quote:NadiaE man at mic calling for 500 men to go to tahrir exit where he says police truck just brought large number of thugs #jan25 #egypt
1 minute ago via Mobile Web
vooral als de zon dan ook lekker doorbreekt na de regen ! lekker opdrogen en "de zon die doorbreekt "is ook een lekker ander dubbel gevoelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel eens een enorme moraal-boost kunnen zijn, als de boel idd schoon wordt
quote:arwasm Muslim prayer just finished. Christians took sides and shouted Allah Akbar after imams so those praying could hear. #jan25 #egypt #tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
als er gevechten uitbreken nu de regering het normale leven probeert te forceren, kon dat nog wel eens zwaar in het voordeel van de antiM's werken. Indien het duidelijk gemaakt wordt dat zij niet de agressors zijn/waren.quote:
wouwquote:arwasm Muslim prayer just finished. Christians took sides and shouted Allah Akbar after imams so those praying could hear. #jan25 #egypt #tahrir
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Leek een macbookquote:Op zondag 6 februari 2011 11:39 schreef RvLaak het volgende:
laptops in beeld bij AJE... Op een dakje
ik zag ze net ook (liep ff na tv) nu gelukt ? (het capje:P )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die ja, ik was net te laat voor een cap
echt welquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Na blauwhelmen en roodbaretten zijn er tegenwoordig ook de knutselhelmen
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
is gewoon een feit !! mag gezegd worden ! Respect voor de "knutselhelmpies! ( anti mubaraks ) "quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmen
Eensch, maar dat zegt meer over de blauwhelmen dan de knutselhelmen imo. De smurfen zijn immers getrainedquote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is gewoon een feit !! mag gezegd worden ! Respect voor de "knutselhelmpies! ( anti mubaraks) "![]()
de PannetjesBrigadequote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
klopt , maar bewijst ook hoe sterk hun motivatie en wilskracht is ... ( na 30 jaar onderdruking ook soort "training" gehad ... )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eensch, maar dat zegt meer over de blauwhelmen dan de knutselhelmen imo. De smurfen zijn immers getrained
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt , maar bewijst ook hoe sterk hun motivatie en wilskracht is ... ( na 30 jaar onderdruking ook soort "training" )
Op zondag 6 februari 2011 11:46 schreef Flashbox het volgende:
Arwasm : Moslim gebed net afgelopen. Christenen kozen hun kant en schreeuwden Allh Akbar nadat de Imams dat deze zodat de demonstranten die aan het bidden waren dat konden horen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan jij voor mij vertalen wat hier staat![]()
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergste is wel dat de knutselhelmen effectiever zijn dan de blauwhelmen
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!
kippenvel zeg nu hier, mooi, dank voor je vertalingquote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Arwasm : Moslim gebed net afgelopen. Christenen kozen hun kant en schreeuwden Allh Akbar nadat de Imams dat deze zodat de demonstranten dat konden horen.
gheghequote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het zou mijn sympathie wel wekken op 't moment dat onze politie of ME de straat op zou gaan met wasmanden, pannen en dozen op hun hoofd!
idd, het is weer concert tijd. party timequote:Op zondag 6 februari 2011 11:49 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor de Egyptische Guus meeuwis?? klinkt lekker zit nog ritme in ook
Volgens mij zou je met papiermachee ook een mooie helm kunnen maken. Zou voor in Egypte wat zijn, je kan ze mooi passend maken, en het kost praktisch niets (en je kan ze mooi versieren!).. Duurt alleen lang tot ze droog zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gheghe( zou ik wel ooit willen zien
)
En er staat een zonnetje als ik het zo zie, nu maar duimen dat alles goed verloopt en er naar hun wordt geluisterd, zal het niet door Mubarak en vriendjes wezen dan maar de rest van de wereldquote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, het is weer concert tijd. party time
en papiermache is behoorlijk stevig als je het goed doet , alleen kost wat tijd he , maar ja , hebben ze eigenlijk wel nu daar , wie weet binnen kort papiermacheehoedenfabriekje @ tahrir plein ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij zou je met papiermachee ook een mooie helm kunnen maken. Zou voor in Egypte wat zijn, je kan ze mooi passend maken, en het kost praktisch niets (en je kan ze mooi versieren!).. Duurt alleen lang tot ze droog zijn.
Jammer dat ik geen mensen in Egypte ken, anders zou ik de suggestie willen doen
als goed is wel .. maar (ik) niks meer gehoord , maar heb nog niet veel op twitter gekeken vandaag ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
Werd er nog getrouwd straks weet iemand dat??/
Volgens mij nogal wat onduidelijkheid over of het nou al was geweest of dat het nog moest gebeuren (bij ons i.i.g)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als goed is wel .. maar (ik) niks meer gehoord , maar heb nog niet veel op twitter gekeken vandaag ...
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef Noelle06 het volgende:
Wordt er nou een kind/baby omhhog gehouden ?
Idd. gaat van hand naar hand dat kindquote:Op zondag 6 februari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en met vlaggetje in het mutsje geprikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |