ja die doet het welquote:
die hebben ze een uur geleden nog eens uitgezondenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe die mis eruit ziet, al zal ik 'm waarschijnlijk net moeten missen
Weet iemand trouwens of die AJE samenvatting van de eerste 5 dagen online staat ergens?
Ik denk dat het deze is:quote:Op zondag 6 februari 2011 10:15 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd hoe die mis eruit ziet, al zal ik 'm waarschijnlijk net moeten missen
Weet iemand trouwens of die AJE samenvatting van de eerste 5 dagen online staat ergens?
Ja, ik heb 'm zitten kijken geinponemquote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
die hebben ze een uur geleden nog eens uitgezonden
Jammerquote:Op zondag 6 februari 2011 10:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm zitten kijken geinponemmaar als naslagwerk bedoel ik.
uit de OP?quote:
Donequote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze is:
Must have voor de OP![]()
Dit is 'm jaquote:Op zondag 6 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze is:
Must have voor de OP![]()
te laatquote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is 'm ja
Zet 'm ff in de OP RvLaak, astebliev.
/ Ah, lekkere timing weer
foto volgens mij, ging gisteren ineens rond rond een uurtje of 17:00 geloof ik op twitter.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het een cap van iemand uit de reeks, of van een fotograaf? Ivm een FP bericht
Damn, dan moet ik copyright gaan regelen...quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
foto volgens mij, ging gisteren ineens rond rond een uurtje of 17:00 geloof ik op twitter.
Volgens mij gemaakt door een van de demonstranten
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef -jos- het volgende:
FDEgypt FDEgypt
By the way. My newspaper wrote that I was leaving Cairo this weekend. But I have decided to stay. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
held
Hahaha, baasquote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef -jos- het volgende:
FDEgypt FDEgypt
By the way. My newspaper wrote that I was leaving Cairo this weekend. But I have decided to stay. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
held
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.
Wel zijn capo's gehad toch? Anders zijn de omstandigheden onmenselijkquote:Op zondag 6 februari 2011 10:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tanden niet meer gepoetst. Of haren geknipt. Of makeup gekocht.
OK, geen koptische bruiloft dus... Na ja, dan maar een cap proberen te krijgen van de mis met moslims die de boel beschermenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef shomila het volgende:
arwasm Arwa Mahmoud
Christians about to begin their mass now in #tahrir #jan25 #egypt
20 seconds ago
Hij heeft het zelf veroorzaakt... Zijn vele tweets over zijn capo's...quote:Op zondag 6 februari 2011 10:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Toch eigenlijk wel erg dat we er zo op afgeven terwijl we hier zelf ook gewoon warm thuis zitten met ons natje en droogje![]()
Aan de andere kant wij zijn ook geen journalisten
Misschien is ie dood door een cappuccino overdosisquote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
GDP cairo is al een tijdje stil of niet ?
Al gemeld aan Floxxx via PMquote:Op zondag 6 februari 2011 10:30 schreef RvLaak het volgende:
SM heeft trouwens een nieuwe blog entry: http://www.sandmonkey.org/2011/02/06/the-way-forward/
Misschien handig voor downwithmubarak.com ?
Of hij is gewoon aan het shoppen met z'n vrouw. Die had immers lippenstift nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien is ie dood door een cappuccino overdosis
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Al gemeld aan Floxxx via PM
Als ik hem aanklik staat er gerapporteerd als aanval pagina.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
op deze link ook andere streams met live beelden van het plein
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegenquote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
http://www.spixtv.nl/
op deze link ook andere streams met live beelden van het plein
Uuuh nog meer mensen met een virusscanner die groot alarm geeft bij die site?quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegen
Nou, liever niet:quote:Op zondag 6 februari 2011 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand die aan de OP toevoegen
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Als ik hem aanklik staat er gerapporteerd als aanval pagina.
Ja mij begon MS SE ook te zeuren.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uuuh nog meer mensen met een virusscanner die groot alarm geeft bij die site?
hier chrome.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:34 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja mij begon MS SE ook te zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |