true tearsquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.
your tears are fake! i can't fill a bottle with them.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
true tears
http://www.anime-planet.com/anime/true-tears
clannad valt meer onder het drama en humor, heeft wel wat romance elementen maar ze zijn dun.
en s2 van clannad focust weer heel zwaar op het drama
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
your tears are fake! i can't fill a bottle with them.
Thanks, dat samen met wat suggesties van outcast helpen me wel door een paar studieloze weken heen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
true tears
http://www.anime-planet.com/anime/true-tears
clannad valt meer onder het drama en humor, heeft wel wat romance elementen maar ze zijn dun.
en s2 van clannad focust weer heel zwaar op het drama
alstu,quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thanks, dat samen met wat suggesties van outcast helpen me wel door een paar studieloze weken heen.
Nee, maar die zag ik ook op een aantal sites staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alstu,
Nana al gezien ?
http://www.anime-planet.com/anime/nana
ik heb het gewoon af gekekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
Nana Komatsu is on her way to Tokyo; now she can finally be with her boyfriend after a year of dating long-distance! On the train there, Nana Komatsu meets Nana Osaki a girl who shares her name but seems to be everything Nana Komatsu is not; cool, street-wise, and a punk rocker. The two hit it off and spend the entire journey getting to know each other, but when they get to Tokyo, circumstance separates them seemingly forever. However, fate is not finished with these two. Whilst hunting for a place to live the two Nanas again cross paths. They decide to share a flat and become best friends in no time. Nana K. must learn to be independent and mature, while Nana O. works on becoming famous with her band; but together, they will learn about love and loss, and the growth that comes with it.
Ik hield het zo'n 10 minuten vol.
wat vroeg, het topic is nog niet volquote:
Zullen we jouw liefde voor ASC bespreken in een dm. Lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb het gewoon af gekeken
volgens mij was dat ASC zijn schuld, die had hem aangeraden
maar ach hij is best leuk
....... out of context halerquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zullen we jouw liefde voor ASC bespreken in een dm. Lijkt me meer op zijn plaats.
Je begrijpt dat je flinke verwachtingen hebt gecreëerd nu...quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind dat jullie nu allemaal naar bed gaan zodat ik de tijd heb om even de topics te verwerken en weer bij te lezen.
En dan anime kan kijken en me rustig kan voorbereiden op een veelzeggende post waar jullie nog pagina's lang op kunnen doordiscussiëren.
kimi ni todokequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.
Toradora!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:37 schreef wdn het volgende:
[..]
kimi ni todoke
itazura na kiss
toradora
kare kano (te vinden op tokyotosho onder de naam his and her circumstances)
bokura ga ita
yamato nadeshiko shichi henge
Alleen, vorige week heb ik dus mn XP opnieuw er op gezet, na die installatie deed 'ie het dus eindelijk voor het eerste echt zonder problemen. Dat heeft ie twee dagen volgehouden en sindsdien doet ie het dus niet meer. En heb gister dus maar opnieuw XP er op gezet in de hoop dat ie het weer zou doen. Maar nu heeft ie zelfs problemen met shows waarbij ie het voor de eerste installatie zelfs normaal bij deed. Ik noem een Bakuman. Zelfs dat is nu niet echt meer te zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef outcast_within het volgende:
Dat het vorige week wel werkte heeft u ons meerdere malen aan herinnerd. Feit blijft dat de pc op dit moment zijn taken niet kan uitvoeren.
Je zou een format/herinstalatie kunnen proberen. Maar grote kans dat je pc tegen de max aan zit tijdens het spelen van video bestanden. Dan zou wat speel ruimte in de vorm van een upgrade geen kwaad kunnen.
Hmm nani nani? Ik ben uit mijn ontopic en informatief mode. Maar let's try this.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen, vorige week heb ik dus mn XP opnieuw er op gezet, na die installatie deed 'ie het dus eindelijk voor het eerste echt zonder problemen. Dat heeft ie twee dagen volgehouden en sindsdien doet ie het dus niet meer. En heb gister dus maar opnieuw XP er op gezet in de hoop dat ie het weer zou doen. Maar nu heeft ie zelfs problemen met shows waarbij ie het voor de eerste installatie zelfs normaal bij deed. Ik noem een Bakuman. Zelfs dat is nu niet echt meer te zien
Owja, ik ga je quoten in mijn onderschrift
Dat zeg je maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
Ik hield het zo'n 10 minuten vol.
yosh yosh, it's okay if you couldn't climb that mountain of brainfarts. Here have a cookie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:24 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind dat jullie nu allemaal naar bed gaan zodat ik de tijd heb om even de topics te verwerken en weer bij te lezen.
En dan anime kan kijken en me rustig kan voorbereiden op een veelzeggende post waar jullie nog pagina's lang op kunnen doordiscussiëren.
Nog meer tips. Bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:37 schreef wdn het volgende:
[..]
kimi ni todoke
itazura na kiss
toradora
kare kano (te vinden op tokyotosho onder de naam his and her circumstances)
bokura ga ita
yamato nadeshiko shichi henge
Ah kut, dat wilde ik ook doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
Owja, ik ga je quoten in mijn onderschrift
Ik heb niks tegen vrouwelijke series. Gilmore girls, hana yori dango s1, hana kimi.quote:
Ik hou je wel bezig hoorquote:
Dat geeft niet, als Nana je maar kon boeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwelijke series. Gilmore girls, hana yori dango s1, hana kimi.
Maar dat hana kon me niks niet boeien. (note zo erg dat ik zelfs een dubbele ontekenning gebruik)
1.- met CPU bedoel je processor? In dat geval Intel Pentium 4; 2,80 GHzquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hmm nani nani? Ik ben uit mijn ontopic en informatief mode. Maar let's try this.
1. Wat zijn de specs van je pc? Voornamelijk
- je cpu (right click, my computer properties)
- hoeveel ram (right click, my computer properties)
- video kaart (right click desktop, properties, settings)
2. Wat zijn de bestanden die je download. mkv's? avi's? Hoe meer problemen je hebt met afspelen hoe kleiner de bestanden zijn die je zoekt. En liever avi's dan mkv's.
3. Bij de reinstal niet te veel gekloot met de codecs en gewoon een standaard codec pack gedownload?
4. Druk ctrl-alt-delete click processes. Sorteer op cpu en mem. Zitten er processen tussen die zonder reden veel mem/cpu gebruiken?
5. je kent me half niet zo goed als dat je zou willen en je houd de helft van mijn helft dan dat deze helft zou verdienen? Lets keep the gay stuf for dj ok?
Die heb ik ook gezien! Was een tijdje geleden hier op de tv. Inderdaad erg vreemd om te zien. Maar die mensen zijn ook niet helemaal lekker volgens mij. Uiteindelijk bleek ook dat het merendeel van die meisjes zelf uit de prostitutie kwamen geloof ik, of iig uit de sexindustrie. Bizarre wereld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:16 schreef Xaryna het volgende:
Ah, Strawberry en Outcast zijn wakker, ik moet op gaan letten.
In plaats van anime heb ik de documentaire A Great Happiness Space gezien, over de 'number 1 host club Rakkyo' in Osaka. Het was erg vreemd om te zien hoe die hosts over hun beroep en klanten denken, en hoe de klanten over de hosts denken... erg vreemd. Meiden die al hun geld aan de host geven in de hoop er ooit mee te trouwen, maar dan toch ook naar andere hosts gaan en eigenlijk wel weten dat het nep is. Maar er dan toch geen afstand van kunnen nemen en zelfs de prostitutie ingaan om het maar te kunnen betalen...En hosts die het eigenlijk niks kunnen schelen, zich zo ver mogelijk proberen te distantiëren omdat ze zich anders schuldig voelen, maar toch ook behoefte aan liefde hebben en door dit vak juist geheel afgestompt worden omdat ze constant een rol spelen en hun emoties onderdrukken. En dan merk je dat eigenlijk de hosts én de klanten het helemaal niet leuk vinden, maar het ook niet kunnen laten. Zo vreemd.
Je videokaart is de dooddoener. Haal die ene kaart die ik eerder heb aangeraden (of een betere) voor weinig, of beperk je tot .avi'squote:Op donderdag 3 februari 2011 13:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1.- met CPU bedoel je processor? In dat geval Intel Pentium 4; 2,80 GHz
- RAM: 1024 MB
- videokaart: ASUS EAX300 SE
2. Bestanden zijn meestal .mkv's. Altijd al geweest, meestal weinig problemen mee gehad. Ook 720p gaf altijd weinig problemen, maar daar doet ie nu dus moeilijk over. 480p schijnt ie geen punt te vinden.
3. CCCP gedownload. Gister nog even K-Lite geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
4. Ik neem aan dat je dit tijdens het afspelen bedoelt? In dat geval is het vooral MPC-HC met tussen de 70% en 90% CPU gebruik. Verder staan er dingen tussen als "svchost" en "npfsvc32" die wat gebruiken, maar daar houd het wel mee op. (geeeeeen idee wat dat zijn, maar ik dacht ik noem ze maar)
5.Als het goed is heb ik m nu wel veranderd!
Hopelijk kan jij er iets mee, want ik heb geen flaaauw idee. Wel goed nieuws, vannacht geen koortsdromen gehad
Zo heeft Japan wel meer eigenaardigheden inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien! Was een tijdje geleden hier op de tv. Inderdaad erg vreemd om te zien. Maar die mensen zijn ook niet helemaal lekker volgens mij. Uiteindelijk bleek ook dat het merendeel van die meisjes zelf uit de prostitutie kwamen geloof ik, of iig uit de sexindustrie. Bizarre wereld.
Doetutnietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef DJ_ het volgende:
hij is leuk( mits dumpert niet moeilijk doet over bandwith stelen en jullie hem ook kunnen zien )
[ afbeelding ]
Als minister jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef outcast_within het volgende:
Ze hebben niet eens een dieren politie, of geert wilders als minister.
god gruwelijke . .... grrrrrquote:
Hmm ok, bedanktquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je videokaart is de dooddoener. Haal die ene kaart die ik eerder heb aangeraden (of een betere) voor weinig, of beperk je tot .avi's
Grote lijnen behandeld. Succes verderquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm ok, bedanktKan ik dan gewoon any old video kaart gebruiken? Of moet ie nog bepaalde eigenschappen hebben (zoals ik al zei: geen reet verstand van )?
tja gezien je oude processor heb je een AGP slot op je moederbord zitten, en alle hedendaagse kaarten gebruiken PCi-express.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm ok, bedanktKan ik dan gewoon any old video kaart gebruiken? Of moet ie nog bepaalde eigenschappen hebben (zoals ik al zei: geen reet verstand van )?
Awesome!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja gezien je oude processor heb je een AGP slot op je moederbord zitten, en alle hedendaagse kaarten gebruiken PCi-express.
dus je moet wel degelijk op lettten welke kaart je koopt.
http://www.alternate.nl/h(...)arten&l2=AGP+kaarten
is ruim voldoende voor het kijken van HD video's, en hij past in je pc.
Gebeurt dat hier niet al dan? Als je een hoer maar genoeg betaalt, zal ze ook doen alsof ze van je houdt. Of lijkt dat er niet op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Xaryna het volgende:
Volgens mij kwamen sommige uit de seksindustrie, omdat ze door de meeste 'normale' mensen niet geaccepteerd worden en juist bij een host-club over hun beroep kunnen praten en geaccepteerd worden. Anderen waren volgens mij juist de seksindustrie ingegaan om de hosts te kunnen blijven betalen
Ik vraag me af, zou een host-club in Nederland werken? Niet zo extreem als in Japan natuurlijk, maar een soortgelijk principe. Dus jongens die je betaalt om van je te houden voor even. Ik weet het niet, misschien werkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |