Inderdaad een mooie bolide. En zo te zien hebben ze de tribals dit keer weggelaten. Aan de ene kant wel jammer; gaf de wagen toch weer wat aparts.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02
[ afbeelding ]
Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatiefquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02
[ afbeelding ]
Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het team van kubica zou de eerste telefoontjes al hebben gepleegd o.a. naar Heidfeld en De la Rosa.
http://www.f1today.nl/201(...)d-en-de-la-rosa.html
Denk het niet, er heeft nog geen enkele ''grote'' site iets over gemeld.....quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Bron graag. Want ik zie het nog nergens.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:
[..]
Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.
Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Fom het volgende:
[..]
McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.
Oh sorry, jullie hebben het inderdaad over de livery. My bad, verkeerd begrepen...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.
Heidfeld, de la Rosa, Raikkonen (quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Laat maar, dat van Bruno zijn slechts geruchten.
GPupdate laat weten dat het team nog geen beslissing heeft gemaakt wie Robert zal vervangen.
Dat is jammer. Een team met veel minder middelen zou juist een iets radicaals moeten proberen. Nu weet je zeker dat ze achteraan rijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Dat was ie in het constructeurskampioenschap alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
Uiterlijk zegt niet zoveel. Ik denk dat de Virgin sneller is. Heb meer vertrouwen in Nick Wirth.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
@bodylotion: Niet sneller, maar haalde een hogere plaats tijdens de race, waardoor ze hoger stonden in het kampioenschap.quote:"On the sports car front, the Acura sports car programme starting in 2006, we used for the first time huge scale CFD," Wirth recalls. "Because we were resource limited we were spending so much money wind tunnel testing. We were spending, in parts of the programme, probably $60,000 a day on wind tunnel model parts, and of those probably $54,000 of those bits ended up in the skip because they wouldn't be any good."
"For every ten iterations you do nine of them wouldn't work, it doesn't matter if it's bodywork or suspension or a wing. So we were haemorrhaging money, like everyone who uses a wind tunnel does, on parts, and so we set ourselves out a target to try and improve the resolution and fidelity of CFD to at least match a wind tunnel, but actually we exceeded it. We ended up learning things which enabled us to turn what was a reasonable sports car, the Acura sports car at the beginning of the programme, into a championship winning and record setting series of sports car which continues to this day."
Ik vind 't rechte logo niet zoquote:
Met kleurtjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik vind 't rechte logo niet zo
Hoe gaan ze de option tyre eigenlijk aanduiden?
Veel harder zal die ook niet gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef bodylotion het volgende:
ik vind 't eruit zien als een speelgoedautootje
Geen prijsvraag, maar ze hebben een Hollywood-ontwerper ingehuurdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ja wel grappig inderdaad.
Het ontwerp van die HRT was toch trouwens een prijsvraag? Dat zou al een hoop verklaren.
ah damn, best heftig voor een animatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dit al gezien? Kubica animatie
http://www.zie.nl/video/o(...)nimatie/m1fzwtqf2px4
Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Bluurgh het volgende:
toffe HRT! en leuke details![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan.
Die auto ziet er niet slecht uit, nu nog sponsors en een 2de rijder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Die neus ziet eruit als de Renault neus een aantal jaren terug.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe FI heeft veel overeenkomsten met de Lotus. Ook allebei een platte neus, zonder die opstaande randen.
Daar hoop ik ook op, dat hij (nog) niet genoemd wordt zegt niet alles en van de beschikbare rijders is hij toch wel een hele talentvolle, maar goed wat meer ervaring naast Petrov is ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef M.Melandri het volgende:
Had persoonlijk gehoopt op Hulkenberg als vervanger van Kubica, vreemd dat hij niet genoemd wordt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | 10 feb 11 feb 12 feb 13 feb Red Bull Webber Webber Vettel Vettel McLaren Hamilton Button Hamilton Button Ferrari Massa Massa Alonso Alonso Mercedes Rosberg Schumacher Schumacher Rosberg Renault Petrov Petrov TBA TBA Williams Maldonado Maldonado Barrichello Barrichello Force India Sutil Sutil Di Resta Di Resta Sauber Perez Perez Kobayashi Kobayashi Toro Rosso Ricciardo (mo) Alguersuari Buemi Buemi Alguersuari (mi) Lotus TBA (mo) Trulli Kovalainen Kovalainen Trulli (mi) Virgin TBA TBA TBA TBA HRT Niet aanwezig |
Heeft hij ook gedaan. Was afgelopen maandag tijdens een filmdag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef nils7 het volgende:
Ik dacht dat paffet als eerste met de Mac zou rijden?
quote:Renault to evaluate Heidfeld at Jerez
Nick Heidfeld will test for Renault at Jerez later this week as the outfit evaluates a replacement for the injured Robert Kubica.
The German has emerged as the leading contender to stand in for Kubica, who could be out for the remainder of the season as the result of the serious injuries he picked up in a rally crash at the weekend.
Although Renault has five reserve drivers, and is giving its lead one Bruno Senna a first test in its car this week, the team has made no secret of the fact that it will need an experienced driver to lead its team if Kubica is sidelined for a long time.
Heidfeld has held talks with Renault over the last 48 hours and agreement has been reached for him to run at Jerez at some point this week. Vitaly Petrov will test, as originally scheduled, on Thursday and Friday before Senna and Heidfeld are given mileage over the weekend.
Renault team owner Gerard Lopez said earlier today that the team would wait until after testing before deciding on who will partner Vitaly Petrov this year - and Heidfeld's chances will depend on how he compares pace-wise against Senna.
"We must wait for the Jerez tests now, and thankfully the Barcelona ones too, and see how the car is going, and how the driver - who will start the season and maybe ending it too - is doing. We don't know," he told IVG.it
"There are drivers who have had good races, for example Nick Heidfeld. We all know that Nick is rather good, but we don't know what level he is in now, we don't know how he does with our car. Same goes for Vitantonio Liuzzi, same goes - I don't know -for Bruno Senna, who last year was in a team with a car that could do nothing."
Heidfeld has been left without a seat after being replaced at Sauber at the end of last season by Sergio Perez, who brought valuable sponsorship backing from Mexico.
Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Ermanon het volgende:
Hmm, rare air intake op de Force India, die waren toch juist verboden?
En Mercedes GP die het bedacht had gebruikt ze dan weer niet.. Ik vind het er overigens wel vet uitzien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.
2011 Ferrari now called 'F150th Italia'quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ford klaagt Ferrari aan ivm de naam F150.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 1. Jenson Button McLaren MP4-25 1:18.871 2. Robert Kubica Renault R30 1:19.114 3. Kamui Kobayashi Sauber C29 1:19.188 4. Mark Webber Red Bull RB6 1:19.299 5. Lewis Hamilton McLaren MP4-25 1:19.583 6. Vitantonio Liuzzi Force India VJM-03 1:19.650 7. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR5 1:19.919 8. Sébastien Buemi Toro Rosso STR5 1:20.026 9. Nico Rosberg Mercedes GP W01 1:20.061 10. Fernando Alonso Ferrari F10 1:20.115 11. Adrian Sutil Force India VJM-03 1:20.180 12. Rubens Barrichello Williams FW32 1:20.341 13. Michael Schumacher Mercedes GP W01 1:20.613 14. Nico Hulkenberg Williams FW32 1:20.629 15. Pedro de la Rosa Sauber C29 1:20.736 16. Sebastian Vettel Red Bull Racing RB6 1:21.203 17. Felipe Massa Ferrari F10 1:21.485 18. Nico Hulkenberg Williams FW32 1:21.919 19. Vitaly Petrov Renault R30 1:22.000 20. Timo Glock Virgin Racing VR-01 1:22.433 21. Lucas Di Grassi Virgin Racing VR-01 1:22.912 22. Paul di Resta Force India VJM-03 1:25.088 23. Jarno Trulli Lotus F1 T127 1:23.470 24. Heikki Kovalainen Lotus F1 T127 1:23.521 25. Fairuz Fauzy Lotus F1 T127 1:31.848 |
Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2011 Ferrari now called 'F150th Italia'
Is toch hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef vosss het volgende:
Ik las het al.
Ergens kan ik het wel begrijpen, want die Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk het verschil niet zien tussen een pickup en een F1 wagen.
Maar dat is vandaag wel aangepast. Alles verwijst naar de F150th Italia op de website.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.
En het zuipt benzinequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde. Allebei met stuur, motor en achterwielaandrijving
...
De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Plaatjes komen van een gebruiker op f1today.nl
Force India vergelijkingsplaatjes 2010 vs 2011. De voorvleugel is exact het zelfde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijken mij intermediates.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.
[ afbeelding ]
Zou wel geniale combi zijn op de Mclaren in combinatie met de L-pods. Zo maak je van je achterkant 1 grote diffuserquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
link
[ afbeelding ]
Zolang ze maar 1.2 seconden langzamer blijven dan Ferrari, dan vind ik alles prima.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wat een toffe bak die Mac:
[ afbeelding ]
Ik ben geen techneut, maar dat wordt gezegd.quote:
Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
Ja, je mist een bochtje in de uitlaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.352 112 pit 2. Massa (Ferrari F150th) 1:20.413 + 0.061 116 pit 3. Button (McLaren MP4-26) 1:21.009 + 0.657 69 pit 4. Alguersuari (Toro Rosso STR6) 1:21.214 + 0.862 72 pit 5. Webber (Red Bull Racing RB7) 1:21.613 + 1.261 113 pit 6. Sutil (Force India VJM-04) 1:21.780 + 1.428 73 pit 7. Perez (Sauber C30) 1:21.857 + 1.505 56 pit 8. Glock (Virgin Racing MVR-02) 1:22.208 + 1.856 57 pit 9. Petrov (Lotus Renault GP R31) 1:22.493 + 2.141 65 pit 10. Maldonado (Williams FW33) 1:22.591 + 2.239 37 pit 11. Trulli (Lotus F1 T128) 1:23.216 + 2.864 40 pit |
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets?
Maar het goede nieuws is dat de Mercedes deze keer niet kapot ging. Da's dan toch ook weer wat waard.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado
Perez baalt van crash tijdens test in Jerez
We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld![]()
die jongens kunnen best sturen. Geef ze tijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado
Perez baalt van crash tijdens test in Jerez
We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |