Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
Jij vuile! Beetje snel dat topic volgooien he!
Oh.. Naja, in dat geval:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.
teamleider.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef Oneself het volgende:
En 'leidinggevende functie' staat hier voor?
Klinkt interessant tho!
TT's zijn overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Oneself het volgende:
Doe dan op z'n minst een TT met overvallen op juweliers; zie dit:
http://oogtv.nl/ met filmpje van overval in Oosterstraat
[..]
Oh.. Naja, in dat geval:
HOI JOP!!
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je lang niet gesproken Jop,.
Maar ik moet ook weer leren,.
Jeweet, het is een goed ritueel; dat ijs,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.
Maar dan moeten we weer ijsje gaan doen.
Waarom gaat hij nou niet even dichterbij staan om de gezichten te filmen, nu zie je geen reet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
post ik al lang zonder plaatje?![]()
Ik had altijd een garfield met WIS op z'n trui![]()
waar issie heen?
sinds wanneer dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.
Na het treinstation natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Jou favoriete plaats in Groningen zeker?
station groningenquote:
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.
Sterker nog, ik heb je nooit mèt zien posten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
post ik al lang zonder plaatje?![]()
Ik had altijd een garfield met WIS op z'n trui![]()
waar issie heen?
Enkele maanden geleden heeft Danny dat gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sinds wanneer dat?
valt me nu pas op iig
moet ik weer een nieuwe makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb je nooit mèt zien posten.
Reggae, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:17 schreef welkominspace het volgende:
vanavond live muziek in de zolder![]()
ben ik al een tijdje niet meer geweest.
Je kan ook inzoomen, of een strategische plek kiezen om te filmen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.
Hoe meer zoom, hoe meer de camera (lijkt te) beweegt/bewegen. Dus dan was het vast ook niet goed geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je kan ook inzoomen, of een strategische plek kiezen om te filmen.
En dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.
De laatste keer dat ik er was was het meer van die digitale reggeatondancehalldinges... doe mij dan toch maar maar roots of rocksteady.quote:
ninja is wat soepeler.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:39 schreef Luco het volgende:
Waarom een Ninja? Vind een willekeurige Ducati of een Yamaha R6/R1 toffer
laatste keer dat ik er was had ik een paar nieuwe whisky glazen en een gat in m'n geheugenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was het meer van die digitale reggeatondancehalldinges... doe mij dan toch maar maar roots of rocksteady.
*Ook* mooi natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was had ik een paar nieuwe whisky glazen en een gat in m'n geheugen
ik kan me alleen nog herinneren dat ik met m'n dronken kop m'n scooter niet kon vindenquote:
Schande! Ik ben echt goed op dreef dit jaar, maar als ik nu ook m'n eerste EC's binnenhaal kan ik in februari al aan m'n ba scriptie beginnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jeweet, het is een goed ritueel; dat ijs,.
Mja, ik heb vandaag pas voor het eerst een boek aangeraakt. Het zal me benieuwen wat voor cijfers ik binnenhengel,. Over twee week begint het al. Mijn motivatie is een beetje weggeraakt.
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ik met m'n dronken kop m'n scooter niet kon vinden
oh maar ik heb hem gevonden hoorquote:
Dito.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik rij elke dag langs die paal.
Altijd met precies 70 op mijn teller.
overal welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef plukpunkruk het volgende:
Nieuw in Groningen!
Waar ik vind ik een leuke gezellige (kleine) kroeg? t liefst zonder discowijfen.
Probeer The Stage!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef plukpunkruk het volgende:
Nieuw in Groningen!
Waar ik vind ik een leuke gezellige (kleine) kroeg? t liefst zonder discowijfen.
vet waar zit ie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer The Stage!
Of niet natuurlijk
[/karaoke bar]
quote:
lijkt me zo leuk om te doen om een keer met m'n zatte kop mezelf zo voor lul te zettenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
euhhhhh, even nadenken hoor, Peperstraat, wat verderop aan de rechterkant. Zit ergens boven
Done thatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk om te doen om een keer met m'n zatte kop mezelf zo voor lul te zetten
of met wat op ofzo
Bij The Stage heb je ook wel eens bandjes, 't is niet uitsluitend karaoke.quote:
't Pakhuis is ook nog wel te doen in die hoek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef plukpunkruk het volgende:
Daar bij de spiegel? (dat is echt t enigste wat ik ken en een beetje leuk is)
Zo'n ding heeft toch ook wel een kofferbak..?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
maar kan m'n dochter er niet in kwijt![]()
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft toch ook wel een kofferbak..?
Sja, je moet ze wel een beetje klein houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartje
Ik heb zelf niet zoveel met autos - ik kan erin rijden, en dat is genoeg voor me - dus ik geef deze graag door aan anderen hier.quote:noem eens een andere bazenauto.
Duh,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartje
noem eens een andere bazenauto.
zat zelf meer richting mustang te denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Duh,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
www.fordmustang-classics.com/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mustang (jaren 60/70) mag ook! Maar kon niet een mooi plaatje vinden waar ik 'm echt mooi op vond staan,.
Ik ben standaard van de oudere auto's [richting jaren 50/60/evt.70] en daarna vind ik vrijwel alles lelijk (enkele uitzonderingen),quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
www.fordmustang-classics.com/
maar ik vind de nieuwe ook wel mooi.
ik zoek eigenlijk gewoon een gruwelijke cabrio.
nou heeft audi ook nog een stationcar met meer vermogen dan een ferrari
lijkt me ook wel wat:P
wtf maakt mij het nou weer uit dat ie gay isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Wel zo eentje, singleframegrill Audi's zijn gay:
[ afbeelding ]
Maar doe mij maar een Skoda:
[ afbeelding ]
audi TT roadsterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Niks maar ze zijn gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
Audi RS4 Cabrio?
2 literquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Niks maar ze zijn gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
Audi RS4 Cabrio?
Of een tweeliter Volkswagen Eos:
[ afbeelding ]
liever een R8 iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:36 schreef joppie_saus het volgende:
De tweeliter zesbak geeft je 140PK, is genoeg voor de Eos, want die weegt bijna niks. En de TT is een vrouwenauto, daar wil je toch niet in gezien worden, even serieus.
R8 zal zelfs met mijn salaris dan niet eens lukkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ga gelijk even je budget flink omhoog schroeven. Wat denk je ervan als je een budget aangeeft, plus of je nieuw of tweedehands wil?
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom zou je 70k aan één auto uitgeven.
voor 50 K heb je bmw 3 serie cabrio high exclusive pakkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:50 schreef joppie_saus het volgende:
Das een Schnitzer he? Dat red je niet voor 70k. Met M-pakket kost die al dik 65k.
Ja, das geen M en ook geen Schnitzer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor 50 K heb je bmw 3 serie cabrio high exclusive pakker
maar wel een mooie autoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, das geen M en ook geen Schnitzer.
Heb je nu een mes op zak omdat je een vriend/vriendin hebt dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:26 schreef welkominspace het volgende:
lijkt me heerlijk.
geen vriend of vriendin, en dan het hele huis voor mij alleen.
lekker schilderen ofzo.
en niet meer met een mes op zak lopen voor het geval je beroofd word
Ow en dan wil jij ook met een mes rond gaan lopen zodat je zelf anderen neer kan stekenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:46 schreef welkominspace het volgende:
ik ben in groningen vroeger toen ik pizza's deed bezorgen weleens overvallen hoor.
en een paar weken geleden ben ik nog aangevallen door een groepje hufters die niks beters te doen hadden ofzo.
nou heb ik ook een tijdje fysieke weerbaarheid trainingen gegeven en kan ik me wel redden.
maar ik lees toch nog te vaak dat mensen overvallen of neergestoken of wat dan ook worden.
als het erop aankomt en ik een groep tegenover me heb die ook messen hebben ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ow en dan wil jij ook met een mes rond gaan lopen zodat je zelf anderen neer kan steken.
Wat een onzin. op zo'n moment giert de adrenaline door je lijf en kun je echt niet even rustig iemand in z'n reet steken (wat trouwens net zo goed poging tot doodslag/zware mishandeling kan zijn). Heb al een keer meegemaakt dat iemand die een mes bij zich had 'voor het geval dat', daarmee liep te dreigen. Nou dan had 'ie mooi de verkeerde te pakken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als het erop aankomt en ik een groep tegenover me heb die ook messen hebben ja.
ik heb toch liever dat ik er eentje in z'n bil steek(enige plek waarvoor je niet voor poging tot doodslag/zware mishandeling kan worden aangeklaagd) en dat ze afdruipen dan dat ze mij leksteken.
in de tijd dat ik vast zat ben ik ook een paar keer gestoken en dan leer je toch echt wel om je te verdedigen hoor
Welke werkzaamheden waar?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:19 schreef MaxMark het volgende:
Wat een wegwerkzaamheden tussen A'Dam en het noorden
aquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat een onzin. op zo'n moment giert de adrenaline door je lijf en kun je echt niet even rustig iemand in z'n reet steken (wat trouwens net zo goed poging tot doodslag/zware mishandeling kan zijn). Heb al een keer meegemaakt dat iemand die een mes bij zich had 'voor het geval dat', daarmee liep te dreigen. Nou dan had 'ie mooi de verkeerde te pakken.
