vraag me af of dat express isquote:
hij is hem wel aant updatenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gaat hij die cijfertjes ook overnemen, en die TT.
Deze cijfertjes zijn beter hoor. Die van mij ging tot 118.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gaat hij die cijfertjes ook overnemen, en die TT.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef .Cake. het volgende:
Damn heej, dan zegt men dat Hexje slechte TT's maakt.![]()
Maar goed, als jullie het echt willen weten, eerst dacht ik dat er een hele-hele-héééééle grote spin op mijn plafond zat, maar dat bleek een ritssluiting te zijn die langzaam op me af kwam. En daarna heb ik veel in zwart-witte tribal sferen rondgehangen. Pretty far out, of niet?
Iets anders, waarom functioneerd mijn MediaPlayerClassic niet meer naar behoren? Vorige week deed ie het nog zonder haperen, nu speelt ie erg kut af.... Misschien heb ik m aangestoken met een virus?
ben blij dat hij het doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
wowow, dat doe je snel, die vorige topics erin zetten
ik zit tot 1 maart thuis wegens faillisement van mijn werkgeverquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Bakakame het volgende:
Het is tijd voor me om te gaan slapen, morgenochtend weer vroeg colleges en dan mijn nieuwe koptelefoon afwachtenen daarna weer colleges tot half 8
het is al goed, kan je niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik de enige die de TT wel leuk vindt?
Het is traditie hier om te zeiken over de TT.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik de enige die de TT wel leuk vindt?
Dan is er in de jaren niets veranderd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is traditie hier om te zeiken over de TT.
Vroeger, toen je nog 14 16 was, deden ze dat toen ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is er in de jaren niets veranderd.
sorry vanwege de reden die ik hier boven poste , verveelde ik mequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef lelouch het volgende:
Wow over een topic vol spammen gesproken, vanmiddag had 129 nog maar 4 pagina's?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog 14 16 was, deden ze dat toen ook?
Ik zit tot september thuis wegens gebrek aan een studie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zit tot 1 maart thuis wegens faillisement van mijn werkgever
Welke tt's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen nooit over mijn TT's natuurlijk.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen nooit over mijn TT's natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit tot september thuis wegens gebrek aan een studie.
Animequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]en ik dacht dat ik het erg had.
wat doe je zoal de hele dag ?
Zelfde als jij doet denk ik. Topics vol spammen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
Och ik vermaak me wel. En een bijbaantje in de bios.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
dan zitten we in september met topic# 430quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zelfde als jij doet denk ik. Topics vol spammen?
Hey ik heb je naam onthouden, dat is al heel watquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Iets zegt me dat ik beledigd moet zijn.
tja nu nog wel, ik vermaak me ook nog wel. maar denk dat ik me toch over een tijd wel ga vervelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och ik vermaak me wel. En een bijbaantje in de bios.
Deel 22, toen postte ik dus ook al. Mijn oude Sasuke icon staat in de OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hey ik heb je naam onthouden, dat is al heel wat.
Ik zit nu wat oude topics door te bladeren.
Het grote Anime/Manga topic deel 22! This side UP ^_^ dat was een goede TT zeg.
Was jij toen niet veels te verlegen om Topic's te starten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Damn, toen was ik echt 14.Raar om dat terug te lezen.
Ik kon nooit een leuke TT verzinnen. Dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Was jij toen niet veels te verlegen om Topic's te starten?
omdat we ook geen otaku's meer hebben ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Waarom hebben we nu geen Otaku-list meer?
daarom stop ik altijd met posten vlak voor het topic dicht zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kon nooit een leuke TT verzinnen. Dus ja.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Orealo het volgende:
Shit vijanden![]()
Ik heb ook een tijdje DB gekeken, en het ging een beetje zo :
Persoon 1 : RAAwR ik maak je dood!
Persoon 2 : Nee want ik ben 10x sterker dan jou.
Persoon 1 : omfgwtf, maar dan blondeer ik mijn haar!
Persoon 2: omg nee. dan wordt ik een aap!
Persoon 1: wtf! dan wordt ik een gouden aap want het is volle maan!
Persoon 2:maar de snoepwinkel is open, dus ik ben nog steeds 10x sterker dan jou.
*persoon 2 maakt persoon 1 dood*
Persoon 3 : Ik heb 10 ballen!
En dan leeft ie weer![]()
Maar sorry, ik wil niemand op z'n tenen trappen, dit is mijn visie op die serie
Als andere mensen 'm leuk vinden, go ahead, gelukkig verschillen de smaken
Hee die header herken ik! Eens zien wanneer ik voor het eerst in deze reeks posttequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic deel 53: We All Love MAITY !!!
Gevonden.
Maity lovuh lovuh
En dat terwijl ik die afleveringen met Maity rete irritant vond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic deel 53: We All Love MAITY !!!
Gevonden.
Maity lovuh lovuh
Nou ik heb wel een nominatiequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Overige topics:
Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hee die header herken ik! Eens zien wanneer ik voor het eerst in deze reeks postte
dat ben ik toch niet he ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een nominatie![]()
Die persoon is (bijna) altijd ontopic en heeft altijd een antwoord op anime vragen.
EDIT: Nee ik ben het niet zelf
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!
deeltje 63, en zelfs mijn eerste post was al behulpzaam
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Opeens heb ik op MAL 65535 friend requests.....
Jup. Ben je een van de 65535?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat je UI miss , en staat je geslacht op vrouw ?
ik wist 3 jaar geleden gewoon al dat je dat nodig hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!
ja stiekum wel , maar shhhhquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus, op 12 jarige leeftijd? Dat wist ik niet, wel erg jong!
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Outcast is wel een van de figuren waar dit topic om draait en ik was benieuwd...
Maar je hebt gelijk...
ja en hij is niet leuk, de originele powerpuffs zijn veel cooler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Het is wel waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef DJ_ het volgende:
ehhhhhh ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegt
mojo jojo was altijd cool ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mojo jojo was altijd cool ja.
die clown staat me niks meer van bij eigenlijk.
ja die rode gay duivel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?
Nee leg eens uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja die rode gay duivel...
ze hadden hem beter HER kunnen noemen , snap je hihi
quote:
Hee die heb ik weleens gezien op tv in Vietnamquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Oh die weet ik nog, nostalgie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
64bit windows ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
En ik ben bang dat ik geen anime meer kan kijken! Iig, m'n MPC doet rare dingen sinds ik opnieuw CCCP erop heb gezet. Snap d'r geen kak van want vorige week deed ie het prima!!
Dan doen we het goed, toch? Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
32, XP. Tis een ouwequote:
Dat kan de beste lijpo overkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht dat dat on-topic informatief reageren was.
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.quote:
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc'squote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.
Wat dacht u van een oude betrouwbare en goedkope video kaart?
Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn.
Dat het vorige week wel werkte heeft u ons meerdere malen aan herinnerd. Feit blijft dat de pc op dit moment zijn taken niet kan uitvoeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc's)
Maar ik heb het idee dat het ook anders moet kunnen. Vorige week deed ie het namelijk nog wel gewoon, dus ik begrijp niet helemaal hoe dit zo komt ineens :s
Iig, ik ga weer slapen. Morgen weer lange dag uitzieken voor de boeg![]()
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik doe Clannad maar eens kijken morgen.
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef Xaryna het volgende:
Hallo, wat een spamIk had niet verwacht dat het topic nu al vol zou zijn
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.
Vergeet niet studieloze.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.quote:
Drama film, toch? Althans zo oogt het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.
ok het thema was nogal dames achtig, maar de verhaal en de elementen ansich waren zeker wel voor iedereen
jawel min of meer, maar ook genoeg thriller elementen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Drama film, toch? Althans zo oogt het.
true tearsquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.
your tears are fake! i can't fill a bottle with them.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
true tears
http://www.anime-planet.com/anime/true-tears
clannad valt meer onder het drama en humor, heeft wel wat romance elementen maar ze zijn dun.
en s2 van clannad focust weer heel zwaar op het drama
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
your tears are fake! i can't fill a bottle with them.
Thanks, dat samen met wat suggesties van outcast helpen me wel door een paar studieloze weken heen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
true tears
http://www.anime-planet.com/anime/true-tears
clannad valt meer onder het drama en humor, heeft wel wat romance elementen maar ze zijn dun.
en s2 van clannad focust weer heel zwaar op het drama
alstu,quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thanks, dat samen met wat suggesties van outcast helpen me wel door een paar studieloze weken heen.
Nee, maar die zag ik ook op een aantal sites staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alstu,
Nana al gezien ?
http://www.anime-planet.com/anime/nana
ik heb het gewoon af gekekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
Nana Komatsu is on her way to Tokyo; now she can finally be with her boyfriend after a year of dating long-distance! On the train there, Nana Komatsu meets Nana Osaki a girl who shares her name but seems to be everything Nana Komatsu is not; cool, street-wise, and a punk rocker. The two hit it off and spend the entire journey getting to know each other, but when they get to Tokyo, circumstance separates them seemingly forever. However, fate is not finished with these two. Whilst hunting for a place to live the two Nanas again cross paths. They decide to share a flat and become best friends in no time. Nana K. must learn to be independent and mature, while Nana O. works on becoming famous with her band; but together, they will learn about love and loss, and the growth that comes with it.
Ik hield het zo'n 10 minuten vol.
wat vroeg, het topic is nog niet volquote:
Zullen we jouw liefde voor ASC bespreken in een dm. Lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb het gewoon af gekeken
volgens mij was dat ASC zijn schuld, die had hem aangeraden
maar ach hij is best leuk
....... out of context halerquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zullen we jouw liefde voor ASC bespreken in een dm. Lijkt me meer op zijn plaats.
Je begrijpt dat je flinke verwachtingen hebt gecreëerd nu...quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind dat jullie nu allemaal naar bed gaan zodat ik de tijd heb om even de topics te verwerken en weer bij te lezen.
En dan anime kan kijken en me rustig kan voorbereiden op een veelzeggende post waar jullie nog pagina's lang op kunnen doordiscussiëren.
kimi ni todokequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.
Toradora!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:37 schreef wdn het volgende:
[..]
kimi ni todoke
itazura na kiss
toradora
kare kano (te vinden op tokyotosho onder de naam his and her circumstances)
bokura ga ita
yamato nadeshiko shichi henge
Alleen, vorige week heb ik dus mn XP opnieuw er op gezet, na die installatie deed 'ie het dus eindelijk voor het eerste echt zonder problemen. Dat heeft ie twee dagen volgehouden en sindsdien doet ie het dus niet meer. En heb gister dus maar opnieuw XP er op gezet in de hoop dat ie het weer zou doen. Maar nu heeft ie zelfs problemen met shows waarbij ie het voor de eerste installatie zelfs normaal bij deed. Ik noem een Bakuman. Zelfs dat is nu niet echt meer te zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef outcast_within het volgende:
Dat het vorige week wel werkte heeft u ons meerdere malen aan herinnerd. Feit blijft dat de pc op dit moment zijn taken niet kan uitvoeren.
Je zou een format/herinstalatie kunnen proberen. Maar grote kans dat je pc tegen de max aan zit tijdens het spelen van video bestanden. Dan zou wat speel ruimte in de vorm van een upgrade geen kwaad kunnen.
Hmm nani nani? Ik ben uit mijn ontopic en informatief mode. Maar let's try this.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen, vorige week heb ik dus mn XP opnieuw er op gezet, na die installatie deed 'ie het dus eindelijk voor het eerste echt zonder problemen. Dat heeft ie twee dagen volgehouden en sindsdien doet ie het dus niet meer. En heb gister dus maar opnieuw XP er op gezet in de hoop dat ie het weer zou doen. Maar nu heeft ie zelfs problemen met shows waarbij ie het voor de eerste installatie zelfs normaal bij deed. Ik noem een Bakuman. Zelfs dat is nu niet echt meer te zien
Owja, ik ga je quoten in mijn onderschrift
Dat zeg je maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
Ik hield het zo'n 10 minuten vol.
yosh yosh, it's okay if you couldn't climb that mountain of brainfarts. Here have a cookie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind dat jullie nu allemaal naar bed gaan zodat ik de tijd heb om even de topics te verwerken en weer bij te lezen.
En dan anime kan kijken en me rustig kan voorbereiden op een veelzeggende post waar jullie nog pagina's lang op kunnen doordiscussiëren.
Nog meer tips. Bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:37 schreef wdn het volgende:
[..]
kimi ni todoke
itazura na kiss
toradora
kare kano (te vinden op tokyotosho onder de naam his and her circumstances)
bokura ga ita
yamato nadeshiko shichi henge
Ah kut, dat wilde ik ook doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
Owja, ik ga je quoten in mijn onderschrift
Ik heb niks tegen vrouwelijke series. Gilmore girls, hana yori dango s1, hana kimi.quote:
Ik hou je wel bezig hoorquote:
Dat geeft niet, als Nana je maar kon boeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwelijke series. Gilmore girls, hana yori dango s1, hana kimi.
Maar dat hana kon me niks niet boeien. (note zo erg dat ik zelfs een dubbele ontekenning gebruik)
1.- met CPU bedoel je processor? In dat geval Intel Pentium 4; 2,80 GHzquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hmm nani nani? Ik ben uit mijn ontopic en informatief mode. Maar let's try this.
1. Wat zijn de specs van je pc? Voornamelijk
- je cpu (right click, my computer properties)
- hoeveel ram (right click, my computer properties)
- video kaart (right click desktop, properties, settings)
2. Wat zijn de bestanden die je download. mkv's? avi's? Hoe meer problemen je hebt met afspelen hoe kleiner de bestanden zijn die je zoekt. En liever avi's dan mkv's.
3. Bij de reinstal niet te veel gekloot met de codecs en gewoon een standaard codec pack gedownload?
4. Druk ctrl-alt-delete click processes. Sorteer op cpu en mem. Zitten er processen tussen die zonder reden veel mem/cpu gebruiken?
5. je kent me half niet zo goed als dat je zou willen en je houd de helft van mijn helft dan dat deze helft zou verdienen? Lets keep the gay stuf for dj ok?
Die heb ik ook gezien! Was een tijdje geleden hier op de tv. Inderdaad erg vreemd om te zien. Maar die mensen zijn ook niet helemaal lekker volgens mij. Uiteindelijk bleek ook dat het merendeel van die meisjes zelf uit de prostitutie kwamen geloof ik, of iig uit de sexindustrie. Bizarre wereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Xaryna het volgende:
Ah, Strawberry en Outcast zijn wakker, ik moet op gaan letten.
In plaats van anime heb ik de documentaire A Great Happiness Space gezien, over de 'number 1 host club Rakkyo' in Osaka. Het was erg vreemd om te zien hoe die hosts over hun beroep en klanten denken, en hoe de klanten over de hosts denken... erg vreemd. Meiden die al hun geld aan de host geven in de hoop er ooit mee te trouwen, maar dan toch ook naar andere hosts gaan en eigenlijk wel weten dat het nep is. Maar er dan toch geen afstand van kunnen nemen en zelfs de prostitutie ingaan om het maar te kunnen betalen...En hosts die het eigenlijk niks kunnen schelen, zich zo ver mogelijk proberen te distantiëren omdat ze zich anders schuldig voelen, maar toch ook behoefte aan liefde hebben en door dit vak juist geheel afgestompt worden omdat ze constant een rol spelen en hun emoties onderdrukken. En dan merk je dat eigenlijk de hosts én de klanten het helemaal niet leuk vinden, maar het ook niet kunnen laten. Zo vreemd.
Je videokaart is de dooddoener. Haal die ene kaart die ik eerder heb aangeraden (of een betere) voor weinig, of beperk je tot .avi'squote:Op donderdag 3 februari 2011 13:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1.- met CPU bedoel je processor? In dat geval Intel Pentium 4; 2,80 GHz
- RAM: 1024 MB
- videokaart: ASUS EAX300 SE
2. Bestanden zijn meestal .mkv's. Altijd al geweest, meestal weinig problemen mee gehad. Ook 720p gaf altijd weinig problemen, maar daar doet ie nu dus moeilijk over. 480p schijnt ie geen punt te vinden.
3. CCCP gedownload. Gister nog even K-Lite geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
4. Ik neem aan dat je dit tijdens het afspelen bedoelt? In dat geval is het vooral MPC-HC met tussen de 70% en 90% CPU gebruik. Verder staan er dingen tussen als "svchost" en "npfsvc32" die wat gebruiken, maar daar houd het wel mee op. (geeeeeen idee wat dat zijn, maar ik dacht ik noem ze maar)
5.Als het goed is heb ik m nu wel veranderd!
Hopelijk kan jij er iets mee, want ik heb geen flaaauw idee. Wel goed nieuws, vannacht geen koortsdromen gehad
Zo heeft Japan wel meer eigenaardigheden inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien! Was een tijdje geleden hier op de tv. Inderdaad erg vreemd om te zien. Maar die mensen zijn ook niet helemaal lekker volgens mij. Uiteindelijk bleek ook dat het merendeel van die meisjes zelf uit de prostitutie kwamen geloof ik, of iig uit de sexindustrie. Bizarre wereld.
Doetutnietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef DJ_ het volgende:
hij is leuk( mits dumpert niet moeilijk doet over bandwith stelen en jullie hem ook kunnen zien )
[ afbeelding ]
Als minister jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef outcast_within het volgende:
Ze hebben niet eens een dieren politie, of geert wilders als minister.
god gruwelijke . .... grrrrrquote:
Hmm ok, bedanktquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je videokaart is de dooddoener. Haal die ene kaart die ik eerder heb aangeraden (of een betere) voor weinig, of beperk je tot .avi's
Grote lijnen behandeld. Succes verderquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm ok, bedanktKan ik dan gewoon any old video kaart gebruiken? Of moet ie nog bepaalde eigenschappen hebben (zoals ik al zei: geen reet verstand van )?
tja gezien je oude processor heb je een AGP slot op je moederbord zitten, en alle hedendaagse kaarten gebruiken PCi-express.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm ok, bedanktKan ik dan gewoon any old video kaart gebruiken? Of moet ie nog bepaalde eigenschappen hebben (zoals ik al zei: geen reet verstand van )?
Awesome!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja gezien je oude processor heb je een AGP slot op je moederbord zitten, en alle hedendaagse kaarten gebruiken PCi-express.
dus je moet wel degelijk op lettten welke kaart je koopt.
http://www.alternate.nl/h(...)arten&l2=AGP+kaarten
is ruim voldoende voor het kijken van HD video's, en hij past in je pc.
Gebeurt dat hier niet al dan? Als je een hoer maar genoeg betaalt, zal ze ook doen alsof ze van je houdt. Of lijkt dat er niet op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij kwamen sommige uit de seksindustrie, omdat ze door de meeste 'normale' mensen niet geaccepteerd worden en juist bij een host-club over hun beroep kunnen praten en geaccepteerd worden. Anderen waren volgens mij juist de seksindustrie ingegaan om de hosts te kunnen blijven betalen
Ik vraag me af, zou een host-club in Nederland werken? Niet zo extreem als in Japan natuurlijk, maar een soortgelijk principe. Dus jongens die je betaalt om van je te houden voor even. Ik weet het niet, misschien werkt het
+1 dubbele betekenisquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef outcast_within het volgende:
De beste hoeren gebruiken hun mond.
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef outcast_within het volgende:
De beste hoeren gebruiken hun mond.
Nou ja, ik denk meer aan de meiden die al een tijd single zijn, behoefte aan liefde hebben maar niet direct vast willen zitten, zoiets. De rijkere studentes of alleenstaande moeders ofzo. Ook al weet je dat het nep is, soms is het gewoon fijn om je even geliefd te kunnen voelen, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef .Cake. het volgende:
Tja, dat ligt heel erg aan hoeveel getroubleerde meisjes met (te)veel geld over rondlopen in Nederland. Eerlijk gezegd denk ik dat Nederlanders daar te nuchter voor zijn en als het al zou werken zou je denk ik alleen het type 'stalker' daar tegenkomen.
Marketing: Klantenbindingquote:
Huh? Om 2 uur 's middags?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen, laat nog wat over van dit topic voor mij voor morgenochtend.
Daar heb je je goed uitgeluld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Marketing: Klantenbinding
Psych: Getrouwde kerels met een goed werkende relatie gaat niet snel naar de hoeren. Dus die wil ook zijn ei kwijt over andere zaken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
+1 dubbele betekenis
+1 creativiteit
je zelf quoten -2quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
+1 dubbele betekenis
+1 creativiteit
heb die functie echt nog nooit gebruikt , zou niet eens weten wat het doetquote:
Pas je op voor orkanen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen, laat nog wat over van dit topic voor mij voor morgenochtend.
jij hoopte op zoiets ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef outcast_within het volgende:
En ik maar denken dat het een apart geval was met een schattige alternatieve levensstijl.
Gebruik voortaan gewoon tinypic.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij hoopte op zoiets ?
[ afbeelding ]
ik heb gewoon op google gezocht , maar hij doet het dus weer is niet =.=quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik voortaan gewoon tinypic.com
dat wordt dus heftig stappen dit weekend omdat je geld hebt bespaard ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben blij, mijn kamer in groningen is weer opnieuw verhuurd.![]()
Heb ik daar geen onnodige kosten meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door .Cake. op 03-02-2011 16:48:43 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Level E is erg briljant en vaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: Level E 4:Wat een fucking briljante serie is dat zeg!
EDIT 2: Kore wa Zombie desu ka? 4: idem!![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
Goed, ik heb me maar ff neergelegd bij het feit dat ik alleen 480p kan kijken voorlopig. Maar gelukkig kan ik wel weer mijn series inhalen, loop iets van 1,5 week achter!
Iemand had het laatst over OST's in anime's, Bakuman heeft ook best een goeie viel me net ineens op! Heb ep 17 gezien en ik begin Niizuma steeds sympathieker te vinden!
EDIT: Level E 4:Wat een fucking briljante serie is dat zeg!
EDIT 2: Kore wa Zombie desu ka? 4: idem!
de 3de level e was al briljant. Gewoon 2.5 episodes kijken naar een verhaal dat in een 1/2 episode even grondig omgegooid wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meesterlijk gewoon.
En deel 4 was echt een WTF is dit: compleet andere stijl en karakters. En dan die laatste 4 minuten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Echt briljant jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
de 3de level e was al briljant. Gewoon 2.5 episodes kijken naar een verhaal dat in een 1/2 episode even grondig omgegooid wordtMeesterlijk gewoon.
En deel 4 was echt een WTF is dit: compleet andere stijl en karakters. En dan die laatste 4 minuten
Eerste volg ik ook, zeker ook goed. En de 2e gedropt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Level E de beste serie van dit seizoen? Ga Puella Magi Madoka Magica en Fractale kijken nu meteen!
Ik heb hetzelfde probleem dus als je een oplossing vindt laat het dan even weten, oké?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
Goed, ik heb me maar ff neergelegd bij het feit dat ik alleen 480p kan kijken voorlopig
Level E is goed maar dat zijn Fractale en Puelle zeker ook hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
Level E roep ik uit als topper van dit seizoen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Qunix op 03-02-2011 20:52:33 ]
Saji is nog nuttelozer dan 99% van de vrouwen in alle anime en dat is opmerkelijk gezien al de misogynie in Japan.quote:
Echt een tof uitgebeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Saji is nog nuttelozer dan 99% van de vrouwen in alle anime en dat is opmerkelijk gezien al de misogynie in Japan.
Jep.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand of ze ergens in Amsterdam manga verkopen ?
selexyzquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand of ze ergens in Amsterdam manga verkopen ?
Ze hebben inderdaad van de winkels die ik heb genoemd de meeste titels. Ik bedoel dat het vooral bekende titels zijn. Ook bij de ABC.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
ABC heeft best veel manga hoor hexje.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jep.
In Amsterdam Oost:
Is er op de middenweg een stripwinkel genaamd Snoeks Strips.
(Ze zijn nog niet zo erg lang in de hele manga business, maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam)
In Amsterdam Centrum:
Ik ken de American Book Center op het Spui.
(Alleen Engelse manga, maar een vrij groot assortiment)
Op het Koningsplein is er een Selexyz
(het assortiment is er kleiner dan bij de American Book Center en volgens mij is alles ook in het Engels maar ik heb nooit de moeite genomen meer dan één manga daar open te slaan)
Tenslotte is er in Chinatown nog een stripwinkel waar ze sowieso manga verkopen.
(maar ik ben er nog nooit binnen geweest dus 'k weet niet of ze veel hebben)
Bedanktquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef hexje het volgende:
[..]
selexyz
The American Book Center
lambiek stripwinkel
Henk The Comics & Manga Store
Go Joker Comics
Stripwinkel "Beeldverhaal"
Met google kom je te weten waar ze liggen. Ben zelf in deze winkels geweest en heb er manga gezien. Het assortiment is niet zo breed qua manga.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
arme jirayiaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Qunix het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)is-back-probe_webcam
Stem van Jirayja van Naruto
Dat jullie dit ook even weten...
Eens even kijken wat dat is dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
je moest bier inslaan ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dit nu weer. 200 posts en geen 1 van mij.
Doe is ff normaal
En dat noemt zich slowchatter, pfff.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dit nu weer. 200 posts en geen 1 van mij.
Doe is ff normaal
Nee. Einde tentamenweek en eigk best veel zin in drank, mr te moe om de stad mee in te gaan. Had eigk wel gewild, maarja.quote:
In de laatste 100 topics heb ik waarschijnlijk over het geheel het meeste postsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat noemt zich slowchatter, pfff.
zit de hele maand thuis, werkgever is faillietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee. Einde tentamenweek en eigk best veel zin in drank, mr te moe om de stad mee in te gaan. Had eigk wel gewild, maarja.
Jullie dan? Loonslaaf?
heb nog een andere tijdelijke baan, en ja moet nog wel soliciteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Ascendancy het volgende:
Moet je niet solliciteren dan?
En waarom geen bier als je niets te doen hebt?
Succes daarmee dan. ww klinkt leuk maar uiteindelijk is het toch maar saai en demotiverend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb nog een andere tijdelijke baan, en ja moet nog wel soliciteren.
maar goed daar ben ik geen 28 dagen 12 uur per dag mee bezig
en tja weet ik eigenlijk niet, je hebt een goed punt.
Nevermind, ik lees verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Ascendancy het volgende:
Gaan we trouwens naar die ghibli special. Dan moet ik nausicaä even scoren.
tja als het kon was ik al gaan werken, maar ik ben nog steeds in dienst dus officieel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Succes daarmee dan. ww klinkt leuk maar uiteindelijk is het toch maar saai en demotiverend.
Ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nevermind, ik lees verkeerd.
Het zou wel leuk zijn als we 1 van die ghibli films pakken. Dat is een hele week in maart.
En summer wars heeft iedereen hier al wel gezien
Beginneling? Ik postte hier al in topic 22.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de laatste 100 topics heb ik waarschijnlijk over het geheel het meeste posts
Jij bent pas een beginneling. Je hebt geen idee. Noobje.
Kom je naar de meet? Vrouwen zijn altijd welkom in een wereld van autistische anime-nerds.
Wat/Waar/Wanneer is dit? Zitten wel een paar titels bij die ik nog wil zien! En een paar die ik nog best eens zou willen zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Ascendancy het volgende:
The Borrower Arrietty - voorpremière
Princess Mononoke Hayao Miyazaki
Nausicaä Of The Valley Of The Wind Hayao Miyazaki
Pompoko Isao Takahata
Porco Rosso Hayao Miyazaki
Howls Moving Castle Hayao Miyazaki
Grave Of The Fireflies Isao Takahata
Tales From The Earthsea Gedo Miyazaki
pirited Away Hayao Miyazaki
My Neighbour Totoro Hayao Miyazaki
Cats Returns Hiroyuki Morita
Ponyo Hayao Miyazaki
Whisper Of The Heart Yoshifumi Kondo
Als er animo voor is wil ik er eigenlijk wel 1 of meerderen pakken. Het ziet er leuk uit en sommigen draaien meerdere malen
Maar een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beginneling? Ik postte hier al in topic 22.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een hele tijd niet meer![]()
Toen zat ik nog in de kleuterklas![]()
Waarom niet? Alsof we het alleen maar over anime hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En mijn anime repertoire is ook niet je-van-het, dus ik heb niets op zo'n meet te zoeken.
Weet ik veel wat jullie zoal op zo'n meet doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof we het alleen maar over anime hebben?
De vorige keer was het gewoon gezellig pilsje drinken etc.
Ja maar je zat er ook gewoon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef lelouch het volgende:
De enige anime discussie die we verleden keer hadden is dat Repelsteeltju niet gelooft dat Lelouch dood is![]()
Verder over van alles en nog wat gekletst!
Dus als ik je 1x in het echt ontmoet dan durf je niets meer op het internet te posten, omdat mensen je kennen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Een beetje anonimiteit blijft ook wel fijn.
Nee nee, dat niet. Maar misschien zijn jullie in het echt wel helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus als ik je 1x in het echt ontmoet dan durf je niets meer op het internet te posten, omdat mensen je kennen?
Ik weet dat Lelouch uit de regio Rotterdam komt en wat zinloze feitjes, maar meer ook niet. En het zal vast zijn postgedrag niet beinvloeden.
Maar je bent natuurlijk gewoon bang dat ik een lekker ding ben
ik het echt zijn we toch te verlegen om je aan te kijken, laat staan met je pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet. Maar misschien zijn jullie in het echt wel helemaal niet leuk.![]()
Of ik niet natuurlijk.
quote:
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik het echt zijn we toch te verlegen om je aan te kijken, laat staan met je praten
ik doe altijd mijn best bij het uitgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?
Of was dat iemand anders...
Hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit het moment waarop we gaan neuken? Ik snap dat nooit zo goed![]()
En werpt dat zijn vruchten af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best bij het uitgaan
nee , zeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En werpt dat zijn vruchten af?
Hey boy, I seem to have dropped my soap. Pick it up for me, will ya?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?
Of was dat iemand anders...
De hosselaar is Asc, dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
ach als we allemaal 10 euro doneren dan heb jij ook je uurtje lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Ascendancy het volgende:
Dan ga ik mee .cake.
no getting laid again![]()
Met dat lijstje dat je gister postte associeer ik jou nu met het darmkanaal van een haai, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor beeld jullie van mij hebben
Wat was je allemaal met me van plan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Ascendancy het volgende:
Dan ga ik mee .cake.
no getting laid again![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor beeld jullie van mij hebben
Second that.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Met dat lijstje dat je gister postte associeer ik jou nu met het darmkanaal van een haai, om eerlijk te zijn.
quote:
wat moet ik mij daar bij voorstellen als ik VOOR jou ga neuken ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
ik nam net een slok cola toen dit plaatje laadde, het spoot m'n neus uit!
EDIT: zal ik t- shirts uitdelen op de meet?
[ afbeelding ]
Doe mij die maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: zal ik t- shirts uitdelen op de meet?
[ afbeelding ]
Zou Asc niet trakteren nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat we op de meet taart met bier zullen eten..
I prefer tea over beer anytime.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Trouwens, taart met thee > Houkago Tea Time-style![]()
wijn voor jou dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I prefer tea over beer anytime.
Meisjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I prefer tea over beer anytime.
Soms?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem gerust een taart mee. Kan ik direct bewijzen dat ik niet de asociale mongool ben die ik hier soms speel.
Speel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem gerust een taart mee. Kan ik direct bewijzen dat ik niet de asociale mongool ben die ik hier soms speel.
dat beeld hebben we niet van je, wel dat je een creepy duister mannetje bent die je liever mijd in het donkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Nee, smerig, bah bah.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, smerig, bah bah.
Aan jullie de missie om mij een alcoholhoudend drankje te vinden wat wel te zuipen is.
Tenzij je een nier of long kunt missen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat beeld hebben we niet van je, wel dat je een creepy duister mannetje bent die je liever mijd in het donker
ik hou van mijzelf dus neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je een nier of long kunt missen.
Ja, maar thee >> bier, no way!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je stelde het zelf voor, sjesus!
Lekker toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bier smaakt naar bittere pis.
Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bier smaakt naar bittere pis.
echt waar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Onee wacht, outcast_within haat die smiley.
Waarom ik?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef .Cake. het volgende:
WE zijn trouwens weer hard op weg naar de lapo. Go Bakakame!
Omdat jij, naast mij, de enige nep-superheld bent!quote:
dunno ik vond em altijd wel coolquote:
Niet dat ik weet. Still waiting.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Is er al een wijze post van xarnya?
sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |