Veel harder zal die ook niet gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef bodylotion het volgende:
ik vind 't eruit zien als een speelgoedautootje
Geen prijsvraag, maar ze hebben een Hollywood-ontwerper ingehuurdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ja wel grappig inderdaad.
Het ontwerp van die HRT was toch trouwens een prijsvraag? Dat zou al een hoop verklaren.
ah damn, best heftig voor een animatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dit al gezien? Kubica animatie
http://www.zie.nl/video/o(...)nimatie/m1fzwtqf2px4
Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Bluurgh het volgende:
toffe HRT! en leuke details![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan ook lullig voor Karthikeyan.
Die auto ziet er niet slecht uit, nu nog sponsors en een 2de rijder.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Die neus ziet eruit als de Renault neus een aantal jaren terug.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe FI heeft veel overeenkomsten met de Lotus. Ook allebei een platte neus, zonder die opstaande randen.
Daar hoop ik ook op, dat hij (nog) niet genoemd wordt zegt niet alles en van de beschikbare rijders is hij toch wel een hele talentvolle, maar goed wat meer ervaring naast Petrov is ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef M.Melandri het volgende:
Had persoonlijk gehoopt op Hulkenberg als vervanger van Kubica, vreemd dat hij niet genoemd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |