Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
Jij vuile! Beetje snel dat topic volgooien he!
Oh.. Naja, in dat geval:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik had 't niet door, ik wilde gewoon hoi zeggen.
teamleider.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef Oneself het volgende:
En 'leidinggevende functie' staat hier voor?
Klinkt interessant tho!
TT's zijn overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:59 schreef Oneself het volgende:
Doe dan op z'n minst een TT met overvallen op juweliers; zie dit:
http://oogtv.nl/ met filmpje van overval in Oosterstraat
[..]
Oh.. Naja, in dat geval:
HOI JOP!!
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je lang niet gesproken Jop,.
Maar ik moet ook weer leren,.
Jeweet, het is een goed ritueel; dat ijs,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja tentamenperiode, hier ook bijna.
Maar dan moeten we weer ijsje gaan doen.
Waarom gaat hij nou niet even dichterbij staan om de gezichten te filmen, nu zie je geen reet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
post ik al lang zonder plaatje?![]()
Ik had altijd een garfield met WIS op z'n trui![]()
waar issie heen?
sinds wanneer dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Webicon zeker? Die zijn afgeschaft.
Na het treinstation natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Jou favoriete plaats in Groningen zeker?
station groningenquote:
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Heus niet!
Dit ook niet trouwens, zo eng:
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje. Film fatsoenlijk of film niet.
Sterker nog, ik heb je nooit mèt zien posten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef welkominspace het volgende:
post ik al lang zonder plaatje?![]()
Ik had altijd een garfield met WIS op z'n trui![]()
waar issie heen?
Enkele maanden geleden heeft Danny dat gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sinds wanneer dat?
valt me nu pas op iig
moet ik weer een nieuwe makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb je nooit mèt zien posten.
Reggae, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:17 schreef welkominspace het volgende:
vanavond live muziek in de zolder![]()
ben ik al een tijdje niet meer geweest.
Je kan ook inzoomen, of een strategische plek kiezen om te filmen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.
Hoe meer zoom, hoe meer de camera (lijkt te) beweegt/bewegen. Dus dan was het vast ook niet goed geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je kan ook inzoomen, of een strategische plek kiezen om te filmen.
En dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, jij zou er lekker op af lopen met je camera op hun bakkes? Zullen ze vast geweldig vinden.
De laatste keer dat ik er was was het meer van die digitale reggeatondancehalldinges... doe mij dan toch maar maar roots of rocksteady.quote:
ninja is wat soepeler.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:39 schreef Luco het volgende:
Waarom een Ninja? Vind een willekeurige Ducati of een Yamaha R6/R1 toffer
laatste keer dat ik er was had ik een paar nieuwe whisky glazen en een gat in m'n geheugenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was het meer van die digitale reggeatondancehalldinges... doe mij dan toch maar maar roots of rocksteady.
*Ook* mooi natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er was had ik een paar nieuwe whisky glazen en een gat in m'n geheugen
ik kan me alleen nog herinneren dat ik met m'n dronken kop m'n scooter niet kon vindenquote:
Schande! Ik ben echt goed op dreef dit jaar, maar als ik nu ook m'n eerste EC's binnenhaal kan ik in februari al aan m'n ba scriptie beginnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jeweet, het is een goed ritueel; dat ijs,.
Mja, ik heb vandaag pas voor het eerst een boek aangeraakt. Het zal me benieuwen wat voor cijfers ik binnenhengel,. Over twee week begint het al. Mijn motivatie is een beetje weggeraakt.
Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ik met m'n dronken kop m'n scooter niet kon vinden
oh maar ik heb hem gevonden hoorquote:
Dito.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik rij elke dag langs die paal.
Altijd met precies 70 op mijn teller.
overal welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef plukpunkruk het volgende:
Nieuw in Groningen!
Waar ik vind ik een leuke gezellige (kleine) kroeg? t liefst zonder discowijfen.
Probeer The Stage!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:45 schreef plukpunkruk het volgende:
Nieuw in Groningen!
Waar ik vind ik een leuke gezellige (kleine) kroeg? t liefst zonder discowijfen.
vet waar zit ie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer The Stage!
Of niet natuurlijk
[/karaoke bar]
quote:
lijkt me zo leuk om te doen om een keer met m'n zatte kop mezelf zo voor lul te zettenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
euhhhhh, even nadenken hoor, Peperstraat, wat verderop aan de rechterkant. Zit ergens boven
Done thatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk om te doen om een keer met m'n zatte kop mezelf zo voor lul te zetten
of met wat op ofzo
Bij The Stage heb je ook wel eens bandjes, 't is niet uitsluitend karaoke.quote:
't Pakhuis is ook nog wel te doen in die hoek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef plukpunkruk het volgende:
Daar bij de spiegel? (dat is echt t enigste wat ik ken en een beetje leuk is)
Zo'n ding heeft toch ook wel een kofferbak..?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
maar kan m'n dochter er niet in kwijt![]()
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft toch ook wel een kofferbak..?
Sja, je moet ze wel een beetje klein houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartje
Ik heb zelf niet zoveel met autos - ik kan erin rijden, en dat is genoeg voor me - dus ik geef deze graag door aan anderen hier.quote:noem eens een andere bazenauto.
Duh,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
amper,dat lukt dan ook nog maar een halfjaartje
noem eens een andere bazenauto.
zat zelf meer richting mustang te denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Duh,
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
www.fordmustang-classics.com/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mustang (jaren 60/70) mag ook! Maar kon niet een mooi plaatje vinden waar ik 'm echt mooi op vond staan,.
Ik ben standaard van de oudere auto's [richting jaren 50/60/evt.70] en daarna vind ik vrijwel alles lelijk (enkele uitzonderingen),quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
www.fordmustang-classics.com/
maar ik vind de nieuwe ook wel mooi.
ik zoek eigenlijk gewoon een gruwelijke cabrio.
nou heeft audi ook nog een stationcar met meer vermogen dan een ferrari
lijkt me ook wel wat:P
wtf maakt mij het nou weer uit dat ie gay isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Wel zo eentje, singleframegrill Audi's zijn gay:
[ afbeelding ]
Maar doe mij maar een Skoda:
[ afbeelding ]
audi TT roadsterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Niks maar ze zijn gruwelijk lelijk.
[ afbeelding ]
Audi RS4 Cabrio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |