vraag me af of dat express isquote:
hij is hem wel aant updatenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gaat hij die cijfertjes ook overnemen, en die TT.
Deze cijfertjes zijn beter hoor. Die van mij ging tot 118.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gaat hij die cijfertjes ook overnemen, en die TT.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef .Cake. het volgende:
Damn heej, dan zegt men dat Hexje slechte TT's maakt.![]()
Maar goed, als jullie het echt willen weten, eerst dacht ik dat er een hele-hele-héééééle grote spin op mijn plafond zat, maar dat bleek een ritssluiting te zijn die langzaam op me af kwam. En daarna heb ik veel in zwart-witte tribal sferen rondgehangen. Pretty far out, of niet?
Iets anders, waarom functioneerd mijn MediaPlayerClassic niet meer naar behoren? Vorige week deed ie het nog zonder haperen, nu speelt ie erg kut af.... Misschien heb ik m aangestoken met een virus?
ben blij dat hij het doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
wowow, dat doe je snel, die vorige topics erin zetten
ik zit tot 1 maart thuis wegens faillisement van mijn werkgeverquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Bakakame het volgende:
Het is tijd voor me om te gaan slapen, morgenochtend weer vroeg colleges en dan mijn nieuwe koptelefoon afwachtenen daarna weer colleges tot half 8
het is al goed, kan je niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik de enige die de TT wel leuk vindt?
Het is traditie hier om te zeiken over de TT.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben ik de enige die de TT wel leuk vindt?
Dan is er in de jaren niets veranderd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is traditie hier om te zeiken over de TT.
Vroeger, toen je nog 14 16 was, deden ze dat toen ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is er in de jaren niets veranderd.
sorry vanwege de reden die ik hier boven poste , verveelde ik mequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef lelouch het volgende:
Wow over een topic vol spammen gesproken, vanmiddag had 129 nog maar 4 pagina's?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog 14 16 was, deden ze dat toen ook?
Ik zit tot september thuis wegens gebrek aan een studie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zit tot 1 maart thuis wegens faillisement van mijn werkgever
Welke tt's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen nooit over mijn TT's natuurlijk.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen nooit over mijn TT's natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zit tot september thuis wegens gebrek aan een studie.
Animequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]en ik dacht dat ik het erg had.
wat doe je zoal de hele dag ?
Zelfde als jij doet denk ik. Topics vol spammen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
Och ik vermaak me wel. En een bijbaantje in de bios.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef DJ_ het volgende:
dan zitten we in september met topic# 430quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zelfde als jij doet denk ik. Topics vol spammen?
Hey ik heb je naam onthouden, dat is al heel watquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Iets zegt me dat ik beledigd moet zijn.
tja nu nog wel, ik vermaak me ook nog wel. maar denk dat ik me toch over een tijd wel ga vervelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och ik vermaak me wel. En een bijbaantje in de bios.
Deel 22, toen postte ik dus ook al. Mijn oude Sasuke icon staat in de OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hey ik heb je naam onthouden, dat is al heel wat.
Ik zit nu wat oude topics door te bladeren.
Het grote Anime/Manga topic deel 22! This side UP ^_^ dat was een goede TT zeg.
Was jij toen niet veels te verlegen om Topic's te starten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Damn, toen was ik echt 14.Raar om dat terug te lezen.
Ik kon nooit een leuke TT verzinnen. Dus ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Was jij toen niet veels te verlegen om Topic's te starten?
omdat we ook geen otaku's meer hebben ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Waarom hebben we nu geen Otaku-list meer?
daarom stop ik altijd met posten vlak voor het topic dicht zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kon nooit een leuke TT verzinnen. Dus ja.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Orealo het volgende:
Shit vijanden![]()
Ik heb ook een tijdje DB gekeken, en het ging een beetje zo :
Persoon 1 : RAAwR ik maak je dood!
Persoon 2 : Nee want ik ben 10x sterker dan jou.
Persoon 1 : omfgwtf, maar dan blondeer ik mijn haar!
Persoon 2: omg nee. dan wordt ik een aap!
Persoon 1: wtf! dan wordt ik een gouden aap want het is volle maan!
Persoon 2:maar de snoepwinkel is open, dus ik ben nog steeds 10x sterker dan jou.
*persoon 2 maakt persoon 1 dood*
Persoon 3 : Ik heb 10 ballen!
En dan leeft ie weer![]()
Maar sorry, ik wil niemand op z'n tenen trappen, dit is mijn visie op die serie
Als andere mensen 'm leuk vinden, go ahead, gelukkig verschillen de smaken
Hee die header herken ik! Eens zien wanneer ik voor het eerst in deze reeks posttequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic deel 53: We All Love MAITY !!!
Gevonden.
Maity lovuh lovuh
En dat terwijl ik die afleveringen met Maity rete irritant vond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
Het grote anime/manga topic deel 53: We All Love MAITY !!!
Gevonden.
Maity lovuh lovuh
Nou ik heb wel een nominatiequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Overige topics:
Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hee die header herken ik! Eens zien wanneer ik voor het eerst in deze reeks postte
dat ben ik toch niet he ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een nominatie![]()
Die persoon is (bijna) altijd ontopic en heeft altijd een antwoord op anime vragen.
EDIT: Nee ik ben het niet zelf
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!
deeltje 63, en zelfs mijn eerste post was al behulpzaam
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Opeens heb ik op MAL 65535 friend requests.....
Jup. Ben je een van de 65535?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat je UI miss , en staat je geslacht op vrouw ?
ik wist 3 jaar geleden gewoon al dat je dat nodig hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!
ja stiekum wel , maar shhhhquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus, op 12 jarige leeftijd? Dat wist ik niet, wel erg jong!
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Outcast is wel een van de figuren waar dit topic om draait en ik was benieuwd...
Maar je hebt gelijk...
ja en hij is niet leuk, de originele powerpuffs zijn veel cooler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Het is wel waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef DJ_ het volgende:
ehhhhhh ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegt
mojo jojo was altijd cool ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mojo jojo was altijd cool ja.
die clown staat me niks meer van bij eigenlijk.
ja die rode gay duivel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?
Nee leg eens uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja die rode gay duivel...
ze hadden hem beter HER kunnen noemen , snap je hihi
quote:
Hee die heb ik weleens gezien op tv in Vietnamquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Oh die weet ik nog, nostalgie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
64bit windows ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
En ik ben bang dat ik geen anime meer kan kijken! Iig, m'n MPC doet rare dingen sinds ik opnieuw CCCP erop heb gezet. Snap d'r geen kak van want vorige week deed ie het prima!!
Dan doen we het goed, toch? Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:36 schreef .Cake. het volgende:
Serieus gasten, het heet SlowChat, niet RandomBrainfartSpeedChat![]()
32, XP. Tis een ouwequote:
Dat kan de beste lijpo overkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damnit. Ik dacht dat dat on-topic informatief reageren was.
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.quote:
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc'squote:Op donderdag 3 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Geachte heer cake aangaande uw situatie kan ik u de volgende upgrade aanraden.
Wat dacht u van een oude betrouwbare en goedkope video kaart?
Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn.
Dat het vorige week wel werkte heeft u ons meerdere malen aan herinnerd. Feit blijft dat de pc op dit moment zijn taken niet kan uitvoeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zou dat echt werken? (ow ja, ik weet echt geen hol van pc's)
Maar ik heb het idee dat het ook anders moet kunnen. Vorige week deed ie het namelijk nog wel gewoon, dus ik begrijp niet helemaal hoe dit zo komt ineens :s
Iig, ik ga weer slapen. Morgen weer lange dag uitzieken voor de boeg![]()
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik doe Clannad maar eens kijken morgen.
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:50 schreef Xaryna het volgende:
Hallo, wat een spamIk had niet verwacht dat het topic nu al vol zou zijn
Ik zocht iets in de trand van Lovely Complex, drama/romance/humor/iets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is een prima keuze. Ik heb mij met het eerste seizoen van deze serie uitstekend mee vermaakt. Het is een beetje kanon achtig, alleen wat moderner.
Vergeet niet studieloze.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er was een kleine situatie waarbij zieke, werkeloze, dronken, soggende, nostalgische, moordadige mensen allemaal tegelijkertijd een brainfart hadden.
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.quote:
Drama film, toch? Althans zo oogt het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
black swan , was toch niet zo'm chick flick als ik dacht.
ok het thema was nogal dames achtig, maar de verhaal en de elementen ansich waren zeker wel voor iedereen
jawel min of meer, maar ook genoeg thriller elementen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Drama film, toch? Althans zo oogt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |