ja die doet het welquote:
die hebben ze een uur geleden nog eens uitgezondenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe die mis eruit ziet, al zal ik 'm waarschijnlijk net moeten missen
Weet iemand trouwens of die AJE samenvatting van de eerste 5 dagen online staat ergens?
Ik denk dat het deze is:quote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe die mis eruit ziet, al zal ik 'm waarschijnlijk net moeten missen
Weet iemand trouwens of die AJE samenvatting van de eerste 5 dagen online staat ergens?
Ja, ik heb 'm zitten kijken geinponemquote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
die hebben ze een uur geleden nog eens uitgezonden
Jammerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm zitten kijken geinponemmaar als naslagwerk bedoel ik.
uit de OP?quote:
Donequote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze is:
Must have voor de OP![]()
Dit is 'm jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze is:
Must have voor de OP![]()
te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is 'm ja
Zet 'm ff in de OP RvLaak, astebliev.
/ Ah, lekkere timing weer
foto volgens mij, ging gisteren ineens rond rond een uurtje of 17:00 geloof ik op twitter.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het een cap van iemand uit de reeks, of van een fotograaf? Ivm een FP bericht
Damn, dan moet ik copyright gaan regelen...quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
foto volgens mij, ging gisteren ineens rond rond een uurtje of 17:00 geloof ik op twitter.
Volgens mij gemaakt door een van de demonstranten
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef -jos- het volgende:
FDEgypt FDEgypt
By the way. My newspaper wrote that I was leaving Cairo this weekend. But I have decided to stay. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
held
Hahaha, baasquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef -jos- het volgende:
FDEgypt FDEgypt
By the way. My newspaper wrote that I was leaving Cairo this weekend. But I have decided to stay. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
held
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.
Wel zijn capo's gehad toch? Anders zijn de omstandigheden onmenselijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.
OK, geen koptische bruiloft dus... Na ja, dan maar een cap proberen te krijgen van de mis met moslims die de boel beschermenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
arwasm Arwa Mahmoud
Christians about to begin their mass now in #tahrir #jan25 #egypt
20 seconds ago
Hij heeft het zelf veroorzaakt... Zijn vele tweets over zijn capo's...quote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Toch eigenlijk wel erg dat we er zo op afgeven terwijl we hier zelf ook gewoon warm thuis zitten met ons natje en droogje![]()
Aan de andere kant wij zijn ook geen journalisten
Misschien is ie dood door een cappuccino overdosisquote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?
Al gemeld aan Floxxx via PMquote:Op zondag 6 februari 2011 10:30 schreef RvLaak het volgende:
SM heeft trouwens een nieuwe blog entry: http://www.sandmonkey.org/2011/02/06/the-way-forward/
Misschien handig voor downwithmubarak.com ?
Of hij is gewoon aan het shoppen met z'n vrouw. Die had immers lippenstift nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien is ie dood door een cappuccino overdosis
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Al gemeld aan Floxxx via PM
Als ik hem aanklik staat er gerapporteerd als aanval pagina.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
op deze link ook andere streams met live beelden van het plein
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
http://www.spixtv.nl/
op deze link ook andere streams met live beelden van het plein
Uuuh nog meer mensen met een virusscanner die groot alarm geeft bij die site?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegen
Nou, liever niet:quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegen
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Als ik hem aanklik staat er gerapporteerd als aanval pagina.
Ja mij begon MS SE ook te zeuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uuuh nog meer mensen met een virusscanner die groot alarm geeft bij die site?
hier chrome.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja mij begon MS SE ook te zeuren.
dapper wel!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef Flashbox het volgende:
3arabawy Sleeping in front of the tanks to protect the square from army takeover http://twitpic.com/3ww8p0 #Jan25 1 minute ago via Echofon
[ afbeelding ]
Eentje voor het fototopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 10:41 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
The lion of Egyptian revolution
Ja dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef -jos- het volgende:
Het lijkt me sterk dat op spixtv.nl een virus zit, de source is eigenlijk alleen maar een embed code voor die filmpjes.
nice, kan ook wel in de OPquote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Weet niet of 'ie al gepost is maar hier zijn ook hele mooie foto's:
http://publicintelligence(...)photos-january-2011/
Tenzij er een stabiele overgangsregering komt natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:44 schreef shomila het volgende:
hebamorayef hebamorayef
military officer stationed in downtown Alexandria tells my friend the military will stay on the streets until October #Jan25 #Egypt
37 seconds ago
welke link heb jij , de paar livestreams die ik heb openstaan allemaal andere meuk nu opquote:
Dat is euronewsquote:Op zondag 6 februari 2011 10:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke link heb jij , de paar livestreams die ik heb openstaan allemaal andere meuk nu op
hhmm ga ik ook maar ff scannen denk.....quote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Link weggehaald sorry toverheks.
En nog een advies hier: installeer even een goede virusscanner en haal even de bezem door je PC.
Hmm, ik laat de OP nu over aan de modjesquote:Op zondag 6 februari 2011 10:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nog meer:
http://publicintelligence(...)hotos-february-2011/
MS Security Essentials krijgt hele goede reviews & is gratisquote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hhmm ga ik ook maar ff scannen denk.....
Ze schakelen regelmatig over naar live beeldquote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb euronews op maar nu iets over skieen ofzo
ik heb nu avast ( nu ff nieuwe virusscanner istaleeren geen zin in , sorry ik luiquote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
MS Security Essentials krijgt hele goede reviews & is gratis
Ik geloof liever 5 verschillende virusscanners dan -jos-, sorry -jos-quote:Op zondag 6 februari 2011 10:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
MS Security Essentials krijgt hele goede reviews & is gratis
klopt maar ik had hier ff al geen livebeeld ?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze schakelen regelmatig over naar live beeld
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik geloof liever 5 verschillende virusscanners dan -jos-, sorry -jos-
Heb al die laatste foto's over gezet naar het fototopic.
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja mij begon MS SE ook te zeuren.
quote:Ssirgany RT @arwasm: Christian chants joined by all of #tahrir, Muslims and Christians #jan25 #egypt
half a minute ago via TweetDeck
Staan nu praktisch allemaal in het foto topicquote:Op zondag 6 februari 2011 10:45 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nog meer:
http://publicintelligence(...)hotos-february-2011/
Zag het.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Staan nu praktisch allemaal in het foto topic
Nice, check ook Egyptian Activists Action Plan: Translated. Die is al een keer langsgeweest in een vroeg topicnr maar hier is het allemaal mee begonnen dusquote:Op zondag 6 februari 2011 10:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://publicintelligence(...)otest-intelligently/
gisteren stond die foto al online , dus i.i.g. niet vandaagquote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, of die vandaag gemaakt is of misschien al eerder deze week.
zeker dapper, lijkt me zeker eng gevoel onder die rupsband, maar als de tank start wordt je wel wakker hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zie nu pas die foto waar ze onder die tank slapen Wow mooi![ afbeelding ]
hoorde wel fluiten maar ik moet de andere openen om de stream te kunnen zien. zie wel mensen in discussiequote:Op zondag 6 februari 2011 11:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zag ik nu op AJE een groepje lopen dat bij de bruiloft hooort ??(daarna werd ook gefloten )
van dat joetoepfilmpje dat eerder hier geplaatst was?? oh die wil ik niet meer zien vond dat een zeer laffe daad van die politieman, echt zo laf die komt niet in de hemel die dat op zijn geweten heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJA laat het filmpje zien van die man die word neergeschoten in zn rug ( terwijl ie handen omhog heeft)
ja hij word nu neergeschoten opdie streamquote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van dat joetoepfilmpje dat eerder hier geplaatst was?? oh die wil ik niet meer zien vond dat een zeer laffe daad van die politieman, echt zo laf die komt niet in de hemel die dat op zijn geweten heeft.
Of hij krijgt geen 60 maagdenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van dat joetoepfilmpje dat eerder hier geplaatst was?? oh die wil ik niet meer zien vond dat een zeer laffe daad van die politieman, echt zo laf die komt niet in de hemel die dat op zijn geweten heeft.
oh ja dat kan ookquote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Of hij krijgt geen 60 maagden
ik kijk het niet meer, was er gisteren danig verdrietig over, dat je als mens zomaar iemand kapot kan schieten terwijl het niet gehoeven had, echt verrotte wereld hoor leven we eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 11:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja hij word nu neergeschoten opdie stream![]()
b.t.w . ondertussen meer beelden gezien van politie die mensen neerschieten terwijl ze wegrennen - van achteren dus - filmpje iets hierboven ...gebeurd dus veel vaker
indd.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk het niet meer, was er gisteren danig verdrietig over, dat je als mens zomaar iemand kapot kan schieten terwijl het niet gehoeven had, echt verrotte wereld hoor leven we eigenlijk
Stel je voor dat niemand meer keek...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk het niet meer, was er gisteren danig verdrietig over, dat je als mens zomaar iemand kapot kan schieten terwijl het niet gehoeven had, echt verrotte wereld hoor leven we eigenlijk
je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 11:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd.maar ik vind goed dat dat filmpje nu op de stream word uitgezonden , het andere filmpje begon heel mooi , mooi in elkaar gezet ( zo'n adrenaline muziekje erbij ) alleen zag ik weer 1tje neergeschoten in zn rug , heb em toen ook maar afgezet ...
, maar goed , er zijn beelden van - bewijs- en die gaan nu over de hele wereld , enigste minipluspuntje even nu ... dat er bewijs is , anders word het zwaar ontkend (niet voor niks dat ze zo'n moeite doen journo's de mond te snoeren en internet en mobiel netwerk platleggen )
quote:RIYAD - Een groep van ongeveer veertig vrouwen heeft zaterdag een zeer zeldzame demonstratie gehouden in de Saudische hoofdstad Riyad. Ze riepen op tot vrijlating van terreurverdachten die zonder proces in de gevangenis zitten. Dat meldde een correspondent van persbureau Reuters.
De in het zwart geklede vrouwen protesteerden bij het ministerie van Binnenlandse Zaken. Ze werden in de gaten gehouden door een groot aantal politieagenten.
Volgens een Saudische mensenrechtenactivist eisten de vrouwen de vrijlating van familieleden. Duizenden Saudi's zijn door de regering zonder proces opgesloten, omdat ze banden zouden hebben met al-Qaeda. Het koninkrijk strijdt al jaren tegen opstandelingen van die organisatie.
nee zo bedoel ik het niet, maar was gisteren danig onder de indruk van dat filmpje, en natuurlijk vind ik het top dat ze over de wereld gaan en niemand kan ontkennen meer wat een misstanden daar gaande zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Stel je voor dat niemand meer keek...
Zou de wereld daar beter van worden???
idd, de pray-wave blijft indrukwekkend. Hoe vaak je het ook zietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik benz zelf absoluut niet gelovig, maar het blijft indrukwekkend om dit te zien
dito hier ... maar wel respect , en indd. een master beeld!!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik benz zelf absoluut niet gelovig, maar het blijft indrukwekkend om dit te zien
Het filmpje wordt ondertussen gelinkt van de site van The Guardian, dus wij hoeven niet meer te kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Stel je voor dat niemand meer keek...
Zou de wereld daar beter van worden???
ik snap wel wat je bedoeld .. we weten nu wat er gaande is en hoe ver en ziekelijk het gaat ... alleen elke x opnieuw die beelden op je netvlies gebrand is nou ook niet echt nodig .. ( word er misselijk en zo gefrustreerd en verdrietig van )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, maar was gisteren danig onder de indruk van dat filmpje, en natuurlijk vind ik het top dat ze over de wereld gaan en niemand kan ontkennen meer wat een misstanden daar gaande zijn.
maar ze zijn zo sterk , gisteren tweets zo van ; ahh kunnen we douchen ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef -jos- het volgende:
ZiadM Ziad
does anyone knows where to get plastic raincoats ? we need to send them to #Tharir as it's going to rain in the following 3 days
ai, dat is erg slecht voor de moraal.
Ze kunnen niet stoppen.quote:‘I am also worried about being arrested if I leave. Already we have heard stories about activists who have left being rounded up. They have our names from Facebook postings and Twitter. Some have not been heard of since.’
Gabrielle’s dilemma is shared by many others whose activism, both online and on the streets, has brought them to the attention of the state security police.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1DAoEvwsB
Dus, plastic regenkleding & shampoo... Da's wat ze nodig hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar ze zijn zo sterk , gisteren tweets zo van ; ahh kunnen we douchen ...![]()
maar hopelijk valt het indd. mee , zo kut zijn als ze letterlijk moeten afdruipen vanwege het weer
Kijk al een paar dagen via spixtv en de link staat ook al ff in de OP.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef -jos- het volgende:
Het lijkt me sterk dat op spixtv.nl een virus zit, de source is eigenlijk alleen maar een embed code voor die filmpjes.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus, plastic regenkleding & shampoo... Da's wat ze nodig hebben
Zou wel eens een enorme moraal-boost kunnen zijn, als de boel idd schoon wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahaha jah!:P ( b.t.w . kunnen die straatjes beetje schoongespeold worden , vanwege de "uitwerpeslen ".. maar okaj , moet het niet in 1 x 3 dagen gaan regenen , 1 flinkuh hoosbui ,lekker douchen , straatjes schoon en hup weer verder demonstreren !
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1354096/Egypt-protests-Police-use-Facebook-Twitter-track-protesters.html
[..]
Ze kunnen niet stoppen.
quote:NadiaE man at mic calling for 500 men to go to tahrir exit where he says police truck just brought large number of thugs #jan25 #egypt
1 minute ago via Mobile Web
vooral als de zon dan ook lekker doorbreekt na de regen ! lekker opdrogen en "de zon die doorbreekt "is ook een lekker ander dubbel gevoelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel eens een enorme moraal-boost kunnen zijn, als de boel idd schoon wordt
quote:arwasm Muslim prayer just finished. Christians took sides and shouted Allah Akbar after imams so those praying could hear. #jan25 #egypt #tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
als er gevechten uitbreken nu de regering het normale leven probeert te forceren, kon dat nog wel eens zwaar in het voordeel van de antiM's werken. Indien het duidelijk gemaakt wordt dat zij niet de agressors zijn/waren.quote:
wouwquote:arwasm Muslim prayer just finished. Christians took sides and shouted Allah Akbar after imams so those praying could hear. #jan25 #egypt #tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Leek een macbookquote:Op zondag 6 februari 2011 11:39 schreef RvLaak het volgende:
laptops in beeld bij AJE... Op een dakje
ik zag ze net ook (liep ff na tv) nu gelukt ? (het capje:P )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die ja, ik was net te laat voor een cap
echt welquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Na blauwhelmen en roodbaretten zijn er tegenwoordig ook de knutselhelmen
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
is gewoon een feit !! mag gezegd worden ! Respect voor de "knutselhelmpies! ( anti mubaraks ) "quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmen
Eensch, maar dat zegt meer over de blauwhelmen dan de knutselhelmen imo. De smurfen zijn immers getrainedquote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is gewoon een feit !! mag gezegd worden ! Respect voor de "knutselhelmpies! ( anti mubaraks) "![]()
de PannetjesBrigadequote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
klopt , maar bewijst ook hoe sterk hun motivatie en wilskracht is ... ( na 30 jaar onderdruking ook soort "training" gehad ... )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eensch, maar dat zegt meer over de blauwhelmen dan de knutselhelmen imo. De smurfen zijn immers getrained
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt , maar bewijst ook hoe sterk hun motivatie en wilskracht is ... ( na 30 jaar onderdruking ook soort "training" )
Arwasm : Moslim gebed net afgelopen. Christenen kozen hun kant en schreeuwden Allh Akbar nadat de Imams dat deze zodat de demonstranten die aan het bidden waren dat konden horen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan jij voor mij vertalen wat hier staat![]()
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmen
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!
kippenvel zeg nu hier, mooi, dank voor je vertalingquote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Arwasm : Moslim gebed net afgelopen. Christenen kozen hun kant en schreeuwden Allh Akbar nadat de Imams dat deze zodat de demonstranten dat konden horen.
gheghequote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!
idd, het is weer concert tijd. party timequote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor de Egyptische Guus meeuwis?? klinkt lekker zit nog ritme in ook
Volgens mij zou je met papiermachee ook een mooie helm kunnen maken. Zou voor in Egypte wat zijn, je kan ze mooi passend maken, en het kost praktisch niets (en je kan ze mooi versieren!).. Duurt alleen lang tot ze droog zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gheghe( zou ik wel ooit willen zien
)
En er staat een zonnetje als ik het zo zie, nu maar duimen dat alles goed verloopt en er naar hun wordt geluisterd, zal het niet door Mubarak en vriendjes wezen dan maar de rest van de wereldquote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, het is weer concert tijd. party time
en papiermache is behoorlijk stevig als je het goed doet , alleen kost wat tijd he , maar ja , hebben ze eigenlijk wel nu daar , wie weet binnen kort papiermacheehoedenfabriekje @ tahrir plein ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij zou je met papiermachee ook een mooie helm kunnen maken. Zou voor in Egypte wat zijn, je kan ze mooi passend maken, en het kost praktisch niets (en je kan ze mooi versieren!).. Duurt alleen lang tot ze droog zijn.
Jammer dat ik geen mensen in Egypte ken, anders zou ik de suggestie willen doen
als goed is wel .. maar (ik) niks meer gehoord , maar heb nog niet veel op twitter gekeken vandaag ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
Werd er nog getrouwd straks weet iemand dat??/
Volgens mij nogal wat onduidelijkheid over of het nou al was geweest of dat het nog moest gebeuren (bij ons i.i.g)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als goed is wel .. maar (ik) niks meer gehoord , maar heb nog niet veel op twitter gekeken vandaag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |