Met dat lijstje dat je gister postte associeer ik jou nu met het darmkanaal van een haai, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor beeld jullie van mij hebben
Wat was je allemaal met me van plan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Ascendancy het volgende:
Dan ga ik mee .cake.
no getting laid again![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor beeld jullie van mij hebben
Second that.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Met dat lijstje dat je gister postte associeer ik jou nu met het darmkanaal van een haai, om eerlijk te zijn.
quote:
wat moet ik mij daar bij voorstellen als ik VOOR jou ga neuken ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
ik nam net een slok cola toen dit plaatje laadde, het spoot m'n neus uit!
EDIT: zal ik t- shirts uitdelen op de meet?
[ afbeelding ]
Doe mij die maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: zal ik t- shirts uitdelen op de meet?
[ afbeelding ]
Zou Asc niet trakteren nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat we op de meet taart met bier zullen eten..
I prefer tea over beer anytime.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Trouwens, taart met thee > Houkago Tea Time-style![]()
wijn voor jou dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I prefer tea over beer anytime.
Meisjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I prefer tea over beer anytime.
Soms?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem gerust een taart mee. Kan ik direct bewijzen dat ik niet de asociale mongool ben die ik hier soms speel.
Speel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Ik neem gerust een taart mee. Kan ik direct bewijzen dat ik niet de asociale mongool ben die ik hier soms speel.
dat beeld hebben we niet van je, wel dat je een creepy duister mannetje bent die je liever mijd in het donkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Nee, smerig, bah bah.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, smerig, bah bah.
Aan jullie de missie om mij een alcoholhoudend drankje te vinden wat wel te zuipen is.
Tenzij je een nier of long kunt missen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat beeld hebben we niet van je, wel dat je een creepy duister mannetje bent die je liever mijd in het donker
ik hou van mijzelf dus neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je een nier of long kunt missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |