Hee die heb ik weleens gezien op tv in Vietnamquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Oh die weet ik nog, nostalgie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
64bit windows ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
En ik ben bang dat ik geen anime meer kan kijken! Iig, m'n MPC doet rare dingen sinds ik opnieuw CCCP erop heb gezet. Snap d'r geen kak van want vorige week deed ie het prima!!
Dan doen we het goed, toch? Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
32, XP. Tis een ouwequote:
Dat kan de beste lijpo overkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht dat dat on-topic informatief reageren was.
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.quote:
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc'squote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.
Wat dacht u van een oude betrouwbare en goedkope video kaart?
Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn.
Dat het vorige week wel werkte heeft u ons meerdere malen aan herinnerd. Feit blijft dat de pc op dit moment zijn taken niet kan uitvoeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc's)
Maar ik heb het idee dat het ook anders moet kunnen. Vorige week deed ie het namelijk nog wel gewoon, dus ik begrijp niet helemaal hoe dit zo komt ineens :s
Iig, ik ga weer slapen. Morgen weer lange dag uitzieken voor de boeg![]()
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik doe Clannad maar eens kijken morgen.
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef Xaryna het volgende:
Hallo, wat een spamIk had niet verwacht dat het topic nu al vol zou zijn
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.
Vergeet niet studieloze.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.quote:
Drama film, toch? Althans zo oogt het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.
ok het thema was nogal dames achtig, maar de verhaal en de elementen ansich waren zeker wel voor iedereen
jawel min of meer, maar ook genoeg thriller elementen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Drama film, toch? Althans zo oogt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |