picked up in a rally crash at the weekend.

Although Renault has five reserve drivers, and is giving its lead one Bruno Senna a first test in its car this week, the team has made no secret of the fact that it will need an experienced driver to lead its team if Kubica is sidelined for a long time.

Heidfeld has held talks with Renault over the last 48 hours and agreement has been reached for him to run at Jerez at some point this week. Vitaly Petrov will test, as originally scheduled, on Thursday and Friday before Senna and Heidfeld are given mileage over the weekend.

Renault team owner Gerard Lopez said earlier today that the team would wait until after testing before deciding on who will partner Vitaly Petrov this year - and Heidfeld's chances will depend on how he compares pace-wise against Senna.

"We must wait for the Jerez tests now, and thankfully the Barcelona ones too, and see how the car is going, and how the driver - who will start the season and maybe ending it too - is doing. We don't know," he told IVG.it

"There are drivers who have had good races, for example Nick Heidfeld. We all know that Nick is rather good, but we don't know what level he is in now, we don't know how he does with our car. Same goes for Vitantonio Liuzzi, same goes - I don't know -for Bruno Senna, who last year was in a team with a car that could do nothing."

Heidfeld has been left without a seat after being replaced at Sauber at the end of last season by Sergio Perez, who brought valuable sponsorship backing from Mexico.
pi_92562715
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Ermanon het volgende:
Hmm, rare air intake op de Force India, die waren toch juist verboden?
Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.
pi_92569697
Dikke humor, die HRT :7
Calmer than you are
pi_92577192
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.
En Mercedes GP die het bedacht had gebruikt ze dan weer niet.. Ik vind het er overigens wel vet uitzien.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_92578999
Ford klaagt Ferrari aan ivm de naam F150. :')
Calmer than you are
pi_92579031
Ik las het al.

Ergens kan ik het wel begrijpen, want die Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk het verschil niet zien tussen een pickup en een F1 wagen. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92588002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ford klaagt Ferrari aan ivm de naam F150. :')
2011 Ferrari now called 'F150th Italia'
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92588125
De Jerez testen zijn begonnen en daarom ter vergelijking de tijden van vorig jaar op Jerez.

Testen Jerez 10-13 en 17-20 februari 2010

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
1.  Jenson Button      McLaren MP4-25      1:18.871
2.  Robert Kubica      Renault R30         1:19.114
3.  Kamui Kobayashi    Sauber C29          1:19.188
4.  Mark Webber        Red Bull RB6        1:19.299
5.  Lewis Hamilton     McLaren  MP4-25     1:19.583
6.  Vitantonio Liuzzi  Force India VJM-03  1:19.650
7.  Jaime Alguersuari  Toro Rosso STR5     1:19.919
8.  Sébastien Buemi    Toro Rosso STR5     1:20.026
9.  Nico Rosberg       Mercedes GP W01     1:20.061
10. Fernando Alonso    Ferrari F10         1:20.115
11. Adrian Sutil       Force India VJM-03  1:20.180
12. Rubens Barrichello Williams FW32       1:20.341
13. Michael Schumacher Mercedes GP W01     1:20.613
14. Nico Hulkenberg    Williams FW32       1:20.629
15. Pedro de la Rosa   Sauber C29          1:20.736
16. Sebastian Vettel   Red Bull Racing RB6 1:21.203
17. Felipe Massa       Ferrari F10         1:21.485
18. Nico Hulkenberg    Williams FW32       1:21.919
19. Vitaly Petrov      Renault R30         1:22.000
20. Timo Glock         Virgin Racing VR-01 1:22.433
21. Lucas Di Grassi    Virgin Racing VR-01 1:22.912
22. Paul di Resta      Force India VJM-03  1:25.088
23. Jarno Trulli       Lotus F1 T127       1:23.470
24. Heikki Kovalainen  Lotus F1 T127       1:23.521
25. Fairuz Fauzy       Lotus F1 T127       1:31.848

Massa is op dit moment het snelst met 1:20.709 in zijn Ferrari F150th Italia.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 februari 2011 @ 14:24:14 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92588174
quote:
Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92588187
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef vosss het volgende:
Ik las het al.

Ergens kan ik het wel begrijpen, want die Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk het verschil niet zien tussen een pickup en een F1 wagen. :')
Is toch hetzelfde :') . Allebei met stuur, motor en achterwielaandrijving :') ...
pi_92588344
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.
Maar dat is vandaag wel aangepast. Alles verwijst naar de F150th Italia op de website.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92590720
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Is toch hetzelfde :') . Allebei met stuur, motor en achterwielaandrijving :') ...
En het zuipt benzine ;)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92590800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Plaatjes komen van een gebruiker op f1today.nl
Force India vergelijkingsplaatjes 2010 vs 2011. De voorvleugel is exact het zelfde :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.

pi_92592446
zie alwel bij veel foto`s dat de banden veel slijtage plekken hebben..zeg maar hetgeen wat je normaal zag naar het einde van de race..hopelijk zijn de banden idd veel sneller "op" waardoor het safe rijden niet wordt beloond
pi_92593321
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Nober het volgende:

[..]

De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.

[ afbeelding ]
Het lijken mij intermediates.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_92593387
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
link

pi_92594082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
link

[ afbeelding ]
Zou wel geniale combi zijn op de Mclaren in combinatie met de L-pods. Zo maak je van je achterkant 1 grote diffuser :)
pi_92595473
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92595979
Dag 1:
1 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.709 (101 laps)
2 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.483, + 0.774 (94 laps)
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.522, + 0.813 (94 laps)
4 Daniel Ricciardo (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:21.755, + 1.046 (31 laps)
5 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.914, + 1.205 (58 laps)
6 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.689. + 1.980 (42 laps)
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:23.472, + 2.763 (28 laps)
8 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:23.504, + 2.795 (57 laps)
9 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:23.963, + 3.254 (67 laps)
10 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:24.458, + 3.749 (54 laps)
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:25.086, + 4.377 (42 laps)
12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:34.968, + 14.259 (13 laps)
pi_92617079
Wat een toffe bak die Mac:
pi_92617860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wat een toffe bak die Mac:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar 1.2 seconden langzamer blijven dan Ferrari, dan vind ik alles prima.
pi_92619696
McLaren reed nog (vrijwel) zonder KERS en ARW, die 1.2 rijden ze wel dicht. Niet dat ik MCL-fan ben, maar ik ben wel fan van spannende races. Ben erg benieuwd wat dit jaar gaat brengen!
pi_92619971
Achterkant van de RB is ook indrukwekkend zeg!


Speculatie over de positie van de uitlaat van de Mac:


[ Bericht 35% gewijzigd door koffiezwartsterk op 11-02-2011 00:26:48 ]
pi_92624053
Dat is geen speculatie meer! ;)
pi_92624240
Dat is absoluut de uitlaat niet.
pi_92629030
Dag 2, om 11:15:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.362
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:21.228
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613
4 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:22.256
5 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.556
6 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:22.895
8 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:23.007
9 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216
10 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:26.110
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) -:--.---
pi_92632493
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 07:26 schreef roelofjan het volgende:
Dat is absoluut de uitlaat niet.
Ik ben geen techneut, maar dat wordt gezegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door 0634 op 11-02-2011 18:12:56 ]
pi_92633797
Dag 2 om 13:00:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.352
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.413
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613
4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.614
5 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.857
6 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.019
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:22.445
8 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591
9 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:23.041
10 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:25.874

Kubica spreekt
Kubica mag rally's blijven rijden
Heidfeld vol vertrouwen over komende test
Petrov klaar voor grotere rol binnen het team

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 11-02-2011 13:25:52 ]
pi_92639538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:39:12 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92639989
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)
Ja, je mist een bochtje in de uitlaat
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92641689
@Atreidez, ik heb er geen verstand van maar Kubica was in Valencia snel met die constructie dus andere teams gaan dat vanzelf óók uitproberen.

Is dit trouwens al voorbij gekomen? (Massa's brand met -toen nog- de F150)

Dag 2:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.352 (112 laps)
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.413, + 0.061 (116 laps)
3 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.009, + 0.657 (69 laps)
4 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:21.214, + 0.862 (72 laps)
5 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613, + 1.261 (113 laps)
6 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:21.780, + 1.428 (73 laps)
7 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.857, + 1.505 (56 laps)
8 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:22.208, + 1.856 (57 laps)
9 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:22.493, 2.141 (65 laps)
10 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591, + 2.239 (37 laps)
11 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216, + 2.864 (40 laps)

[ Bericht 36% gewijzigd door Nober op 11-02-2011 17:32:00 ]
pi_92650170
Fijn om Schumacher weer bovenaan te zien staan, ongeacht wat er getest wordt :7
Calmer than you are
pi_92651126
Tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1. Schumacher  (Mercedes GP W02)      1:20.352         112 pit 
2. Massa       (Ferrari F150th)       1:20.413 + 0.061 116 pit 
3. Button      (McLaren MP4-26)       1:21.009 + 0.657  69 pit 
4. Alguersuari (Toro Rosso STR6)      1:21.214 + 0.862  72 pit 
5. Webber      (Red Bull Racing RB7)  1:21.613 + 1.261 113 pit 
6. Sutil       (Force India VJM-04)   1:21.780 + 1.428  73 pit 
7. Perez       (Sauber C30)           1:21.857 + 1.505  56 pit 
8. Glock       (Virgin Racing MVR-02) 1:22.208 + 1.856  57 pit 
9. Petrov      (Lotus Renault GP R31) 1:22.493 + 2.141  65 pit 
10. Maldonado  (Williams FW33)        1:22.591 + 2.239  37 pit 
11. Trulli     (Lotus F1 T128)        1:23.216 + 2.864  40 pit
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92651796
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)


  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:06:29 #96
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92652412
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92653281
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado

Perez baalt van crash tijdens test in Jerez

We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld ^O^

:')
Maar het goede nieuws is dat de Mercedes deze keer niet kapot ging. Da's dan toch ook weer wat waard. :P
pi_92653344
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado

Perez baalt van crash tijdens test in Jerez

We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld ^O^

:')
die jongens kunnen best sturen. Geef ze tijd.
pi_92656845
Thnx Roelofjan, duidelijker kan gewoon niet.
Where facts are few, experts are many.
pi_92662273
Filmpje van de tests van vandaag:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')