abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:47:56 #51
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92537288
Ik vind die oude livery mooier.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92537602
Nietus! Die rooie dingetjes aan de zijkant staan er gespiegeld op tov van 2010!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92537626
Ow wacht, heel die 2010 staat er in spiegelbeeld op :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92541767
Jerez test line up

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
           
             10 feb            11 feb      12 feb      13 feb    
Red Bull     Webber            Webber      Vettel      Vettel
McLaren      Hamilton          Button      Hamilton    Button
Ferrari      Massa             Massa       Alonso      Alonso
Mercedes     Rosberg           Schumacher  Schumacher  Rosberg
Renault      Petrov            Petrov      TBA         TBA
Williams     Maldonado         Maldonado   Barrichello Barrichello
Force India  Sutil             Sutil       Di Resta    Di Resta
Sauber       Perez             Perez       Kobayashi   Kobayashi
Toro Rosso   Ricciardo (mo)    Alguersuari Buemi       Buemi
             Alguersuari (mi) 
Lotus        TBA (mo)          Trulli      Kovalainen  Kovalainen
             Trulli (mi)
Virgin       TBA               TBA         TBA         TBA
HRT          Niet aanwezig
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92541938
D'Ambrosio heeft al een bijnaam te pakken lees ik net: Custard.

Ambrosia een bekend merk vla en rijstepap in Engeland, vandaar deze naam.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92544521
Waarom staan er nog TBA's bij Virgin? Of gaat het er puur om dat ze nog niet weten wanneer Glock of Custard rijdt?
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:15:40 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92545161
Ik dacht dat paffet als eerste met de Mac zou rijden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 februari 2011 @ 14:17:40 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92545246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:15 schreef nils7 het volgende:
Ik dacht dat paffet als eerste met de Mac zou rijden?
Heeft hij ook gedaan. Was afgelopen maandag tijdens een filmdag.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92545790
Wat een bullshit trouwens die filmdagen... Gooi als FIA zijnde gewoon het aantal testdagen per jaar omhoog. Dit is gewoon om te lachen. Onder het mom van een commercial schieten, 3 dagen alleen testen op Monza.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92552689
Hmm, rare air intake op de Force India, die waren toch juist verboden?
pi_92562310
quote:
Renault to evaluate Heidfeld at Jerez

Nick Heidfeld will test for Renault at Jerez later this week as the outfit evaluates a replacement for the injured Robert Kubica.

The German has emerged as the leading contender to stand in for Kubica, who could be out for the remainder of the season as the result of the serious injuries he picked up in a rally crash at the weekend.

Although Renault has five reserve drivers, and is giving its lead one Bruno Senna a first test in its car this week, the team has made no secret of the fact that it will need an experienced driver to lead its team if Kubica is sidelined for a long time.

Heidfeld has held talks with Renault over the last 48 hours and agreement has been reached for him to run at Jerez at some point this week. Vitaly Petrov will test, as originally scheduled, on Thursday and Friday before Senna and Heidfeld are given mileage over the weekend.

Renault team owner Gerard Lopez said earlier today that the team would wait until after testing before deciding on who will partner Vitaly Petrov this year - and Heidfeld's chances will depend on how he compares pace-wise against Senna.

"We must wait for the Jerez tests now, and thankfully the Barcelona ones too, and see how the car is going, and how the driver - who will start the season and maybe ending it too - is doing. We don't know," he told IVG.it

"There are drivers who have had good races, for example Nick Heidfeld. We all know that Nick is rather good, but we don't know what level he is in now, we don't know how he does with our car. Same goes for Vitantonio Liuzzi, same goes - I don't know -for Bruno Senna, who last year was in a team with a car that could do nothing."

Heidfeld has been left without a seat after being replaced at Sauber at the end of last season by Sergio Perez, who brought valuable sponsorship backing from Mexico.
pi_92562715
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Ermanon het volgende:
Hmm, rare air intake op de Force India, die waren toch juist verboden?
Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.
pi_92569697
Dikke humor, die HRT :7
Calmer than you are
pi_92577192
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Denk het niet, Team Lotus heeft het ook.
En Mercedes GP die het bedacht had gebruikt ze dan weer niet.. Ik vind het er overigens wel vet uitzien.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_92578999
Ford klaagt Ferrari aan ivm de naam F150. :')
Calmer than you are
pi_92579031
Ik las het al.

Ergens kan ik het wel begrijpen, want die Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk het verschil niet zien tussen een pickup en een F1 wagen. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92588002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ford klaagt Ferrari aan ivm de naam F150. :')
2011 Ferrari now called 'F150th Italia'
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92588125
De Jerez testen zijn begonnen en daarom ter vergelijking de tijden van vorig jaar op Jerez.

Testen Jerez 10-13 en 17-20 februari 2010

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
1.  Jenson Button      McLaren MP4-25      1:18.871
2.  Robert Kubica      Renault R30         1:19.114
3.  Kamui Kobayashi    Sauber C29          1:19.188
4.  Mark Webber        Red Bull RB6        1:19.299
5.  Lewis Hamilton     McLaren  MP4-25     1:19.583
6.  Vitantonio Liuzzi  Force India VJM-03  1:19.650
7.  Jaime Alguersuari  Toro Rosso STR5     1:19.919
8.  Sébastien Buemi    Toro Rosso STR5     1:20.026
9.  Nico Rosberg       Mercedes GP W01     1:20.061
10. Fernando Alonso    Ferrari F10         1:20.115
11. Adrian Sutil       Force India VJM-03  1:20.180
12. Rubens Barrichello Williams FW32       1:20.341
13. Michael Schumacher Mercedes GP W01     1:20.613
14. Nico Hulkenberg    Williams FW32       1:20.629
15. Pedro de la Rosa   Sauber C29          1:20.736
16. Sebastian Vettel   Red Bull Racing RB6 1:21.203
17. Felipe Massa       Ferrari F10         1:21.485
18. Nico Hulkenberg    Williams FW32       1:21.919
19. Vitaly Petrov      Renault R30         1:22.000
20. Timo Glock         Virgin Racing VR-01 1:22.433
21. Lucas Di Grassi    Virgin Racing VR-01 1:22.912
22. Paul di Resta      Force India VJM-03  1:25.088
23. Jarno Trulli       Lotus F1 T127       1:23.470
24. Heikki Kovalainen  Lotus F1 T127       1:23.521
25. Fairuz Fauzy       Lotus F1 T127       1:31.848

Massa is op dit moment het snelst met 1:20.709 in zijn Ferrari F150th Italia.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 februari 2011 @ 14:24:14 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92588174
quote:
Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92588187
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef vosss het volgende:
Ik las het al.

Ergens kan ik het wel begrijpen, want die Amerikanen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk het verschil niet zien tussen een pickup en een F1 wagen. :')
Is toch hetzelfde :') . Allebei met stuur, motor en achterwielaandrijving :') ...
pi_92588344
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het verhaal van Ferrari is wat vreemd, want ik weet zeker dat er gisteren op de website van de Italianen nog F150 stond. Die laatste zin van het artikel is dus niet waar.
Maar dat is vandaag wel aangepast. Alles verwijst naar de F150th Italia op de website.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92590720
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Is toch hetzelfde :') . Allebei met stuur, motor en achterwielaandrijving :') ...
En het zuipt benzine ;)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92590800
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Plaatjes komen van een gebruiker op f1today.nl
Force India vergelijkingsplaatjes 2010 vs 2011. De voorvleugel is exact het zelfde :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.



[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 15:36:12 ]
pi_92592446
zie alwel bij veel foto`s dat de banden veel slijtage plekken hebben..zeg maar hetgeen wat je normaal zag naar het einde van de race..hopelijk zijn de banden idd veel sneller "op" waardoor het safe rijden niet wordt beloond
pi_92593321
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef Nober het volgende:

[..]

De voorvleugel is niet exact hetzelfde, aan de zijkanten zie ik toch echt verschil. Wel toevallig dat het over Force India gaat, ik heb een foto van Sutil op Jerez met profiel op de banden maar ik weet niet om welke compound het gaat.

[ afbeelding ]
Het lijken mij intermediates.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_92593387
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
link



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 16:33:11 ]
pi_92594082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
link

[ afbeelding ]
Zou wel geniale combi zijn op de Mclaren in combinatie met de L-pods. Zo maak je van je achterkant 1 grote diffuser :)
pi_92595473
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92595979
Dag 1:
1 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.709 (101 laps)
2 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.483, + 0.774 (94 laps)
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.522, + 0.813 (94 laps)
4 Daniel Ricciardo (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:21.755, + 1.046 (31 laps)
5 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.914, + 1.205 (58 laps)
6 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.689. + 1.980 (42 laps)
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:23.472, + 2.763 (28 laps)
8 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:23.504, + 2.795 (57 laps)
9 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:23.963, + 3.254 (67 laps)
10 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:24.458, + 3.749 (54 laps)
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:25.086, + 4.377 (42 laps)
12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:34.968, + 14.259 (13 laps)
pi_92617079
Wat een toffe bak die Mac:
pi_92617860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wat een toffe bak die Mac:
[ afbeelding ]
Zolang ze maar 1.2 seconden langzamer blijven dan Ferrari, dan vind ik alles prima.
pi_92619696
McLaren reed nog (vrijwel) zonder KERS en ARW, die 1.2 rijden ze wel dicht. Niet dat ik MCL-fan ben, maar ik ben wel fan van spannende races. Ben erg benieuwd wat dit jaar gaat brengen!
pi_92619971
Achterkant van de RB is ook indrukwekkend zeg!


Speculatie over de positie van de uitlaat van de Mac:


[ Bericht 35% gewijzigd door koffiezwartsterk op 11-02-2011 00:26:48 ]
pi_92624053
Dat is geen speculatie meer! ;)
pi_92624240
Dat is absoluut de uitlaat niet.
pi_92629030
Dag 2, om 11:15:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.362
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:21.228
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613
4 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:22.256
5 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.556
6 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:22.895
8 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:23.007
9 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216
10 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:26.110
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) -:--.---

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2011 11:15:51 ]
pi_92632493
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 07:26 schreef roelofjan het volgende:
Dat is absoluut de uitlaat niet.
Ik ben geen techneut, maar dat wordt gezegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door 0634 op 11-02-2011 18:12:56 ]
pi_92633797
Dag 2 om 13:00:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.352
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.413
3 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613
4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.614
5 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.857
6 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:22.019
7 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:22.445
8 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591
9 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:23.041
10 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216
11 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:25.874

Kubica spreekt
Kubica mag rally's blijven rijden
Heidfeld vol vertrouwen over komende test
Petrov klaar voor grotere rol binnen het team

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2011 13:25:52 ]
pi_92639538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef Nober het volgende:
Het schijnt dat McLaren nu ook aan het testen is met de uitlaten zoals Renault ze heeft, die komen uit de sidepods.
Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:39:12 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92639989
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)
Ja, je mist een bochtje in de uitlaat
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92641689
@Atreidez, ik heb er geen verstand van maar Kubica was in Valencia snel met die constructie dus andere teams gaan dat vanzelf óók uitproberen.

Is dit trouwens al voorbij gekomen? (Massa's brand met -toen nog- de F150)

Dag 2:
1 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:20.352 (112 laps)
2 Felipe Massa (Ferrari F150th Italia) 1:20.413, + 0.061 (116 laps)
3 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-26) 1:21.009, + 0.657 (69 laps)
4 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:21.214, + 0.862 (72 laps)
5 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:21.613, + 1.261 (113 laps)
6 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM04) 1:21.780, + 1.428 (73 laps)
7 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:21.857, + 1.505 (56 laps)
8 Timo Glock (Virgin-Cosworth MVR-02) 1:22.208, + 1.856 (57 laps)
9 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:22.493, 2.141 (65 laps)
10 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:22.591, + 2.239 (37 laps)
11 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:23.216, + 2.864 (40 laps)

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2011 17:32:00 ]
pi_92650170
Fijn om Schumacher weer bovenaan te zien staan, ongeacht wat er getest wordt :7
Calmer than you are
pi_92651126
Tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1. Schumacher  (Mercedes GP W02)      1:20.352         112 pit 
2. Massa       (Ferrari F150th)       1:20.413 + 0.061 116 pit 
3. Button      (McLaren MP4-26)       1:21.009 + 0.657  69 pit 
4. Alguersuari (Toro Rosso STR6)      1:21.214 + 0.862  72 pit 
5. Webber      (Red Bull Racing RB7)  1:21.613 + 1.261 113 pit 
6. Sutil       (Force India VJM-04)   1:21.780 + 1.428  73 pit 
7. Perez       (Sauber C30)           1:21.857 + 1.505  56 pit 
8. Glock       (Virgin Racing MVR-02) 1:22.208 + 1.856  57 pit 
9. Petrov      (Lotus Renault GP R31) 1:22.493 + 2.141  65 pit 
10. Maldonado  (Williams FW33)        1:22.591 + 2.239  37 pit 
11. Trulli     (Lotus F1 T128)        1:23.216 + 2.864  40 pit
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92651796
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Sorry, heb niet veel tijd om t allemaal goed na te lezen, maar een uitlaat bij de sidepods heeft toch geen zin? Als je rijdt zorgt de airflow van voren er toch voor dat er niks uit de sidepods kan? Of mis ik iets? :)


  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:06:29 #96
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92652412
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92653281
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado

Perez baalt van crash tijdens test in Jerez

We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld ^O^

:')
Maar het goede nieuws is dat de Mercedes deze keer niet kapot ging. Da's dan toch ook weer wat waard. :P
pi_92653344
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Williams in de problemen na crash Maldonado

Perez baalt van crash tijdens test in Jerez

We hebben ze niet aangenomen vanwege hun geld ^O^

:')
die jongens kunnen best sturen. Geef ze tijd.
pi_92656845
Thnx Roelofjan, duidelijker kan gewoon niet.
Where facts are few, experts are many.
pi_92662273
Filmpje van de tests van vandaag:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')