Betekent niet dat je dat ook ten alle tijden kan blijven. Je blijft een mens, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
a
alleen ben ik opgeleid om rustig te blijver
ja maar ik ben opgeleid om verschillende soorten wapens af te pakken dus kom ik niet eens toe aan het pakken van m'n eigenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Betekent niet dat je dat ook ten alle tijden kan blijven. Je blijft een mens, natuurlijk.
Half uur in de file gestaan net buiten A'Dam. 01:00 Thuis, regio Emmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:54 schreef JH87 het volgende:
Ach man, nergens last van. Wij waren 0.30 weer in Groningen, mooi nog even een borrel meegepakt.
Campus is niet veel goedkoper eigenlijk.quote:
Dont even startquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef moemoe het volgende:
Hey, het ging over karaoke! Ik ben te laat.
Geen flauw idee. Eerst maar eens mensen vragen hoe die het allemaal aangepakt hebben. Je komt er zo achter dat viavia er toch nog best wat mensen uit je omgeving iets met Sydney hebben. Wil dus eerst aan hen vragen hoe die het aangepakt hebben en dan zie ik wel verder.quote:
Of je opent een topic in SES of zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Eerst maar eens mensen vragen hoe die het allemaal aangepakt hebben. Je komt er zo achter dat viavia er toch nog best wat mensen uit je omgeving iets met Sydney hebben. Wil dus eerst aan hen vragen hoe die het aangepakt hebben en dan zie ik wel verder.
Tssssss nee togquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef welkominspace het volgende:
gaat de karaoke nog door trouwens?![]()
Tamelijk goed leesbaar. Vooral de reactiesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef welkominspace het volgende:
Betrapt door mijn eigen moeder!
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef Zero17 het volgende:
Moet je ook een pyjama/joggingsbroek aandoen die je niet naar beneden hoeft te trekken maar gewoon de voorkant een stukje omlaag houden, zodat je je blanke boa snel weer in zijn nest kan laten glippen bij een noodgeval.
Heul niet! Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je verdraait mijn Bob.'s woorden
Mjaa, not good at that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gisteren vroeg naar bed wilde?
Goedemorgen, stad!
kan welquote:
ja het was me eerder opgevallen deze week dat m'n armen wat jeukten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:19 schreef Oneself het volgende:
Oeh bah, is het wel weer weg nu?
En over koken en stoven gesproken trouwens; de Allerhande van nu bevat allemaal Franse gerechten; stoof-, quiche- en vleesrecepten. Lekkel!
Je hebt ook 70k beschikbaar voor een auto, dan kan die 25 er ook wel af tochquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef welkominspace het volgende:
was een vrij nutteloos gesprek
en daar krijg ik binnenkort een rekening van 25 euro voor
ja,maar die lui rekenen meestal 25 euro omdat je ze opbelt en dan ook nog eens 150 als ze langskomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je hebt ook 70k beschikbaar voor een auto, dan kan die 25 er ook wel af toch
Wat had je dan gewild dat ze deed? Je een exotische ziekte aanpraten omdat het dan minder zonde was van je 25 euro?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,maar die lui rekenen meestal 25 euro omdat je ze opbelt en dan ook nog eens 150 als ze langskomen.
Nu in principe ook weer.
Krijg ik een rekening omdat ze me verteld heeft dat het een allergische reactie was en dat ze in de apotheek er wel wat voor hebben
persoonlijk die pillen komen brengen,de luie trut!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild dat ze deed? Je een exotische ziekte aanpraten omdat het dan minder zonde was van je 25 euro?
Koffie is ook voor grote mensenquote:
geen bier tijdens de lunch ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
Water.
Nee, 's ochtends thee of chocomel, en 's middags thee. Tussendoor water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
mwah van de week flesje wijn gehad maar das voor de komende week wel weer genoegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
Thuis wel. Dan begin ik 's ochtends om half 9.
Nee, biertje trek ik 's avonds nog wel eens open.
Koffiekoffiekoffie! Ik ga DE aanvragen, is lekkere koffie en die hebben we nodig, thanks!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou moe!
wat drink jij dan joppie? Thee?() of chocomel?(
)
whehe, ik ken het.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ik gister één biertje. Maar ik vergeet ook steeds dat ik nog bier uit Duitsland heb, in de koelkast
met melk gaat nog wel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Koffiekoffiekoffie! Ik ga DE aanvragen, is lekkere koffie en die hebben we nodig, thanks!![]()
Thee met melk is ook lekker btw.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:02 schreef welkominspace het volgende:
ik weet niet of het mag maarja.
zouden jullie op dit linkje willen klikken zodat ik in m'n spelletje een paar hoeren krijg?
m'n vorige zijn allemaal dood vrees ik
http://www.bendes.nl/?657396
ik ben een gangsterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha, ik moest zo lachen; hoeren wtf?
Wil je samen een liedje zingen? Doen we! Zie ik jou ook eens een keer na eh zo veel jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef welkominspace het volgende:
gaat de karaoke nog door trouwens?![]()
nou iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil je samen een liedje zingen? Doen we! Zie ik jou ook eens een keer na eh zo veel jaar.
Wordt het een duet dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou idd
ik vind het best iig, wil mezelf wel ff goed voor lul zetten
BB?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme, cameralens van BB kapot
Yup:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:49 schreef welkominspace het volgende:
vanavond is er trouwens in de stage en de vera popmuziek geloof ik.
van de popronde door nederland ofzo
las het net op teletext
ja, ik zie mezelf idd ook niet als een homo maar ze geloven het gewoon niet door wie ik benquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:16 schreef Oneself het volgende:
Als je een kindje hebt bij 'n ander meisje is homo zijn ook niet zo geloofwaardig, WIS.
Dit is echt een topdag trouwens!![]()
BBquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme, cameralens van BB kapot
Probeer je ze nou een oor aan te naaien of lees ik verkeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik zie mezelf idd ook niet als een homo maar ze geloven het gewoon niet door wie ik ben
waarom is de dag zo goed dan?
nee, ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
BB
[..]
Probeer je ze nou een oor aan te naaien of lees ik verkeerd.
Want alle homo's zien eruit als Freddy Mercury met een handtasje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, ik ben bloedserieus.
Tis alleen wel het laatste wat je zou denken als je me ontmoet
Lopen in roze strings, super skinny jeans, gebruien haarlak, hebben een hoog stemmetje, draaien zo met hun kont, hebben cd's van Mika en Madonna, houden (en janken om-) musical films en zeggen altijd: 'meid!!!'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want alle homo's zien eruit als Freddy Mercury met een handtasje?
blijkbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Want alle homo's zien eruit als Freddy Mercury met een handtasje?
Laat maar eens een foto zien van jezelf in een roze jurk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
blijkbaar.![]()
mensen geloven me gewoon niet![]()
![]()
dan niet
nou gelukkig nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lopen in roze strings, super skinny jeans, gebruien haarlak, hebben een hoog stemmetje, draaien zo met hun kont, hebben cd's van Mika en Madonna, houden (en janken om-) musical films en zeggen altijd: 'meid!!!'
Ik zeg: vanavond in The Stage bij de karaoke "I Want To Break Free" doen. ;-)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat maar eens een foto zien van jezelf in een roze jurk.
quote:
En 'Girls just wanna have fun'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik zeg: vanavond in The Stage bij de karaoke "I Want To Break Free" doen. ;-)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat maar eens een foto zien van jezelf in een roze jurk.
En de complete soundtrack van "Priscilla, Queen Of The Desert"!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
En 'Girls just wanna have fun'
Wel verdacht, je gaat gelijk verhuizen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kijken of het me bij m'n vaste vriendenclubje vanavond beter zal gaan
's Kijken of ik je goed begrijp - vandaag kom je bij iedereen voor het eerst uit de kast?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kijken of het me bij m'n vaste vriendenclubje vanavond beter zal gaan
niet meteen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel verdacht, je gaat gelijk verhuizen.
soort vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef Telecaster het volgende:
[..]
's Kijken of ik je goed begrijp - vandaag kom je bij iedereen voor het eerst uit de kast?
Ik geef toe dat dat laatste punt je huidige punt wel zo onverwacht maakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
soort van
ben nooit zo goed in dat soort dingen.
heb ook dagen zitten denken hoe ik m'n moeder ging vertellen dat ze oma werd
hun reactie zal wel goed zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat laatste punt je huidige punt wel zo onverwacht maakt.![]()
Sterkte in elk geval! Ach, als je vrienden dit niet trekken (eh... no pun intended) zijn het ook geen echte vrienden.
Ik zou dat persoonlijk veel choquerender vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef Renesite het volgende:
Ow, dacht dat het een comming out was alsin: 'Ik ga verhuizen naar![]()
Naar naar... Biddinghuizen
![]()
"
was het maar zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef Renesite het volgende:
Ow, dacht dat het een comming out was alsin: 'Ik ga verhuizen naar![]()
Naar naar... Biddinghuizen
![]()
"
Succes!
"Jongens, ik ben erachtergekomen dat ik op kerels val"?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was het maar zo
zelfs dat vond ik moeilijk om te vertellen dus laat staan dit
zijn hier geen standaard zinnetjes voor?
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Jongens, ik ben erachtergekomen dat ik op kerels val"?
Het is maar een idee.
"Jo ik blief piemels, joe!"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
we zien wel hoe de avond loopt
Je kan natuurlijk ook de hele tijd "I Will Survive" draaien, of Bronski Beat, of Robert Long, en hopen dat het kwartje valt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
we zien wel hoe de avond loopt
die lui zijn wss zo stoned ookal ga ik daar YMCA dansen snappen ze het nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de hele tijd "I Will Survive" draaien, of Bronski Beat, of Robert Long, en hopen dat het kwartje valt.![]()
Sjonge, wat heb ik het dan makkelijk als hetero...
YMCA dansen is bij jouw vrienden al te subtiel.?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die lui zijn wss zo stoned ookal ga ik daar YMCA dansen snappen ze het niet
subtiel heb ik vaker geprobeerd
mss ff een sms'je vooraf met "ik moet je vanavond ook wat vertellen"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
YMCA dansen is bij jouw vrienden al te subtiel.?
Oy vey. *Sterkte*.
Ja, dan zet je er in elk geval wat druk op bij jezelf.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mss ff een sms'je vooraf met "ik moet je vanavond ook wat vertellen"
kan ik er iig niet meer omheen![]()
danku
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, dan zet je er in elk geval wat druk op bij jezelf.
Of "Ik *heb* me toch een verrassing voor iedereen vanavond"!"
ik probeer gewoon fatsoenlijk duidelijk te maken dat ik idd homo al dan niet bi ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef Oneself het volgende:
Goeie grap.
Overigens snap ik er geen donder meer van, WIS; je bent erachter gekomen dat je homo bent? Of je wilt een grapje uithalen? Of iemand anders denkt dat je homo bent maar je bent het niet? Weh?
MIETJE! MIETJE!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef welkominspace het volgende:
toch maar morgen
moet je nagaan,ik ben alles behalve verlegen behalve met dit soort dingen
quote:
Ja maar ik heb van elke minuut genoten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat je daarna weer weg moet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het leukste gay-woordgrapje dat ik ooit heb gehoord was van een ontzettende homo-leraar die zei"wat ben ik toch ook een luie flikker!"
en dan met zo'n zacht stemmetje en z'n slappe handje erbij![]()
Alvast sorry voor alles.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef welkominspace het volgende:
ik weet niet meer door wie het komt maar ik heb nu dat nummer steeds in m'n hoofd
I want to break free.....
van queen wassie toch?
whehe joehoequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een leraar op m'n VWO vertoonde eens een film, waarbij 't licht al uitging voor de projector goed en wel van start was.
Jongen voor me: "Ik zie geen flikker."
Leraar op vol vermopgen: "JOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEE!!!!!"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
House is voor homo's
Oh, wacht..
Of als iemand "vieze flikker" roept en jij dan zegt: "Ik ben niet vies".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
homograpje # 17
nu kan ik "ik ben toch geen homo" ook niet meer als argument gebruiken
whehe,moet ik dit nog lang aanhoren?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of als iemand "vieze flikker" roept en jij dan zegt: "Ik ben niet vies".
Nee hoor, ik heb ze op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe,moet ik dit nog lang aanhoren?
quote:
quote:
quote:
juist.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef JH87 het volgende:
Ja, zonder echt enige intentie te hebben me waar dan ook mee te bemoeien.
Kloptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef MaxMark het volgende:
En de quotes van René en mij snap ik ook niet zo. We hadden het tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |