quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Overige topics:
Qunix dacht er ooit over om met zen allen een anime/manga te maken. Dus als je iets kan meld het (maar verwacht er niet te veel van)
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hee die header herken ik! Eens zien wanneer ik voor het eerst in deze reeks postte
dat ben ik toch niet he ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een nominatie![]()
Die persoon is (bijna) altijd ontopic en heeft altijd een antwoord op anime vragen.
EDIT: Nee ik ben het niet zelf
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het anime/manga topic 63: We gaan verder!
deeltje 63, en zelfs mijn eerste post was al behulpzaam
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Opeens heb ik op MAL 65535 friend requests.....
Jup. Ben je een van de 65535?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat je UI miss , en staat je geslacht op vrouw ?
ik wist 3 jaar geleden gewoon al dat je dat nodig hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh, die post gaat mij nu ook helpen in mijn zoektocht naar anime. Thanks!
ja stiekum wel , maar shhhhquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus, op 12 jarige leeftijd? Dat wist ik niet, wel erg jong!
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
Outcast is wel een van de figuren waar dit topic om draait en ik was benieuwd...
Maar je hebt gelijk...
ja en hij is niet leuk, de originele powerpuffs zijn veel cooler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1221/Demashitaa!_Powerpuff_Girls_Z
Wat de fuck
Het is wel waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef DJ_ het volgende:
ehhhhhh ik kan niet geloven dat ik dat net heb gezegt
mojo jojo was altijd cool ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is wel waar.
MOOOOJO JOJO!
Of die aflevering met die clown die alles grijs maakte en dat ze toen een bandje werden, ofzo?
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mojo jojo was altijd cool ja.
die clown staat me niks meer van bij eigenlijk.
ja die rode gay duivel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het was een bad guy voor 1 aflevering. Je weet nog wel Him, toch?
Nee leg eens uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja die rode gay duivel...
ze hadden hem beter HER kunnen noemen , snap je hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |