Wat/Waar/Wanneer is dit? Zitten wel een paar titels bij die ik nog wil zien! En een paar die ik nog best eens zou willen zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Ascendancy het volgende:
The Borrower Arrietty - voorpremière
Princess Mononoke Hayao Miyazaki
Nausicaä Of The Valley Of The Wind Hayao Miyazaki
Pompoko Isao Takahata
Porco Rosso Hayao Miyazaki
Howls Moving Castle Hayao Miyazaki
Grave Of The Fireflies Isao Takahata
Tales From The Earthsea Gedo Miyazaki
pirited Away Hayao Miyazaki
My Neighbour Totoro Hayao Miyazaki
Cats Returns Hiroyuki Morita
Ponyo Hayao Miyazaki
Whisper Of The Heart Yoshifumi Kondo
Als er animo voor is wil ik er eigenlijk wel 1 of meerderen pakken. Het ziet er leuk uit en sommigen draaien meerdere malen
Maar een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beginneling? Ik postte hier al in topic 22.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar een hele tijd niet meer![]()
Toen zat ik nog in de kleuterklas![]()
Waarom niet? Alsof we het alleen maar over anime hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En mijn anime repertoire is ook niet je-van-het, dus ik heb niets op zo'n meet te zoeken.
Weet ik veel wat jullie zoal op zo'n meet doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof we het alleen maar over anime hebben?
De vorige keer was het gewoon gezellig pilsje drinken etc.
Ja maar je zat er ook gewoon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef lelouch het volgende:
De enige anime discussie die we verleden keer hadden is dat Repelsteeltju niet gelooft dat Lelouch dood is![]()
Verder over van alles en nog wat gekletst!
Dus als ik je 1x in het echt ontmoet dan durf je niets meer op het internet te posten, omdat mensen je kennen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Een beetje anonimiteit blijft ook wel fijn.
Nee nee, dat niet. Maar misschien zijn jullie in het echt wel helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus als ik je 1x in het echt ontmoet dan durf je niets meer op het internet te posten, omdat mensen je kennen?
Ik weet dat Lelouch uit de regio Rotterdam komt en wat zinloze feitjes, maar meer ook niet. En het zal vast zijn postgedrag niet beinvloeden.
Maar je bent natuurlijk gewoon bang dat ik een lekker ding ben
ik het echt zijn we toch te verlegen om je aan te kijken, laat staan met je pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee nee, dat niet. Maar misschien zijn jullie in het echt wel helemaal niet leuk.![]()
Of ik niet natuurlijk.
quote:
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik het echt zijn we toch te verlegen om je aan te kijken, laat staan met je praten
ik doe altijd mijn best bij het uitgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?
Of was dat iemand anders...
Hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit het moment waarop we gaan neuken? Ik snap dat nooit zo goed![]()
En werpt dat zijn vruchten af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best bij het uitgaan
nee , zeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En werpt dat zijn vruchten af?
Hey boy, I seem to have dropped my soap. Pick it up for me, will ya?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij? Maar jij was toch zo'n hosselaar?
Of was dat iemand anders...
De hosselaar is Asc, dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
ach als we allemaal 10 euro doneren dan heb jij ook je uurtje lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Ascendancy het volgende:
Dan ga ik mee .cake.
no getting laid again![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |