+1 dubbele betekenisquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef outcast_within het volgende:
De beste hoeren gebruiken hun mond.
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef outcast_within het volgende:
De beste hoeren gebruiken hun mond.
Nou ja, ik denk meer aan de meiden die al een tijd single zijn, behoefte aan liefde hebben maar niet direct vast willen zitten, zoiets. De rijkere studentes of alleenstaande moeders ofzo. Ook al weet je dat het nep is, soms is het gewoon fijn om je even geliefd te kunnen voelen, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef .Cake. het volgende:
Tja, dat ligt heel erg aan hoeveel getroubleerde meisjes met (te)veel geld over rondlopen in Nederland. Eerlijk gezegd denk ik dat Nederlanders daar te nuchter voor zijn en als het al zou werken zou je denk ik alleen het type 'stalker' daar tegenkomen.
Marketing: Klantenbindingquote:
Huh? Om 2 uur 's middags?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen, laat nog wat over van dit topic voor mij voor morgenochtend.
Daar heb je je goed uitgeluld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Marketing: Klantenbinding
Psych: Getrouwde kerels met een goed werkende relatie gaat niet snel naar de hoeren. Dus die wil ook zijn ei kwijt over andere zaken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
+1 dubbele betekenis
+1 creativiteit
je zelf quoten -2quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
+1 dubbele betekenis
+1 creativiteit
heb die functie echt nog nooit gebruikt , zou niet eens weten wat het doetquote:
Pas je op voor orkanen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga slapen, laat nog wat over van dit topic voor mij voor morgenochtend.
jij hoopte op zoiets ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef outcast_within het volgende:
En ik maar denken dat het een apart geval was met een schattige alternatieve levensstijl.
Gebruik voortaan gewoon tinypic.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij hoopte op zoiets ?
[ afbeelding ]
ik heb gewoon op google gezocht , maar hij doet het dus weer is niet =.=quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebruik voortaan gewoon tinypic.com
dat wordt dus heftig stappen dit weekend omdat je geld hebt bespaard ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben blij, mijn kamer in groningen is weer opnieuw verhuurd.![]()
Heb ik daar geen onnodige kosten meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door .Cake. op 03-02-2011 16:48:43 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Level E is erg briljant en vaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: Level E 4:Wat een fucking briljante serie is dat zeg!
EDIT 2: Kore wa Zombie desu ka? 4: idem!![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
Goed, ik heb me maar ff neergelegd bij het feit dat ik alleen 480p kan kijken voorlopig. Maar gelukkig kan ik wel weer mijn series inhalen, loop iets van 1,5 week achter!
Iemand had het laatst over OST's in anime's, Bakuman heeft ook best een goeie viel me net ineens op! Heb ep 17 gezien en ik begin Niizuma steeds sympathieker te vinden!
EDIT: Level E 4:Wat een fucking briljante serie is dat zeg!
EDIT 2: Kore wa Zombie desu ka? 4: idem!
de 3de level e was al briljant. Gewoon 2.5 episodes kijken naar een verhaal dat in een 1/2 episode even grondig omgegooid wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meesterlijk gewoon.
En deel 4 was echt een WTF is dit: compleet andere stijl en karakters. En dan die laatste 4 minuten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Echt briljant jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
de 3de level e was al briljant. Gewoon 2.5 episodes kijken naar een verhaal dat in een 1/2 episode even grondig omgegooid wordtMeesterlijk gewoon.
En deel 4 was echt een WTF is dit: compleet andere stijl en karakters. En dan die laatste 4 minuten
Eerste volg ik ook, zeker ook goed. En de 2e gedropt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Level E de beste serie van dit seizoen? Ga Puella Magi Madoka Magica en Fractale kijken nu meteen!
Ik heb hetzelfde probleem dus als je een oplossing vindt laat het dan even weten, oké?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef .Cake. het volgende:
Goed, ik heb me maar ff neergelegd bij het feit dat ik alleen 480p kan kijken voorlopig
Level E is goed maar dat zijn Fractale en Puelle zeker ook hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
Level E roep ik uit als topper van dit seizoen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt briljant ja
Level E roep ik uit als topper van dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Qunix op 03-02-2011 20:52:33 ]
Saji is nog nuttelozer dan 99% van de vrouwen in alle anime en dat is opmerkelijk gezien al de misogynie in Japan.quote:
Echt een tof uitgebeeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Saji is nog nuttelozer dan 99% van de vrouwen in alle anime en dat is opmerkelijk gezien al de misogynie in Japan.
Jep.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand of ze ergens in Amsterdam manga verkopen ?
selexyzquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef luffyd het volgende:
Weet iemand of ze ergens in Amsterdam manga verkopen ?
Ze hebben inderdaad van de winkels die ik heb genoemd de meeste titels. Ik bedoel dat het vooral bekende titels zijn. Ook bij de ABC.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
ABC heeft best veel manga hoor hexje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |