quote:RIYAD - Een groep van ongeveer veertig vrouwen heeft zaterdag een zeer zeldzame demonstratie gehouden in de Saudische hoofdstad Riyad. Ze riepen op tot vrijlating van terreurverdachten die zonder proces in de gevangenis zitten. Dat meldde een correspondent van persbureau Reuters.
De in het zwart geklede vrouwen protesteerden bij het ministerie van Binnenlandse Zaken. Ze werden in de gaten gehouden door een groot aantal politieagenten.
Volgens een Saudische mensenrechtenactivist eisten de vrouwen de vrijlating van familieleden. Duizenden Saudi's zijn door de regering zonder proces opgesloten, omdat ze banden zouden hebben met al-Qaeda. Het koninkrijk strijdt al jaren tegen opstandelingen van die organisatie.
nee zo bedoel ik het niet, maar was gisteren danig onder de indruk van dat filmpje, en natuurlijk vind ik het top dat ze over de wereld gaan en niemand kan ontkennen meer wat een misstanden daar gaande zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Stel je voor dat niemand meer keek...
Zou de wereld daar beter van worden???
idd, de pray-wave blijft indrukwekkend. Hoe vaak je het ook zietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik benz zelf absoluut niet gelovig, maar het blijft indrukwekkend om dit te zien
dito hier ... maar wel respect , en indd. een master beeld!!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Ik benz zelf absoluut niet gelovig, maar het blijft indrukwekkend om dit te zien
Het filmpje wordt ondertussen gelinkt van de site van The Guardian, dus wij hoeven niet meer te kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:15 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Stel je voor dat niemand meer keek...
Zou de wereld daar beter van worden???
ik snap wel wat je bedoeld .. we weten nu wat er gaande is en hoe ver en ziekelijk het gaat ... alleen elke x opnieuw die beelden op je netvlies gebrand is nou ook niet echt nodig .. ( word er misselijk en zo gefrustreerd en verdrietig van )quote:Op zondag 6 februari 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, maar was gisteren danig onder de indruk van dat filmpje, en natuurlijk vind ik het top dat ze over de wereld gaan en niemand kan ontkennen meer wat een misstanden daar gaande zijn.
maar ze zijn zo sterk , gisteren tweets zo van ; ahh kunnen we douchen ...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:26 schreef -jos- het volgende:
ZiadM Ziad
does anyone knows where to get plastic raincoats ? we need to send them to #Tharir as it's going to rain in the following 3 days
ai, dat is erg slecht voor de moraal.
Ze kunnen niet stoppen.quote:‘I am also worried about being arrested if I leave. Already we have heard stories about activists who have left being rounded up. They have our names from Facebook postings and Twitter. Some have not been heard of since.’
Gabrielle’s dilemma is shared by many others whose activism, both online and on the streets, has brought them to the attention of the state security police.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1DAoEvwsB
Dus, plastic regenkleding & shampoo... Da's wat ze nodig hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar ze zijn zo sterk , gisteren tweets zo van ; ahh kunnen we douchen ...![]()
maar hopelijk valt het indd. mee , zo kut zijn als ze letterlijk moeten afdruipen vanwege het weer
Kijk al een paar dagen via spixtv en de link staat ook al ff in de OP.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:39 schreef -jos- het volgende:
Het lijkt me sterk dat op spixtv.nl een virus zit, de source is eigenlijk alleen maar een embed code voor die filmpjes.
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus, plastic regenkleding & shampoo... Da's wat ze nodig hebben
Zou wel eens een enorme moraal-boost kunnen zijn, als de boel idd schoon wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahaha jah!:P ( b.t.w . kunnen die straatjes beetje schoongespeold worden , vanwege de "uitwerpeslen ".. maar okaj , moet het niet in 1 x 3 dagen gaan regenen , 1 flinkuh hoosbui ,lekker douchen , straatjes schoon en hup weer verder demonstreren !
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1354096/Egypt-protests-Police-use-Facebook-Twitter-track-protesters.html
[..]
Ze kunnen niet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |